Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Video - Monza Curva Grande Flat Without Chicance
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Video - Monza Curva Grande Flat Without Chicance
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Formula 1
    11
    23
    256
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      street-and-circuit last edited by

      Found this video. http://streetandcircuit.biz/2013/06/video-monza-curva-grande-flat-without-chicane-in-audi-r18-e-tron-lmp1-2013/

      In April this year Audi had Monza layout the circuit without the first chicane so their LMP1 R18 could run through the Curva Grande at high speed. I presume they were doing this to test out the high speed aero on the R18.

      Whatever the case maybe, it is awesome to see Monza laid out (well at least some of the circuit) in the way it was originally intended.

      I do not hear any lift going into the corner so I assume the R18 was entering the corner at 340kmh+. Lucky test driver.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        street-and-circuit last edited by

        Found this video. http://streetandcircuit.biz/2013/06/video-monza-curva-grande-flat-without-chicane-in-audi-r18-e-tron-lmp1-2013/

        In April this year Audi had Monza layout the circuit without the first chicane so their LMP1 R18 could run through the Curva Grande at high speed. I presume they were doing this to test out the high speed aero on the R18.

        Whatever the case maybe, it is awesome to see Monza laid out (well at least some of the circuit) in the way it was originally intended.

        I do not hear any lift going into the corner so I assume the R18 was entering the corner at 340kmh+. Lucky test driver.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          street-and-circuit last edited by

          Found this video. http://streetandcircuit.biz/2013/06/video-monza-curva-grande-flat-without-chicane-in-audi-r18-e-tron-lmp1-2013/

          In April this year Audi had Monza layout the circuit without the first chicane so their LMP1 R18 could run through the Curva Grande at high speed. I presume they were doing this to test out the high speed aero on the R18.

          Whatever the case maybe, it is awesome to see Monza laid out (well at least some of the circuit) in the way it was originally intended.

          I do not hear any lift going into the corner so I assume the R18 was entering the corner at 340kmh+. Lucky test driver.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Γιατί γράφεις στα αγγλικά;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              the_sigman last edited by

              Ωραίο!! Δοκιμές για το de la Sarthe

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                orestisren last edited by

                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                Γιατί γράφεις στα αγγλικά;

                Με διάθεση αστεϊσμού
                Κάντο όπως ο Μικες(mikeerfol) στο chat δηλαδή 'Μη γραφεις Αγγλικα '
                Στυλ ντεεεεεε

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  mikeerfol last edited by

                  Μη γράφεις λάθος το username μου

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    the_sigman last edited by

                    Ο χρήστης Orestisren έγραψε:

                    Γιατί γράφεις στα αγγλικά;

                    Με διάθεση αστεϊσμού
                    Κάντο όπως ο Μικες(mikeerfol) στο chat δηλαδή 'Μη γραφεις Αγγλικα '
                    Στυλ ντεεεεεε

                    Μη γράφεις λάθος το username μου

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      body125z last edited by

                      Τρελά γούστα αυτή η Monza..
                      Είναι μη τη βάλει ο Tilke κανά χέρι και αυτήν....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        go_for_pole last edited by

                        Αυτό το τεστ το είχε κάνει το 2012 η Peugeot, η Monza, το Aragon και το Paul Ricard είναι οι μοναδικές πίστες στον κόσμο που έχουν ευθείες που προσεγγίζουν κάπως την Mulsane. Σημείωση ότι μια μέρα αποκλειστικής μίσθωσης στην Monza στοιχίζει 6ψήφιο ποσό, όταν υπάρχουν επιπλέον απαιτήσεις για αλλαγή χάραξης και privacy το ποσό μεγαλώνει ακόμη περισσότερο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          go_for_pole last edited by

                          Αυτό το τεστ το είχε κάνει το 2012 η Peugeot, η Monza, το Aragon και το Paul Ricard είναι οι μοναδικές πίστες στον κόσμο που έχουν ευθείες που προσεγγίζουν κάπως την Mulsane. Σημείωση ότι μια μέρα αποκλειστικής μίσθωσης στην Monza στοιχίζει 6ψήφιο ποσό, όταν υπάρχουν επιπλέον απαιτήσεις για αλλαγή χάραξης και privacy το ποσό μεγαλώνει ακόμη περισσότερο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Αλήθεια πόσα sec κάτω θα ήταν ένα πρωτότυπο από μια F1? Καμια 20αριά;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              go_for_pole last edited by

                              Γενικά μιλώντας η F1 είναι ταχύτερη, στο Silverstone και στο Spa χοντρικά μιλώντας τα πρωτότυπα τρώνε 10 στον γύρο. Στο Mans και υποθετικά σε πίστες με τεράστιες ευθείες η ισορροπία μάλλον θα άλλαζε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                Στο Mans και υποθετικά σε πίστες με τεράστιες ευθείες η ισορροπία μάλλον θα άλλαζε.

                                Μάλλον παραβλέπεις ότι εκεί τα μονοθέσια θα έβγαζαν όλο το φτερό τους και θα έτρεχαν σε Monza configuration. Στην ευθεία της Monza τα σημερινά χτυπάνε 355. Δεν νομίζω κανένα πρωτότυπο να πλησίαζε τέτοια ταχύτητα σε ευθεία 1.2 χλμ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  roman_k last edited by

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    street-and-circuit last edited by

                                    Google Translate - Ναι, συγνώμη για να μην γράψω στα ελληνικά, αλλά είμαι Ουαλίας ....

                                    Σκεφτόμουν αγγλικά ήταν καλύτερη από ό, τι χρησιμοποιώντας το Google μεταφράζει

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • B
                                      body125z last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                      Στο Mans και υποθετικά σε πίστες με τεράστιες ευθείες η ισορροπία μάλλον θα άλλαζε.

                                      Μάλλον παραβλέπεις ότι εκεί τα μονοθέσια θα έβγαζαν όλο το φτερό τους και θα έτρεχαν σε Monza configuration. Στην ευθεία της Monza τα σημερινά χτυπάνε 355. Δεν νομίζω κανένα πρωτότυπο να πλησίαζε τέτοια ταχύτητα σε ευθεία 1.2 χλμ.

                                      Θεωρητικά ίσως τα 355ΚΜh γιατί την τελευταία 3-4ετία στο speed trap της Monza κανένα μονοθέσιο δε ξεπέρασε τα 346kmh αν θυμάμαι καλά. Και φυσικά αυτά τα χιλιόμετρα θα ευνοήθηκαν από κάποιο slipstream. Γενικά τα τωρινά μονοθέσια είναι ψόφια στα πολλά kmh καμιά σχέση με τα 10 κύλινδρα κτήνη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης Street and Circuit έγραψε:
                                        Google Translate - Ναι, συγνώμη για να μην γράψω στα ελληνικά, αλλά είμαι Ουαλίας ....

                                        Σκεφτόμουν αγγλικά ήταν καλύτερη από ό, τι χρησιμοποιώντας το Google μεταφράζει

                                        Ok then ,since you are not Greek you can write in english

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          granturismoomologato last edited by

                                          Καλά τα τωρινά F1 θα έτρωγαν ξύλο στην ευθεία,πάνω από 330-340 δεν πάνε.Με τα V10 θα ήταν αλλιώς.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ούτε τα τωρινά πρωτότυπα πάνε πάνω από τόσο. Όμως οι F1 θα ήταν πάλι πολύ ταχύτερες συνολικά λόγω επιτάχυνσης, επιβράδυνσης και ταχύτητας στις στροφές.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr