Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 206cc Service
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Peugeot 206cc Service
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    6
    164
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      peugeot206cc92 last edited by

      Καλησπέρα παιδιά, είμαι καινούργιος στο φορουμ και δεν ξέρω αν γράφω στο σωστό section. Λοιπόν καταρχάς μερικές πληροφορίες για το αμάξι και για μένα. Είμαι καινούργιος οδηγός και προκειται για το πρώτο σερβις που θα αναλάβω, το αμάξι είναι της μάνας μου που σχετικά το πρόσεχε(με κάποιες εξαιρέσεις). Πρόκειται για ένα peugeot 206cc του 07. Έχει κάνει 3 σερβις (απ' ότι είδα στο βιβλίο) ένα στις 20.000, ένα στις 33.500 και ένα στις 43.500. Ήταν να κάνει στις 54.000 αλλά λόγο τρακαρίσματος στις 50χιλιάδες το πήγαμε πιο πίσω και έφτασε στις 60 τώρα. Οπότε λοιπόν χρειάζομαι διάφορες συμβουλές-πληροφορίες.. Πχ στο βιβλίο αναφέρεται 1ο σερβις, ελεγχός και ενδιάμεση επίσκεψη αντίστοιχα, αλλά η μάνα μου υποστηρίζει ότι το τελευταίο που έκανε ήταν μεγάλο (180 ευρώ) και όχι μικρο (ενώ απ' ότι κατάλαβα το ενδιάμεσο είναι το μικρο), οπότε τι από τα δυο ισχύει; 😛 Επιπλέον τι πρέπει να χω στο νου μου; Στην αντιπροσωπεία που πήρα με ρώτησαν πόσα χιλιόμετρα έχει,ποια χρονιά είναι και με ενημέρωσε ότι πέρα από το σερβις σ' αυτά τα χρόνια αλλάζουν και ιμάντα χρονισμού (idk τι ακριβώς είναι, δεν ασχολήθηκα ποτέ με μηχανική οπότε και αν μπορεί να εξηγήσει κάποιος καλώς). Επομένως τίθενται τα παρακάτω ερωτήματα;
      *Τι ακριβώς θα κοιτάξουν σ' αυτό το σερβις; Και πόσο θα πάει το μαλλι;
      *Τι παίζει με τον ιμάντα, απαραίτητη η αντικατάσταση; Παίζει να χε αλλαχτεί στο τρακάρισμα(εμπρός μούρη δεξιά μέχρι πόρτα είχε γίνει η ζημιά, η μανα μου δεν ξέρει καν τι αλλάχτηκε )

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        peugeot206cc92 last edited by

        Καλησπέρα παιδιά, είμαι καινούργιος στο φορουμ και δεν ξέρω αν γράφω στο σωστό section. Λοιπόν καταρχάς μερικές πληροφορίες για το αμάξι και για μένα. Είμαι καινούργιος οδηγός και προκειται για το πρώτο σερβις που θα αναλάβω, το αμάξι είναι της μάνας μου που σχετικά το πρόσεχε(με κάποιες εξαιρέσεις). Πρόκειται για ένα peugeot 206cc του 07. Έχει κάνει 3 σερβις (απ' ότι είδα στο βιβλίο) ένα στις 20.000, ένα στις 33.500 και ένα στις 43.500. Ήταν να κάνει στις 54.000 αλλά λόγο τρακαρίσματος στις 50χιλιάδες το πήγαμε πιο πίσω και έφτασε στις 60 τώρα. Οπότε λοιπόν χρειάζομαι διάφορες συμβουλές-πληροφορίες.. Πχ στο βιβλίο αναφέρεται 1ο σερβις, ελεγχός και ενδιάμεση επίσκεψη αντίστοιχα, αλλά η μάνα μου υποστηρίζει ότι το τελευταίο που έκανε ήταν μεγάλο (180 ευρώ) και όχι μικρο (ενώ απ' ότι κατάλαβα το ενδιάμεσο είναι το μικρο), οπότε τι από τα δυο ισχύει; 😛 Επιπλέον τι πρέπει να χω στο νου μου; Στην αντιπροσωπεία που πήρα με ρώτησαν πόσα χιλιόμετρα έχει,ποια χρονιά είναι και με ενημέρωσε ότι πέρα από το σερβις σ' αυτά τα χρόνια αλλάζουν και ιμάντα χρονισμού (idk τι ακριβώς είναι, δεν ασχολήθηκα ποτέ με μηχανική οπότε και αν μπορεί να εξηγήσει κάποιος καλώς). Επομένως τίθενται τα παρακάτω ερωτήματα;
        *Τι ακριβώς θα κοιτάξουν σ' αυτό το σερβις; Και πόσο θα πάει το μαλλι;
        *Τι παίζει με τον ιμάντα, απαραίτητη η αντικατάσταση; Παίζει να χε αλλαχτεί στο τρακάρισμα(εμπρός μούρη δεξιά μέχρι πόρτα είχε γίνει η ζημιά, η μανα μου δεν ξέρει καν τι αλλάχτηκε )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          peugeot206cc92 last edited by

          Καλησπέρα παιδιά, είμαι καινούργιος στο φορουμ και δεν ξέρω αν γράφω στο σωστό section. Λοιπόν καταρχάς μερικές πληροφορίες για το αμάξι και για μένα. Είμαι καινούργιος οδηγός και προκειται για το πρώτο σερβις που θα αναλάβω, το αμάξι είναι της μάνας μου που σχετικά το πρόσεχε(με κάποιες εξαιρέσεις). Πρόκειται για ένα peugeot 206cc του 07. Έχει κάνει 3 σερβις (απ' ότι είδα στο βιβλίο) ένα στις 20.000, ένα στις 33.500 και ένα στις 43.500. Ήταν να κάνει στις 54.000 αλλά λόγο τρακαρίσματος στις 50χιλιάδες το πήγαμε πιο πίσω και έφτασε στις 60 τώρα. Οπότε λοιπόν χρειάζομαι διάφορες συμβουλές-πληροφορίες.. Πχ στο βιβλίο αναφέρεται 1ο σερβις, ελεγχός και ενδιάμεση επίσκεψη αντίστοιχα, αλλά η μάνα μου υποστηρίζει ότι το τελευταίο που έκανε ήταν μεγάλο (180 ευρώ) και όχι μικρο (ενώ απ' ότι κατάλαβα το ενδιάμεσο είναι το μικρο), οπότε τι από τα δυο ισχύει; 😛 Επιπλέον τι πρέπει να χω στο νου μου; Στην αντιπροσωπεία που πήρα με ρώτησαν πόσα χιλιόμετρα έχει,ποια χρονιά είναι και με ενημέρωσε ότι πέρα από το σερβις σ' αυτά τα χρόνια αλλάζουν και ιμάντα χρονισμού (idk τι ακριβώς είναι, δεν ασχολήθηκα ποτέ με μηχανική οπότε και αν μπορεί να εξηγήσει κάποιος καλώς). Επομένως τίθενται τα παρακάτω ερωτήματα;
          *Τι ακριβώς θα κοιτάξουν σ' αυτό το σερβις; Και πόσο θα πάει το μαλλι;
          *Τι παίζει με τον ιμάντα, απαραίτητη η αντικατάσταση; Παίζει να χε αλλαχτεί στο τρακάρισμα(εμπρός μούρη δεξιά μέχρι πόρτα είχε γίνει η ζημιά, η μανα μου δεν ξέρει καν τι αλλάχτηκε )

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dj-mitsos last edited by

            -το μικρο σερβις συνηθως περιλαμβανει λαδια φιλτρο, μπουζι και καθαρισμα φιλτρου αερα η τις περισσοτερες φορες μονο τα λαδια με το φιλτρο. και γινεται καθε 7 με 8000 χιλιομετρα
            -το μεγαλο περιλαμβανει τα παντα - λαδια φιλτρο, αλλαγη φιλτρο αερα, αλλαγη φιλτρου βενζινης, φιλτρο καμπινας, μπουζι, τακακια και καθαρισμα πεταλουδας γκαζιου.

            τωρα μας λες οτι εχει να γινει σερβις απο τα 43.000 χλμ? καλο να το κανετε αμεσα γιατι το καθυστερησατε αρκετα κυριος για τα λαδια (αν δεν εχουν αλλαχτει νωριτερα) δε θα κοιταξουν κατι συγκεκριμενο περα απο εναν τυπικο ελεγχο αν αλλαχτουν ολα τα του περι σερβις τοτε η τιμη θα παει κλασσικα στα 200 με 180 ευρο. (ασχετα αν βγει κατι παραπανω στον ελεγχο)

            Ο ιμαντας χρονισμου ειναι ο κεντρικος υμαντας τις μηχανης που κινει σωστα του εγγεντροφορους και κατα συνεπεια της βαλβιδες του κινητηρα με πιο απλα λογια ειναι απαραιτητος και ειναι σχετικα ακριβος σε vw golf που εχω πηγε γυρω στα 400 σε πεζο ειναι σιγουρα φτηνοτερος αλλα κατω απο 300 ευρο και ειδικα σε αντιπροσωπεια λιγο δυσκολο.
            Επισης για να αλλαχτει ο ιμαντας σε τρακαρισμα η ζημια πρεπει να ειναι τεραστεια αρα σχεδον σιγουρα δεν εχει αλλαχτει.

            Για να μην στα πολυλογο ετοιμασε ενα 500αρι για να εισαι μεσα σε ολα πανω κατω

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Y
              yamaha13 last edited by

              Σωστα....Επειδη θα σου κοστισει ο κουκος αηδονι στις αντιπροσωπειες προτιμησε κανενα ανεξαρτητο συνεργειο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                peugeot206cc92 last edited by

                Ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις. Για τα λάδια που λες ευτυχώς η μάνα μου είχε την αρρώστια-θάρρος να ρωτάει συνεχώς να ελέγχουν τα λάδια (βενζινάδικα κλπ) οπότε λογικά σίγουρα δεν νομίζω να τήθεται τέτοιο θέμα(τώρα αν την κλέβαν και της άλλαζαν τα λάδια συνεχεια idk δικό της αμάξι/πορτοφόλι,) για τώρα μεσα στην βδομάδα θα δείξει η νεκροψία . Το θέμα αντιπροσωπία ή εκτός είναι λίγο περίπλοκο μιας και είναι γνωστοί μας στην αντιπροσωπία + ότι δεν ξέρω κάποιο μάστορα να τον εμπιστευτώ. Οπότε όπως το βλέπω, πάω αντιπροσωπία(παρεπιπτόντως τλκ να ναι μικρό η μεγάλο τώρα?? ) αράζω εκεί με ενημερώνουν για τα πάντα και πόσα θα πάει, πάνω από 200δεν παίζουν οπότε πάω για τα ελάχιστα και αν όντως τίθεται θέμα ιμάντα κλπ τους λέω δεν θέλω για τώρα και πάω για ψάξιμο εκτός ή βρίσκω τιμή και τους λέω βρήκα τόσο(αν παίζει να μου το βγάλουν πάνω κάτω στα ίδια).

                Λές οι τιμές πάνε 200-180 αλλά προφανώς δεν ισχύει και για μικρό και για μεγάλο οπότε τι ακριβώς να χω στο νου μου τώρα;

                Για τον ιμάντα συμφωνώ δύσκολα να χει αλλαχτεί οπότε βλέπωντας και κάνοντας, 500 euro και να θέλουν δεν υπάρχουν 😛
                Επίσης για την καθυστέρηση που λες μιας και έγινε η επισκευή στο τρακάρισμα, έγινε και ενας μικροέλεγχος γι αυτό το καθυστέρησα 5000.. αλλά όσο να ναι και μένα με τρωει..

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  peugeot206cc92 last edited by

                  Μπορεί κάποιος κάτοχος peugeot (στην κατηγορία μου προφανώς η έστω και μεγαλύτερη, λγκ θα ναι αναλογικά οι τιμες) να μου πει τιμές για τα service ακριβώς, εννοείται στις αντιπροσωπίες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr