Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Με ή χωρίς ρεζέρβα???
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Με ή χωρίς ρεζέρβα???
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    14
    610
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tasos23 last edited by

      Καλησπέρα.Ήθελα να ρωτήσω τί προβλέπεται στα νέα μοντέλα σχετικά με το θέμα της ρεζέρβας.Άλλοι μιλάνε για τροχό έκτακτης ανάγκης,άλλοι για ειδικό αφρό.Κανονικός τροχός δεν υπάρχει πλεον για ρεζέρβα????Το θεωρείτε σωστή κίνηση???
      Επειτα,άν υποτεθεί οτι θέλω κανονικό τροχο ρεζέρβας,είναι δυνατόν να παραγγελθεί με το αυτοκίνητο???Και κάτι ακόμα...η ειδική θεση για τη ρεζέρβα στο πορτ-μπαγκάζ υφίσταται ή ποντάρουν στη μη ύπαρξη χώρου???
      Πάντως σε όσες αντιπροσωπείς εχω πάει ,διαπίστωσα μια άρνηση στο να απαντήσουν επακριβώς επι του θέματος.Πάντα αποφεύγουν και βγάζουν περιττό τον επιπλέον κανονικό τροχο.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tasos23 last edited by

        Καλησπέρα.Ήθελα να ρωτήσω τί προβλέπεται στα νέα μοντέλα σχετικά με το θέμα της ρεζέρβας.Άλλοι μιλάνε για τροχό έκτακτης ανάγκης,άλλοι για ειδικό αφρό.Κανονικός τροχός δεν υπάρχει πλεον για ρεζέρβα????Το θεωρείτε σωστή κίνηση???
        Επειτα,άν υποτεθεί οτι θέλω κανονικό τροχο ρεζέρβας,είναι δυνατόν να παραγγελθεί με το αυτοκίνητο???Και κάτι ακόμα...η ειδική θεση για τη ρεζέρβα στο πορτ-μπαγκάζ υφίσταται ή ποντάρουν στη μη ύπαρξη χώρου???
        Πάντως σε όσες αντιπροσωπείς εχω πάει ,διαπίστωσα μια άρνηση στο να απαντήσουν επακριβώς επι του θέματος.Πάντα αποφεύγουν και βγάζουν περιττό τον επιπλέον κανονικό τροχο.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tasos23 last edited by

          Καλησπέρα.Ήθελα να ρωτήσω τί προβλέπεται στα νέα μοντέλα σχετικά με το θέμα της ρεζέρβας.Άλλοι μιλάνε για τροχό έκτακτης ανάγκης,άλλοι για ειδικό αφρό.Κανονικός τροχός δεν υπάρχει πλεον για ρεζέρβα????Το θεωρείτε σωστή κίνηση???
          Επειτα,άν υποτεθεί οτι θέλω κανονικό τροχο ρεζέρβας,είναι δυνατόν να παραγγελθεί με το αυτοκίνητο???Και κάτι ακόμα...η ειδική θεση για τη ρεζέρβα στο πορτ-μπαγκάζ υφίσταται ή ποντάρουν στη μη ύπαρξη χώρου???
          Πάντως σε όσες αντιπροσωπείς εχω πάει ,διαπίστωσα μια άρνηση στο να απαντήσουν επακριβώς επι του θέματος.Πάντα αποφεύγουν και βγάζουν περιττό τον επιπλέον κανονικό τροχο.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • kubiak
            kubiak last edited by

            Αυτοί είναι ικανοί να βγάλουν περιττό και το τιμόνι ή τα φρένα...

            Αν και ποτέ μη λες ποτέ, προσωπικά, δε θα έπαιρνα αυτοκίνητο χωρίς εφεδρικό τροχό (ειδικά μετά από 4 περιπτώσεις με στραβωμένη ζάντα και 1 με διαλυμένο λάστιχο)...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kotetsi last edited by

              Είναι λίγα τα αυτοκίνητα που έρχονται με κανονικό εφεδρικό τροχό. Τα περισσότερα φέρουν στενή ρεζέρβα ανάγκης. Προσωπικά μπορώ να απορρίψω αυτοκίνητο αν εφοδιάζεται μόνο με κιτ επισκευής ελαστικού. Βέβαια, όταν η ρεζέρβα διατίθεται εργοστασιακά, συνήθως στην Ελλάδα τα μοντέλα έρχονται με ρεζέρβα και όχι με το στάνταρντ κιτ επισκευής (πχ τα Φίατ που στην Ιταλία τη χρεώνουν επιπλέον ενώ εδώ είναι στο βασικό εξοπλισμό).

              Στις αντιπροσωπείες θεωρώ ότι απλά δε θέλουν να βάλουν παραγγελία ένα αυτοκίνητο απλά και μόνο για να έχει ρεζέρβα αλλά προτιμούν να διώξουν το στοκ τους. Επίσης, δε γνωρίζω τι γίνεται με το χώρο: αν υποθέσουμε ότι φοράς 205/55-16, σε πιάνει λάστιχο και βάζεις τον εφεδρικό (ο οποίος μάλλον είναι 135/80), η κανονική σου ρόδα χωράει στη θέση της ρεζέρβας ή θα σε ταλαιπωρήσει (αν πχ έχεις αποσκευές); Αν χωράει κανονικά τότε μελλοντικά παίρνεις μία ζάντα ίδια με αυτές που έχεις, της βάζεις ένα λάστιχο και ξεφορτώνεσαι την ανάγκης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                infinity last edited by

                Οι διαστάσεις των τροχών έχουν αυξηθεί τόσο πολύ που είναι δύσκολο να βρεθεί χώρος και για ρεζέρβα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostis20 last edited by

                  Υπαρχει τεραστια ποικιλια σε αυτο το θεμα.Η 5αρα εχει κανονικη ρεζερβα,το Α5 αναγκης και το MINI kit επισκευης.Ομως μπορουσες να το παραγγειλεις με ρεζερβα η οποια δεν αλλαζε το χωρο αποσκευων μιας και εμπαινε εξωτερικα απο κατω...
                  Στο Q3 ομως, δεν υπαρχει ρεζερβα αλλα κιτ επισκευης.Μπορεις να παραγγειλεις ρεζερβα με εξτρα επιβαρυνση αλλα ο χωρος αποσκευων αλλαζει.Επειδη μπαινει αλλο πλαστικο στο πατωμα του χωρου αποσκευων αν παραγγειλεις τη ρεζερβα με την παραγγελια του αυτοκινητου κοστιζει γυρω στα 100 ευρω.Αν ομως θες να το κανεις αργοτερα γυρω στα 400!!
                  Yπαρχει και η περιπτωση του freelander που ενω εχει κανονικο χωρο για ρεζερβα δεν εχει το ζαντολαστιχο.
                  Οποτε για καθε αμαξι ρωτας και μαθαινεις.
                  Προσωπικα εχω κανει 90000χμ με το MINI εντος και εκτος Ελλαδος και δε με εχει πιασει ποτε λαστιχο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kilomeater last edited by

                    ... και ολα φαινονται καλα μεχρι να σε πιασει λαστιχο μια φορα στο πουθενα, και να μη σου δουλεψει το kit επισκευης
                    Μετα απο αυτη την αξεχαστη εμπειρια, δε ξαναμπαινεις σε αυτοκινητο που να μην εχει ρεζερβα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostis20 last edited by

                      Βασικα ενω οδηγαω σχεδον 20 χρονια τωρα και εχω κανει παρα πολλα χιλιομετρα σε ολα τα ειδη των δρομων εντος και εκτος Ελλαδος δε με εχει πιασει ποτε λαστιχο.Γενικα βεβαια ειμαι παρα πολυ προσεκτικος οταν οδηγω.Βεβαια και εγω προτιμαω την ασφαλεια της ρεζερβας ειδικα αμα μιλαμε για SUV.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kotetsi last edited by

                        Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                        Βασικα ενω οδηγαω σχεδον 20 χρονια τωρα και εχω κανει παρα πολλα χιλιομετρα σε ολα τα ειδη των δρομων εντος και εκτος Ελλαδος δε με εχει πιασει ποτε λαστιχο.Γενικα βεβαια ειμαι παρα πολυ προσεκτικος οταν οδηγω.Βεβαια και εγω προτιμαω την ασφαλεια της ρεζερβας ειδικα αμα μιλαμε για SUV.

                        Δεν έχει σχέση το πόσο προσεκτικός είσαι εσύ.
                        Κι εγώ πρόσεχα στον ιδιωτικό χώρο στάθμευσης της δουλειάς μου, κάποιος όμως που πέταξε μία βίδα μάλλον δεν ήταν και τόσο προσεκτικός...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • U
                          umaga last edited by

                          και βεβαια πρεπει να εχει ρεζερβα κανονικη, αμα στραβοσει η ζαντα η κοπει το λαστιχο τοτε τι θα κανει το 'κιτ επισκευης';
                          απλα δεν βαζουν ρεζερβα για φτινια

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • E
                            eltassos last edited by

                            se ορισμενα σπορτοειδη δεν βαζουν και για λογους κατανομης βαρους, μειωσης βαρους και χωρητικοτητας....
                            για αυτο στην ασφαλεια μας καλο ειναι να εχουμε και οδικη βοηθεια που θα μας καλυψει και σε αλλες ατυχιες

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gakost last edited by

                              Για τετρακίνητο που μπορεί να πάει και εκτός δρόμου και όχι look τετρακίνητου με κίνηση χ2 εννοείτε κανονική ρεζέρβα. Για μεγάλο σεντάν που ταξιδεύει εννοείτε κανονική ρεζέρβα. Για μικρά πόλης κλπ κιτ επισκευής. Η ρεζέρβα ποδηλάτου χώρο πιάνει και πουθενά δεν μπορείς να πας με όριο τα 80. Πριν από χρόνια στην Κύπρο σε γιάρις που μας έπιασε λάστιχο και είχαμε ρεζέρβα ανάγκης μας σταμάτησε η αστυνομία γιατί πηγαίναμε πολύ σιγά, δεν μας γράψανε ή κάτι άλλο αλλά τους φάνηκε παράξενο. Άσε που αν σε πιάσει μπροστινό θέλει 2 αλλαγές μια για να φέρεις τον πίσω τροχό μπροστά και μετά να βάλεις την ρεζέρβα πίσω. Άλλωστε τον χώρο που ανοίγει τον χρησιμοποιείς κάθε μέρα ενώ την ρεζέρβα μια φορά στην ζωή του αυτοκινήτου και αν. Πιστεύω η ρεζέρβα είναι κατάλοιπο του παρελθόντος που και τα λάστιχα δεν ητανε τόσο ανθεκτικά και οι δρόμοι ήτανε χειρότεροι. Επίσης αμφιβάλω αν πάνω από 3/10 ξέρουν να αλλάξουν λάστιχο ή έχουν την όρεξη να το κάνουν. Εννοείτε ότι δεν αφήνεις τα λάστιχα με ψωριασμένα πλαϊνά ή φαλακρά για να τα αλλάξεις όπως επίσης δίνεις τα 20 , 30€ τον χρόνο για οδική.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sv2 last edited by

                                Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
                                se ορισμενα σπορτοειδη δεν βαζουν και για λογους κατανομης βαρους, μειωσης βαρους και χωρητικοτητας....
                                για αυτο στην ασφαλεια μας καλο ειναι να εχουμε και οδικη βοηθεια που θα μας καλυψει και σε αλλες ατυχιες

                                Δεν βάζουν απλά διότι δεν υπάρχει χώρος για να μπει η κανονική ζάντα μετά από αλλαγή.Μόνο πάνω στο δεξί κάθισμα αν δεν έχεις συνοδηγό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Νομίζω αναφερθήκαν οι λόγοι.

                                  • χώρος αποσκευών, ειδικά σε μερικά αυτοκίνητα αν έχεις την επιλογή να βάλεις ρεζέρβα σου τρώει πολύ χώρο.
                                  • είναι πιο γερά τα λάστιχα και πολλά είναι RFT
                                  • οικονομία στο εργοστάσιο (μια ζάντα κι ένα λάστιχο, πρόβλεψη για ρεζέρβα, βίδες, σχάρες κλπ)
                                  • οικονομία σε καύσιμο λόγω μείωσης βάρους (που πλέον όλοι κοιτάνε πόσο καίει....)
                                    Προτιμώ να έχω ρεζέρβα (έστω κι αν στο αυτοκίνητό μου την κουβαλάω τόσα χρόνια και το λάστιχο είναι ακόμα απάτητο) και αν δεν έχει και δεν μπορώ να το επιλέξω δεν θα το κάνω θέμα. Θα χαίρομαι πολλές φορές ξέροντας ότι χωράω πιο πολλά πράματα... θα λυπηθώ μία φορά και αυτό μόνο αν σκάσει! Οπότε πρέπει να αποδεχτώ ότι συμφέρει!
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr