-
καλησπερα...αγορασα ενα μεταχειρισμενο αλφα ρομεο 33 του 89' προσφατα και θα ηθελα να ρωτησω γιατι οταν δουλευει στο ρελαντι εχει γυρω στις 600 στροφες..παει αναλογα με τα κυβικα η τρεχει κατι αλλο??καπου διαβασα οτι μπορει να εχει πιασει μαυριλα η πεταλουδα....το αμαξι δεν το εχω κανει σερβις ακομα απο τοτε που το πηρα(ειναι κανα μηνα τρ)..αμα το κανω λετε να φτιαξει??
ευχαριστω
-
καλησπερα...αγορασα ενα μεταχειρισμενο αλφα ρομεο 33 του 89' προσφατα και θα ηθελα να ρωτησω γιατι οταν δουλευει στο ρελαντι εχει γυρω στις 600 στροφες..παει αναλογα με τα κυβικα η τρεχει κατι αλλο??καπου διαβασα οτι μπορει να εχει πιασει μαυριλα η πεταλουδα....το αμαξι δεν το εχω κανει σερβις ακομα απο τοτε που το πηρα(ειναι κανα μηνα τρ)..αμα το κανω λετε να φτιαξει??
ευχαριστω
-
καλησπερα...αγορασα ενα μεταχειρισμενο αλφα ρομεο 33 του 89' προσφατα και θα ηθελα να ρωτησω γιατι οταν δουλευει στο ρελαντι εχει γυρω στις 600 στροφες..παει αναλογα με τα κυβικα η τρεχει κατι αλλο??καπου διαβασα οτι μπορει να εχει πιασει μαυριλα η πεταλουδα....το αμαξι δεν το εχω κανει σερβις ακομα απο τοτε που το πηρα(ειναι κανα μηνα τρ)..αμα το κανω λετε να φτιαξει??
ευχαριστω
-
Οντως μου φαινεται λιγο χαμηλα χωρις να ξερω που κραταει η 33 ( η συγκεκριμενη ειναι απο τις τελευταιες χωρις ψεκασμο με το διπλο καρμπυρατερ) ενα καθαρισμο στο καρμπυρατερ μαζι με ρυθμιση, καθαρισμα τη πεταλουδα και μια τετραδα μπουζι θα βελτιωσουν και την καταναλωση και το ρελαντι.
Καλοριζικη και περιποιημενη φαινεται που την ειδα στο αναλογο θεμα.. -
ευχαριστω να σαι καλα
-
αν ειναι καρμπυλατερ τοτε ρυθμιζεται να κραταει οπου θες ρελαντι
-
Ο χρήστης ALFA33 έγραψε:
καλησπερα...αγορασα ενα μεταχειρισμενο αλφα ρομεο 33 του 89' προσφατα και θα ηθελα να ρωτησω γιατι οταν δουλευει στο ρελαντι εχει γυρω στις 600 στροφες..παει αναλογα με τα κυβικα η τρεχει κατι αλλο??καπου διαβασα οτι μπορει να εχει πιασει μαυριλα η πεταλουδα....το αμαξι δεν το εχω κανει σερβις ακομα απο τοτε που το πηρα(ειναι κανα μηνα τρ)..αμα το κανω λετε να φτιαξει??ευχαριστω
Τα παλαιά αυτοκίνητα είναι για όσους λερώνουν μόνοι τους τα χέρια τους και ξέρουν και 100-500 πράγματα για το αυτοκίνητο τους, αλλιώς είναι τρύπιος κουμπαράς.
-
Μια χαρα ειναι οι 600 στροφες και μάλιστα θα σου έλεγα δειγμα ότι το μοτεράκι ειναι αστέρι αν δουλευει τόσο χαμηλά χωρίς να τρέμει. Μάλιστα για πολλους ειναι απο τα καλύτερα μπόξερ μοτέρ , το πιο έυστροφο μαζί με το 1300 Τι της . Με καρμπυρατερ ειναι ή με ψεκασμό?
-
καρμπυρατερ
-
E τότε μια χαρά ειναι το μοτέρ και τα καρμπυρατερ καλοζυγισμένα, ειδικά αμα δε τρέμει το μοτερ.....
-
Μην το παραμελισεις για πολυ ακομη το σερβις του αμαξιου. Ειναι παλιο και ειναι βασικα πραγματα αυτα που πρεπει να τσεκαρεις. Και φυσικα απο κατω να γινει ενα καλο τσεκ να εισαι ασφαλης.
-
το βασικό που πρέπει να ελένξει/αλλάξει είναι οι ιμάντες χρονισμού.
-
Nαι , μαζί με τρόμπα νερου αλλά αυτά ευτυχώς είναι φτηνά και εύκολο να γίνουν.....
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Nαι , μαζί με τρόμπα νερου αλλά αυτά ευτυχώς είναι φτηνά και εύκολο να γίνουν.....Αν έχει να βγεί καιρό η αντλία νερού και δεν της έχουν βάλει Molycote ή κάτι αντίστοιχο αντικολλητικό, είναι ιστορία σέξ, μέχρι και οι βίδες κόβονται στο μπλόκ αν ο προηγούμενος που έβγαλε την αντλία δεν έκανε τις κατάλληλες ενέργειες.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Nαι , μαζί με τρόμπα νερου αλλά αυτά ευτυχώς είναι φτηνά και εύκολο να γίνουν.....
Αν έχει να βγεί καιρό η αντλία νερού και δεν της έχουν βάλει Molycote ή κάτι αντίστοιχο αντικολλητικό, είναι ιστορία σέξ, μέχρι και οι βίδες κόβονται στο μπλόκ αν ο προηγούμενος που έβγαλε την αντλία δεν έκανε τις κατάλληλες ενέργειες.
αφου εχεις λυσει ψυγειο νερου, δυναμο και καποια αλλα περιφεριακα τι εμεινε για να κατεβασεις μηχανη?
-
και επειδη μια φωτογραφια=1000 λεξεις..
-
αυτες ειναι 510-530 στροφες και αν εχεις τοσο χαμηλο ρελαντι τοτε θα εχεις αρκετα τραχυ δουλεμα, καλο θα ηταν να μετρησεις με ενα αξιοπιστο στροφομετρο γιατι οι Ιταλιδες εχουν καποια ψιλοκουσουρακια με τα ηλεκτρικα.
-
αμα η θερμοκρασια ανεβει το ρελαντι παει 900 στροφες...
-
το καλυτερο θα ηταν με αναμμενα φωτα και ανεμιστηρα βαντιλατερ να φτιαξεις το ρελαντι στις 750 στροφες, ζεστη παντα η μηχανη.
-
Ο χρήστης ALFA33 έγραψε:
και επειδη μια φωτογραφια=1000 λεξεις..
σε αυτα ο δεικτης θερμοκρασιας θα πρεπει να καθεται στους 82βαθμους, σε αρκετα κολλουσε ανοιχτος και σε αυτοκινητοδρομο το καλοκαιρι δεν ανεβαινε περισσοτερο απο 70βαθμους & το χειμωνα περισσοτερο απο 55-60βαθμους
ειχε περασει απο τα χερια μου ενα Giulleta 1.8 1984 με διπλο weber καρμπυρατερ με καδενα αθορυβη, ετσι περιπου δουλευε οταν ζεσταινονταν σε θερμοκρασια λειτουργιας ειχε 800-900στροφες κανενα προβλημα καθολου τρεμουλο, οταν ειναι κρυο και μεχρι να πιασει τη θερμοκρασια λειτουργιας τα πρωτα 5-7 λεπτα λειτουργουσε με 600 στροφες, στο δικο σου μηπως εχεις κολλημενο θερμοστατη ανοιχτο και πιανει την ιδανικη θερμοκρασια μονο σε κινηση σε πολη & μποτιλιαρισματα
αλφα ρομεο 33 boxer 1.2