-
Καλησπέρα είμαι 18 ετών και έχω ένα Renault 5 gt turbo phase 1 μετατροπή,το αυτοκίνητο το αγόρασα το καλοκαίρι του 2012 και δεν έχει κανένα μηχανικό πρόβλημα προς το παρών,επειδή διαθέτω κάποια χρήματα θα ήθελα να κάνω κάποια βελτίωση στο αυτοκίνητο αλλά δεν είμαι γνώστης περί του θέματος οπότε δεν γνωρίζω απολύτως τίποτα.Στο αυτοκίνητο έγινε ένα τυπικό σερβις τον Δεκέμβριο (φίλτρα,λάδια κλπ.)Σκεφτόμουν ρεκτιφιέ στην μηχανή ότι θα ήταν η καλύτερη λύση όχι επείδη έχει κάποιο πρόβλημα,αλλά για να προλάβω κάποιο πρόβλημα αν δημιουργιθεί στη μηχανή.Το αυτοκίνητο σκοπεύω να το κρατήσω για αρκετό χρονικό διάστημα μέχρι δηλαδή να έχω χρήματα να το φτιάχνω έχει 160.000 χλμ.Ευχαριστώ αναμένω τις απόψεις σας περί του θέματος.
-
Καλησπέρα είμαι 18 ετών και έχω ένα Renault 5 gt turbo phase 1 μετατροπή,το αυτοκίνητο το αγόρασα το καλοκαίρι του 2012 και δεν έχει κανένα μηχανικό πρόβλημα προς το παρών,επειδή διαθέτω κάποια χρήματα θα ήθελα να κάνω κάποια βελτίωση στο αυτοκίνητο αλλά δεν είμαι γνώστης περί του θέματος οπότε δεν γνωρίζω απολύτως τίποτα.Στο αυτοκίνητο έγινε ένα τυπικό σερβις τον Δεκέμβριο (φίλτρα,λάδια κλπ.)Σκεφτόμουν ρεκτιφιέ στην μηχανή ότι θα ήταν η καλύτερη λύση όχι επείδη έχει κάποιο πρόβλημα,αλλά για να προλάβω κάποιο πρόβλημα αν δημιουργιθεί στη μηχανή.Το αυτοκίνητο σκοπεύω να το κρατήσω για αρκετό χρονικό διάστημα μέχρι δηλαδή να έχω χρήματα να το φτιάχνω έχει 160.000 χλμ.Ευχαριστώ αναμένω τις απόψεις σας περί του θέματος.
-
Καλησπέρα είμαι 18 ετών και έχω ένα Renault 5 gt turbo phase 1 μετατροπή,το αυτοκίνητο το αγόρασα το καλοκαίρι του 2012 και δεν έχει κανένα μηχανικό πρόβλημα προς το παρών,επειδή διαθέτω κάποια χρήματα θα ήθελα να κάνω κάποια βελτίωση στο αυτοκίνητο αλλά δεν είμαι γνώστης περί του θέματος οπότε δεν γνωρίζω απολύτως τίποτα.Στο αυτοκίνητο έγινε ένα τυπικό σερβις τον Δεκέμβριο (φίλτρα,λάδια κλπ.)Σκεφτόμουν ρεκτιφιέ στην μηχανή ότι θα ήταν η καλύτερη λύση όχι επείδη έχει κάποιο πρόβλημα,αλλά για να προλάβω κάποιο πρόβλημα αν δημιουργιθεί στη μηχανή.Το αυτοκίνητο σκοπεύω να το κρατήσω για αρκετό χρονικό διάστημα μέχρι δηλαδή να έχω χρήματα να το φτιάχνω έχει 160.000 χλμ.Ευχαριστώ αναμένω τις απόψεις σας περί του θέματος.
-
'Μη γαργαλας οτι δε σε γαργαλαει'
Ασε το μοτερ ησυχο
Αν δεν καιει λαδια και εχει την συμπιεση που πρεπει σε καθε κυλινδρο μην το πειραξεις. Υπαρχει ο κινδυνος να το κανεις χειρότερο κι οχι καλυτερο.
Κοιτα καλυτερα με οσα χρηματα διαθετεις το θεμα αναρτησεις και φρενα.
και κυριως φροντισε να 'το μαθεις'... δεν ειναι απο τα ευκολοτερα αυτοκινητα και ειδικά για νεο οδηγο. -
Το μοτέρ στο 5άρι είναι με εμβολοχιτώνια, δεν παίρνει ρεκτιφιέ, τα αλλάζεις όλα και γίνεται καινούργιο χωρίς να έχεις το καρδιοχτύπι της επιτυχίας / αποτυχίας του ρεκτιφιέ.
Βρές τα βιβλιά του, δες τι συμπίεση δίνει ο κατασκευαστής, μέτρα και το δικό σου και αποφασίζεις μετά. Μπορεί να θέλει δουλειά το καπάκι στις βαλβίδες, αν δεν ψάξεις δεν ξέρεις τι μπορεί να φταίει, το καρμπυρατέρ επίσης είναι κλειστού τύπου και είναι μυστήριο με τα μπέκ του ( εκτός και είναι το τελευταίο μοντέλο το Raider που ήτνα με ψεκασμό, σπάνιο μοντέλο και πανάκριβο, οπότε δεν το νομίζω, αφού λες 1η γενιάς, αλλά με τις μετατροπές ποτέ δεν ξέρεις )
Τα 5άρια έχουν πολλά σωλην'άκια υποπίεσης σαν μακαρονάδα, αν κάποιο χάνει πέφτει η απόδοση και νομίζεις ότι έπεσε το μοτέρ, βρες μηχανικό που τα γνωρίζει καλά και πήγαινε να το ελέγξεις πρώτα.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
, το καρμπυρατέρ επίσης είναι κλειστού τύπου και είναι μυστήριο με τα μπέκ του ( εκτός και είναι το τελευταίο μοντέλο το Raider που ήτνα με ψεκασμό, σπάνιο μοντέλο και πανάκριβο, οπότε δεν το νομίζω, αφού λες 1η γενιάς, αλλά με τις μετατροπές ποτέ δεν ξέρεις )
.to raider δεν ηταν με ψεκασμο,παλι καρμπυρατερ ειχε,και ειχε ιδιο μοτερ με κατι ψιλοαλλαγουλες σε θερμοστατη και ηλεκτρονικη αναφλεξη.
Αυτο που πρεπει να κοιταξεις οπωσδηποτε ειναι τα κολλαρα νερου,πολλα 5 gt φλατζαρισαν απο σπασμενα κολλαρα νερου.
Τι πιεση τουρμπο δουλευει? η θερμοκρασια νερου παραμενει σταθερη οταν το πιεζεις? ή ανεβαινει ελαφρως?οταν το σβηνεις μετα απο αρκετη ωρα που το ειχες σε κινηση ακους το μοτερακι να δουλευει?(το μοτερακι που φυσαει φρεσκο αερα στην βαση της εισαγωγης)
Ειναι παρα πολυ καλο αυτοκινητο,πολυ γρηγορο,απλα θελει να προσεχεις 2-3 πραγματακια που ποναει.Βελτιωνεται ευκολα και γρηγορα για τα πρωτα +30 αλογα. -
ασε το μοτερ ως εχει! οσοι βαζουν χερι τελικα στο τελος μπορει να παθουν ζημια. το μοτερ το πειραζεις μονο αμα εχεις ανεβασει ή θελεις να ανεβασεις αρκετα αλογα.
να γλυτωσεις τις βλαβες ξεχνα το ολα κατι θελουν. Κανε καλη συντηρηση και οτι χαλαει απλα φτιαξτο! -
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον θα το πάω σε ένα μάστορα που εμπιστεύομαι για να το κάνει ένα ολοκληροτικό σερβις για να μην έχει απώλειες.Όσο για την βελτίωση υπάρχουν κάποια στανταρ που θα πρέπει να βελτιωθούν πρώτα?υπό συνθήκες ότι το αυτοκίνητο δεν έχει πρόβλημα.Επίσης το αυτοκίνητο έχει αμορτισέρ κόνι κίτρινα ριθμηζόμενα και αρκετά καλά φρένα.
-
Ο χρήστης R5gt turbo έγραψε:
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον θα το πάω σε ένα μάστορα που εμπιστεύομαι....Ξερει απο 5αρια?
Γιατι και ο καλυτερος ανθρψπος του κοσμου να ειναι αν δεν εχει γνωσεις επανω σε αυτο το αυτοκινητο μονο ζημια θα γινει!!! -
ναι ξέρει,ξέρεις εσύ κανέναν να προτίνεις?
-
Ο χρήστης R5gt turbo έγραψε:
ναι ξέρει,ξέρεις εσύ κανέναν να προτίνεις?Τακης Ντουρλαρης στο Ν Κοσμο 210 9024155.Πολυ καλος στα 5αρια και οικονομικος.Εκει εφτιαχνα το δικο μου,απο γενικη επισκευη μεχρι λαδια.
-
Ωραία ευχαριστώ πολύ θα το έχω στα υπόψην.
-
Τελικά το 1ο πράγμα που πρέπει να βελτιώσω στο αμάξι πιο είναι?χρειάζεται κάτι συγκεκριμένο ?
-
Otan to piezo i thermokrasia anevenei ligo opos kai i stathmi tou ladiou einai kapio provlima auto?
-
Γράφε με ελληνικούς χαρακτήρες[mod]
-
Ο χρήστης R5gt turbo έγραψε:
Otan to piezo i thermokrasia anevenei ligo opos kai i stathmi tou ladiou einai kapio provlima auto?Σίγουρα σωστό δεν είναι. Και καλά το πρώτο ας πούμε ότι όλα παράγουν παραπάνω θερμότητα άμα ζρίζονται και αν το σύστημα ψύξης είναι παλιό δεν φτάνει κι ανεβάζει αλλά το να ανεβαίνει η στάθμη του λαδιού ακούγεται πολύ κακό πράμα. Γα σκέψου τι μπορεί να μπήκε στα λάδια και πως; Είτε βενζίνη είναι είτε νερό..... κακές παρέες για τα λάδια σου και ενδεικτικά ζημιάς του κινητήρα.... Εκτός αν απλά αφρίζουν τα λάδια που κι αυτό κακό είναι.
-
Το οργανο λαδιου ΔΕΝ ειναι μονο σταθμης λαδιου...
Την σταθμη την διχνει μονο με αναμενα λαμπακια και σβηστο κινητηρα.... με το που βαλεις μπροστα διχνει την πιεση λαδιου η οποια ειναι λογικο να ανεβαινει μαζι με το ανεβασμα των στροφων του κινητηρα!!! -
εαν δεν συμπληρωνεις νερα ή λαδια(φλατζαρισμα) δεν σου πριζει τα κολλαρα νερου, κατα 99,9% αλλαξε ψυγειο νερου.Το εκαναν τα 5αρια αυτο μολις βουλωνε εστω και λιγο το ψυγειο νερου απο βρωμιες λογω ακαταλληλων υγρων/νερου βρυσης.
-
Π.Χ όταν το αμάξι το βάζω μπροστά,για να το ζεστάνω πατάω λίγο το γκάζι και παρατηρώ ότι οι στάθμες αναιβένουν ελαφρώς καμία φορά,αυτές τις μέρες θα του αλλάξω και τα λάδια.Ευχαριστώ, έχω ανεβάσει video στο youtube αν ενδιαφέρεται κανείς να μου στείλει μήνυμα να του στείλω το λινκ Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.
-
η σταθμη στο παγουρακι ειναι φυσιολογικο να ανεβαινει λιγακι απο κρυο σε ζεστο κινητηρα.Τα λαδια ανεβαινουν και αυτα?
Renault 5 gt turbo