-
Οδηγαω παρολο που ειναι διλιτρο πολυ συντηριτικα μεσα στην πολη για προφανεις λογους! ( καταναλωση )
και στο δρομο τελευταια οχι πανω απο 110 γιατι βαριεμαι λιγο και γιατι μενω επαρχια και κανω πολλα χιλιομετρα.
Προχθες παω να το βαλω μπροστα και δεν επαιρνε..μετα απο 5' που πηρε τρελο καπνο απο πισω σα να ηταν μπουκωμενο!
( σερβις αλλαγμενα ΟΛΑ πριν 2 μηνες )
Τα ηλεκτρογκαζα δε μπουκωνουν..αλλαζω ταχυτητες στις πολυ χαμηλες στροφες ( ΠΟΛΥ χαμηλες ομως! )
Λετε να το μπουκωσα;
Επισης γυρνουσα απο Καβαλα βγαινω εθνικη παταω το γκαζι και το starlet της μανας μου μπορει να ειχε και καλυτερη επιταχυνση!
Να βγω καμια εθνικη να το τεντωσω να στρωσει;
Μπορει να φταιει κατι αλλο; -
Οδηγαω παρολο που ειναι διλιτρο πολυ συντηριτικα μεσα στην πολη για προφανεις λογους! ( καταναλωση )
και στο δρομο τελευταια οχι πανω απο 110 γιατι βαριεμαι λιγο και γιατι μενω επαρχια και κανω πολλα χιλιομετρα.
Προχθες παω να το βαλω μπροστα και δεν επαιρνε..μετα απο 5' που πηρε τρελο καπνο απο πισω σα να ηταν μπουκωμενο!
( σερβις αλλαγμενα ΟΛΑ πριν 2 μηνες )
Τα ηλεκτρογκαζα δε μπουκωνουν..αλλαζω ταχυτητες στις πολυ χαμηλες στροφες ( ΠΟΛΥ χαμηλες ομως! )
Λετε να το μπουκωσα;
Επισης γυρνουσα απο Καβαλα βγαινω εθνικη παταω το γκαζι και το starlet της μανας μου μπορει να ειχε και καλυτερη επιταχυνση!
Να βγω καμια εθνικη να το τεντωσω να στρωσει;
Μπορει να φταιει κατι αλλο; -
Οδηγαω παρολο που ειναι διλιτρο πολυ συντηριτικα μεσα στην πολη για προφανεις λογους! ( καταναλωση )
και στο δρομο τελευταια οχι πανω απο 110 γιατι βαριεμαι λιγο και γιατι μενω επαρχια και κανω πολλα χιλιομετρα.
Προχθες παω να το βαλω μπροστα και δεν επαιρνε..μετα απο 5' που πηρε τρελο καπνο απο πισω σα να ηταν μπουκωμενο!
( σερβις αλλαγμενα ΟΛΑ πριν 2 μηνες )
Τα ηλεκτρογκαζα δε μπουκωνουν..αλλαζω ταχυτητες στις πολυ χαμηλες στροφες ( ΠΟΛΥ χαμηλες ομως! )
Λετε να το μπουκωσα;
Επισης γυρνουσα απο Καβαλα βγαινω εθνικη παταω το γκαζι και το starlet της μανας μου μπορει να ειχε και καλυτερη επιταχυνση!
Να βγω καμια εθνικη να το τεντωσω να στρωσει;
Μπορει να φταιει κατι αλλο; -
Αφού ζεσταθεί το λάδι, πάτα το λίγο στην Εθνική. Σφάλμα βγάζει; Μπορείς να περάσεις από το συνεργείο σου να δείτε αν έχει καταγραφεί κανένα παροδικό σφάλμα.
Sent from my Note 2 using smoke signals.
-
Οχι κανενα ηλεκτρονικο σφαλμα, ολα κομπλε!
βασικα τελειωνει και το ρεζερβουαρ και σκεφτομαι να βαλω την Shell αυτη με τα 20049384192 οκτανια που εχει κανα 2€ το λιτρο.. -
Βαλε απο καμια ασπρη ΕΚΟ εταιρικη με σφραγισμενη ανλτια κανονικη 95αρα, ή απο καμια εταιρικη shell vpower 97 οκτανιων. Μην δινεις 2 ευρω το λιτρο χωρις λογο. Αν δεν στρωσει μην ασχοληθεις αλλο με την βενζινη, πηγαινε συνεργειο.
Και μην κρεμας τον κινητηρα. Διλιτρος ατμοσφαιρικος ειναι, ειναι λαθος οδηγηση να αλλαζεις στις 2000 στροφες ταχυτητα αν εννοεις τοσο χαμηλες.
-
πραγματικα τοσο χαμηλες εννοω!
τι να κανουμε μας επιασε η κριση!
θα βαλω απο αυτες που μου ειπες και θα το ανοιξω 0-150 +
κανα 2 φορες να δω αν θα στρωσει! -
Δεν αξιζει η ελαχιστη οικονομια που σου προσφερει αυτη η οδηγηση με την φθορα που προκαλει στον κινητηρα..ο κινητηρας κλωτσαει εκει.. Καταρχας εισαι πληρως εκτος ροπης, δεν ξερω αν πραγματικα εχει οικονομια, εσυ ξερεις.
Οδηγα φυσιολογικα με ευρος 2500-3500 στροφες. -
Φανταζομαι οτι θα σαι και κινητο εμποδιο και σοβαρος λογος εκνευρισμου των αλλων οδηγων ο τροπος οδηγησης σου
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Φανταζομαι οτι θα σαι και κινητο εμποδιο και σοβαρος λογος εκνευρισμου των αλλων οδηγων ο τροπος οδηγησης σουοταν ειναι κανενας βιαστικος και νομιζει οτι ειναι και γρηγορος με γυρναει το μυαλο και το τεντωνω
( αλλα δε συμβαινει και συχνα )
γενικα βοηθαω με φλας και τραβαω δεξια οταν θελω να οδηγαω σαν θεια! -
Αυτο που πρεπει να προσεξεις με την οδηγηση σου ειναι οτι δε πρεπει να οδηγας με ξεσπασματα. Τι εννοω. Πρωτη-δευτερα ας πουμε θα τις ανεβαζεις αργα και σταθερα μεχρι τις 3κ στροφες. Εγω οταν το δικο μου εστω και μεχρι τις 3κ στροφες το παταω πολυ, μου καιει τον κωλο του. Εσυ ομως εχεις και διλιτρο οποτε φαντασου αμα του δινεις με πολυ γκαζι εστω και μεχρι τις 2κ τι γινεται. Οποτε φορτωνεις αργα και σταθερα πρωτη, δευτερα και τριτη και αμα θες να βγεις σε εθνικο παλι το ιδιο με ΑΡΓΕΣ πανω απο ολα επιταχυνσεις. Εκανα και εγω τα ιδια ( εβαζα 5η στα 50χλμ και πηγαινα ακομα και σε ανηφορες) με αποτελεσμα το αμαξι να ειναι μονιμος μπουκωμενο και να καιει τον γκωλο του. Τελικα καταλαβα το λαθος μου αλλα μου αρεσει να του φορτωνω πρωτο δευτερα.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Αυτο που πρεπει να προσεξεις με την οδηγηση σου ειναι οτι δε πρεπει να οδηγας με ξεσπασματα. Τι εννοω. Πρωτη-δευτερα ας πουμε θα τις ανεβαζεις αργα και σταθερα μεχρι τις 3κ στροφες. Εγω οταν το δικο μου εστω και μεχρι τις 3κ στροφες το παταω πολυ, μου καιει τον κωλο του. Εσυ ομως εχεις και διλιτρο οποτε φαντασου αμα του δινεις με πολυ γκαζι εστω και μεχρι τις 2κ τι γινεται. Οποτε φορτωνεις αργα και σταθερα πρωτη, δευτερα και τριτη και αμα θες να βγεις σε εθνικο παλι το ιδιο με ΑΡΓΕΣ πανω απο ολα επιταχυνσεις. Εκανα και εγω τα ιδια ( εβαζα 5η στα 50χλμ και πηγαινα ακομα και σε ανηφορες) με αποτελεσμα το αμαξι να ειναι μονιμος μπουκωμενο και να καιει τον γκωλο του. Τελικα καταλαβα το λαθος μου αλλα μου αρεσει να του φορτωνω πρωτο δευτερα.και εγω το κανω αυτο σε ανηφορες!
( με 4αρι σαζμαν ) βαζω 4η στα 50χλμ..
θα δοκιμασω τον νεο τροπο οδηγησης που μου λετε και θα δω και την καταναλωση αν ανεβει και θα ενημερωσω! -
To ταλαιπωρεις το αμαξι και ειναι κριμα. Δες την αλλιως αμεσα
-
Και να ανεβει λιγο η καταναλωση δεν πειραζει, ειναι κριμα να ταλαιπωρεις τον κινητηρα. Ε ρε τι συζηταμε, μιζερια...
-
πραγματικα μιζερια!
γ*μησετα..
καποια στιγμη μεσα στον χειμωνα το επαιρνα μονο για βολτα και διασκεδαση, και δε με ενοιαζε!
Μετα ομως που οδηγουσα 50χλμ καθε μερα για την δουλεια με επιασε αυτη η βλακεια να οδηγαω σαν θεια.. -
Ο χρήστης koulouri έγραψε:
θα δοκιμασω τον νεο τροπο οδηγησης που μου λετε και θα δω και την καταναλωση αν ανεβει και θα ενημερωσω!Θα ανέβει πάρα πολύ η κατανάλωση.
Μια χαρά οικονομική οδήγηση κάνεις.
Οι καινούριοι κινητήρες διαχειρίζονται πολύ καλά το καύσιμο στις χαμηλές στροφές και δεν χρειάζεται να ανεβάσεις στροφές για να δουλέψουν στρωτά.Αν κάνεις ταξιδάκια στην εθνική, ξεκαπνίζει ο κινητήρας.
-
Καλησπέρα κι από μένα. Εδώ και 4 χρόνια κάνω καθημερινά 50 χλμ πήγαινε-έλα μέσω Κηφισού και παραλιακής. Το αυτοκίνητο είναι Avensis 1.8 T25 με 129 ίππους και οδηγώ όπως εσύ (μέχρι 2500 στροφές) ακολουθώντας την κίνηση των υπολοίπων και προσέχω να μην είμαι εμπόδιο...σαν ένα τρένο με βαγόνια ένα πράγμα. Εκμεταλλεύομαι τη ροπή του μοτέρ και χρησιμοποιώ 4η-5η. Με αυτές τις συνθήκες πετυχαίνω αυτονομία γύρω στα 720 με 760 χλμ (60lt ρεζερβουάρ). Δεν μου έχει παρουσιάσει ποτέ κάποιο 'λόξυγκα' ή οποιαδήποτε άλλη παρενέργεια.
Τον ίδιο τρόπο οδήγησης δυσκολεύομαι να τον εφαρμόσω με το Colt 1.3 95 ίππων ίσως λόγω λιγότερης ροπής και κάτι φορές πάει να 'σκορτσάρει' αναγκάζοντας τη χρήση μικρότερης σχέσης για να μπορώ να ακολουθώ τον μπροστινό. Παρατηρώ λοιπόν σχεδόν παρόμοιες καταναλώσεις ανάμεσα στα 2 αυτά αυτοκίνητα. Θεωρώ ότι αν δε συναντάς πολλά φανάρια και κινείσαι σε ευθείες είναι κρίμα να μη χρησιμοποιείς μεγάλη σχέση (και το μπόνους της ροπής) σε ένα δίλιτρο σαν το δικό σου. Η διαφορά σε χρήματα είναι σημαντική.
Peugeot 307cc 2.0 140hp σειριακο Μπουκωμα!