-
Καλησπέρα.Ήθελα να ρωτήσω τί προβλέπεται στα νέα μοντέλα σχετικά με το θέμα της ρεζέρβας.Άλλοι μιλάνε για τροχό έκτακτης ανάγκης,άλλοι για ειδικό αφρό.Κανονικός τροχός δεν υπάρχει πλεον για ρεζέρβα????Το θεωρείτε σωστή κίνηση???
Επειτα,άν υποτεθεί οτι θέλω κανονικό τροχο ρεζέρβας,είναι δυνατόν να παραγγελθεί με το αυτοκίνητο???Και κάτι ακόμα...η ειδική θεση για τη ρεζέρβα στο πορτ-μπαγκάζ υφίσταται ή ποντάρουν στη μη ύπαρξη χώρου???
Πάντως σε όσες αντιπροσωπείς εχω πάει ,διαπίστωσα μια άρνηση στο να απαντήσουν επακριβώς επι του θέματος.Πάντα αποφεύγουν και βγάζουν περιττό τον επιπλέον κανονικό τροχο..... -
Καλησπέρα.Ήθελα να ρωτήσω τί προβλέπεται στα νέα μοντέλα σχετικά με το θέμα της ρεζέρβας.Άλλοι μιλάνε για τροχό έκτακτης ανάγκης,άλλοι για ειδικό αφρό.Κανονικός τροχός δεν υπάρχει πλεον για ρεζέρβα????Το θεωρείτε σωστή κίνηση???
Επειτα,άν υποτεθεί οτι θέλω κανονικό τροχο ρεζέρβας,είναι δυνατόν να παραγγελθεί με το αυτοκίνητο???Και κάτι ακόμα...η ειδική θεση για τη ρεζέρβα στο πορτ-μπαγκάζ υφίσταται ή ποντάρουν στη μη ύπαρξη χώρου???
Πάντως σε όσες αντιπροσωπείς εχω πάει ,διαπίστωσα μια άρνηση στο να απαντήσουν επακριβώς επι του θέματος.Πάντα αποφεύγουν και βγάζουν περιττό τον επιπλέον κανονικό τροχο..... -
Καλησπέρα.Ήθελα να ρωτήσω τί προβλέπεται στα νέα μοντέλα σχετικά με το θέμα της ρεζέρβας.Άλλοι μιλάνε για τροχό έκτακτης ανάγκης,άλλοι για ειδικό αφρό.Κανονικός τροχός δεν υπάρχει πλεον για ρεζέρβα????Το θεωρείτε σωστή κίνηση???
Επειτα,άν υποτεθεί οτι θέλω κανονικό τροχο ρεζέρβας,είναι δυνατόν να παραγγελθεί με το αυτοκίνητο???Και κάτι ακόμα...η ειδική θεση για τη ρεζέρβα στο πορτ-μπαγκάζ υφίσταται ή ποντάρουν στη μη ύπαρξη χώρου???
Πάντως σε όσες αντιπροσωπείς εχω πάει ,διαπίστωσα μια άρνηση στο να απαντήσουν επακριβώς επι του θέματος.Πάντα αποφεύγουν και βγάζουν περιττό τον επιπλέον κανονικό τροχο..... -
Αυτοί είναι ικανοί να βγάλουν περιττό και το τιμόνι ή τα φρένα...
Αν και ποτέ μη λες ποτέ, προσωπικά, δε θα έπαιρνα αυτοκίνητο χωρίς εφεδρικό τροχό (ειδικά μετά από 4 περιπτώσεις με στραβωμένη ζάντα και 1 με διαλυμένο λάστιχο)...
-
Είναι λίγα τα αυτοκίνητα που έρχονται με κανονικό εφεδρικό τροχό. Τα περισσότερα φέρουν στενή ρεζέρβα ανάγκης. Προσωπικά μπορώ να απορρίψω αυτοκίνητο αν εφοδιάζεται μόνο με κιτ επισκευής ελαστικού. Βέβαια, όταν η ρεζέρβα διατίθεται εργοστασιακά, συνήθως στην Ελλάδα τα μοντέλα έρχονται με ρεζέρβα και όχι με το στάνταρντ κιτ επισκευής (πχ τα Φίατ που στην Ιταλία τη χρεώνουν επιπλέον ενώ εδώ είναι στο βασικό εξοπλισμό).
Στις αντιπροσωπείες θεωρώ ότι απλά δε θέλουν να βάλουν παραγγελία ένα αυτοκίνητο απλά και μόνο για να έχει ρεζέρβα αλλά προτιμούν να διώξουν το στοκ τους. Επίσης, δε γνωρίζω τι γίνεται με το χώρο: αν υποθέσουμε ότι φοράς 205/55-16, σε πιάνει λάστιχο και βάζεις τον εφεδρικό (ο οποίος μάλλον είναι 135/80), η κανονική σου ρόδα χωράει στη θέση της ρεζέρβας ή θα σε ταλαιπωρήσει (αν πχ έχεις αποσκευές); Αν χωράει κανονικά τότε μελλοντικά παίρνεις μία ζάντα ίδια με αυτές που έχεις, της βάζεις ένα λάστιχο και ξεφορτώνεσαι την ανάγκης.
-
Οι διαστάσεις των τροχών έχουν αυξηθεί τόσο πολύ που είναι δύσκολο να βρεθεί χώρος και για ρεζέρβα.
-
Υπαρχει τεραστια ποικιλια σε αυτο το θεμα.Η 5αρα εχει κανονικη ρεζερβα,το Α5 αναγκης και το MINI kit επισκευης.Ομως μπορουσες να το παραγγειλεις με ρεζερβα η οποια δεν αλλαζε το χωρο αποσκευων μιας και εμπαινε εξωτερικα απο κατω...
Στο Q3 ομως, δεν υπαρχει ρεζερβα αλλα κιτ επισκευης.Μπορεις να παραγγειλεις ρεζερβα με εξτρα επιβαρυνση αλλα ο χωρος αποσκευων αλλαζει.Επειδη μπαινει αλλο πλαστικο στο πατωμα του χωρου αποσκευων αν παραγγειλεις τη ρεζερβα με την παραγγελια του αυτοκινητου κοστιζει γυρω στα 100 ευρω.Αν ομως θες να το κανεις αργοτερα γυρω στα 400!!
Yπαρχει και η περιπτωση του freelander που ενω εχει κανονικο χωρο για ρεζερβα δεν εχει το ζαντολαστιχο.
Οποτε για καθε αμαξι ρωτας και μαθαινεις.
Προσωπικα εχω κανει 90000χμ με το MINI εντος και εκτος Ελλαδος και δε με εχει πιασει ποτε λαστιχο. -
... και ολα φαινονται καλα μεχρι να σε πιασει λαστιχο μια φορα στο πουθενα, και να μη σου δουλεψει το kit επισκευης
Μετα απο αυτη την αξεχαστη εμπειρια, δε ξαναμπαινεις σε αυτοκινητο που να μην εχει ρεζερβα. -
Βασικα ενω οδηγαω σχεδον 20 χρονια τωρα και εχω κανει παρα πολλα χιλιομετρα σε ολα τα ειδη των δρομων εντος και εκτος Ελλαδος δε με εχει πιασει ποτε λαστιχο.Γενικα βεβαια ειμαι παρα πολυ προσεκτικος οταν οδηγω.Βεβαια και εγω προτιμαω την ασφαλεια της ρεζερβας ειδικα αμα μιλαμε για SUV.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Βασικα ενω οδηγαω σχεδον 20 χρονια τωρα και εχω κανει παρα πολλα χιλιομετρα σε ολα τα ειδη των δρομων εντος και εκτος Ελλαδος δε με εχει πιασει ποτε λαστιχο.Γενικα βεβαια ειμαι παρα πολυ προσεκτικος οταν οδηγω.Βεβαια και εγω προτιμαω την ασφαλεια της ρεζερβας ειδικα αμα μιλαμε για SUV.Δεν έχει σχέση το πόσο προσεκτικός είσαι εσύ.
Κι εγώ πρόσεχα στον ιδιωτικό χώρο στάθμευσης της δουλειάς μου, κάποιος όμως που πέταξε μία βίδα μάλλον δεν ήταν και τόσο προσεκτικός... -
και βεβαια πρεπει να εχει ρεζερβα κανονικη, αμα στραβοσει η ζαντα η κοπει το λαστιχο τοτε τι θα κανει το 'κιτ επισκευης';
απλα δεν βαζουν ρεζερβα για φτινια -
se ορισμενα σπορτοειδη δεν βαζουν και για λογους κατανομης βαρους, μειωσης βαρους και χωρητικοτητας....
για αυτο στην ασφαλεια μας καλο ειναι να εχουμε και οδικη βοηθεια που θα μας καλυψει και σε αλλες ατυχιες -
Για τετρακίνητο που μπορεί να πάει και εκτός δρόμου και όχι look τετρακίνητου με κίνηση χ2 εννοείτε κανονική ρεζέρβα. Για μεγάλο σεντάν που ταξιδεύει εννοείτε κανονική ρεζέρβα. Για μικρά πόλης κλπ κιτ επισκευής. Η ρεζέρβα ποδηλάτου χώρο πιάνει και πουθενά δεν μπορείς να πας με όριο τα 80. Πριν από χρόνια στην Κύπρο σε γιάρις που μας έπιασε λάστιχο και είχαμε ρεζέρβα ανάγκης μας σταμάτησε η αστυνομία γιατί πηγαίναμε πολύ σιγά, δεν μας γράψανε ή κάτι άλλο αλλά τους φάνηκε παράξενο. Άσε που αν σε πιάσει μπροστινό θέλει 2 αλλαγές μια για να φέρεις τον πίσω τροχό μπροστά και μετά να βάλεις την ρεζέρβα πίσω. Άλλωστε τον χώρο που ανοίγει τον χρησιμοποιείς κάθε μέρα ενώ την ρεζέρβα μια φορά στην ζωή του αυτοκινήτου και αν. Πιστεύω η ρεζέρβα είναι κατάλοιπο του παρελθόντος που και τα λάστιχα δεν ητανε τόσο ανθεκτικά και οι δρόμοι ήτανε χειρότεροι. Επίσης αμφιβάλω αν πάνω από 3/10 ξέρουν να αλλάξουν λάστιχο ή έχουν την όρεξη να το κάνουν. Εννοείτε ότι δεν αφήνεις τα λάστιχα με ψωριασμένα πλαϊνά ή φαλακρά για να τα αλλάξεις όπως επίσης δίνεις τα 20 , 30€ τον χρόνο για οδική.
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
se ορισμενα σπορτοειδη δεν βαζουν και για λογους κατανομης βαρους, μειωσης βαρους και χωρητικοτητας....
για αυτο στην ασφαλεια μας καλο ειναι να εχουμε και οδικη βοηθεια που θα μας καλυψει και σε αλλες ατυχιεςΔεν βάζουν απλά διότι δεν υπάρχει χώρος για να μπει η κανονική ζάντα μετά από αλλαγή.Μόνο πάνω στο δεξί κάθισμα αν δεν έχεις συνοδηγό.
-
Νομίζω αναφερθήκαν οι λόγοι.
- χώρος αποσκευών, ειδικά σε μερικά αυτοκίνητα αν έχεις την επιλογή να βάλεις ρεζέρβα σου τρώει πολύ χώρο.
- είναι πιο γερά τα λάστιχα και πολλά είναι RFT
- οικονομία στο εργοστάσιο (μια ζάντα κι ένα λάστιχο, πρόβλεψη για ρεζέρβα, βίδες, σχάρες κλπ)
- οικονομία σε καύσιμο λόγω μείωσης βάρους (που πλέον όλοι κοιτάνε πόσο καίει....)
Προτιμώ να έχω ρεζέρβα (έστω κι αν στο αυτοκίνητό μου την κουβαλάω τόσα χρόνια και το λάστιχο είναι ακόμα απάτητο) και αν δεν έχει και δεν μπορώ να το επιλέξω δεν θα το κάνω θέμα. Θα χαίρομαι πολλές φορές ξέροντας ότι χωράω πιο πολλά πράματα... θα λυπηθώ μία φορά και αυτό μόνο αν σκάσει! Οπότε πρέπει να αποδεχτώ ότι συμφέρει!
Με ή χωρίς ρεζέρβα???