-
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι κάτοχος ενός Mazda Μx5 του 2008 το οποίο σκέφτομαι σύντομα να πουλησω με βαριά καρδιά, γιατι ζητάω ενα αυτοκίνητο έστω και με ελάχιστα μεγαλύτερους χώρους, δηλαδη να μπορω να φιλοξενώ έστω έναν ακομα επιβάτη επιπλέον απο το mazda και γενικώς να ειναι ελάχιστα πιο πρακτικό. Και επισης να ειναι λίγο πιο γκάζιαρικο...
Κατεληξα σε 1400cc, Τα διαθεσιμα χρήματα ειναι περίπου 13000-14000 με πολυ ζορι, και εχω κατάληξει στη Giulietta και στη Mito Quadrifoglio Verde 170ps...και τα δυο τα βρίσκω σε αυτες τις τιμές πάνω κάτω...
Ερωτας αποτελεί το Mini Cooper S αλλα στα παραπανω χρήματα βρίσκω μοντέλα προ του 2008 ή με αρκετά χιλιόμετρα (60000+) οπότε είμαι δίστακτικος.
Θεωρώ τη Κυρια Giulietta το πιο ολοκληρωμένο, εχω ταξιδέψει σαν συνοδηγός και οι εντυπώσεις μου ειναι άψογες.
Την Mito την θεωρώ πιο παιχνίδι, είδα ότι οι επιδόσεις της δεν απέχουν απο την μεγαλύτερη Alfa αλλα ειναι ενα αυτοκίνητακι που σε κεντρίζει
Το Cooper S το θεωρω το λιγότερο πρακτικό απο τα παραπανω και ξεφεύγει στη τιμή αλλα ειναι all time classicΚαμία βοήθεια ;;;;
-
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι κάτοχος ενός Mazda Μx5 του 2008 το οποίο σκέφτομαι σύντομα να πουλησω με βαριά καρδιά, γιατι ζητάω ενα αυτοκίνητο έστω και με ελάχιστα μεγαλύτερους χώρους, δηλαδη να μπορω να φιλοξενώ έστω έναν ακομα επιβάτη επιπλέον απο το mazda και γενικώς να ειναι ελάχιστα πιο πρακτικό. Και επισης να ειναι λίγο πιο γκάζιαρικο...
Κατεληξα σε 1400cc, Τα διαθεσιμα χρήματα ειναι περίπου 13000-14000 με πολυ ζορι, και εχω κατάληξει στη Giulietta και στη Mito Quadrifoglio Verde 170ps...και τα δυο τα βρίσκω σε αυτες τις τιμές πάνω κάτω...
Ερωτας αποτελεί το Mini Cooper S αλλα στα παραπανω χρήματα βρίσκω μοντέλα προ του 2008 ή με αρκετά χιλιόμετρα (60000+) οπότε είμαι δίστακτικος.
Θεωρώ τη Κυρια Giulietta το πιο ολοκληρωμένο, εχω ταξιδέψει σαν συνοδηγός και οι εντυπώσεις μου ειναι άψογες.
Την Mito την θεωρώ πιο παιχνίδι, είδα ότι οι επιδόσεις της δεν απέχουν απο την μεγαλύτερη Alfa αλλα ειναι ενα αυτοκίνητακι που σε κεντρίζει
Το Cooper S το θεωρω το λιγότερο πρακτικό απο τα παραπανω και ξεφεύγει στη τιμή αλλα ειναι all time classicΚαμία βοήθεια ;;;;
-
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι κάτοχος ενός Mazda Μx5 του 2008 το οποίο σκέφτομαι σύντομα να πουλησω με βαριά καρδιά, γιατι ζητάω ενα αυτοκίνητο έστω και με ελάχιστα μεγαλύτερους χώρους, δηλαδη να μπορω να φιλοξενώ έστω έναν ακομα επιβάτη επιπλέον απο το mazda και γενικώς να ειναι ελάχιστα πιο πρακτικό. Και επισης να ειναι λίγο πιο γκάζιαρικο...
Κατεληξα σε 1400cc, Τα διαθεσιμα χρήματα ειναι περίπου 13000-14000 με πολυ ζορι, και εχω κατάληξει στη Giulietta και στη Mito Quadrifoglio Verde 170ps...και τα δυο τα βρίσκω σε αυτες τις τιμές πάνω κάτω...
Ερωτας αποτελεί το Mini Cooper S αλλα στα παραπανω χρήματα βρίσκω μοντέλα προ του 2008 ή με αρκετά χιλιόμετρα (60000+) οπότε είμαι δίστακτικος.
Θεωρώ τη Κυρια Giulietta το πιο ολοκληρωμένο, εχω ταξιδέψει σαν συνοδηγός και οι εντυπώσεις μου ειναι άψογες.
Την Mito την θεωρώ πιο παιχνίδι, είδα ότι οι επιδόσεις της δεν απέχουν απο την μεγαλύτερη Alfa αλλα ειναι ενα αυτοκίνητακι που σε κεντρίζει
Το Cooper S το θεωρω το λιγότερο πρακτικό απο τα παραπανω και ξεφεύγει στη τιμή αλλα ειναι all time classicΚαμία βοήθεια ;;;;
-
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3006272/Πολλά κυβικά ρε γαμωτο....
Και Ακριβη συντήρηση....
Αν και ειναι αμαξαρα -
Σε σχέση με το cooper S δεν θα έχει μεγάλη διαφορά.
Και η συντήρηση της Merc είναι αρκετά οικονομική εκτός εξουσιοδοτημένων.
Το θέμα είναι ότι πας σε άλλη κατηγορία με όλα τα θετικά και αρνητικά. -
Κοίτα σε γκάζι δε νομίζω ότι έχουν μεγάλη διαφορά (απο μιατα σε μιτο 155 πήγα κι εγώ πριν μερικά χρόνια) εκτός πια αν δεν τα θυμάμαι και πολύ καλά και όντως υπήρχε κάτι θεαματικο αλλά δεν το νομίζω
Σε πρακτικότητα ναι καμία σχέση. Πέρα από τους χώρους, η μιτο θα ταξιδέψει καλύτερα (αλλά όχι καλά λόγω αεροδυναμικων θορυβων σε υψηλή ταχύτητα και σκληρής ανάρτησης). Πάντως για παιχνίδι κανένα από αυτά δεν είναι σαν το mx5. -
Cooper S '09 - € 14.500 43.000 χμ
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3132079/και 2-3 ακόμα με περισσότερα χιλιόμετρα όντως:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3676193/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3599448/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1963265/ -
οπως ειναι λογικο απο πρακτικοτητα η τζουλιεττα ειναι σαφως ανωτερη. Αλλα στην πραγματικοτητα ποσες φορες θα χρειαστεις τους επιπλεον χωρους σε σχεση με την mito?
Βεβαια δε βλεπω και πολλες 170αρες Giulietta προς πωληση στο car .
Μονο αυτη ειναι στα κριτηρια σου http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3495076/Απο mito οι επιλογες ειναι πιο πολλες
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3436891/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3455904/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3648596/Εχω οδηγησει και τα δυο (Μιτο 155 ομως οχι qv) και μπορω να σου πω οτι αν προκειται για Giulietta 170 ps ειναι ιδανικη.
Η mito QV ειναι πιο ''καθαροαιμη'' και πιο κοντα στο mini, ενω γενικα προκειται για ενα πολυ καλο αυτοκινητο με πολυ καλο εξοπλισμο -
Αφού ζητάς και μια στάλα χώρους παραπάνω, ξέχνατο το Μίνι.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Αφού ζητάς και μια στάλα χώρους παραπάνω, ξέχνατο το Μίνι.σωστος
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
Αφού ζητάς και μια στάλα χώρους παραπάνω, ξέχνατο το Μίνι.
σωστος
Οπότε μάλλον κλείνουμε προς την Giulietta , και ναι, αυτη που παραθετεις πιο πάνω ειναι μια απο τις ήδη επιλεγμένες
-
Ωραίο αυτοκίνητο η Giulietta. Δεν είναι παιχνίδι σαν το MX, αλλά είναι το πιο ενδιαφέρων οδηγικά μικρομεσαίο.
-
Πάντως έχω παρατηρήσει πως η συγκεκριμένη μάντρα που έχει τη λευκή Giulietta με το μαύρο δέρμα, πουλά κατά καιρούς πολλά αυτοκίνητα που ανήκαν στη Fiat.
Χαρακτηριστικά θυμάμαι δημοσιογραφικά όπως ένα 500C Abarth Esseesse, λευκό-μαύρο με καφέ δέρμα, full extra
Μια Giulietta QV σε Rosso Competizione, μια Giulietta 120ps σε Rosso Alfa (της οποιάς η πινακίδα είναι ΙΟΗ-904*)
Ένα 500 Twinair σε γαλάζιο Sky, και πολλάαααα άλλα!!Που σημαίνει πως οι τύποι πουλάνε αμάξια ταλαιπωρημένα, που έχουν αλλάξει 850 δημοσιογραφικά χέρια που τους έπιναν το αίμα. Προσοχή!!
-
Αφού χρειάζεσαι τους χώρους, πας σε G.
Επιπλέον έτσι παίρνεις και το πιο καινούριο μοντέλο, μελετημένο και στημένο από το 0, και όχι άσκηση επί χάρτου σε δάπεδο G.Punto (no offense)Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
-
Οταν λες δάπεδο; Ξύλινο πάτωμα ;
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Οταν λες δάπεδο; Ξύλινο πάτωμα ;The MiTo is built on Fiat Small platform used on Fiat Grande Punto
απο εδω: http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_MiToΕπειδή έχω βαρεθεί να εικάζω πότε τρολάρει καθένας εδώ μέσα, ορίστε η απαντηση σου. Αν πάλι δε σου αρέσει η λέξη μετάφρασέ την εσύ όπως σου γουστάρει
που να μην έγραφα και no offense, ή να μην υπήρχε στην οικογένεια μου GP....
-
Οτι μλκ σας πετάξουν οι δημοσιογράφοι την μασατε σαν ....
-
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
Πάντως έχω παρατηρήσει πως η συγκεκριμένη μάντρα που έχει τη λευκή Giulietta με το μαύρο δέρμα, πουλά κατά καιρούς πολλά αυτοκίνητα που ανήκαν στη Fiat.
Χαρακτηριστικά θυμάμαι δημοσιογραφικά όπως ένα 500C Abarth Esseesse, λευκό-μαύρο με καφέ δέρμα, full extra
Μια Giulietta QV σε Rosso Competizione, μια Giulietta 120ps σε Rosso Alfa (της οποιάς η πινακίδα είναι ΙΟΗ-904*)
Ένα 500 Twinair σε γαλάζιο Sky, και πολλάαααα άλλα!!Που σημαίνει πως οι τύποι πουλάνε αμάξια ταλαιπωρημένα, που έχουν αλλάξει 850 δημοσιογραφικά χέρια που τους έπιναν το αίμα. Προσοχή!!
Λέει πως έχει κανει 22.000km...
Ενδιαφέρουσα η πληροφορία σου, λες να ειναι το αυτοκίνητο ξεσκ@.:€& νο ;;; Το βλέπω πολυ καλο και η αλήθεια ειναι πως ειναι πολυ καλη η τιμή του (13700) -
Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:
Αφού χρειάζεσαι τους χώρους, πας σε G.
Επιπλέον έτσι παίρνεις και το πιο καινούριο μοντέλο, μελετημένο και στημένο από το 0, και όχι άσκηση επί χάρτου σε δάπεδο G.Punto (no offense)Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
Η mito χρησιμοποιεί εξελιγμένη μορφή της πλατφόρμας του Grande Punto / Corsa με μεγαλύτερη ακαμψία και μικρότερο βάρος. Αυτό έχει ειπωθεί πολλές φορές εδώ μέσα.
Επίσης στη πλατφόρμα της G βασίζεται το Dodge Dart και εκεί θα βασιστεί και το επόμενο Bravo, τι σημαίνει αυτό ότι ξαφνικά η G χάνει την αξία της; Ας σοβαρευτούμε.
Alfa Romeo Giulietta 170ps ή Μito QV 170 ή Cooper S