-
Καλησπέρα στην μεγάλη οικογένεια των αυτοκινητιστών!!!!
Είμαι κάτοχος ενός Renault Clio 1,2 του 1996 και με τον ιδρώτα και τον κόπο κατάφερα να μαζέψω κάποια χρήματα ώστε να ικανοποιηθεί η επιθυμία μου και όχι η ανάγκη μου για ένα σπορ αυτοκίνητο. Το μπάτζετ μου είναι αρκετά χαμηλό (2-2500 ευρώ) διότι έτσι όπως είναι τα πράγματα δεν ξέρεις ποτέ τι σου ξημερώνει (τεκμήρια, κατοικία κλπ). Το Clio με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο σε κάθε περίπτωση. Με 320000 χλμ και δεν καίει σταγόνα λάδι. Το μόνο πρόβλημα στο οποίο δεν έχω βρει λύση είναι ο διακόπτης του ενός παραθύρου. Βλέποντας κάτι Πολο ή Μίκρα να τα φτύνουν από τις 200000 εκτίμησα πάρα πολύ τον γαλλικό νάνο. Στο Θέμα. Χαλβαδιάζω αυτά τα δυο αυτοκίνητα. Ο λόγος δεν είναι η αγορά ενός νέου οχήματος με ipod και cruise control αλλά ενός πιο γρήγορου οχήματος και πιο μεγάλου που να μην τρώει χρήματα σε σέρβις λόγω κακής κατασκευής αλλά λόγω φθοράς. Κάτι σαν το clio που έχω. Η αλήθεια είναι επίσης ότι στο ντουέτο θα προσέθετα και την Ε190 ή C180 απλά λόγω τεκμηρίων το σκέφτομαι.
Θα ήθελα την γνώμη πρώην κατόχων που να ξέρουν και τις επιδόσεις και τις βλάβες. Ευχαριστώ πολύ για τον κόπο και τον χρόνο σας. -
Καλησπέρα στην μεγάλη οικογένεια των αυτοκινητιστών!!!!
Είμαι κάτοχος ενός Renault Clio 1,2 του 1996 και με τον ιδρώτα και τον κόπο κατάφερα να μαζέψω κάποια χρήματα ώστε να ικανοποιηθεί η επιθυμία μου και όχι η ανάγκη μου για ένα σπορ αυτοκίνητο. Το μπάτζετ μου είναι αρκετά χαμηλό (2-2500 ευρώ) διότι έτσι όπως είναι τα πράγματα δεν ξέρεις ποτέ τι σου ξημερώνει (τεκμήρια, κατοικία κλπ). Το Clio με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο σε κάθε περίπτωση. Με 320000 χλμ και δεν καίει σταγόνα λάδι. Το μόνο πρόβλημα στο οποίο δεν έχω βρει λύση είναι ο διακόπτης του ενός παραθύρου. Βλέποντας κάτι Πολο ή Μίκρα να τα φτύνουν από τις 200000 εκτίμησα πάρα πολύ τον γαλλικό νάνο. Στο Θέμα. Χαλβαδιάζω αυτά τα δυο αυτοκίνητα. Ο λόγος δεν είναι η αγορά ενός νέου οχήματος με ipod και cruise control αλλά ενός πιο γρήγορου οχήματος και πιο μεγάλου που να μην τρώει χρήματα σε σέρβις λόγω κακής κατασκευής αλλά λόγω φθοράς. Κάτι σαν το clio που έχω. Η αλήθεια είναι επίσης ότι στο ντουέτο θα προσέθετα και την Ε190 ή C180 απλά λόγω τεκμηρίων το σκέφτομαι.
Θα ήθελα την γνώμη πρώην κατόχων που να ξέρουν και τις επιδόσεις και τις βλάβες. Ευχαριστώ πολύ για τον κόπο και τον χρόνο σας. -
Καλησπέρα στην μεγάλη οικογένεια των αυτοκινητιστών!!!!
Είμαι κάτοχος ενός Renault Clio 1,2 του 1996 και με τον ιδρώτα και τον κόπο κατάφερα να μαζέψω κάποια χρήματα ώστε να ικανοποιηθεί η επιθυμία μου και όχι η ανάγκη μου για ένα σπορ αυτοκίνητο. Το μπάτζετ μου είναι αρκετά χαμηλό (2-2500 ευρώ) διότι έτσι όπως είναι τα πράγματα δεν ξέρεις ποτέ τι σου ξημερώνει (τεκμήρια, κατοικία κλπ). Το Clio με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο σε κάθε περίπτωση. Με 320000 χλμ και δεν καίει σταγόνα λάδι. Το μόνο πρόβλημα στο οποίο δεν έχω βρει λύση είναι ο διακόπτης του ενός παραθύρου. Βλέποντας κάτι Πολο ή Μίκρα να τα φτύνουν από τις 200000 εκτίμησα πάρα πολύ τον γαλλικό νάνο. Στο Θέμα. Χαλβαδιάζω αυτά τα δυο αυτοκίνητα. Ο λόγος δεν είναι η αγορά ενός νέου οχήματος με ipod και cruise control αλλά ενός πιο γρήγορου οχήματος και πιο μεγάλου που να μην τρώει χρήματα σε σέρβις λόγω κακής κατασκευής αλλά λόγω φθοράς. Κάτι σαν το clio που έχω. Η αλήθεια είναι επίσης ότι στο ντουέτο θα προσέθετα και την Ε190 ή C180 απλά λόγω τεκμηρίων το σκέφτομαι.
Θα ήθελα την γνώμη πρώην κατόχων που να ξέρουν και τις επιδόσεις και τις βλάβες. Ευχαριστώ πολύ για τον κόπο και τον χρόνο σας. -
Μιλανέζος είσαι ..τι σε προβληματίζει
-
Με φοβίζει μήπως τυχόν και με ξεπαραδιάσει....Άλλο να χαλάει πχ η αντλία νερού και άλλο να χαλάει ο εγκέφαλος. Πιο λίγα χλμ η Αλφα και κουβάς η 316 αλλά εάν κάθε τόσο αλλάζω πιστόνια, να μου λείπει....Για αυτό ζητάω την γνώμη όσων έχουν ή είχαν.
-
Όταν διαβάζω τις λέξεις ιδρώτα και κόπο, το μυαλό μου πηγαίνει σε κάποιο γιαπωνέζικο.
Τα δυο που αναφέρεις θα είναι σε ηλικία και χλμ που θα ζητάνε αρκετά για να παραμείνουν τζιτζί.
Αν ψήνεσαι τρελά για Alfa, σε αυτό το budget θα βρεις καλύτερα 147 με λίγα σχετικά χλμ.
-
Ο χρήστης Maldini03 έγραψε:
.........Ο λόγος δεν είναι η αγορά ενός νέου οχήματος με ipod και cruise control αλλά ενός πιο γρήγορου οχήματος και πιο μεγάλου που να μην τρώει χρήματα σε σέρβις λόγω κακής κατασκευής αλλά λόγω φθοράς. Κάτι σαν το clio που έχω. Η αλήθεια είναι επίσης ότι στο ντουέτο θα προσέθετα και την Ε190 ή C180 απλά λόγω τεκμηρίων το σκέφτομαι....'Γρήγορη' δε μπορείς να πεις ούτε τη μία, ούτε την άλλη, ούτε βέβαια την 190Ε. Πιο σπιρτόζα από τις 3 μαλλον είναι η 156 και, λόγω και της αδυναμίας των κινητήρων, μάλλον μ' αυτήν θα περάσεις καλύτερα. Τα δυο πισωκίνητα δε γυρνάνε εύκολα (πόσο μάλλον να κρατήσουν drift) με τόσο λίγη ροπή, εκτός αν έχουν πεθαμένα λάστιχα... Αν μιλούσαμε για 320 6κυλ. ή 190Ε 2,3 αλλάζει το πράγμα, αλλάζουν και τα έξοδα.
Από κει και πέρα, ως κάτοχος 190Ε 1.8i με ~300.000 χλμ., οφείλω να σε πληροφορήσω ότι την αγοράζεις φθηνά και τη συντηρείς ακόμη πιο φθηνά και εύκολα, καθότι δεν υπάρχει ανταλλακτικό που να μην παράγει ακόμη το εργοστάσιο. Ευθύβολη στο ταξίδι και αδιανόητα άνετη για αυτοκίνητο 25 ετών, καίει και ζορίζεται στο σταμάτα-ξεκίνα της πόλης. Αν συνηθίσεις τις κλίσεις και το τιμόνι-λαγουδέρα στρίβει κιόλας, χωρίς να βγάλει μούτρα πουθενά. Παρόλα αυτά, όπως προείπα, καλύτερα θα περάσεις με μια 156.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
.........Ο λόγος δεν είναι η αγορά ενός νέου οχήματος με ipod και cruise control αλλά ενός πιο γρήγορου οχήματος και πιο μεγάλου που να μην τρώει χρήματα σε σέρβις λόγω κακής κατασκευής αλλά λόγω φθοράς. Κάτι σαν το clio που έχω. Η αλήθεια είναι επίσης ότι στο ντουέτο θα προσέθετα και την Ε190 ή C180 απλά λόγω τεκμηρίων το σκέφτομαι....
'Γρήγορη' δε μπορείς να πεις ούτε τη μία, ούτε την άλλη, ούτε βέβαια την 190Ε. Πιο σπιρτόζα από τις 3 μαλλον είναι η 156 και, λόγω και της αδυναμίας των κινητήρων, μάλλον μ' αυτήν θα περάσεις καλύτερα. Τα δυο πισωκίνητα δε γυρνάνε εύκολα (πόσο μάλλον να κρατήσουν drift) με τόσο λίγη ροπή, εκτός αν έχουν πεθαμένα λάστιχα... Αν μιλούσαμε για 320 6κυλ. ή 190Ε 2,3 αλλάζει το πράγμα, αλλάζουν και τα έξοδα.
Από κει και πέρα, ως κάτοχος 190Ε 1.8i με ~300.000 χλμ., οφείλω να σε πληροφορήσω ότι την αγοράζεις φθηνά και τη συντηρείς ακόμη πιο φθηνά και εύκολα, καθότι δεν υπάρχει ανταλλακτικό που να μην παράγει ακόμη το εργοστάσιο. Ευθύβολη στο ταξίδι και αδιανόητα άνετη για αυτοκίνητο 25 ετών, καίει και ζορίζεται στο σταμάτα-ξεκίνα της πόλης. Αν συνηθίσεις τις κλίσεις και το τιμόνι-λαγουδέρα στρίβει κιόλας, χωρίς να βγάλει μούτρα πουθενά. Παρόλα αυτά, όπως προείπα, καλύτερα θα περάσεις με μια 156.
Kαλα δεν ειναι και πυραυλος η 2.3, ειχε ο πατερας μου παλια, παντως στην 2.6 του θειου ο κωλος φευγει πανευκολα (εχει και τρελο ηχο), ακομα και σε αυτοματο! Σε ταξιδι ειναι οντως πολυ ανετο αυτοκινητο..
για καταναλωση ας μη μιλησω καλυτερα -
Σε ευχαριστώ Kruseterm για την απάντηση σου,
Είχα για ένα - δυο χρόνια μια W124 όπως επίσης και 8 χρόνια ένα W121 και με ικανοποίησαν και σε συμπεριφορά και σε κόστος συντήρησης. Αλλά πωλήθηκαν λόγω άλλης φύσεως θεμάτων. BMW ή Αλφα δεν είχα ποτέ, οπότε από ότι μου λένε κινούμαι. Η w124 έφτασε αισίως τις 500 χιλ χλμ και μετά πωλήθηκε. Αθάνατο. Μάλλον προς Αλφα Ρομεο καταλήγω αλλά φοβάμαι τους 1^100000 ηλεκτρονικούς αισθητήρες. Γενικά βλέποντας το πως οδηγείται το πράγμα δεν νομίζω κανένα αυτοκίνητο του 2006 και μετά να αντέχει πάνω από 10ετία. Όσο και να το μονώσεις το ρεύμα εύκολα πάει να κυκλοφορεί. Για αυτό ζητάω από ανθρώπους που συντηρούν το αμάξι τους πως τα πάει. Αν είναι ικανοποιημένοι από την magnet marelli και γενικά από μεταβλητό χρονισμό.
Fatal,
Εάν εννοείς το Evolution το 16άρι ήταν πύραυλος. Εάν δεν κάνω λάθος είναι το μόνο αγωνιστικό που έβγαλε η εταιρεία.
-
Ο χρήστης fatal έγραψε:
Kαλα δεν ειναι και πυραυλος η 2.3, [/size]
H 2.3-16 που εννοεί ο Krus είναι.
-
Ο χρήστης Maldini03 έγραψε:
Σε ευχαριστώ Kruseterm για την απάντηση σου,Είχα για ένα - δυο χρόνια μια W124 όπως επίσης και 8 χρόνια ένα W121 και με ικανοποίησαν και σε συμπεριφορά και σε κόστος συντήρησης.
Κάπου σε χάνω. Είχες 121 και σε ικανοποίησε σε συμπεριφορά και σε κόστος;;;
-
e36 θα παρεις..ειναι χειροτερη σε ολα σχεδον απο 156 αλλα στα λεφτα που δινεις η ιταλιδα στανταρ θα σε ταλαιπωρησει.. πρεπει να τη ψαξεις πολυ και να πεσεις σε περιπτωση.. 156 αριστη που δε θελει τιποτα σε μηχανικα και αναρτηση δε τη δινουν ευκολα κατω απο 3...δλδ και να βρεις στα λεφτα που δινεις θα πρεπει να δωσεις κι αλλα..
Αστερι αλλα και 3800e....
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3713068/ -
Γιατι δεν κοιτας για ενα e30;και ανθεκτικα ειναι και απο ανταλακτικα υπαρχουν τα παντα σε μεταχειρισμενα και φτηνα.
Για να παρεις μια γευση
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2987625/ -
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Γιατι δεν κοιτας για ενα e30;και ανθεκτικα ειναι και απο ανταλακτικα υπαρχουν τα παντα σε μεταχειρισμενα και φτηνα.
Για να παρεις μια γευση
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2987625/Τιποτα σε πιο παλιο δεν υπαρχει; Κατα προτιμιση με ταμπουρα μπρος-πισω, καρμπυρατερ, χωρις υποβοήθηση κλπ...
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
28χρονων αυτοκινητο μονο 2000 ευρω....ευκαιρια!
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
e36 θα παρεις..ειναι χειροτερη σε ολα σχεδον απο 156 αλλα στα λεφτα που δινεις η ιταλιδα στανταρ θα σε ταλαιπωρησει.. πρεπει να τη ψαξεις πολυ και να πεσεις σε περιπτωση.. 156 αριστη που δε θελει τιποτα σε μηχανικα και αναρτηση δε τη δινουν ευκολα κατω απο 3...δλδ και να βρεις στα λεφτα που δινεις θα πρεπει να δωσεις κι αλλα..Αστερι αλλα και 3800e....
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3713068/Καλα νταξ, 3800 για αυτοκινητο 13 χρονων
-
Δες τις εικονες αυτης και τι σκουπιδια 156 δινουν με 2-2,5 και θα καταλαβεις γιατι καλυτερα αυτη...
Βρισκεις και με 2 ναι, χαμηλομενες με αεροτομες, τελειωμενα ψαλιδια, πρωην τρακαρισμενες,οι μισες ξαναβαμμενες με τα διπλα-τριπλα χιλιομετρα. -
Μα δεν ειπα οτι τα δυο για τετοια παρταλια ειναι λογικη τιμη
-
Αν η 1,8 είναι σε καλή κατάσταση δεν είναι κακή περίπτωση.
Μπορεί να είναι 13 ετών αλλά έχει λίγα χλμ.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Μα δεν ειπα οτι τα δυο για τετοια παρταλια ειναι λογικη τιμηΕπειδη παρακολουθω χρονια τις 147-156 επετρεψε μου να σου πω οτι μια χαρα ειναι η τιμη και αδικα το ψαχνεις.
αν τωρα το θεμα σου ειναι το παζαρακι λιγων εκατονταδων ευρω που παντα γινεται, αυτο ειναι αλλο ζητημα.
Μεταχειρισμένη ALFA 156 vs BMW 316 e36