-
Καλησπέρα, εδώ και κάτι μέρες μου έχει κυλήσει μια ιδέα
Το Mazda rx8 το θεωρώ από τα ωραιότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν αλλά χωρίς να θέλω να το κατακρίνω το μοτερ του δεν είναι αυτό που ταιριάζει σε εμένα για την ακρίβεια δεν με μοιάζουν τόσο οι επιδόσεις όσο η αξιοπιστία και η κατανάλωση οπότε σκέφτηκα την αλλαγή μοτερ με κάποιο άλλο μοτερ 130 έως το πολύ 200 άλογων είναι εφικτό κάτι τέτοιο?και πρακτικά και νομικά? Και πόσο κοστίζει περίπου μια τέτοια αλλαγή? -
Καλησπέρα, εδώ και κάτι μέρες μου έχει κυλήσει μια ιδέα
Το Mazda rx8 το θεωρώ από τα ωραιότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν αλλά χωρίς να θέλω να το κατακρίνω το μοτερ του δεν είναι αυτό που ταιριάζει σε εμένα για την ακρίβεια δεν με μοιάζουν τόσο οι επιδόσεις όσο η αξιοπιστία και η κατανάλωση οπότε σκέφτηκα την αλλαγή μοτερ με κάποιο άλλο μοτερ 130 έως το πολύ 200 άλογων είναι εφικτό κάτι τέτοιο?και πρακτικά και νομικά? Και πόσο κοστίζει περίπου μια τέτοια αλλαγή? -
Καλησπέρα, εδώ και κάτι μέρες μου έχει κυλήσει μια ιδέα
Το Mazda rx8 το θεωρώ από τα ωραιότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν αλλά χωρίς να θέλω να το κατακρίνω το μοτερ του δεν είναι αυτό που ταιριάζει σε εμένα για την ακρίβεια δεν με μοιάζουν τόσο οι επιδόσεις όσο η αξιοπιστία και η κατανάλωση οπότε σκέφτηκα την αλλαγή μοτερ με κάποιο άλλο μοτερ 130 έως το πολύ 200 άλογων είναι εφικτό κάτι τέτοιο?και πρακτικά και νομικά? Και πόσο κοστίζει περίπου μια τέτοια αλλαγή? -
Άλλο 130 και άλλο 200 άλογα, μέρα με τη νύχτα.
Εξάλου και το RX8 αν δε κάνω λάθος λέει 240 άλογα, αλλά είδικά τα πρώτα μοντέλα ήταν γύρω στα 180 άλογα, και μάλιστα έιχε γίνει μεγάλο θέμα με πολλουύ ιδιοκτήτες παντού. 'Ομως και τα μετέπειτα όυτε στο ονειρό τους από ότι ξέρω δεν έβλεπαν τα 240 από μετρήσεις που είχαν γίνει σε διάφορα δυναμόμετρα αυστηρά και μη. Στο τροχό κάτω από 200 άλογα ήταν και αυτά ( τα απείραχτα εννοώ ).
Άρα λοιπόν αν έως τα 200 άλογα είσαι εντάξει, τότε δε χρειάζεται να κάνεις τίποτα, που έτσι και αλλιώς αυτό που λες είναι κάπως........ -
Γίνεται μεν αλλά αντιμετωπίζεις 2-3 βασικά προβλήματα.....
-
Κόστος. Για να μείνεις πχ κοντά στην Mazda θα πρέπει να διαλέξεις ένα μοτέρ της εταιρείας , κοινώς κάτι απο της σειρά ΜΡ με τα πολλά άλογα. Αυτό συνεπάγεται κόστος πάνω απο 3-4 χιλιάρικα χαλαρα για μοτέρ συν ότι άλλο χρειάζεται για τα περιφερειακά. Αν βρεθεί κάποιο συνεργείο να στο κάνει θα θέλει άλλα τόσα , ίσως και παραπάνω άρα χαλαρά περνάς 7 8 χιλιάρικα. Τα έχεις?
-
Πες οτι τα έχεις , ότι βρίσκεις και συνεργείο να σου κάνει την μετατροπή , αν γίνεται. Για να γίνει νόμιμο θα πρέπει να το δηλώσεις στο υπουργείο. Το θέμα είναι ότι επειδή δεν έχει ξαναγίνει τέτοια μετατροπή θα είσαι μάλλον ο πρώτος άρα θα θες και υπογραφή μηχανολόγου που να πιστοποιιεί την βιωσιμότητα του οχήματος και να σου δώσει τεκμηρίωση για αυτό. Όπως καταλαβαίνεις είναι λοιπόν επιπλέον κόστος τόσο για τον μηχανολόγο όσο και για τα παράβολα συν το τρέξιμο απο τμήμα σε τμήμα και τρέχα γύρευε , είδικά τώρα με τις λευκές απεργείες.
Γενικά καλύτερα βρες τρόπο να το κάνεις να κάιει βιοκάυσιμο με το δικό του μοτέρ παρα να αλλάξεις κινητήρα. Φτηνότερα θα σου έρθει.....
-
-
Μη σφάξεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο, πούλα το και βρές κάτι άλλο που να σου αρέσει, άλλωστε ξέρεις τι θα σου κοστίσει μια τέτοια μετατροπή ?
-
Η αληθα ειναι πως τα ειχα σκευτι καπωε διαφορετικα τα πραγματα
καταρχην δεν ειμαι κατοχος rx8 αλλα οπωε εχουν τα πραγματα πιστευω με 3000 4000 βρισκω καποιο η με σπασμενο μοτερ η ετοιμο οποτρ σκευτομουν καποια αλλαγη κινητηρα αλλα οχι της mazda σκευτομουν κατι σε toyota πχ μοτερ απο starlet turbo
που ειναι γυρω στα 150 αλογακαι τουε βρισκεις αρκετα φθηνα... -
Ο χρήστης giannakhc έγραψε:
Η αληθα ειναι πως τα ειχα σκευτι καπωε διαφορετικα τα πραγματα
καταρχην δεν ειμαι κατοχος rx8 αλλα οπωε εχουν τα πραγματα πιστευω με 3000 4000 βρισκω καποιο η με σπασμενο μοτερ η ετοιμο οποτρ σκευτομουν καποια αλλαγη κινητηρα αλλα οχι της mazda σκευτομουν κατι σε toyota πχ μοτερ απο starlet turbo
που ειναι γυρω στα 150 αλογακαι τουε βρισκεις αρκετα φθηνα... -
Δεν είναι μόνο τα αλογα που μετρανε.. αλλο το οχημα 900 κιλων και αλλο 1400...
Και το πιο βασικο χωράει αλλος κινητηρας εκει που ειναι τωρινος που ειναι πολυ μικρος? -
Εδώ δει σε rx8 κινητήρα από mx5 τούρμπο. Βέβαια ήταν μέσω ίντερνετ δεν το είδα από κοντά. Αλλά είναι τρομερή εγχείρηση. Όχι ξύλωκά ταμπλό, όχι ηλεκτρολόγος για άλλη πλεξούδα όχι εγκέφαλος, όχι τυχόν βάσεις η κόψε ραψε για να κάτσει σωστά η μηχανή. Και όλα αυτά για ΑΝ θα παίξει σωστά. Από εμένα αν θέλεις γνώμη όχι.
Στάλθηκε από το ST25i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
οι βανκελ ειναι καταπληκτικα μοτερ που στροφαρουν πολυ ψηλα (εχουν και αρκετα μειονεκτηματα βεβαια) ειναι κριμα να χαλασεις τον χαρακτηρα αυτου του αυτοκινητου, δεν παντρευεσε την Σιντι Κροφορτ για να την κανεις νοικοκυρα για γκομενα την θελεις.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
οι βανκελ ειναι καταπληκτικα μοτερ που στροφαρουν πολυ ψηλα (εχουν και αρκετα μειονεκτηματα βεβαια) ειναι κριμα να χαλασεις τον χαρακτηρα αυτου του αυτοκινητου, δεν παντρευεσε την Σιντι Κροφορτ για να την κανεις νοικοκυρα για γκομενα την θελεις.Σωστό σε βρίσκω, και μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι !
-
φιλε giannakhc.
Απο οτι λες θες να αλλαξεις το μαμα μοτερ του rx8 γιατι σε προβληματιζει η αξιοπιστια του και η καταναλωση.
Σκεψου το λιγο ακομα με αυτα που θα σου πω για δεδομενα. οτι αξιοπιστια δεθα εχεις παλι 100% με ενα αλλο μεταχειρισμενο μοτερ πουσαρισμενο για ιπποδυναμη. χωρια θα τρεξεις πολλες μερες η μηνες για να το κανεις ολο αυτο. κ ο χρονος ειναι χρημα. και μετα μεταπωλητικη αξια κοντα στο μηδεν.
Επισης ποσα χρονια θα κανεις να αποσβεσεις τα 6χιλιαρικα πχ που θα σου παει η μετατροπη απο τη λιγοτερη βενζινη που θα καει? με προχειρους υπολογισμους μου θες πολυ περισσοτερο καιρο απο οτι θα κρατησεις το συγκεκριμενο αυτοκινητο.
Γιατι οι κ@υ&*ς φευγουν κ θα θες κατι πιο ολοκληρωμενο σιγα σιγα οσο ωριμαζεις.Ναι να κανεις το κεφι σου αλλα ρε παιδι μου εχεις ακουσει πως στροφαρει ο βανκελ εκει ψηλα στις 8000+στροφες?
ονειρο... κριμα να τον κατακρεουργησεις. -
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
οι βανκελ ειναι καταπληκτικα μοτερ που στροφαρουν πολυ ψηλα (εχουν και αρκετα μειονεκτηματα βεβαια) ειναι κριμα να χαλασεις τον χαρακτηρα αυτου του αυτοκινητου, δεν παντρευεσε την Σιντι Κροφορτ για να την κανεις νοικοκυρα για γκομενα την θελεις.ναι αλλά αν την παντρευτεις κ δεν μπορείς να σκας κανά 2χιλιαρο το μήνα για τα λουσα της, θα την κάνεις νοικοκυρά ή θα την χωρίσεις κ θα πάρεις τη χοντρή του κάτω οροφου ?
επί του θέματος, για να μην έχει τσουλήσει η λύση της μεταμοσχευσης μοτερ κ οι εκατοντάδες κάτοχοι του rx8 τα σκοτώνουν, σημαινει ότι δεν συμφερει/δεν αξιζει -
ναι αλλά αν την παντρευτεις κ δεν μπορείς να σκας κανά 2χιλιαρο το μήνα για τα λουσα της, θα την κάνεις νοικοκυρά ή θα την χωρίσεις κ θα πάρεις τη χοντρή του κάτω οροφου ?
επί του θέματος, για να μην έχει τσουλήσει η λύση της μεταμοσχευσης μοτερ κ οι εκατοντάδες κάτοχοι του rx8 τα σκοτώνουν, σημαινει ότι δεν συμφερει/δεν αξιζει[/quote]την πας σε ενα ερημονησι.
παλι off βγηκα. -
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
οι βανκελ ειναι καταπληκτικα μοτερ που στροφαρουν πολυ ψηλα (εχουν και αρκετα μειονεκτηματα βεβαια) ειναι κριμα να χαλασεις τον χαρακτηρα αυτου του αυτοκινητου, δεν παντρευεσε την Σιντι Κροφορτ για να την κανεις νοικοκυρα για γκομενα την θελεις.Η σιντι κροφορτ, που ειναι πανεμορφη, σου εφτιαχνε ομως και μουσακα εκει να σε εβλεπα αν θα ξεκολλαγες...
-
Ποιό μαλακισμένο είπε πως «το αυτοκίνητο είναι προέκταση του πέους»;
Ντροπή του.. -
εχει ακουστει μαλιστα για MPS μοτερ σε 8αρι,αλλα απλως εχει ακουστει...δεν το εχουμε δει ,οποτε,απλως το αναφερω σαν ιδεα!
συμβατικό μοτερ σε rx8