Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault 5 gt turbo
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Renault 5 gt turbo
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    73
    264
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      r5gt-turbo last edited by

      Καλησπέρα είμαι 18 ετών και έχω ένα Renault 5 gt turbo phase 1 μετατροπή,το αυτοκίνητο το αγόρασα το καλοκαίρι του 2012 και δεν έχει κανένα μηχανικό πρόβλημα προς το παρών,επειδή διαθέτω κάποια χρήματα θα ήθελα να κάνω κάποια βελτίωση στο αυτοκίνητο αλλά δεν είμαι γνώστης περί του θέματος οπότε δεν γνωρίζω απολύτως τίποτα.Στο αυτοκίνητο έγινε ένα τυπικό σερβις τον Δεκέμβριο (φίλτρα,λάδια κλπ.)Σκεφτόμουν ρεκτιφιέ στην μηχανή ότι θα ήταν η καλύτερη λύση όχι επείδη έχει κάποιο πρόβλημα,αλλά για να προλάβω κάποιο πρόβλημα αν δημιουργιθεί στη μηχανή.Το αυτοκίνητο σκοπεύω να το κρατήσω για αρκετό χρονικό διάστημα μέχρι δηλαδή να έχω χρήματα να το φτιάχνω έχει 160.000 χλμ.Ευχαριστώ αναμένω τις απόψεις σας περί του θέματος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        r5gt-turbo last edited by

        Καλησπέρα είμαι 18 ετών και έχω ένα Renault 5 gt turbo phase 1 μετατροπή,το αυτοκίνητο το αγόρασα το καλοκαίρι του 2012 και δεν έχει κανένα μηχανικό πρόβλημα προς το παρών,επειδή διαθέτω κάποια χρήματα θα ήθελα να κάνω κάποια βελτίωση στο αυτοκίνητο αλλά δεν είμαι γνώστης περί του θέματος οπότε δεν γνωρίζω απολύτως τίποτα.Στο αυτοκίνητο έγινε ένα τυπικό σερβις τον Δεκέμβριο (φίλτρα,λάδια κλπ.)Σκεφτόμουν ρεκτιφιέ στην μηχανή ότι θα ήταν η καλύτερη λύση όχι επείδη έχει κάποιο πρόβλημα,αλλά για να προλάβω κάποιο πρόβλημα αν δημιουργιθεί στη μηχανή.Το αυτοκίνητο σκοπεύω να το κρατήσω για αρκετό χρονικό διάστημα μέχρι δηλαδή να έχω χρήματα να το φτιάχνω έχει 160.000 χλμ.Ευχαριστώ αναμένω τις απόψεις σας περί του θέματος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          r5gt-turbo last edited by

          Καλησπέρα είμαι 18 ετών και έχω ένα Renault 5 gt turbo phase 1 μετατροπή,το αυτοκίνητο το αγόρασα το καλοκαίρι του 2012 και δεν έχει κανένα μηχανικό πρόβλημα προς το παρών,επειδή διαθέτω κάποια χρήματα θα ήθελα να κάνω κάποια βελτίωση στο αυτοκίνητο αλλά δεν είμαι γνώστης περί του θέματος οπότε δεν γνωρίζω απολύτως τίποτα.Στο αυτοκίνητο έγινε ένα τυπικό σερβις τον Δεκέμβριο (φίλτρα,λάδια κλπ.)Σκεφτόμουν ρεκτιφιέ στην μηχανή ότι θα ήταν η καλύτερη λύση όχι επείδη έχει κάποιο πρόβλημα,αλλά για να προλάβω κάποιο πρόβλημα αν δημιουργιθεί στη μηχανή.Το αυτοκίνητο σκοπεύω να το κρατήσω για αρκετό χρονικό διάστημα μέχρι δηλαδή να έχω χρήματα να το φτιάχνω έχει 160.000 χλμ.Ευχαριστώ αναμένω τις απόψεις σας περί του θέματος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fokion_sportage last edited by

            'Μη γαργαλας οτι δε σε γαργαλαει'
            Ασε το μοτερ ησυχο
            Αν δεν καιει λαδια και εχει την συμπιεση που πρεπει σε καθε κυλινδρο μην το πειραξεις. Υπαρχει ο κινδυνος να το κανεις χειρότερο κι οχι καλυτερο.
            Κοιτα καλυτερα με οσα χρηματα διαθετεις το θεμα αναρτησεις και φρενα.
            και κυριως φροντισε να 'το μαθεις'... δεν ειναι απο τα ευκολοτερα αυτοκινητα και ειδικά για νεο οδηγο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 2
              21-quadra last edited by

              Το μοτέρ στο 5άρι είναι με εμβολοχιτώνια, δεν παίρνει ρεκτιφιέ, τα αλλάζεις όλα και γίνεται καινούργιο χωρίς να έχεις το καρδιοχτύπι της επιτυχίας / αποτυχίας του ρεκτιφιέ.

              Βρές τα βιβλιά του, δες τι συμπίεση δίνει ο κατασκευαστής, μέτρα και το δικό σου και αποφασίζεις μετά. Μπορεί να θέλει δουλειά το καπάκι στις βαλβίδες, αν δεν ψάξεις δεν ξέρεις τι μπορεί να φταίει, το καρμπυρατέρ επίσης είναι κλειστού τύπου και είναι μυστήριο με τα μπέκ του ( εκτός και είναι το τελευταίο μοντέλο το Raider που ήτνα με ψεκασμό, σπάνιο μοντέλο και πανάκριβο, οπότε δεν το νομίζω, αφού λες 1η γενιάς, αλλά με τις μετατροπές ποτέ δεν ξέρεις )

              Τα 5άρια έχουν πολλά σωλην'άκια υποπίεσης σαν μακαρονάδα, αν κάποιο χάνει πέφτει η απόδοση και νομίζεις ότι έπεσε το μοτέρ, βρες μηχανικό που τα γνωρίζει καλά και πήγαινε να το ελέγξεις πρώτα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dim8 last edited by

                Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                , το καρμπυρατέρ επίσης είναι κλειστού τύπου και είναι μυστήριο με τα μπέκ του ( εκτός και είναι το τελευταίο μοντέλο το Raider που ήτνα με ψεκασμό, σπάνιο μοντέλο και πανάκριβο, οπότε δεν το νομίζω, αφού λες 1η γενιάς, αλλά με τις μετατροπές ποτέ δεν ξέρεις )
                .

                to raider δεν ηταν με ψεκασμο,παλι καρμπυρατερ ειχε,και ειχε ιδιο μοτερ με κατι ψιλοαλλαγουλες σε θερμοστατη και ηλεκτρονικη αναφλεξη.
                Αυτο που πρεπει να κοιταξεις οπωσδηποτε ειναι τα κολλαρα νερου,πολλα 5 gt φλατζαρισαν απο σπασμενα κολλαρα νερου.
                Τι πιεση τουρμπο δουλευει? η θερμοκρασια νερου παραμενει σταθερη οταν το πιεζεις? ή ανεβαινει ελαφρως?οταν το σβηνεις μετα απο αρκετη ωρα που το ειχες σε κινηση ακους το μοτερακι να δουλευει?(το μοτερακι που φυσαει φρεσκο αερα στην βαση της εισαγωγης)
                Ειναι παρα πολυ καλο αυτοκινητο,πολυ γρηγορο,απλα θελει να προσεχεις 2-3 πραγματακια που ποναει.Βελτιωνεται ευκολα και γρηγορα για τα πρωτα +30 αλογα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dj-mitsos last edited by

                  ασε το μοτερ ως εχει! οσοι βαζουν χερι τελικα στο τελος μπορει να παθουν ζημια. το μοτερ το πειραζεις μονο αμα εχεις ανεβασει ή θελεις να ανεβασεις αρκετα αλογα.
                  να γλυτωσεις τις βλαβες ξεχνα το ολα κατι θελουν. Κανε καλη συντηρηση και οτι χαλαει απλα φτιαξτο!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    r5gt-turbo last edited by

                    Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον θα το πάω σε ένα μάστορα που εμπιστεύομαι για να το κάνει ένα ολοκληροτικό σερβις για να μην έχει απώλειες.Όσο για την βελτίωση υπάρχουν κάποια στανταρ που θα πρέπει να βελτιωθούν πρώτα?υπό συνθήκες ότι το αυτοκίνητο δεν έχει πρόβλημα.Επίσης το αυτοκίνητο έχει αμορτισέρ κόνι κίτρινα ριθμηζόμενα και αρκετά καλά φρένα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexis-5 last edited by

                      Ο χρήστης R5gt turbo έγραψε:
                      Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον θα το πάω σε ένα μάστορα που εμπιστεύομαι....

                      Ξερει απο 5αρια?
                      Γιατι και ο καλυτερος ανθρψπος του κοσμου να ειναι αν δεν εχει γνωσεις επανω σε αυτο το αυτοκινητο μονο ζημια θα γινει!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        r5gt-turbo last edited by

                        ναι ξέρει,ξέρεις εσύ κανέναν να προτίνεις?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dim8 last edited by

                          Ο χρήστης R5gt turbo έγραψε:
                          ναι ξέρει,ξέρεις εσύ κανέναν να προτίνεις?

                          Τακης Ντουρλαρης στο Ν Κοσμο 210 9024155.Πολυ καλος στα 5αρια και οικονομικος.Εκει εφτιαχνα το δικο μου,απο γενικη επισκευη μεχρι λαδια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            r5gt-turbo last edited by

                            Ωραία ευχαριστώ πολύ θα το έχω στα υπόψην.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • R
                              r5gt-turbo last edited by

                              Τελικά το 1ο πράγμα που πρέπει να βελτιώσω στο αμάξι πιο είναι?χρειάζεται κάτι συγκεκριμένο ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • R
                                r5gt-turbo last edited by

                                Otan to piezo i thermokrasia anevenei ligo opos kai i stathmi tou ladiou einai kapio provlima auto?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Γράφε με ελληνικούς χαρακτήρες[mod]

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης R5gt turbo έγραψε:
                                    Otan to piezo i thermokrasia anevenei ligo opos kai i stathmi tou ladiou einai kapio provlima auto?

                                    Σίγουρα σωστό δεν είναι. Και καλά το πρώτο ας πούμε ότι όλα παράγουν παραπάνω θερμότητα άμα ζρίζονται και αν το σύστημα ψύξης είναι παλιό δεν φτάνει κι ανεβάζει αλλά το να ανεβαίνει η στάθμη του λαδιού ακούγεται πολύ κακό πράμα. Γα σκέψου τι μπορεί να μπήκε στα λάδια και πως; Είτε βενζίνη είναι είτε νερό..... κακές παρέες για τα λάδια σου και ενδεικτικά ζημιάς του κινητήρα.... Εκτός αν απλά αφρίζουν τα λάδια που κι αυτό κακό είναι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alexis-5 last edited by

                                      Το οργανο λαδιου ΔΕΝ ειναι μονο σταθμης λαδιου...
                                      Την σταθμη την διχνει μονο με αναμενα λαμπακια και σβηστο κινητηρα.... με το που βαλεις μπροστα διχνει την πιεση λαδιου η οποια ειναι λογικο να ανεβαινει μαζι με το ανεβασμα των στροφων του κινητηρα!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dim8 last edited by

                                        εαν δεν συμπληρωνεις νερα ή λαδια(φλατζαρισμα) δεν σου πριζει τα κολλαρα νερου, κατα 99,9% αλλαξε ψυγειο νερου.Το εκαναν τα 5αρια αυτο μολις βουλωνε εστω και λιγο το ψυγειο νερου απο βρωμιες λογω ακαταλληλων υγρων/νερου βρυσης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          r5gt-turbo last edited by

                                          Π.Χ όταν το αμάξι το βάζω μπροστά,για να το ζεστάνω πατάω λίγο το γκάζι και παρατηρώ ότι οι στάθμες αναιβένουν ελαφρώς καμία φορά,αυτές τις μέρες θα του αλλάξω και τα λάδια.Ευχαριστώ, έχω ανεβάσει video στο youtube αν ενδιαφέρεται κανείς να μου στείλει μήνυμα να του στείλω το λινκ Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dim8 last edited by

                                            η σταθμη στο παγουρακι ειναι φυσιολογικο να ανεβαινει λιγακι απο κρυο σε ζεστο κινητηρα.Τα λαδια ανεβαινουν και αυτα?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr