Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηλεκτρικό σύστημα και εκκίνηση κινητήρα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ηλεκτρικό σύστημα και εκκίνηση κινητήρα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    11
    162
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      costas-athan last edited by

      Παιδιά μία ερώτηση:

      Μέχρι τώρα όταν στο αυτοκίνητο έθετα σε λειτουργία τον κινητήρα το ηχοσύστημα κατά την εκκίνηση έσβηνε και άναβε αμέσως μόλις ο κινητήρας είχε πάρει μπροστά.

      Τις τελευταίες 2-3 μέρες όμως η λειτουργία του ηχοσυστήματος δε διακόπτεται. Σημαίνει κάτι αυτό, ίσως κάποιο πιθανό πρόβλημα στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        costas-athan last edited by

        Παιδιά μία ερώτηση:

        Μέχρι τώρα όταν στο αυτοκίνητο έθετα σε λειτουργία τον κινητήρα το ηχοσύστημα κατά την εκκίνηση έσβηνε και άναβε αμέσως μόλις ο κινητήρας είχε πάρει μπροστά.

        Τις τελευταίες 2-3 μέρες όμως η λειτουργία του ηχοσυστήματος δε διακόπτεται. Σημαίνει κάτι αυτό, ίσως κάποιο πιθανό πρόβλημα στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          costas-athan last edited by

          Παιδιά μία ερώτηση:

          Μέχρι τώρα όταν στο αυτοκίνητο έθετα σε λειτουργία τον κινητήρα το ηχοσύστημα κατά την εκκίνηση έσβηνε και άναβε αμέσως μόλις ο κινητήρας είχε πάρει μπροστά.

          Τις τελευταίες 2-3 μέρες όμως η λειτουργία του ηχοσυστήματος δε διακόπτεται. Σημαίνει κάτι αυτό, ίσως κάποιο πιθανό πρόβλημα στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Έβαλες υγραέριο;
            Γιατί αυτοί ψάχνουν για ρεύμα που δεν διακόπτεται όταν γυρίζει η μίζα.
            (το ραδιόφωνο κανονικά σβήνει όσο γυρίζει η μίζα)

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              costas-athan last edited by

              Ο χρήστης leonp έγραψε:
              Έβαλες υγραέριο;
              Γιατί αυτοί ψάχνουν για ρεύμα που δεν διακόπτεται όταν γυρίζει η μίζα.
              (το ραδιόφωνο κανονικά σβήνει όσο γυρίζει η μίζα)

              Όχι. Ούτε υγραέριο, ούτε καμία άλλη μετατροπή...

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • bassstarlet
                bassstarlet last edited by

                Ίσως δεν προλαβαίνει να πέσει η τάση τόσο, ώστε να κλείσει το μηχάνημα.

                «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • C
                  costas-athan last edited by

                  Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                  Ίσως δεν προλαβαίνει να πέσει η τάση τόσο, ώστε να κλείσει το μηχάνημα.

                  Μου δίνεις το έναυσμα να κάνω 2 ερωτήσεις:

                  1. Η τάση πέφτει γιατί τραβάει ρεύμα η μίζα ως φυσικό επακόλουθο του γεγονότος ή υπάρχει κάποιος μηχανισμός που φροντίζει να διακόψει το ρεύμα απ' όλες τις συσκευές για να φτάσει για τη μίζα;

                  2. Τι άλλαξε και τώρα η τάση δεν πέφτει όπως παλιά; Όπως είπα δεν έγινε καμία μετατροπή στ' αμάξι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • I
                    ilias-a last edited by

                    επαφες διακοπτη μηχανης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • bassstarlet
                      bassstarlet last edited by

                      Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:

                      Ίσως δεν προλαβαίνει να πέσει η τάση τόσο, ώστε να κλείσει το μηχάνημα.

                      Μου δίνεις το έναυσμα να κάνω 2 ερωτήσεις:

                      1. Η τάση πέφτει γιατί τραβάει ρεύμα η μίζα ως φυσικό επακόλουθο του γεγονότος ή υπάρχει κάποιος μηχανισμός που φροντίζει να διακόψει το ρεύμα απ' όλες τις συσκευές για να φτάσει για τη μίζα;

                      2. Τι άλλαξε και τώρα η τάση δεν πέφτει όπως παλιά; Όπως είπα δεν έγινε καμία μετατροπή στ' αμάξι.

                      Δεν γνωρίζω αν υπάρχει μηχανισμός (αν υπάρχει, γιατί δεν σβήνει εντελώς τα φώτα που είναι πιο ενεργοβόρα; ) αλλά νομίζω πως από κάποιο επίπεδο τάσης τα ράδιο σιντι/κασετόφωνα κλπ, κλείνουν επίτηδες.
                      Το θέμα είναι, πως όταν παίρνουμε ρεύμα κατευθείαν από την μπαταρία, αυτό δεν συμβαίνει.

                      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • I
                        ilias-a last edited by

                        Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:

                        Ίσως δεν προλαβαίνει να πέσει η τάση τόσο, ώστε να κλείσει το μηχάνημα.

                        Μου δίνεις το έναυσμα να κάνω 2 ερωτήσεις:

                        1. Η τάση πέφτει γιατί τραβάει ρεύμα η μίζα ως φυσικό επακόλουθο του γεγονότος ή υπάρχει κάποιος μηχανισμός που φροντίζει να διακόψει το ρεύμα απ' όλες τις συσκευές για να φτάσει για τη μίζα;

                        2. Τι άλλαξε και τώρα η τάση δεν πέφτει όπως παλιά; Όπως είπα δεν έγινε καμία μετατροπή στ' αμάξι.

                        Δεν γνωρίζω αν υπάρχει μηχανισμός (αν υπάρχει, γιατί δεν σβήνει εντελώς τα φώτα που είναι πιο ενεργοβόρα; ) αλλά νομίζω πως από κάποιο επίπεδο τάσης τα ράδιο σιντι/κασετόφωνα κλπ, κλείνουν επίτηδες.
                        Το θέμα είναι, πως όταν παίρνουμε ρεύμα κατευθείαν από την μπαταρία, αυτό δεν συμβαίνει.

                        οταν παταμε μιζα καποιες καταναλωσεις κλεινουν για να μην εχουμε προβλημα με την μπαταρια, υπευθυνος ειναι ο διακοπτης της μηχανης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • bassstarlet
                          bassstarlet last edited by

                          Το δέχομαι, αλλά γιατί δεν σβήνουν τα φώτα?

                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • I
                            ilias-a last edited by

                            Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                            Το δέχομαι, αλλά γιατί δεν σβήνουν τα φώτα?

                            καποιοι κατασκευαστες εξαιρουν τα φωτα λογο ασφαλειας καποιοι αλλοι οχι, ειναι θεμα κατασκευαστη ποιες καταναλωσεις θα κοψει κατα το μιζαρισμα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr