-
Γειά σας! Γράφτηκα στο φόρουμ για να πάρω πληροφορίες από πιο ειδικούς!
Έχουμε ένα Audi A6 του '99 1800 Turbo αλλά λόγω οικονομικής κατάστασης και λόγω του ότι δεν παίρνει ποτέ άδεια ο άντρας μου κάθεται από κάτω (και χρησιμοποιεί μόνο μηχανή) και δεν κάνουμε ταξίδια πάνω από 1 μία φορά το χρόνο, αν και αυτός ήταν ο λόγος που το αγοράσαμε. Έχει γκάζι, χώρους και είναι υπεράνετο αλλά καίει αρκετά και πλέον το χρησιμοποιούμε μόνο μες την πόλη! Πήγαμε με άλλο αμάξι σε κάτι δρόμους που θέλουν τζιπ στην Κόρινθο με κρυφές παραλίες και ζηλέψαμε το ότι δεν μπορούμε με το δίκο μας αμάξι να κατεβαίνουμε σε τέτοια μέρη και είπαμε αφού μακριά να πάμε δεν μπορούμε, σε μικρούς κρυφούς παράδεισους να πάμε δεν μπορούμε, να αλλάξουμε αμάξι και να καίει και λιγότερο.
Σκεφτόμαστε κάτι σε ανταλλαγή να ξεμπερδεύουμε, μεταχειρισμένο από το 2000 και πάνω. Κοιτάει τα Τέριος αλλά 1300 και πιστεύω ότι μόλις πατήσει το γκάζι θα εκνευριστεί και θα φύγει τρέχοντας! Θέλουμε 4πορτο αλλά και να πάει λίγο ρε γαμώτο όχι 120 και να τρέμει ολόκληρο.
Δε μας νοιάζει να κατεβαίνει τους χειρότερους δρόμους, νορμάλ πράγματα αλλά να είναι οκ π.χ. να πας και ως Κόρινθο. Ελπίζω να καταλάβατε τι εννοώ και θα με βοηθούσατε πολύ αν με συμβουλεύατε! Δεν ξέρουμε από τζιπ, ήταν απόφαση της στιγμής αλλά το σκεφτόμαστε πολύ σοβαρά. Ελπίζω να το έβαλα στο σωστό τόπικ -
Γειά σας! Γράφτηκα στο φόρουμ για να πάρω πληροφορίες από πιο ειδικούς!
Έχουμε ένα Audi A6 του '99 1800 Turbo αλλά λόγω οικονομικής κατάστασης και λόγω του ότι δεν παίρνει ποτέ άδεια ο άντρας μου κάθεται από κάτω (και χρησιμοποιεί μόνο μηχανή) και δεν κάνουμε ταξίδια πάνω από 1 μία φορά το χρόνο, αν και αυτός ήταν ο λόγος που το αγοράσαμε. Έχει γκάζι, χώρους και είναι υπεράνετο αλλά καίει αρκετά και πλέον το χρησιμοποιούμε μόνο μες την πόλη! Πήγαμε με άλλο αμάξι σε κάτι δρόμους που θέλουν τζιπ στην Κόρινθο με κρυφές παραλίες και ζηλέψαμε το ότι δεν μπορούμε με το δίκο μας αμάξι να κατεβαίνουμε σε τέτοια μέρη και είπαμε αφού μακριά να πάμε δεν μπορούμε, σε μικρούς κρυφούς παράδεισους να πάμε δεν μπορούμε, να αλλάξουμε αμάξι και να καίει και λιγότερο.
Σκεφτόμαστε κάτι σε ανταλλαγή να ξεμπερδεύουμε, μεταχειρισμένο από το 2000 και πάνω. Κοιτάει τα Τέριος αλλά 1300 και πιστεύω ότι μόλις πατήσει το γκάζι θα εκνευριστεί και θα φύγει τρέχοντας! Θέλουμε 4πορτο αλλά και να πάει λίγο ρε γαμώτο όχι 120 και να τρέμει ολόκληρο.
Δε μας νοιάζει να κατεβαίνει τους χειρότερους δρόμους, νορμάλ πράγματα αλλά να είναι οκ π.χ. να πας και ως Κόρινθο. Ελπίζω να καταλάβατε τι εννοώ και θα με βοηθούσατε πολύ αν με συμβουλεύατε! Δεν ξέρουμε από τζιπ, ήταν απόφαση της στιγμής αλλά το σκεφτόμαστε πολύ σοβαρά. Ελπίζω να το έβαλα στο σωστό τόπικ -
Γειά σας! Γράφτηκα στο φόρουμ για να πάρω πληροφορίες από πιο ειδικούς!
Έχουμε ένα Audi A6 του '99 1800 Turbo αλλά λόγω οικονομικής κατάστασης και λόγω του ότι δεν παίρνει ποτέ άδεια ο άντρας μου κάθεται από κάτω (και χρησιμοποιεί μόνο μηχανή) και δεν κάνουμε ταξίδια πάνω από 1 μία φορά το χρόνο, αν και αυτός ήταν ο λόγος που το αγοράσαμε. Έχει γκάζι, χώρους και είναι υπεράνετο αλλά καίει αρκετά και πλέον το χρησιμοποιούμε μόνο μες την πόλη! Πήγαμε με άλλο αμάξι σε κάτι δρόμους που θέλουν τζιπ στην Κόρινθο με κρυφές παραλίες και ζηλέψαμε το ότι δεν μπορούμε με το δίκο μας αμάξι να κατεβαίνουμε σε τέτοια μέρη και είπαμε αφού μακριά να πάμε δεν μπορούμε, σε μικρούς κρυφούς παράδεισους να πάμε δεν μπορούμε, να αλλάξουμε αμάξι και να καίει και λιγότερο.
Σκεφτόμαστε κάτι σε ανταλλαγή να ξεμπερδεύουμε, μεταχειρισμένο από το 2000 και πάνω. Κοιτάει τα Τέριος αλλά 1300 και πιστεύω ότι μόλις πατήσει το γκάζι θα εκνευριστεί και θα φύγει τρέχοντας! Θέλουμε 4πορτο αλλά και να πάει λίγο ρε γαμώτο όχι 120 και να τρέμει ολόκληρο.
Δε μας νοιάζει να κατεβαίνει τους χειρότερους δρόμους, νορμάλ πράγματα αλλά να είναι οκ π.χ. να πας και ως Κόρινθο. Ελπίζω να καταλάβατε τι εννοώ και θα με βοηθούσατε πολύ αν με συμβουλεύατε! Δεν ξέρουμε από τζιπ, ήταν απόφαση της στιγμής αλλά το σκεφτόμαστε πολύ σοβαρά. Ελπίζω να το έβαλα στο σωστό τόπικ -
Υπάρχει και τεριος 1500cc, βιτάρα 1600cc.Η παραλία ήταν προς Αλμυρή ή η Μυλοκοπή??
-
Ποσα ατομα ειστε στην οικογενεια;και επιπλεον ποσα θελετε να διαθεσετε;
-
Με τα χαρακτηριστικά που θέλεις (οικονομικό, ψιλοασφάλτινο, ψιλογρήγορο) μόνο yeti ή tiguan.
Πιστεύω με κάνα 13άρι - 15άρι βρίσκεις. -
Καλησπέρα σου και καλώς ήρθες στο forum.
Αν θες να ανταλλάξεις με κάποιον αμάξι, και δεν θες να δώσεις πολλά παραπάνω χρήματα, η λύση κάποιου πετρελαιοκίνητου καταργείται.
Αν μείνουμε λοιπόν στη βενζίνη, μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε 2 πραγματικά ιαπωνικά 'ΣΚΥΛΙΑ'.
Suzuki Vitara 1600cc και Suzuki SX4 1600CC.
Πρόβλημα δε θα σας βγάλουν ποτέ (αν βέβαια ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν είναι κανίβαλος βεβαίως βεβαίως ), έχουν 4κίνηση και τα 2 άρα σας καλύπτουν και για offroad διαδρομές, και τα 120 τα πιάνουν πολύ πολύ άνετα.
Επιπλέον... θα ανακουφιστείς σε κάτι πολύ σημαντικό: Κατανάλωση!
Δεν είναι μόνο τα 200 κυβικά κάτω, αλλά και το διαχρονικό 'κόλλημα' της suzuki με την κατανάλωση που κάνει πάντα τα αυτοκίνητά της άκρως οικονομικά. Αν κάνεις κάθε χρόνο τις ίδιες διαδρομές, θα δεις τις επισκέψεις σου στο βενζινάδικο να αραιώνουν αρκετά.
Τέλος, ανάλογα με τι ηλικίας μοντέλο ψάχνεις, να ξέρεις ότι το SX4 και το Vitara στα μοντέλα μέχρι το '08, παίζουν κάτω από 10.000 οπότε αν βρείτε κάποιο από το 2000 - 2004/5 (μόνο Vitara όμως, το SX4 βγήκε στο εμπόριο το 2006) μπορείτε και να τα ανταλλάξετε άμεσα, χωρίς χρηματική διαφορά από μέρους σας.
Αυτά.
Υγ: Το Suzuki SX4, βγαίνει και 'φασόν' σε ευρωπαϊκό αμάξι ως Fiat Sedici. Στο λέω μήπως το βρεις πιο φθηνά με αυτό το όνομα σε κάποια αγγελία.
-
Αν μετά το α6 οδηγήσει στην άσφαλτο βιτάρα θα του φαίνεται σαν απο πλάσμα να βλέπει σε ασπρόμαυρη
Για sx4 δεν έχω οδηγήσει και δεν ξέρω. -
Aν θέλετε να μείνετε στην οικογένεια V.A.G....
The ultimate VW 4x4: SYNCRO T3
POPULAR MECHANICS: U.S.A.'s TOP TEN:
'...honestly, I would much rather have this than a new Range Rover or X5 or Sprinter camper.Bespoke and thoroughly badass, the price is jaw-dropping, but so are the choices and execution.'
http://germancarsforsaleblog.com/insane-70000-volkswagen-syncro-westfalia/TOM HANKS TALKING FOR HIS SYNCRO:
'SYNCRO STARSHIP ENTEPRISE'
(Μετά το 5:55)
SYNCRO FOR LADIES
** LADIES FIRST**
LADIES, Α HOME ON WHEELS
'SYNCRO OFFROAD ABILITIES' (ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΜΕ AUDI QUATTRO)
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=498427&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=SYNCRO T3 25 YEARS (SILVER JUBILEE) Eνταύθα!
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=49098 -
Είναι και ο Τομ Χανκς συνκροναυτης; μεγάλο πλεονέκτημα αυτό
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
Είναι και ο Τομ Χανκς συνκροναυτης; μεγάλο πλεονέκτημα αυτόO Τομ Χανκς απολαμβάνει του ίδιου, μεγάλου, (επιχειρησιακού), πλεονεκτήματος, όπως όλοι οι ανά τον πλανήτη SYNCROναύτες, και δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση!
-
Ο χρήστης Hellenic Vanagon1 έγραψε:
Είναι και ο Τομ Χανκς συνκροναυτης; μεγάλο πλεονέκτημα αυτό
O Τομ Χανκς απολαμβάνει του ίδιου, μεγάλου, (επιχειρησιακού), πλεονεκτήματος, όπως όλοι οι ανά τον πλανήτη SYNCROναύτες, και δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση!
Πόσους λόγαριασμούς θα φτιάξεις;
-
Ωραια ιδεα το vanagon.
Ακριβως οπως το θελει η φιλη μας.
Στριβει και καλυτερα απο το Α6. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Είναι και ο Τομ Χανκς συνκροναυτης; μεγάλο πλεονέκτημα αυτό
O Τομ Χανκς απολαμβάνει του ίδιου, μεγάλου, (επιχειρησιακού), πλεονεκτήματος, όπως όλοι οι ανά τον πλανήτη SYNCROναύτες, και δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση!
Πόσους λόγαριασμούς θα φτιάξεις;
Ο.k., παρακαλώ να ακυρωθεί.
-
Hellenic Vanagon και εμένα μου αρέσουν πολύ τα SYNCRO T3, αλλά η χρήστης που άνοιξε το θέμα αναφέρει ότι λόγω οικονομικών πλέον χρησιμοποιούν ελάχιστα τα αμάξι τους, μόνο κανα ταξίδι το χρόνο και τα υπόλοιπα χλμ μέσα σε πόλη, άντε και καμιά κοντινή εκδρομή. Τώρα ψάχνουν 4χ4 (αλλά όχι κάτι σκληροπυρηνικό), νεότερο του 2000, άνετο, όσο γίνεται γρήγορο και μάλλον οικονομικότερο από το Α6 τους. Και προτείνεις συνκρο , πες μου σε τι από τα παραπάνω θα τους καλύψει ένα συνκρο.
Μάλλον ένα εκ των SX4, Sedici, Yeti είναι πιο κοντά στα θέλω τους
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
Hellenic Vanagon και εμένα μου αρέσουν πολύ τα SYNCRO T3, αλλά η χρήστης που άνοιξε το θέμα αναφέρει ότι λόγω οικονομικών πλέον χρησιμοποιούν ελάχιστα τα αμάξι τους, μόνο κανα ταξίδι το χρόνο και τα υπόλοιπα χλμ μέσα σε πόλη, άντε και καμιά κοντινή εκδρομή. Τώρα ψάχνουν 4χ4 (αλλά όχι κάτι σκληροπυρηνικό), νεότερο του 2000, άνετο, όσο γίνεται γρήγορο και μάλλον οικονομικότερο από το Α6 τους. Και προτείνεις συνκρο , πες μου σε τι από τα παραπάνω θα τους καλύψει ένα συνκρο.Σε όλα και ξέχασες το κυριότερο. Θα μπορούν να πηγαίνουν και για κυνήγι.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Ακόμα είμαστε 2 αλλά θέλουμε οικογένεια κάποια στιγμή και όχι να ξανα αλλάξουμε αμάξι τότε. Η αλλαγή από Α6 σε 4Χ4 φαντάζομαι ότι θα είναι δύσκολη αλλά οκ. Θα του δείξω τι προτείνατε, να είστε καλά και καλό καλοκαίρι!!
-
Σκέψεις με τη μορφή ερωτήσεων...
Πόσο σίγουροι είστε για το ότι χρειάζεστε 4χ4; Αν ναι τότε μήπως απλά να πάρετε ένα Α6 ή Α4 με τετρακίνηση quattro;
Μήπως μερικά εκατοστά ύψους σας καλύπτουν; Πχ δικίνητα ελαφρά υπερυψωμένα.
Πόσα θα πιάσει το Α6; Με αυτά τι παίρνετε; Γιατί αν είναι να δώσετε και λεφτά ίσως δεν αξίζει.
Μήπως η κατανάλωση του Vitara δεν είναι όσο λιγότερη του Α6 αφήνεται να εννοηθεί;
Μήπως με λίγη προσοχή η κατανάλωση του Α6 είναι λογική και αποδεκτή;
Μήπως αξίζει να σκεφτείτε την τοποθέτηση γκαζιού;Συμφωνώ με την καταλληλότητα οχημάτων light τετρακίνησης όπως το όχι και τόσο 'ιαπωνικό' SX4/Sedici αλλά διατηρώ αμφιβολίες για την 'ιαπωνική' αξιοπιστία τους ειδικά στο θέμα σκληρής τετρακίνησης. Έχει αποδειχτεί ευαισθησία στο συμπλέκτη σε αρκετά τέτοια τετρακίνητα.
Εκτός από το 1500 Τέριος και το Νισσάν Κασκάι με τα οποία μπορείς να κάνεις το ταξίδι μια καλή περίπτωση ίσως είναι το Skoda Octavia Scout που είναι ζωηρό, τετρακίνητο (όχι όσο καλό το quattro) και υπερυψωμένο. Το Subaru Impreza προσφέρει καλή οδική συμπεριφορά και 4χ4 και λίγο ύψος αλλά στην μικρή του έκδοση είναι αργό (η ελληνική τουρμπισμένη έκδοση απορρίπτεται για πολλούς σημαντικούς λόγους).
Αν όμως δέχεστε να πάτε στα 2000 κυβικά τότε πολλοί δρόμοι ανοίγονται μπροστά σας που συνδυάζουν 4χ4, ύψος και ικανότητα ταξιδίου αλλά και χώρους για οικογένεια σε βάρος φυσικά της κατανάλωσης. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Σκέψεις με τη μορφή ερωτήσεων...
Πόσο σίγουροι είστε για το ότι χρειάζεστε 4χ4; Αν ναι τότε μήπως απλά να πάρετε ένα Α6 ή Α4 με τετρακίνηση quattro;
Μήπως μερικά εκατοστά ύψους σας καλύπτουν; Πχ δικίνητα ελαφρά υπερυψωμένα.
Πόσα θα πιάσει το Α6; Με αυτά τι παίρνετε; Γιατί αν είναι να δώσετε και λεφτά ίσως δεν αξίζει.
Μήπως η κατανάλωση του Vitara δεν είναι όσο λιγότερη του Α6 αφήνεται να εννοηθεί;
Μήπως με λίγη προσοχή η κατανάλωση του Α6 είναι λογική και αποδεκτή;
Μήπως αξίζει να σκεφτείτε την τοποθέτηση γκαζιού;Συμφωνώ με την καταλληλότητα οχημάτων light τετρακίνησης όπως το όχι και τόσο 'ιαπωνικό' SX4/Sedici αλλά διατηρώ αμφιβολίες για την 'ιαπωνική' αξιοπιστία τους ειδικά στο θέμα σκληρής τετρακίνησης. Έχει αποδειχτεί ευαισθησία στο συμπλέκτη σε αρκετά τέτοια τετρακίνητα.
Εκτός από το 1500 Τέριος και το Νισσάν Κασκάι με τα οποία μπορείς να κάνεις το ταξίδι μια καλή περίπτωση ίσως είναι το Skoda Octavia Scout που είναι ζωηρό, τετρακίνητο (όχι όσο καλό το quattro) και υπερυψωμένο. Το Subaru Impreza προσφέρει καλή οδική συμπεριφορά και 4χ4 και λίγο ύψος αλλά στην μικρή του έκδοση είναι αργό (η ελληνική τουρμπισμένη έκδοση απορρίπτεται για πολλούς σημαντικούς λόγους).
Αν όμως δέχεστε να πάτε στα 2000 κυβικά τότε πολλοί δρόμοι ανοίγονται μπροστά σας που συνδυάζουν 4χ4, ύψος και ικανότητα ταξιδίου αλλά και χώρους για οικογένεια σε βάρος φυσικά της κατανάλωσης.Εχεις δικιο σε ολα,οσον αφορα το sedici/sx4 εχω να πω οτι στα 15,000 χλμ που το ειχαμε το μονο που εβγαλε ηταν ο καταλυτης παρολο που ουκ ολιγες φορες ειχε σε χωραφια αμμο και λασπη με προσοχη βεβαια-.
Το θεμα ειναι οτι αν εχεις μαθει με καλο αυτοκινητο δυσκολα το ξεσυνηθιζεις.
Εγω θα ελεγα να πατε σε ενα αντιστοιχο a4/α6 με τετρακινηση με τη λογικη οτι ακομα και να δωσετε φτηνα το δικο σας θα αγορασετε επισης φτηνα οποτε δε βγενετε χαμενοι και αν το βρητε και με αεριο ακομα καλυτερα.
Eνδεικτικα
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3701417/ -
Ωραία είναι αυτά τα αμάξια,αλλά για να πας σε κρυφές παραλίες νομίζω ότι μια τετρακίνηση δεν φτάνει....θέλει και λίγο ύψος από το έδαφος.Τα αυτοκίνητα τύπου Α4 quattro είναι πολύ χαμηλά και κάθε τρεις και λίγο θα βρίσκουν από κάτω.Οπότε είτε έχεις ένα 4χ4 είτε ένα 4χ4 για τέτοιες καταστάσεις είναι το ίδιο και το αυτό..
Αλλάγη του Audi A6 με 4Χ4, αλλά ποιό;;