-
Συζητιέται ήδη στο honda forum αλλά καλό να έχουμε και εξειδικευμένο θέμα στα μελλοντικά.
http://blog.caranddriver.com/alleged-ph ... ar-online/
http://www.autoblog.gr/2013/07/06/dierr ... onda-jazz/
http://caranddriverbrasil.uol.com.br/bl ... oto=5399-1
Σε αυτό δεν λέγανε οτι θα αλλάζανε την πίσω ανάρτηση σε πολλαπλούς
-
Συζητιέται ήδη στο honda forum αλλά καλό να έχουμε και εξειδικευμένο θέμα στα μελλοντικά.
http://blog.caranddriver.com/alleged-ph ... ar-online/
http://www.autoblog.gr/2013/07/06/dierr ... onda-jazz/
http://caranddriverbrasil.uol.com.br/bl ... oto=5399-1
Σε αυτό δεν λέγανε οτι θα αλλάζανε την πίσω ανάρτηση σε πολλαπλούς
-
Συζητιέται ήδη στο honda forum αλλά καλό να έχουμε και εξειδικευμένο θέμα στα μελλοντικά.
http://blog.caranddriver.com/alleged-ph ... ar-online/
http://www.autoblog.gr/2013/07/06/dierr ... onda-jazz/
http://caranddriverbrasil.uol.com.br/bl ... oto=5399-1
Σε αυτό δεν λέγανε οτι θα αλλάζανε την πίσω ανάρτηση σε πολλαπλούς
-
Οι 'πολλαπλοί' είναι το θέμα ή να 'βγάλουν' ...400 λίτρα (όπως τώρα) από τον χώρο αποσκευών ;
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Οι 'πολλαπλοί' είναι το θέμα ή να 'βγάλουν' ...400 λίτρα (όπως τώρα) από τον χώρο αποσκευών ;Δεν έχω ιδέα τι θέλουν να κάνουν. Το τωρινό EV έχει πολλαπλούς πίσω και νομίζω αυτή η αλλαγή ήταν να περάσει και στο επόμενο.
-
-
επίσημα επίσημα με πολλές φωτό στο http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=3827&comp=honda
-
Torsion beam τελικά πίσω. +ασχήμια.
-
Eμφανησιακά ποτέ δεν ξετρελάθηκα με το jazz. Κατάφερε όμως να είναι ένα πρακτικότατο αυτοκίνητο πόλης με χώρους που δε θα σου πει όχι και σε κάποιο ταξιδάκι. Ελπίζω μ αυτή τη φιλοσοφία να βγάλουν και το καινούργιο γιατί όπως το βλέπω κι αυτό δε σκίζει από εμφάνιση.
-
Εξωτερικά είναι απλά συνέχεια του προηγούμενο και οπωσδήποτε όχι άσχημο για πολυμορφικίζον αυτοκίνητο.
Εσωτερικά -κατά την γνώμη μου- είναι γενιές πίσω....... -
7τάχυτο διπλού συμπλέκτη και 1.5 με 132 hp.
Ενδιαφέροντα στοιχεία, πόσο μάλλον αν συνδυαστούν. -
Αυτή η μετάδοση θα έχει αρκετό ενδιαφέρον αν την βάλουν στο CR-Z.
-
Δεν έχω καταλάβει γιατί στεναχωριέσαι που θα έχει ημιάκαμπτο το Jazz. Επειδή είναι Honda και πρέπει να πουλήσει καινοτομία; Το αυτοκίνητο είναι εδώ και πλέον τρεις γενιές πλατφόρμα εσωτερικής διαρρύθμισης με περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένο μανδύα και όχι set-up για cornering (γράφω σε στυλ evo για να πουλήσω μούρη).
Η απογοήτευση για μένα είναι το πολύ άσχημο κόκπιτ που θυμίζει 80ίλα ιαπωνική. Πιο απλό, πιο διακόσμηση εσωτερικού χώρου, πιο πολυμορφικό θα το ήθελα για να ταιριάζει με την υπόλοιπη ιδέα του αυτοκινήτου.
-
Δεν με χάλασε/στεναχώρησε. Απλά περίμενα απο το EV να κληρονομήσει την πίσω ανάρτηση.
Στα της εμφάνισης με ενοχλούν οι τρύπες στους προφυλακτήρες που δεν φαίνεται να είναι λειτουργικές. Το εσωτερικό ούτε κρύο ούτε ζέστη.
-
Κύκλος Attiknson όπως βλέπω σε όλη τη σειρά των υβριδικών.
Μου άρεσε:
α) Η Εξωτερική εμφάνιση (εντάξει δεν είμαι ο άνθρωπος που αγαπά τα αυγοειδή σχήματα και αν δεν το δω από κοντά...)
β) Οι τεχνικές προδιαγραφές. Ειδικότερα ο συνδυασμός του υβριδικού με 7-τάχυτο κιβώτιο και τα 132 HP από 1500cc
γ) Κάποια στοιχεία του εσωτερικού. (βλέπε διακόπτη κιβωτίου)
δ) Η αύξηση του μεταξονίου κατά 5 cm με διατήρηση του μήκους, πλάτους και ύψους στα γνωστά επίπεδα.Με χάλασε:
α) Το γεγονός ότι στην έκδοση με το CVT το εσωτερικό είναι μπλιαχ.
β) Το γεγονός ότι σε κάποιες εκδόσεις του υβριδικού στοιχεία όπως φούστες και άλλα φαίνονται aftermarket και μάλλον στόχο έχουν να εντυπωσιάσουν και όχι να προσφέρουν κάτι (εντάξει κάτι θα πρέπει να προσφέρουν και αεροδυναμικά).
γ) Τα εκτιμώμενα μόλις 55mpg στον Αμερικάνικο κύκλο για την καλή έκδοση του Jazz. Όταν θα έχει να ανταγωνιστεί το Prius των 60mpg (κατά κάποιες πληροφορίες) θα πρέπει πράγματι να έχει πολύ καλύτερη οδηγική συμπεριφορά από την μαούνα.
δ) Η μόδα με τα πλήκτρα αφής. Άλλο πράγμα το smartphone άλλο πράγμα η οδήγηση. Ένα περιστροφικό χειριστήριο για την θερμοκρασία πόσο πάει επιτέλους;;;Μου άρεσε (ως συμπεριφορά από το άρθρο):
α) Το γεγονός ότι ως σημείο αναφοράς τίθεται το Polo. Και ότι αυτό δεν κρύφτηκε.
Δεν μου άρεσε:
α) Το γεγονός ότι ως σημείο αναφοράς της συμπεριφοράς είναι το Polo. Το να αντιγράφει ένα όχημα 3+ ετών δεν είναι δείγμα υγείας.
Προς τους τεχνικούς της παρέας....
http://www.motortrend.com/roadtests/hatchbacks/1307_2015_honda_fit_first_drive/photo_23.html
Περισσότερα στοιχεία για τους συσσωρευτές έχουμε; Ως καμένος (τρόπος του λέγειν) από τις πατατιές στο IMA II έχουμε κάποια στοιχεία για το πως πετυχαίνουν τη ψύξη; Αερόψυκτα; (έτσι φαίνεται..) Αν ναι μέσα από την καμπίνα;
Honda Jazz (2014)