Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    αλφα ρομεο 33 boxer 1.2
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. αλφα ρομεο 33 boxer 1.2
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    22
    297
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alfa33 last edited by

      καλησπερα...αγορασα ενα μεταχειρισμενο αλφα ρομεο 33 του 89' προσφατα και θα ηθελα να ρωτησω γιατι οταν δουλευει στο ρελαντι εχει γυρω στις 600 στροφες..παει αναλογα με τα κυβικα η τρεχει κατι αλλο??καπου διαβασα οτι μπορει να εχει πιασει μαυριλα η πεταλουδα....το αμαξι δεν το εχω κανει σερβις ακομα απο τοτε που το πηρα(ειναι κανα μηνα τρ)..αμα το κανω λετε να φτιαξει??

      ευχαριστω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alfa33 last edited by

        καλησπερα...αγορασα ενα μεταχειρισμενο αλφα ρομεο 33 του 89' προσφατα και θα ηθελα να ρωτησω γιατι οταν δουλευει στο ρελαντι εχει γυρω στις 600 στροφες..παει αναλογα με τα κυβικα η τρεχει κατι αλλο??καπου διαβασα οτι μπορει να εχει πιασει μαυριλα η πεταλουδα....το αμαξι δεν το εχω κανει σερβις ακομα απο τοτε που το πηρα(ειναι κανα μηνα τρ)..αμα το κανω λετε να φτιαξει??

        ευχαριστω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alfa33 last edited by

          καλησπερα...αγορασα ενα μεταχειρισμενο αλφα ρομεο 33 του 89' προσφατα και θα ηθελα να ρωτησω γιατι οταν δουλευει στο ρελαντι εχει γυρω στις 600 στροφες..παει αναλογα με τα κυβικα η τρεχει κατι αλλο??καπου διαβασα οτι μπορει να εχει πιασει μαυριλα η πεταλουδα....το αμαξι δεν το εχω κανει σερβις ακομα απο τοτε που το πηρα(ειναι κανα μηνα τρ)..αμα το κανω λετε να φτιαξει??

          ευχαριστω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nonos last edited by

            Οντως μου φαινεται λιγο χαμηλα χωρις να ξερω που κραταει η 33 ( η συγκεκριμενη ειναι απο τις τελευταιες χωρις ψεκασμο με το διπλο καρμπυρατερ) ενα καθαρισμο στο καρμπυρατερ μαζι με ρυθμιση, καθαρισμα τη πεταλουδα και μια τετραδα μπουζι θα βελτιωσουν και την καταναλωση και το ρελαντι.
            Καλοριζικη και περιποιημενη φαινεται που την ειδα στο αναλογο θεμα..

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              alfa33 last edited by

              ευχαριστω να σαι καλα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • U
                umaga last edited by

                αν ειναι καρμπυλατερ τοτε ρυθμιζεται να κραταει οπου θες ρελαντι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Ο χρήστης ALFA33 έγραψε:
                  καλησπερα...αγορασα ενα μεταχειρισμενο αλφα ρομεο 33 του 89' προσφατα και θα ηθελα να ρωτησω γιατι οταν δουλευει στο ρελαντι εχει γυρω στις 600 στροφες..παει αναλογα με τα κυβικα η τρεχει κατι αλλο??καπου διαβασα οτι μπορει να εχει πιασει μαυριλα η πεταλουδα....το αμαξι δεν το εχω κανει σερβις ακομα απο τοτε που το πηρα(ειναι κανα μηνα τρ)..αμα το κανω λετε να φτιαξει??

                  ευχαριστω

                  Τα παλαιά αυτοκίνητα είναι για όσους λερώνουν μόνοι τους τα χέρια τους και ξέρουν και 100-500 πράγματα για το αυτοκίνητο τους, αλλιώς είναι τρύπιος κουμπαράς.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    greek last edited by

                    Μια χαρα ειναι οι 600 στροφες και μάλιστα θα σου έλεγα δειγμα ότι το μοτεράκι ειναι αστέρι αν δουλευει τόσο χαμηλά χωρίς να τρέμει. Μάλιστα για πολλους ειναι απο τα καλύτερα μπόξερ μοτέρ , το πιο έυστροφο μαζί με το 1300 Τι της . Με καρμπυρατερ ειναι ή με ψεκασμό?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      alfa33 last edited by

                      καρμπυρατερ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        greek last edited by

                        E τότε μια χαρά ειναι το μοτέρ και τα καρμπυρατερ καλοζυγισμένα, ειδικά αμα δε τρέμει το μοτερ.....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • C
                          cson last edited by

                          Μην το παραμελισεις για πολυ ακομη το σερβις του αμαξιου. Ειναι παλιο και ειναι βασικα πραγματα αυτα που πρεπει να τσεκαρεις. Και φυσικα απο κατω να γινει ενα καλο τσεκ να εισαι ασφαλης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            το βασικό που πρέπει να ελένξει/αλλάξει είναι οι ιμάντες χρονισμού.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              greek last edited by

                              Nαι , μαζί με τρόμπα νερου αλλά αυτά ευτυχώς είναι φτηνά και εύκολο να γίνουν.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Ο χρήστης Greek έγραψε:
                                Nαι , μαζί με τρόμπα νερου αλλά αυτά ευτυχώς είναι φτηνά και εύκολο να γίνουν.....

                                Αν έχει να βγεί καιρό η αντλία νερού και δεν της έχουν βάλει Molycote ή κάτι αντίστοιχο αντικολλητικό, είναι ιστορία σέξ, μέχρι και οι βίδες κόβονται στο μπλόκ αν ο προηγούμενος που έβγαλε την αντλία δεν έκανε τις κατάλληλες ενέργειες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • I
                                  ilias-a last edited by

                                  Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                  Nαι , μαζί με τρόμπα νερου αλλά αυτά ευτυχώς είναι φτηνά και εύκολο να γίνουν.....

                                  Αν έχει να βγεί καιρό η αντλία νερού και δεν της έχουν βάλει Molycote ή κάτι αντίστοιχο αντικολλητικό, είναι ιστορία σέξ, μέχρι και οι βίδες κόβονται στο μπλόκ αν ο προηγούμενος που έβγαλε την αντλία δεν έκανε τις κατάλληλες ενέργειες.

                                  αφου εχεις λυσει ψυγειο νερου, δυναμο και καποια αλλα περιφεριακα τι εμεινε για να κατεβασεις μηχανη?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alfa33 last edited by

                                    και επειδη μια φωτογραφια=1000 λεξεις..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • I
                                      ilias-a last edited by

                                      αυτες ειναι 510-530 στροφες και αν εχεις τοσο χαμηλο ρελαντι τοτε θα εχεις αρκετα τραχυ δουλεμα, καλο θα ηταν να μετρησεις με ενα αξιοπιστο στροφομετρο γιατι οι Ιταλιδες εχουν καποια ψιλοκουσουρακια με τα ηλεκτρικα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alfa33 last edited by

                                        αμα η θερμοκρασια ανεβει το ρελαντι παει 900 στροφες...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          ilias-a last edited by

                                          το καλυτερο θα ηταν με αναμμενα φωτα και ανεμιστηρα βαντιλατερ να φτιαξεις το ρελαντι στις 750 στροφες, ζεστη παντα η μηχανη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            r200 last edited by

                                            Ο χρήστης ALFA33 έγραψε:
                                            και επειδη μια φωτογραφια=1000 λεξεις..

                                            σε αυτα ο δεικτης θερμοκρασιας θα πρεπει να καθεται στους 82βαθμους, σε αρκετα κολλουσε ανοιχτος και σε αυτοκινητοδρομο το καλοκαιρι δεν ανεβαινε περισσοτερο απο 70βαθμους & το χειμωνα περισσοτερο απο 55-60βαθμους
                                            ειχε περασει απο τα χερια μου ενα Giulleta 1.8 1984 με διπλο weber καρμπυρατερ με καδενα αθορυβη, ετσι περιπου δουλευε οταν ζεσταινονταν σε θερμοκρασια λειτουργιας ειχε 800-900στροφες κανενα προβλημα καθολου τρεμουλο, οταν ειναι κρυο και μεχρι να πιασει τη θερμοκρασια λειτουργιας τα πρωτα 5-7 λεπτα λειτουργουσε με 600 στροφες, στο δικο σου μηπως εχεις κολλημενο θερμοστατη ανοιχτο και πιανει την ιδανικη θερμοκρασια μονο σε κινηση σε πολη & μποτιλιαρισματα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr