Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ ΜΕΧΡΙ 1300 κεκ ΚΑΙ ΕΩΣ 3000€
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ ΜΕΧΡΙ 1300 κεκ ΚΑΙ ΕΩΣ 3000€
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    18
    114
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      johnny_d last edited by

      Παιδιά τα φώτα σας. Σκέφτομαι για Fiat punto mkii 1.2 για opel corsa 1.0 ή 1.2 ecotec . Ποια η γνώμη σας σχετικά με την αξιοπιστία τους και το κόστος συντήρησης τους (Γιατι οι καιροί είναι δύσκολοι...). Καλοδεχούμενες γνώμες και συστάσεις

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        johnny_d last edited by

        Παιδιά τα φώτα σας. Σκέφτομαι για Fiat punto mkii 1.2 για opel corsa 1.0 ή 1.2 ecotec . Ποια η γνώμη σας σχετικά με την αξιοπιστία τους και το κόστος συντήρησης τους (Γιατι οι καιροί είναι δύσκολοι...). Καλοδεχούμενες γνώμες και συστάσεις

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          johnny_d last edited by

          Παιδιά τα φώτα σας. Σκέφτομαι για Fiat punto mkii 1.2 για opel corsa 1.0 ή 1.2 ecotec . Ποια η γνώμη σας σχετικά με την αξιοπιστία τους και το κόστος συντήρησης τους (Γιατι οι καιροί είναι δύσκολοι...). Καλοδεχούμενες γνώμες και συστάσεις

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            eltassos last edited by

            η μερκελ σε περιμενει τριβωντας τα χερια της στο κορσα.....πουνταρος και αγιος ο θεος

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • J
              johnny_d last edited by

              Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
              η μερκελ σε περιμενει τριβωντας τα χερια της στο κορσα.....πουνταρος και αγιος ο θεος

              Λές ε; Άπλα τα φοβάμαι λίγο τα πουντάκια απο πλευράς αξιοπιστίας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                panosft last edited by

                Ο χρήστης johnny_d έγραψε:

                η μερκελ σε περιμενει τριβωντας τα χερια της στο κορσα.....πουνταρος και αγιος ο θεος

                Λές ε; Άπλα τα φοβάμαι λίγο τα πουντάκια απο πλευράς αξιοπιστίας.

                Η εμπειρία από το συγκεκριμένο μοντέλο είναι αρνητική....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giorgos-lancia last edited by

                  Ο χρήστης johnny_d έγραψε:

                  Λές ε; Άπλα τα φοβάμαι λίγο τα πουντάκια απο πλευράς αξιοπιστίας.

                  παλι τα ιδια της συχωρεμένης... εχω βαρεθει να ακουω αυτο το πραγμα! τεσπα!

                  φιλε μου, το κυριοτερο προβλημα που ειχαν ηταν με το ηλεκτρικο τιμονι! το οποιο οταν χαλαγε γινοταν βαρυ ΔΕΝ κλειδωνε, οπως λενε πολλοι!
                  αν βρεις καποιο απο ιδιωτη που το εχει προσεξει, μια χαρα αμαξι ειναι!

                  θα βρεις αλλους ιδιοκτητες Punto ευχαριστημενους, αλλους δυσαρεστημενους... το ιδιο ισχυει ομως και με το corsa...
                  παρε αυτο που σε τραβαει περισσοτερο, δες καποια που να ειναι καλοσυντηρημενα και διαλεξε οποιο σε συμφερει οικονομικα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giannik1977 last edited by

                    το πρότεινα και σε ένα άλλο φίλο παρακάτω..
                    Το βρίσκεις στα λεφτά που θέλεις και από θέμα αξιοπιστίας ΔΕΝ συγκρίνεται ούτε με το πούντο ούτε φυσικά με το κόρσα..
                    Από ανταλλακτικά πάμφθηνο και κάνει και σχετικά καλό ταξίδι (για τα κιλά και τα κυβικά του..)
                    Προσωπικά , τσάμπα να μου το έδιναν το πούντο θα τους ευχαριστούσα και θα το επέστρεφα..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      giorgos-lancia last edited by

                      Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:

                      Προσωπικά , τσάμπα να μου το έδιναν το πούντο θα τους ευχαριστούσα και θα το επέστρεφα..

                      σε οδηγηση φιλε δεν συγκρινεται ομως το gets με τα αλλα 2 παραπανω!!

                      οδηγησε ενα punto sporting και μετα ενα gets και μετα ελα πες μου αν θα το εδινες πισω το punto αν στο εδιναν!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        giannik1977 last edited by

                        δεν διαφωνω φιλε μου , απλα η αξιοπιστια μεταξυ τους δεν συγκρινεται..γουστα κ προτεραιοτητες ειναι αυτα..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          takis-beta last edited by

                          απο πουντο...οποιος το προσεξε...εφαγε ψωμι
                          απο Atos επισης... μονο που το πουντο...κανει καλυτερο ταξιδι, ενω το ατος...ξεχναει να περναει απο το βενζιναδικο (ειδικα εαν κινεισαι μεχρι 90)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giorgos-lancia last edited by

                            εγω παλι προτιμω αυτο απο το gets...

                            το κυριο θεμα που ειχαν ηταν με την ηλεκτρικη υποβοηθηση του τιμονιου... ανταλλακτικο βρισκεις καλυτερο απο της fiat και σε καλυτερη τιμη!!

                            http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3614619/
                            http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3564829/
                            http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3540668/
                            http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3587125/

                            στα πολυ θετικα του για εμενα το 6αρι κιβωτιο!
                            και η τιμη που το βρισκεις!! ενα καλοσυντηρημενο θεωρω ειναι καλη ευκαιρια!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgosk last edited by

                              Τα στερεότυπα περί αξιοπιστίας καλά κρατούν, όμως δεν έχουν και πολύ σχέση με την πραγματικότητα.
                              Έχουμε Lancia Υ 1,25 (που μηχανικά, ηλεκτρολογικά κτλ είναι ίδιο με το αντίστοιχο Punto της ίδιας εποχής) από Ιανουάριο 1998 ως σήμερα. Μία αντλία βενζίνης έχω αλλάξει και ένα μπάλωμα στο ψυγείο, ε δεν νομίζω ότι στα 15+ χρόνια είναι και τίποτα σπουδαίο....
                              Επίσης το Punto (ειδικά το sporting) είναι πολύ πιο καλό στον δρόμο και πιο ενδιαφέρον οδηγικά από το Corsa αλλά και από οποιοδήποτε κορεατικό (αλλά και πολλά ιαπωνικά) ακόμα και μεγαλύτερης κατηγορίας....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                ftskamins last edited by

                                πουντο σπορτινγκ 2002 με μεχρι στιγμης γυρω στα 180.000χλμ συντηρημενο σωστα απο την πρωτη μερα ακομα δεν εχει βγαλει κατι περα απο τα φυσιολογικα σαν προβλημα! εγω του επινα το αιμα,τα τελευταια 5 χρονια το εχω δωσει στους γονεις μου και περναει ησυχα γηρατια...ημουν τοσο ευχαριστημενος που οταν πηρα αλλο αμαξι και εσκασα αρκετα λεφτα παλι φιατ πηρα! αντε να λιωσει αυτη η καραμελα με την αξιοπιστια για τα φιατ!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  giorgos-lancia last edited by

                                  Ο χρήστης ftskamins έγραψε:
                                  αντε να λιωσει αυτη η καραμελα με την αξιοπιστια για τα φιατ!!

                                  με τον καιρο θα λιωσει... και θα το αποδειξουν τα νεα μοντελα, τα οποια πιστευω ειναι παρα πολυ καλα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    panosft last edited by

                                    Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:

                                    Λές ε; Άπλα τα φοβάμαι λίγο τα πουντάκια απο πλευράς αξιοπιστίας.

                                    παλι τα ιδια της συχωρεμένης... εχω βαρεθει να ακουω αυτο το πραγμα! τεσπα!

                                    φιλε μου, το κυριοτερο προβλημα που ειχαν ηταν με το ηλεκτρικο τιμονι! το οποιο οταν χαλαγε γινοταν βαρυ ΔΕΝ κλειδωνε, οπως λενε πολλοι!
                                    αν βρεις καποιο απο ιδιωτη που το εχει προσεξει, μια χαρα αμαξι ειναι!

                                    θα βρεις αλλους ιδιοκτητες Punto ευχαριστημενους, αλλους δυσαρεστημενους... το ιδιο ισχυει ομως και με το corsa...
                                    παρε αυτο που σε τραβαει περισσοτερο, δες καποια που να ειναι καλοσυντηρημενα και διαλεξε οποιο σε συμφερει οικονομικα!

                                    Γιώργο όταν λες με το ηλεκτρικό τιμόνι εννοείς την κρεμαγιέρα; Γιατί είχα ακούσει πως κάποια από τα πρώτα που είχαν βγει είχαν πρόβλημα με την κρεμαγιέρα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      panosft last edited by

                                      Ο χρήστης Τakis Beta έγραψε:
                                      απο πουντο...οποιος το προσεξε...εφαγε ψωμι
                                      απο Atos επισης... μονο που το πουντο...κανει καλυτερο ταξιδι, ενω το ατος...ξεχναει να περναει απο το βενζιναδικο (ειδικα εαν κινεισαι μεχρι 90)

                                      Είναι διαφορετικές κατηγορίες όμως....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        giorgos-lancia last edited by

                                        Ο χρήστης panosft έγραψε:

                                        Γιώργο όταν λες με το ηλεκτρικό τιμόνι εννοείς την κρεμαγιέρα; Γιατί είχα ακούσει πως κάποια από τα πρώτα που είχαν βγει είχαν πρόβλημα με την κρεμαγιέρα

                                        οχι Πανο, εννοω την ηλεκτρικη υποβοηθηση!
                                        με την κρεμαριερα οσοι την αλλαξαν τοτε, δεν τους ξαναεβγαζε μετα, ηταν αστοχια στα πρωτα μοντελα!

                                        με το τιμονι παλι, οσοι εβαζαν το ανταλλακτικο της fiat εβγαζε ξανα προβλημα συνηθως αργοτερα, ενω αλλοι εβαζαν ανταλλακτικο γενικα του εμποριου που πολλα απο αυτα δεν ξαναεβγαζαν προβλημα!

                                        και προσεξε, δεν κλειδωνε το τιμονι, οπως θα σου πουν πολλοι, απλα γινοταν πιο βαρυ, αυτο ειναι ολο!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • P
                                          panosft last edited by

                                          Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:

                                          Γιώργο όταν λες με το ηλεκτρικό τιμόνι εννοείς την κρεμαγιέρα; Γιατί είχα ακούσει πως κάποια από τα πρώτα που είχαν βγει είχαν πρόβλημα με την κρεμαγιέρα

                                          οχι Πανο, εννοω την ηλεκτρικη υποβοηθηση!
                                          με την κρεμαριερα οσοι την αλλαξαν τοτε, δεν τους ξαναεβγαζε μετα, ηταν αστοχια στα πρωτα μοντελα!

                                          με το τιμονι παλι, οσοι εβαζαν το ανταλλακτικο της fiat εβγαζε ξανα προβλημα συνηθως αργοτερα, ενω αλλοι εβαζαν ανταλλακτικο γενικα του εμποριου που πολλα απο αυτα δεν ξαναεβγαζαν προβλημα!

                                          και προσεξε, δεν κλειδωνε το τιμονι, οπως θα σου πουν πολλοι, απλα γινοταν πιο βαρυ, αυτο ειναι ολο!

                                          Πράγματι. Μία φίλη μου είχε από τα πρώτα Grande Punto πετρέλαιο που βγήκαν της έβγαλε κρεμαγιέρα και μετά δεν ξαναέβγαλε

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr