-
Παιδιά τα φώτα σας. Σκέφτομαι για Fiat punto mkii 1.2 για opel corsa 1.0 ή 1.2 ecotec . Ποια η γνώμη σας σχετικά με την αξιοπιστία τους και το κόστος συντήρησης τους (Γιατι οι καιροί είναι δύσκολοι...). Καλοδεχούμενες γνώμες και συστάσεις
-
Παιδιά τα φώτα σας. Σκέφτομαι για Fiat punto mkii 1.2 για opel corsa 1.0 ή 1.2 ecotec . Ποια η γνώμη σας σχετικά με την αξιοπιστία τους και το κόστος συντήρησης τους (Γιατι οι καιροί είναι δύσκολοι...). Καλοδεχούμενες γνώμες και συστάσεις
-
Παιδιά τα φώτα σας. Σκέφτομαι για Fiat punto mkii 1.2 για opel corsa 1.0 ή 1.2 ecotec . Ποια η γνώμη σας σχετικά με την αξιοπιστία τους και το κόστος συντήρησης τους (Γιατι οι καιροί είναι δύσκολοι...). Καλοδεχούμενες γνώμες και συστάσεις
-
η μερκελ σε περιμενει τριβωντας τα χερια της στο κορσα.....πουνταρος και αγιος ο θεος
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
η μερκελ σε περιμενει τριβωντας τα χερια της στο κορσα.....πουνταρος και αγιος ο θεοςΛές ε; Άπλα τα φοβάμαι λίγο τα πουντάκια απο πλευράς αξιοπιστίας.
-
Ο χρήστης johnny_d έγραψε:
η μερκελ σε περιμενει τριβωντας τα χερια της στο κορσα.....πουνταρος και αγιος ο θεος
Λές ε; Άπλα τα φοβάμαι λίγο τα πουντάκια απο πλευράς αξιοπιστίας.
Η εμπειρία από το συγκεκριμένο μοντέλο είναι αρνητική....
-
Ο χρήστης johnny_d έγραψε:
Λές ε; Άπλα τα φοβάμαι λίγο τα πουντάκια απο πλευράς αξιοπιστίας.
παλι τα ιδια της συχωρεμένης... εχω βαρεθει να ακουω αυτο το πραγμα! τεσπα!
φιλε μου, το κυριοτερο προβλημα που ειχαν ηταν με το ηλεκτρικο τιμονι! το οποιο οταν χαλαγε γινοταν βαρυ ΔΕΝ κλειδωνε, οπως λενε πολλοι!
αν βρεις καποιο απο ιδιωτη που το εχει προσεξει, μια χαρα αμαξι ειναι!θα βρεις αλλους ιδιοκτητες Punto ευχαριστημενους, αλλους δυσαρεστημενους... το ιδιο ισχυει ομως και με το corsa...
παρε αυτο που σε τραβαει περισσοτερο, δες καποια που να ειναι καλοσυντηρημενα και διαλεξε οποιο σε συμφερει οικονομικα! -
το πρότεινα και σε ένα άλλο φίλο παρακάτω..
Το βρίσκεις στα λεφτά που θέλεις και από θέμα αξιοπιστίας ΔΕΝ συγκρίνεται ούτε με το πούντο ούτε φυσικά με το κόρσα..
Από ανταλλακτικά πάμφθηνο και κάνει και σχετικά καλό ταξίδι (για τα κιλά και τα κυβικά του..)
Προσωπικά , τσάμπα να μου το έδιναν το πούντο θα τους ευχαριστούσα και θα το επέστρεφα.. -
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Προσωπικά , τσάμπα να μου το έδιναν το πούντο θα τους ευχαριστούσα και θα το επέστρεφα..
σε οδηγηση φιλε δεν συγκρινεται ομως το gets με τα αλλα 2 παραπανω!!
οδηγησε ενα punto sporting και μετα ενα gets και μετα ελα πες μου αν θα το εδινες πισω το punto αν στο εδιναν!
-
δεν διαφωνω φιλε μου , απλα η αξιοπιστια μεταξυ τους δεν συγκρινεται..γουστα κ προτεραιοτητες ειναι αυτα..
-
απο πουντο...οποιος το προσεξε...εφαγε ψωμι
απο Atos επισης... μονο που το πουντο...κανει καλυτερο ταξιδι, ενω το ατος...ξεχναει να περναει απο το βενζιναδικο (ειδικα εαν κινεισαι μεχρι 90) -
εγω παλι προτιμω αυτο απο το gets...
το κυριο θεμα που ειχαν ηταν με την ηλεκτρικη υποβοηθηση του τιμονιου... ανταλλακτικο βρισκεις καλυτερο απο της fiat και σε καλυτερη τιμη!!
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3614619/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3564829/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3540668/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3587125/στα πολυ θετικα του για εμενα το 6αρι κιβωτιο!
και η τιμη που το βρισκεις!! ενα καλοσυντηρημενο θεωρω ειναι καλη ευκαιρια! -
Τα στερεότυπα περί αξιοπιστίας καλά κρατούν, όμως δεν έχουν και πολύ σχέση με την πραγματικότητα.
Έχουμε Lancia Υ 1,25 (που μηχανικά, ηλεκτρολογικά κτλ είναι ίδιο με το αντίστοιχο Punto της ίδιας εποχής) από Ιανουάριο 1998 ως σήμερα. Μία αντλία βενζίνης έχω αλλάξει και ένα μπάλωμα στο ψυγείο, ε δεν νομίζω ότι στα 15+ χρόνια είναι και τίποτα σπουδαίο....
Επίσης το Punto (ειδικά το sporting) είναι πολύ πιο καλό στον δρόμο και πιο ενδιαφέρον οδηγικά από το Corsa αλλά και από οποιοδήποτε κορεατικό (αλλά και πολλά ιαπωνικά) ακόμα και μεγαλύτερης κατηγορίας.... -
πουντο σπορτινγκ 2002 με μεχρι στιγμης γυρω στα 180.000χλμ συντηρημενο σωστα απο την πρωτη μερα ακομα δεν εχει βγαλει κατι περα απο τα φυσιολογικα σαν προβλημα! εγω του επινα το αιμα,τα τελευταια 5 χρονια το εχω δωσει στους γονεις μου και περναει ησυχα γηρατια...ημουν τοσο ευχαριστημενος που οταν πηρα αλλο αμαξι και εσκασα αρκετα λεφτα παλι φιατ πηρα! αντε να λιωσει αυτη η καραμελα με την αξιοπιστια για τα φιατ!!
-
Ο χρήστης ftskamins έγραψε:
αντε να λιωσει αυτη η καραμελα με την αξιοπιστια για τα φιατ!!με τον καιρο θα λιωσει... και θα το αποδειξουν τα νεα μοντελα, τα οποια πιστευω ειναι παρα πολυ καλα!
-
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
Λές ε; Άπλα τα φοβάμαι λίγο τα πουντάκια απο πλευράς αξιοπιστίας.
παλι τα ιδια της συχωρεμένης... εχω βαρεθει να ακουω αυτο το πραγμα! τεσπα!
φιλε μου, το κυριοτερο προβλημα που ειχαν ηταν με το ηλεκτρικο τιμονι! το οποιο οταν χαλαγε γινοταν βαρυ ΔΕΝ κλειδωνε, οπως λενε πολλοι!
αν βρεις καποιο απο ιδιωτη που το εχει προσεξει, μια χαρα αμαξι ειναι!θα βρεις αλλους ιδιοκτητες Punto ευχαριστημενους, αλλους δυσαρεστημενους... το ιδιο ισχυει ομως και με το corsa...
παρε αυτο που σε τραβαει περισσοτερο, δες καποια που να ειναι καλοσυντηρημενα και διαλεξε οποιο σε συμφερει οικονομικα!Γιώργο όταν λες με το ηλεκτρικό τιμόνι εννοείς την κρεμαγιέρα; Γιατί είχα ακούσει πως κάποια από τα πρώτα που είχαν βγει είχαν πρόβλημα με την κρεμαγιέρα
-
Ο χρήστης Τakis Beta έγραψε:
απο πουντο...οποιος το προσεξε...εφαγε ψωμι
απο Atos επισης... μονο που το πουντο...κανει καλυτερο ταξιδι, ενω το ατος...ξεχναει να περναει απο το βενζιναδικο (ειδικα εαν κινεισαι μεχρι 90)Είναι διαφορετικές κατηγορίες όμως....
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Γιώργο όταν λες με το ηλεκτρικό τιμόνι εννοείς την κρεμαγιέρα; Γιατί είχα ακούσει πως κάποια από τα πρώτα που είχαν βγει είχαν πρόβλημα με την κρεμαγιέρα
οχι Πανο, εννοω την ηλεκτρικη υποβοηθηση!
με την κρεμαριερα οσοι την αλλαξαν τοτε, δεν τους ξαναεβγαζε μετα, ηταν αστοχια στα πρωτα μοντελα!με το τιμονι παλι, οσοι εβαζαν το ανταλλακτικο της fiat εβγαζε ξανα προβλημα συνηθως αργοτερα, ενω αλλοι εβαζαν ανταλλακτικο γενικα του εμποριου που πολλα απο αυτα δεν ξαναεβγαζαν προβλημα!
και προσεξε, δεν κλειδωνε το τιμονι, οπως θα σου πουν πολλοι, απλα γινοταν πιο βαρυ, αυτο ειναι ολο!
-
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
Γιώργο όταν λες με το ηλεκτρικό τιμόνι εννοείς την κρεμαγιέρα; Γιατί είχα ακούσει πως κάποια από τα πρώτα που είχαν βγει είχαν πρόβλημα με την κρεμαγιέρα
οχι Πανο, εννοω την ηλεκτρικη υποβοηθηση!
με την κρεμαριερα οσοι την αλλαξαν τοτε, δεν τους ξαναεβγαζε μετα, ηταν αστοχια στα πρωτα μοντελα!με το τιμονι παλι, οσοι εβαζαν το ανταλλακτικο της fiat εβγαζε ξανα προβλημα συνηθως αργοτερα, ενω αλλοι εβαζαν ανταλλακτικο γενικα του εμποριου που πολλα απο αυτα δεν ξαναεβγαζαν προβλημα!
και προσεξε, δεν κλειδωνε το τιμονι, οπως θα σου πουν πολλοι, απλα γινοταν πιο βαρυ, αυτο ειναι ολο!
Πράγματι. Μία φίλη μου είχε από τα πρώτα Grande Punto πετρέλαιο που βγήκαν της έβγαλε κρεμαγιέρα και μετά δεν ξαναέβγαλε
ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ ΜΕΧΡΙ 1300 κεκ ΚΑΙ ΕΩΣ 3000€