-
Καλησπέρα . Είμαι νέος στο forum είμαι δευτεροετής φοιτητής και όντας εδώ και 5 ημέρες κάτοχος διπλώματος οδήγησης θα ήθελα τα φώτα σας και την γνώμη σας για το πρώτο μου αυτοκίνητο φυσικά μεταχειρισμένο διότι έχω μια σχετική απειρία σε οδήγηση και το καινούριο θα ήταν κρίμα και επίσης δεν βοηθάνε και οι καιροί... Το budget μου είναι γύρο στα 7000 και μπορεί να πατήσουν τα 9000 αν βρω κάτι αξιόλογο. Έχω κάνει ένα σχετικό ψάξιμο και έχω δει πολλές ευκαιρίες και αυτό που μου τράβηξε την προσοχή ήταν το rx8(γνωρίζοντας τις ιδιοτροπίες του κινητήρας , λάδια , κατανάλωση κ.τ.λ.) και κυμαίνετε και στα λεφτά μου. Επίσης μου αρέσει το seat Ibiza to 1.4 του 09 όπως και το fiat bravo tjet αυτό με τα 150hp.Έχετε εσείς να προτείνετε κάτι … ευχαριστώ
-
Καλησπέρα . Είμαι νέος στο forum είμαι δευτεροετής φοιτητής και όντας εδώ και 5 ημέρες κάτοχος διπλώματος οδήγησης θα ήθελα τα φώτα σας και την γνώμη σας για το πρώτο μου αυτοκίνητο φυσικά μεταχειρισμένο διότι έχω μια σχετική απειρία σε οδήγηση και το καινούριο θα ήταν κρίμα και επίσης δεν βοηθάνε και οι καιροί... Το budget μου είναι γύρο στα 7000 και μπορεί να πατήσουν τα 9000 αν βρω κάτι αξιόλογο. Έχω κάνει ένα σχετικό ψάξιμο και έχω δει πολλές ευκαιρίες και αυτό που μου τράβηξε την προσοχή ήταν το rx8(γνωρίζοντας τις ιδιοτροπίες του κινητήρας , λάδια , κατανάλωση κ.τ.λ.) και κυμαίνετε και στα λεφτά μου. Επίσης μου αρέσει το seat Ibiza to 1.4 του 09 όπως και το fiat bravo tjet αυτό με τα 150hp.Έχετε εσείς να προτείνετε κάτι … ευχαριστώ
-
-
Αυτό το πράγμα με το που παίρνει κάποιος δίπλωμα να θέλει ένα σκασμό άλογα χωρίς να έχει οδηγική εμπειρία, πραγματικά δε μπορώ να το καταλάβω...
-
αν το θες για να το βγάζεις σκ για καμιά βόλτα ρχ8 , για καθημερινό κοιτάς τις άλλες σου επιλογές ibiza tsi δν παίζει σε αυτά τα χρήματα ;
-