Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Jazz (2014)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Jazz (2014)
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    9
    14
    26
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      j-marr last edited by

      Συζητιέται ήδη στο honda forum αλλά καλό να έχουμε και εξειδικευμένο θέμα στα μελλοντικά.

      http://blog.caranddriver.com/alleged-ph ... ar-online/

      http://www.autoblog.gr/2013/07/06/dierr ... onda-jazz/

      http://caranddriverbrasil.uol.com.br/bl ... oto=5399-1

      Σε αυτό δεν λέγανε οτι θα αλλάζανε την πίσω ανάρτηση σε πολλαπλούς

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        j-marr last edited by

        Συζητιέται ήδη στο honda forum αλλά καλό να έχουμε και εξειδικευμένο θέμα στα μελλοντικά.

        http://blog.caranddriver.com/alleged-ph ... ar-online/

        http://www.autoblog.gr/2013/07/06/dierr ... onda-jazz/

        http://caranddriverbrasil.uol.com.br/bl ... oto=5399-1

        Σε αυτό δεν λέγανε οτι θα αλλάζανε την πίσω ανάρτηση σε πολλαπλούς

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          j-marr last edited by

          Συζητιέται ήδη στο honda forum αλλά καλό να έχουμε και εξειδικευμένο θέμα στα μελλοντικά.

          http://blog.caranddriver.com/alleged-ph ... ar-online/

          http://www.autoblog.gr/2013/07/06/dierr ... onda-jazz/

          http://caranddriverbrasil.uol.com.br/bl ... oto=5399-1

          Σε αυτό δεν λέγανε οτι θα αλλάζανε την πίσω ανάρτηση σε πολλαπλούς

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            govus last edited by

            Οι 'πολλαπλοί' είναι το θέμα ή να 'βγάλουν' ...400 λίτρα (όπως τώρα) από τον χώρο αποσκευών ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              j-marr last edited by

              Ο χρήστης Govus έγραψε:
              Οι 'πολλαπλοί' είναι το θέμα ή να 'βγάλουν' ...400 λίτρα (όπως τώρα) από τον χώρο αποσκευών ;

              Δεν έχω ιδέα τι θέλουν να κάνουν. Το τωρινό EV έχει πολλαπλούς πίσω και νομίζω αυτή η αλλαγή ήταν να περάσει και στο επόμενο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jimdenin last edited by

                http://www.motortrend.com/roadtests/hat ... rst_drive/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  espoff last edited by

                  επίσημα επίσημα με πολλές φωτό στο http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=3827&comp=honda

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • J
                    j-marr last edited by

                    Torsion beam τελικά πίσω. +ασχήμια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • panos2171
                      panos2171 last edited by

                      Eμφανησιακά ποτέ δεν ξετρελάθηκα με το jazz. Κατάφερε όμως να είναι ένα πρακτικότατο αυτοκίνητο πόλης με χώρους που δε θα σου πει όχι και σε κάποιο ταξιδάκι. Ελπίζω μ αυτή τη φιλοσοφία να βγάλουν και το καινούργιο γιατί όπως το βλέπω κι αυτό δε σκίζει από εμφάνιση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        giosou last edited by

                        Εξωτερικά είναι απλά συνέχεια του προηγούμενο και οπωσδήποτε όχι άσχημο για πολυμορφικίζον αυτοκίνητο.
                        Εσωτερικά -κατά την γνώμη μου- είναι γενιές πίσω.......

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • G
                          georgetz last edited by

                          7τάχυτο διπλού συμπλέκτη και 1.5 με 132 hp.
                          Ενδιαφέροντα στοιχεία, πόσο μάλλον αν συνδυαστούν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            j-marr last edited by

                            Αυτή η μετάδοση θα έχει αρκετό ενδιαφέρον αν την βάλουν στο CR-Z.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              funkyreverend last edited by

                              Δεν έχω καταλάβει γιατί στεναχωριέσαι που θα έχει ημιάκαμπτο το Jazz. Επειδή είναι Honda και πρέπει να πουλήσει καινοτομία; Το αυτοκίνητο είναι εδώ και πλέον τρεις γενιές πλατφόρμα εσωτερικής διαρρύθμισης με περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένο μανδύα και όχι set-up για cornering (γράφω σε στυλ evo για να πουλήσω μούρη).

                              Η απογοήτευση για μένα είναι το πολύ άσχημο κόκπιτ που θυμίζει 80ίλα ιαπωνική. Πιο απλό, πιο διακόσμηση εσωτερικού χώρου, πιο πολυμορφικό θα το ήθελα για να ταιριάζει με την υπόλοιπη ιδέα του αυτοκινήτου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                j-marr last edited by

                                Δεν με χάλασε/στεναχώρησε. Απλά περίμενα απο το EV να κληρονομήσει την πίσω ανάρτηση.

                                Στα της εμφάνισης με ενοχλούν οι τρύπες στους προφυλακτήρες που δεν φαίνεται να είναι λειτουργικές. Το εσωτερικό ούτε κρύο ούτε ζέστη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  christos-dimou last edited by

                                  Κύκλος Attiknson όπως βλέπω σε όλη τη σειρά των υβριδικών.

                                  Μου άρεσε:

                                  α) Η Εξωτερική εμφάνιση (εντάξει δεν είμαι ο άνθρωπος που αγαπά τα αυγοειδή σχήματα και αν δεν το δω από κοντά...)
                                  β) Οι τεχνικές προδιαγραφές. Ειδικότερα ο συνδυασμός του υβριδικού με 7-τάχυτο κιβώτιο και τα 132 HP από 1500cc
                                  γ) Κάποια στοιχεία του εσωτερικού. (βλέπε διακόπτη κιβωτίου)
                                  δ) Η αύξηση του μεταξονίου κατά 5 cm με διατήρηση του μήκους, πλάτους και ύψους στα γνωστά επίπεδα.

                                  Με χάλασε:

                                  α) Το γεγονός ότι στην έκδοση με το CVT το εσωτερικό είναι μπλιαχ.
                                  β) Το γεγονός ότι σε κάποιες εκδόσεις του υβριδικού στοιχεία όπως φούστες και άλλα φαίνονται aftermarket και μάλλον στόχο έχουν να εντυπωσιάσουν και όχι να προσφέρουν κάτι (εντάξει κάτι θα πρέπει να προσφέρουν και αεροδυναμικά).
                                  γ) Τα εκτιμώμενα μόλις 55mpg στον Αμερικάνικο κύκλο για την καλή έκδοση του Jazz. Όταν θα έχει να ανταγωνιστεί το Prius των 60mpg (κατά κάποιες πληροφορίες) θα πρέπει πράγματι να έχει πολύ καλύτερη οδηγική συμπεριφορά από την μαούνα.
                                  δ) Η μόδα με τα πλήκτρα αφής. Άλλο πράγμα το smartphone άλλο πράγμα η οδήγηση. Ένα περιστροφικό χειριστήριο για την θερμοκρασία πόσο πάει επιτέλους;;;

                                  Μου άρεσε (ως συμπεριφορά από το άρθρο):

                                  α) Το γεγονός ότι ως σημείο αναφοράς τίθεται το Polo. Και ότι αυτό δεν κρύφτηκε.

                                  Δεν μου άρεσε:

                                  α) Το γεγονός ότι ως σημείο αναφοράς της συμπεριφοράς είναι το Polo. Το να αντιγράφει ένα όχημα 3+ ετών δεν είναι δείγμα υγείας.

                                  Προς τους τεχνικούς της παρέας....

                                  http://www.motortrend.com/roadtests/hatchbacks/1307_2015_honda_fit_first_drive/photo_23.html

                                  Περισσότερα στοιχεία για τους συσσωρευτές έχουμε; Ως καμένος (τρόπος του λέγειν) από τις πατατιές στο IMA II έχουμε κάποια στοιχεία για το πως πετυχαίνουν τη ψύξη; Αερόψυκτα; (έτσι φαίνεται..) Αν ναι μέσα από την καμπίνα;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr