Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ελαφρύ Επαγγελματικό Όχημα - Διπλωματική Εργασία
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ελαφρύ Επαγγελματικό Όχημα - Διπλωματική Εργασία
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    10
    20
    26
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thanas_4 last edited by

      Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα να ζητήσω τη βοήθειά σας για την επιλογή που καλούμαι να κάνω στα πλαίσια της διπλωματικής μου εργασίας. Το θέμα της εργασίας μου είναι: 'Σχεδιασμός επαγγελματικού οχήματος ελαφρού τύπου για παραγωγή στην Ελλάδα'

      Έχω σχεδιάσει 3 concepts και βρίσκομαι στη φάση της αξιολόγησης. Τα έχω ήδη αξιολογήσει με βάση τις προδιαγραφές σχεδίασης που είχα θέσει αλλά θέλω και τη γνώμη του 'κοινού' ώστε να έχω μια ασφαλέστερη τελική επιλογή. Και τα τρία θα διαθέτουν κινητήρες από 1.000 μέχρι 1.500 κυβικά βενζίνης και πετρελαίου ενώ θα υπάρχει πρόβλεψη για ηλεκτρικές εκδόσεις.

      Παρακάτω σας τα παρουσιάζω πολύ συνοπτικά για να μην κουράσω (έχουν σχεδιαστεί και τα εσωτερικά τους αλλά πιστεύω δεν χρειάζεται στην παρούσα φάση). Πρέπει να αξιολογηθούν σαν επαγγελματικά οχήματα κυρίως, και μετέπειτα σαν επιβατικά. Και τα τρία όπως φαίνεται στις εικόνες βγαίνουν σε 3 εκδόσεις - blind van, passenger van και pick-up. Όπως καταλαβαίνετε, η αξιολόγηση σας θα πρέπει να βασιστεί στις διαστάσεις, στο body style και στην εμφάνιση. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη σημαντική βοήθεια!

      Concept 1

      **Concept 2
      **

      Concept 3

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thanas_4 last edited by

        Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα να ζητήσω τη βοήθειά σας για την επιλογή που καλούμαι να κάνω στα πλαίσια της διπλωματικής μου εργασίας. Το θέμα της εργασίας μου είναι: 'Σχεδιασμός επαγγελματικού οχήματος ελαφρού τύπου για παραγωγή στην Ελλάδα'

        Έχω σχεδιάσει 3 concepts και βρίσκομαι στη φάση της αξιολόγησης. Τα έχω ήδη αξιολογήσει με βάση τις προδιαγραφές σχεδίασης που είχα θέσει αλλά θέλω και τη γνώμη του 'κοινού' ώστε να έχω μια ασφαλέστερη τελική επιλογή. Και τα τρία θα διαθέτουν κινητήρες από 1.000 μέχρι 1.500 κυβικά βενζίνης και πετρελαίου ενώ θα υπάρχει πρόβλεψη για ηλεκτρικές εκδόσεις.

        Παρακάτω σας τα παρουσιάζω πολύ συνοπτικά για να μην κουράσω (έχουν σχεδιαστεί και τα εσωτερικά τους αλλά πιστεύω δεν χρειάζεται στην παρούσα φάση). Πρέπει να αξιολογηθούν σαν επαγγελματικά οχήματα κυρίως, και μετέπειτα σαν επιβατικά. Και τα τρία όπως φαίνεται στις εικόνες βγαίνουν σε 3 εκδόσεις - blind van, passenger van και pick-up. Όπως καταλαβαίνετε, η αξιολόγηση σας θα πρέπει να βασιστεί στις διαστάσεις, στο body style και στην εμφάνιση. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη σημαντική βοήθεια!

        Concept 1

        **Concept 2
        **

        Concept 3

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thanas_4 last edited by

          Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα να ζητήσω τη βοήθειά σας για την επιλογή που καλούμαι να κάνω στα πλαίσια της διπλωματικής μου εργασίας. Το θέμα της εργασίας μου είναι: 'Σχεδιασμός επαγγελματικού οχήματος ελαφρού τύπου για παραγωγή στην Ελλάδα'

          Έχω σχεδιάσει 3 concepts και βρίσκομαι στη φάση της αξιολόγησης. Τα έχω ήδη αξιολογήσει με βάση τις προδιαγραφές σχεδίασης που είχα θέσει αλλά θέλω και τη γνώμη του 'κοινού' ώστε να έχω μια ασφαλέστερη τελική επιλογή. Και τα τρία θα διαθέτουν κινητήρες από 1.000 μέχρι 1.500 κυβικά βενζίνης και πετρελαίου ενώ θα υπάρχει πρόβλεψη για ηλεκτρικές εκδόσεις.

          Παρακάτω σας τα παρουσιάζω πολύ συνοπτικά για να μην κουράσω (έχουν σχεδιαστεί και τα εσωτερικά τους αλλά πιστεύω δεν χρειάζεται στην παρούσα φάση). Πρέπει να αξιολογηθούν σαν επαγγελματικά οχήματα κυρίως, και μετέπειτα σαν επιβατικά. Και τα τρία όπως φαίνεται στις εικόνες βγαίνουν σε 3 εκδόσεις - blind van, passenger van και pick-up. Όπως καταλαβαίνετε, η αξιολόγηση σας θα πρέπει να βασιστεί στις διαστάσεις, στο body style και στην εμφάνιση. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη σημαντική βοήθεια!

          Concept 1

          **Concept 2
          **

          Concept 3

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • P
            postruck last edited by

            To πρώτο σχέδιο σαν πρακτικότητα,μιας και οπως φαίνεται μιλάμε για αυτοκίνητο μεταφορών-διανομών πόλης.Το εσωτερικό σε ένα επαγγελματικό ξέρεις πόση σημασία έχει?? Εχει και καλύτερη πρόσβαση στο χώρο του κινητήρα.Τα άλλα δύο κερδίζουν μόνο στο λίγο μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης,αλλα μειονεκτούν στο χώρο του κινητήρα και στην επι-αποβίβαση οδηγού συνοδηγού.Αυτά μετρούν πάρα πολύ σε τέτοιου είδους επαγγελματικά αυτοκίνητα,μιας και τα έχω βιώσει στην πράξη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • T
              thanas_4 last edited by

              Ευχαριστώ πολύ postruck για τις πληροφορίες. Τα εσωτερικά γνωρίζω ότι είναι πολύ σημαντικά απλά θεωρώ ότι τα έχω κάνει περίπου 'ισάξια'. Όπως και να έχει θα τα προσθέσω στο θέμα όταν τα τελειοποιήσω.

              Πάνω σε αυτά που είπες, ήθελα να σε ρωτήσω γιατί θεωρείς την πρόσβαση των επιβατών πιο δύσκολη στα 2 concepts - λόγω του αυξημένου ύψους της θέσης επειδή από κάτω βρίσκεται ο κινητήρας;

              Επίσης ήθελα να ρωτήσω τους 'γνώστες' αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την τοποθέτηση οποιουδήποτε κινητήρα κάτω από τα καθίσματα - δηλαδή μπορώ να θεωρήσω συμβατούς όλους τους κινητήρες αρκεί να χωράνε;

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • S
                sinanai last edited by

                Καλή επιτυχία Θάνο!

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • B
                  billopoulos last edited by

                  Ψηφισα το 2ο, μου φαινεται πιο αρτιο με την πρωτη ματια στο απειρο και παντελως ασχετο ματι μου

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • F
                    fatal last edited by

                    Kαι γω το 2ο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      postruck last edited by

                      Ο χρήστης Thanas_4 έγραψε:
                      Ευχαριστώ πολύ postruck για τις πληροφορίες. Τα εσωτερικά γνωρίζω ότι είναι πολύ σημαντικά απλά θεωρώ ότι τα έχω κάνει περίπου 'ισάξια'. Όπως και να έχει θα τα προσθέσω στο θέμα όταν τα τελειοποιήσω.

                      Πάνω σε αυτά που είπες, ήθελα να σε ρωτήσω γιατί θεωρείς την πρόσβαση των επιβατών πιο δύσκολη στα 2 concepts - λόγω του αυξημένου ύψους της θέσης επειδή από κάτω βρίσκεται ο κινητήρας;

                      Επίσης ήθελα να ρωτήσω τους 'γνώστες' αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την τοποθέτηση οποιουδήποτε κινητήρα κάτω από τα καθίσματα - δηλαδή μπορώ να θεωρήσω συμβατούς όλους τους κινητήρες αρκεί να χωράνε;

                      Το ύψος της θέσης και το άνοιγμα της πόρτας.Ο κινητήρας κάτω απο τα καθίσματα φυσικά και είναι πρόβλημα,οχι μόνο γιατί γίνεται ποιο μικρή η καμπίνα εσωτερικά,αλλα και απο θέμα συντήρησης και σερβις του κινητήρα.Στην πρώτη περίπτωση βάζεις οτι κινητήρα θες στις άλλες δυο και ειδικά στην τρίτη,πρώτα φτιάχνεις τον χώρο του κινητήρα και μετα σε οτι περισέψει βάζεις τα καθίσματα.Το σημαντικότερο σε ένα επαγγελματικό,ξεχνας το ρυθμιζόμενο καθ' ύψος κάθισμα.Αν είσαι πάνω απο 1.80 και δουλέψεις με τέτοιο αυτοκίνητο για 8-10 ώρες καταιβαίνεις σαν μισοφέγγαρο μετά!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • P
                        petrolhead last edited by

                        θα ψηφιζα το 1 με την ανοιχτη καροτσα του 2, αφου δεν γινεται ψηφιζω 2 δαγκωτο.
                        (ο χωρος φορτωσης του ανοιχτου 1 δεν κανει για τπτ)
                        (δεν θα μπορουσε ο κινητηρας του 2 να ειναι κατω απο την καροτσα, οπως στα πιατζιο;)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                        • vespas
                          vespas last edited by

                          Ο χρήστης petrolhead έγραψε:
                          (δεν θα μπορουσε ο κινητηρας του 2 να ειναι κατω απο την καροτσα, οπως στα πιατζιο;)

                          Και στο Porter κάτω απο τα καθίσματα δε είναι ο κινητήρας;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • T
                            thanos last edited by

                            Θέλω την μούρη του 2 με τον κώλο του 3.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • T
                              thanas_4 last edited by

                              Λοιπόν, σας ευχαριστώ όλους για τη συμβολή σας, μακάρι να ψηφίσουν και άλλοι και να συνεχίσουν τα πολύτιμα σχόλια. Για να ξεκαθαρίσω λίγο περισσότερο την κατάσταση θα πω τους 'άμεσους' ανταγωνιστές.

                              Concept 1 - Citroen Nemo - Peugeot Bipper - Fiat Fiorino
                              Concept 2 - DFSK Loadhooper
                              Concept 3 - Piaggio Porter

                              Βάζω και τις ακτινογραφίες για να δείτε μέσα λιγάκι πως είναι. Το πρώτο θα χρησιμοποιεί τον 1.5dci της renault, το δεύτερο τον 1.3 multijet της fiat και το τρίτο τον 1.0 ecoboost της ford (προτάσεις είναι απλά το αναφέρω).


                              μήκος 4 μέτρα - όγκος 2.5 κυβικά μέτρα σε επαγγελματικό blind van - μήκος αποθηκευτικού χώρου 1.7 μέτρα - ωφέλιμο βάρος 600 κιλά


                              μήκος 3.75 μέτρα - 3 κυβικά μέτρα σε επαγγελματικό blind van - μήκος αποθηκευτικού χώρου 2 μέτρα - ωφέλιμο βάρος 700 κιλά


                              μήκος 3.5 μέτρα - 3 κυβικά μέτρα σε επαγγελματικό blind van - μήκος αποθηκευτικού χώρου 1.9 μέτρα - ωφέλιμο βάρος 600 κιλά

                              Ευχαριστώ και πάλι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • T
                                thanos last edited by

                                Πιο φθηνό απο όλα, ποιο είναι; (Κατασκευαστικά)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • R
                                  roman_k last edited by

                                  Thanas_4, προσπαθώ να καταλάβω, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι ένας κατακόρυφος κινητήρας θα χωρέσει κάτω από το κάθισμα του οδηγού? Κατά μήκος κιόλας. Είναι όλα σε ίδια κλίμακα? Υπάρχει το πάχος του καθίσματος, μόνωση, λαμαρίνα, ποδιά από κάτω. Βλέπω έκοψες και λίγο το καρτέρ για να μπεί

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • T
                                    thanas_4 last edited by

                                    Οι 'ακτινογραφίες' που πόσταρα είναι περισσότερο για να δείξουν τη θέση. Στο πρώτο concept ο κινητήρας 1.5 dci είναι με ακριβείς διαστάσεις στη σωστή κλίμακα, στα άλλα δύο είναι προσεγγιστικά αφού δεν έχω τις κατάλληλες εικόνες για να κάνω κάτι καλύτερο. Ρώτησα αν ξέρει κάποιος να προτείνει κινητήρα για κάτω από τα καθίσματα αλλά δε νομίζω να υπάρχουν σύγχρονοι διαθέσιμοι (εκτός ίσως από τον 1.3 του πορτερ)

                                    Πιο φθηνό νομίζω είναι το τρίτο, τα μεταλλικά του μέρη δεν έχουν καμπυλότητες, ίσως μπορεί να το φτιάξει και η νάμκο δηλαδή

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • T
                                      thanas_4 last edited by

                                      Τελικά 'νίκησε' το δεύτερο με αρκετή διαφορά στις γνώμες του κοινού. Σας ευχαριστώ που βοηθήσατε και εσείς να αυξηθεί το δείγμα. Τελικά οι κινητήρες άλλαξαν για ευνόητους λόγους. Έτσι στο δεύτερο concept μπήκε ο 1.3 του dfsk sokon minivan ενώ στο 3ο μπήκε ο p120 της piaggio. Τέλος καλό όλα καλά και σας βάζω δύο υπέροχα renderings που έκανα με το keyshot για οφθαλμόλουτρο! Ειδικά το μαύρο ματ είναι ό,τι πρέπει!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • V
                                        vaggos111 last edited by

                                        εγω ψηφισα το 1ο για αυτο θα με βολευε και μου εχουν πει οτι εξυπηρετει ανετα πολλες
                                        δουλειες, αν δεν χρειαζετε να πας σε φορτηγακι τυπου mercedes vito.
                                        καποιους θα βολευει το 2ο, καποιους το 1ο, καποιους το 3ο. το θεμα ειναι να φτιαξεις
                                        αυτο που εξυπηρετει τους περισσοτερους που κατα τη γνωμη μου ειναι το 1ο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • T
                                          thanas_4 last edited by

                                          Η αξιολόγηση με βάση τα guidelines έβγαλε νικητή το πρώτο concept το οποίο κερδίζει με διαφορά αν σκεφτούμε τη λογική της μεταβλητής πλατφόρμας και τη βιωσιμότητα της εταιρείας. Παρόλα αυτά ο κόσμος επέλεξε με διαφορά το δεύτερο. Εγώ δεν μπορούσα να αλλάξω τα στοιχεία της ψηφοφορίας αλλά σαν επίλογο στην εργασία μου είπα ότι αν δούμε το πρόβλημα συνολικά, θα έπρεπε να επιλεχθεί το 1o concept και να σχεδιαστούν και άλλα οχήματα βασισμένα σε αυτό. Σας παραθέτω και μερικά renderings ακόμα από όλα τα concept.

                                          Uploaded with ImageShack.us
                                          Uploaded with ImageShack.us
                                          Uploaded with ImageShack.us
                                          Uploaded with ImageShack.us
                                          Uploaded with ImageShack.us
                                          Uploaded with ImageShack.us
                                          Uploaded with ImageShack.us
                                          Uploaded with ImageShack.us
                                          Uploaded with ImageShack.us
                                          Uploaded with ImageShack.us
                                          Uploaded with ImageShack.us
                                          Uploaded with ImageShack.us
                                          Uploaded with ImageShack.us
                                          Uploaded with ImageShack.us
                                          Uploaded with ImageShack.us
                                          Uploaded with ImageShack.us

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • P
                                            postruck last edited by

                                            Θυμάσε τι έιχα γράψει στην προηγούμενη σελίδα??? Το πρώτο με διαφορά και σου έλεγα για ποιο λόγο.Το οτι ψήφισαν το δευτέρο,δείχνει οτι δεν έχουν δουλέψει με τέτοια αυτοκίνητα ή δεν μπορούν να καταλάβουν για τι διαστάσεις και χρήση μιλάμε.Οταν βλέπεις ψήφο και αντι να την δικαιολογή,σου λέει .....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • T
                                              thanas_4 last edited by

                                              postruck καταλαβαίνω τι λες και σέβομαι την εμπειρία σου. Παρόλα αυτά έχω μιλήσει με άλλους επαγγελματίες οδηγούς οι οποίοι έχουν αντίθετη γνώμη για το τι τους βολεύει. Ίσως δεν έχουν δοκιμάσει την άλλη λύση, ίσως τους νοιάζει περισσότερο η χωρητικότητα, όπως και να έχει πρέπει να την λάβω υπόψη το ίδιο με την δική σας.

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr