-
Γειά σας,
Θα ήθελα να σας αναφέρω ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω και είναι πιθανό να το αντιμετωπίζουν πολλά άλλα αμάξια και να μην το ξέρουν.
Έχω ένα Seat Ibiza ecomotive 1.2 TSI με πρώτη άδεια τον Ιούνιο του 2011. Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με το συστημα Start&Stop και παρουσιάζει χαμηλή τάση στα φώτα θέσης(μπρος-πίσω) και διαστραυρώσεως όταν η **μηχανή **είναι αναμένη ενώ όταν βρίσκεται σε κατάσταση Stop ή με τον διακόπτη απλά στο ON η τάση είναι σωστή. Αυτό έχει αποτέλεσμα τα φώτα σε επαρχιακούς δρόμους και σε αυτοκινητόδρομους να μην επαρκούν ώς και να είναι επικίνδυνα.Συγκεκριμένα στο παρακάτω πινακάκι φαίνεται η τάση στα φώτα:
Κατάσταση Τάση Μπαταρίας Τάση στα μεσαία Μηχανή σε λειτουργία 14,2 9,5 Κατάσταση Stop 12.5 11.1
Την ίδια συμπεριφορά έχουν τα μπρος και τα πίσω φώτα θέσης.
Αντίθετα τα μεγάλα δεν παρουσιάζουν κάποιο πρόβλημα
Κατάσταση Τάση Μπαταρίας Τάση στα πορείας Μηχανή σε λειτουργία 14,2 12,8 Κατάσταση Stop 12.5 11.5
Αντιμετώπιση:
Το αυτοκίνητο έχει επισκεφθεί δύο αντιπροσώπους:- Ο πρώτος δεν δέχεται το πρόβλημα
- Ο δεύτερος αναγνωρίζει το πρόβλημα αλλά δεν μπορεί να το λύσει.
Το αυτοκίνητο έχει επισκεφτεί τον δεύτερο αντιπρόσωπο 3 φορές:
- Επιβεβαιώθηκε το πρόβλημα και ελέγχθηκε ότι δεν είναι κάποιο απλό πρόβλημα (γειώσεις, λάμπες, κτλ)
- Αλλάχθηκε ο εγκέφαλος άνεσης
- Επαναπρογραμματίστηκε ο εγκέφαλος χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
Το ίδιο πρόβλημα φαίνεται να αντιμετωπίζουν όλα τα Seat Ibiza 1.2 TSI Ecomotive ενώ σύμφωνα με το συνεργείο το ίδιο πρόβλημα έμφανίζεται και στα υπόλοιπα VW Group με σύστημα Start&Stop.
Δεδομένου οτι η εγγύηση λήγει σε λίγες ημέρες έχει σταλεί το σχετικό email στα κεντρικά της Ισπανίας και η μόνη απάντηση που έχω λάβει είναι οτι θα επικοινωνήσει μαζί μου ή η Technocar ή τα κεντρικά.
Θα ήθελα την γνώμη σας πώς να αντιμετωπίσω το πρόβλημα πως να κινηθώ και αν έχει αντιμετωπίσει κανένας άλλος το ίδιο πρόβλημα.
-
Γειά σας,
Θα ήθελα να σας αναφέρω ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω και είναι πιθανό να το αντιμετωπίζουν πολλά άλλα αμάξια και να μην το ξέρουν.
Έχω ένα Seat Ibiza ecomotive 1.2 TSI με πρώτη άδεια τον Ιούνιο του 2011. Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με το συστημα Start&Stop και παρουσιάζει χαμηλή τάση στα φώτα θέσης(μπρος-πίσω) και διαστραυρώσεως όταν η **μηχανή **είναι αναμένη ενώ όταν βρίσκεται σε κατάσταση Stop ή με τον διακόπτη απλά στο ON η τάση είναι σωστή. Αυτό έχει αποτέλεσμα τα φώτα σε επαρχιακούς δρόμους και σε αυτοκινητόδρομους να μην επαρκούν ώς και να είναι επικίνδυνα.Συγκεκριμένα στο παρακάτω πινακάκι φαίνεται η τάση στα φώτα:
Κατάσταση Τάση Μπαταρίας Τάση στα μεσαία Μηχανή σε λειτουργία 14,2 9,5 Κατάσταση Stop 12.5 11.1
Την ίδια συμπεριφορά έχουν τα μπρος και τα πίσω φώτα θέσης.
Αντίθετα τα μεγάλα δεν παρουσιάζουν κάποιο πρόβλημα
Κατάσταση Τάση Μπαταρίας Τάση στα πορείας Μηχανή σε λειτουργία 14,2 12,8 Κατάσταση Stop 12.5 11.5
Αντιμετώπιση:
Το αυτοκίνητο έχει επισκεφθεί δύο αντιπροσώπους:- Ο πρώτος δεν δέχεται το πρόβλημα
- Ο δεύτερος αναγνωρίζει το πρόβλημα αλλά δεν μπορεί να το λύσει.
Το αυτοκίνητο έχει επισκεφτεί τον δεύτερο αντιπρόσωπο 3 φορές:
- Επιβεβαιώθηκε το πρόβλημα και ελέγχθηκε ότι δεν είναι κάποιο απλό πρόβλημα (γειώσεις, λάμπες, κτλ)
- Αλλάχθηκε ο εγκέφαλος άνεσης
- Επαναπρογραμματίστηκε ο εγκέφαλος χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
Το ίδιο πρόβλημα φαίνεται να αντιμετωπίζουν όλα τα Seat Ibiza 1.2 TSI Ecomotive ενώ σύμφωνα με το συνεργείο το ίδιο πρόβλημα έμφανίζεται και στα υπόλοιπα VW Group με σύστημα Start&Stop.
Δεδομένου οτι η εγγύηση λήγει σε λίγες ημέρες έχει σταλεί το σχετικό email στα κεντρικά της Ισπανίας και η μόνη απάντηση που έχω λάβει είναι οτι θα επικοινωνήσει μαζί μου ή η Technocar ή τα κεντρικά.
Θα ήθελα την γνώμη σας πώς να αντιμετωπίσω το πρόβλημα πως να κινηθώ και αν έχει αντιμετωπίσει κανένας άλλος το ίδιο πρόβλημα.
-
Γειά σας,
Θα ήθελα να σας αναφέρω ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω και είναι πιθανό να το αντιμετωπίζουν πολλά άλλα αμάξια και να μην το ξέρουν.
Έχω ένα Seat Ibiza ecomotive 1.2 TSI με πρώτη άδεια τον Ιούνιο του 2011. Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με το συστημα Start&Stop και παρουσιάζει χαμηλή τάση στα φώτα θέσης(μπρος-πίσω) και διαστραυρώσεως όταν η **μηχανή **είναι αναμένη ενώ όταν βρίσκεται σε κατάσταση Stop ή με τον διακόπτη απλά στο ON η τάση είναι σωστή. Αυτό έχει αποτέλεσμα τα φώτα σε επαρχιακούς δρόμους και σε αυτοκινητόδρομους να μην επαρκούν ώς και να είναι επικίνδυνα.Συγκεκριμένα στο παρακάτω πινακάκι φαίνεται η τάση στα φώτα:
Κατάσταση Τάση Μπαταρίας Τάση στα μεσαία Μηχανή σε λειτουργία 14,2 9,5 Κατάσταση Stop 12.5 11.1
Την ίδια συμπεριφορά έχουν τα μπρος και τα πίσω φώτα θέσης.
Αντίθετα τα μεγάλα δεν παρουσιάζουν κάποιο πρόβλημα
Κατάσταση Τάση Μπαταρίας Τάση στα πορείας Μηχανή σε λειτουργία 14,2 12,8 Κατάσταση Stop 12.5 11.5
Αντιμετώπιση:
Το αυτοκίνητο έχει επισκεφθεί δύο αντιπροσώπους:- Ο πρώτος δεν δέχεται το πρόβλημα
- Ο δεύτερος αναγνωρίζει το πρόβλημα αλλά δεν μπορεί να το λύσει.
Το αυτοκίνητο έχει επισκεφτεί τον δεύτερο αντιπρόσωπο 3 φορές:
- Επιβεβαιώθηκε το πρόβλημα και ελέγχθηκε ότι δεν είναι κάποιο απλό πρόβλημα (γειώσεις, λάμπες, κτλ)
- Αλλάχθηκε ο εγκέφαλος άνεσης
- Επαναπρογραμματίστηκε ο εγκέφαλος χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
Το ίδιο πρόβλημα φαίνεται να αντιμετωπίζουν όλα τα Seat Ibiza 1.2 TSI Ecomotive ενώ σύμφωνα με το συνεργείο το ίδιο πρόβλημα έμφανίζεται και στα υπόλοιπα VW Group με σύστημα Start&Stop.
Δεδομένου οτι η εγγύηση λήγει σε λίγες ημέρες έχει σταλεί το σχετικό email στα κεντρικά της Ισπανίας και η μόνη απάντηση που έχω λάβει είναι οτι θα επικοινωνήσει μαζί μου ή η Technocar ή τα κεντρικά.
Θα ήθελα την γνώμη σας πώς να αντιμετωπίσω το πρόβλημα πως να κινηθώ και αν έχει αντιμετωπίσει κανένας άλλος το ίδιο πρόβλημα.
-
Έχει μπει after market συναγερμός ή ηχοσύστημα;
Πότε ξεκίνησε να το κάνει;
Εγώ για αρχή θα άλλαζα μπαταρία... -
Έχει μπει συναγερμος Meta CanBus από τον πρώτο αντιπρόσωπο αλλά έχει ελεγχθεί οτι δεν δημιουργεί πρόβλημα.
To πρόβλημα παρατηρήθηκε και επιβεβαιώθηκε πριν 4 μήνες. Αλλά είναι πάρα πολύ πιθανό να το έκανε από την αρχή.
Η μπαταρία φαίνεται να έχει σωστές τάσεις σε διάφορες μετρήσεις. Δεδομένου μάλιστα ότι το ίδιο πρόβλημα το έχούμε παρατηρήσει και σε άλλα ίδια μοντέλα μου φαίνεται λίγο δύσκολο να έιναι η μπαταρία. -
Λεπτομερής καταγραφη του προβλήματος στην αναγγελία βλάβης. Αν ο αντιπρόσωπος δεν γνωρίζει τη λύση, συντάσσει τεχνική έκθεση-αναφορά προς τα κεντρικά με τις παρατηρήσεις του. Βεβαιώσου ότι έγινε αυτη η διαδικασια, γιατι μετα όλοι θα κάνουν τον αλεκο. Πίεσε τους κ ζητα εγγράφως παράταση εγγύησης για το συγκεκριμένο διαπιστωμενο πρόβλημα.
-
.....και ο κόσμος συνεχίζει και ψωνίζει VAG......
υγ.κάτι μου λέει,πως και μπαταρία ν'αλλάξει...............τά'χουμε πεί:το μότο της εταιρείας είναι 'στου κασίδη το κεφάλι'....
υγ2.μήπως ο τίτλος πρέπει ν'αλλάξει και να γίνει πιο.....συγκεκριμένος;
-
1- Καλό θα ήταν να ξέραμε το όνομα του αντιπροσώπου που αφού πούλησε το αμάξι (φαντάζομαι ο συναγερμός ήταν δώρο με την αγορά) έκανε την πάπια στο πρώτο προβλημα που εμφανίστηκε.
2- Λογικά κάτι παίζει με τον εγκέφαλο άνεσης. Αν τον άλλαξες με την ίδια παρτίδα με αυτή που είχες μπορεί να είναι επίσης προβληματικός (εφόσον το πρόβλημα εμφανίζεται και σε άλλα μοντέλα). Μερικές ιδέες: Τσέκαρε (ή ζήτα να δούν) (πχ μέσω ΕΤΚΑ) τι διαφορές έχουν τα απλά μοντέλα απο αυτά με start-stop. Από την άλλη αφού έχεις αλλάξει εγκέφαλο ίσως πρέπει να δεις και περιφερειακά θέματα (πχ μπαταρία, δυναμό, regenerative braking ή ότι άλλο έχει το συγκεκριμένο μοντέλο) που μπορεί να επηρεάζουν τον εγκέφαλο (καθόλου απίθανο). Επίσης μην είσαι τόσο σίγουρος ότι ο συναγερμός δεν επηρεάζει, επειδή έχω δει vw (και όχι μόνο) να κάνουν ότι τους κατέβει από χαλασμένους συναγερμούς θα ήμουν σίγουρος μόνο αν ο συναγερμός ξεσυνδεόταν εντελώς και γινόταν δοκιμή.
3- Γράψου και σε κάποιο forum για τα seat (αν το πρόβλημα εμφανίζεται και σε px polo μπορείς να ρωτήσεις και στο vwclub). Είναι πιο πιθανό να βρεις κάποιον άλλον με παρόμοιο πρόβλημα.
4- Απο τη στιγμή που το πρόβλημα αναφέρθηκε μεσα στην εγγύηση ΚΑΙ ΔΕΝ επιλύθηκε τότε καλύπτεσαι και μετά από αύτη, εώς ότου αυτό επιδιορθωθεί. Το λεπτό σημείο εδώ είναι να φαίνεται ότι το πρόβλημα δεν έχει επιλυθεί. -
Ο χρήστης thednick έγραψε:
4- Απο τη στιγμή που το πρόβλημα αναφέρθηκε μεσα στην εγγύηση ΚΑΙ ΔΕΝ επιλύθηκε τότε καλύπτεσαι και μετά από αύτη, εώς ότου αυτό επιδιορθωθεί. Το λεπτό σημείο εδώ είναι να φαίνεται ότι το πρόβλημα δεν έχει επιλυθεί.
Όταν το παίρνεις το παραλαμβάνεις, υπογράφεις 'με επιφύλαξη' , το γράφεις μαζί με την υπογραφή σου
-
Καταρχήν να ευχαριστήσω για τις απαντήσεις.
Τον συναγερμό τον έχω αποσυνδέσει και έχω δοκιμάσει αλλά τπτ.
Δυστυχως παραστατικά δεν έχω. Ξέρω σίγουρα ότι έχει γίνει αναφορά στην μαμα εταιρία + έχω επιστολή από τον αντιπρόσωπο οτι εξέτασαν το συγκεκριμένο αμάξι βρήκαν το συγκεκριμένο πρόβλημα και περιμένουν απάντηση από τα κεντρικά. Δεδομένου μάλιστα ότι έχω στείλει email στα κεντρικά και μου έχουν απαντήσει οτι το κοιτάνε θεωρώ οτι είμαι καλυμένος.Από elsa έχω δει την καλωδίωση όπου φαίνεται να ξεκινάνε 3 καλώδια από τον εγκέφαλο:
1 για τα μικρά φώτα που κάνει τις αντίστοιχες διακλαδώσεις για να εξυπηρετήσει όλες τις λάμπες
2 για την δεξιά μεσαία σκάλα
3 για την αρίστερή μεσαία σκάλα.
Δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι άλλο να παρεμβάνεται που θα μπορούσε να δημιουργεί αυτό το πρόβλημα.Σχετικά με τις διαφορές με απλά μοντέλα υπάρχει ένας ακόμα εγκέφαλος Start&stop ο οποίος όμως από τα διαγράμματα δεν φαίνεται να έχει κάποια σχέση με τα φώτα. Σε κάθε περίπτωση όμως μπορεί να μιλάει με τον εγκέφαλο άνεσης μέσω canbus.
Εκείνο που φαντάζομαι είναι οτι λόγω λάθος προγραμματισμού από το εργοστάσιο το αμάξι δουλεύει ακριβώς αντιθετα από ότι έπρεπε. Δηλαδή με σβηστή την μηχανή να ρίχνει την τάση για να σώσει την μπαταρία.
Το πρόβλημα σε αυτό το ενδεχόμενο είναι οτι κανένας αντιπρόσωπος δεν θα μπορέσει να το φτιάξει εφόσον η μαμά εταιρία δεν βγάλει κάποιο upgrade για τον εγκέφαλο.
Πρόβλημα σε μοντέλα με Start&Stop