Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen.Κινηση (και) με αερα!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen.Κινηση (και) με αερα!
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    9
    14
    112
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      maroysiotis last edited by

      Πότε θα σταματισει να μας εκπλησει τεχνολογικα αυτη η εταιρεια?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        maroysiotis last edited by

        Πότε θα σταματισει να μας εκπλησει τεχνολογικα αυτη η εταιρεια?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          maroysiotis last edited by

          Πότε θα σταματισει να μας εκπλησει τεχνολογικα αυτη η εταιρεια?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jimclark last edited by

            Κλάιν

            Με ούριο άνεμο, αέρα πάω

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              georgetz last edited by

              To είδα το δικό σου!

              Καλό εδώ :


              photo uploader

              αλλά εντυπωσιάστηκα στο attack mode

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ο χρήστης Εαβίτης έγραψε:
                Πότε θα σταματισει να μας εκπλησει τεχνολογικα αυτη η εταιρεια?

                Παλια ιδεα. Στην Ινδια αν δεν κανω λαθος, δοκιμασαν αποκλειστικα αεροκινητο πριν μερικα χρονια. Δεν ειχαν τα μεσα να το προχωρησουν ομως.

                Sent from my Neo V using Tapatalk.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dstou last edited by

                  Εδώ το λινκ για την νέα τεχνολογία.

                  http://green.autoblog.com/2013/02/15/citroen-bringing-hybrid-air-powertrian-to-geneva-in-c3-vti-82/

                  Προσωπικά κρατάω μικρό καλάθι. Πόση ενέργεια μπορείς να αποθηκεύσεις σε ένα ρεζερβουάρ πεπιεσμένου αέρα, σε τι πίεση, και σε τι όγκο και βάρος δοχείου?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mirage last edited by

                    Θα δείξει. Πάντως μιλάνε για 2016
                    Ένα πιο επεξηγηματικό άρθρο
                    http://blog.caranddriver.com/citroen-debuts-oddly-brilliant-hybrid-air-powertrain-production-version-coming-2013-geneva-auto-show/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sv2 last edited by

                      Με κατανάλωση οσπρίων η αυτονομία μεγαλώνει .......

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        @dstou
                        Αποθηκεύεις ενέργεια παρόμοια με ίδιου βάρους μπαταρίες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dstou last edited by

                          Το μόνο που βρήκα σχετικό ήταν αυτό, και οι διαφορές που λέει είναι τεράστιες :

                          The big disadvantage here is energy density. The only numbers I have found on such systems is:

                          8KW-Sec/Kg, Which is only 2.2 Wh/Kg (note the decimal).

                          An average Lithium battery is over 110 Wh/Kg.

                          So typical Lithium's energy capacity is 50 Times greater. Which is why you don't see Hydraulic Accumulators used for energy storage

                          Και μου φαίνεται σωστό κατά βάση. Το μόνο σύστημα πεπιεσμένου αέρα που έχω δει συνδυασμένο με κινητήρα εσωτ. καύσης είναι σε Η/Ζ ναυτικού τύπου που έχουν δοχείο πεπιεσμένου για την εκκίνηση και μόνο. Είναι τεράστιο σε όγκο, αλλά βέβαια παίζει μεγάλο ρόλο η πίεση λετουργίας.

                          http://green.autoblog.com/2013/01/26/psa-peugeot-citroen-bosch-compressed-air-battery-free-hybrid/

                          Και ένα βίντεο από το Εσύσωλήνας.

                          Youtube Video

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Ο χρήστης dstou έγραψε:
                            Το μόνο που βρήκα σχετικό ήταν αυτό, και οι διαφορές που λέει είναι τεράστιες :

                            The big disadvantage here is energy density. The only numbers I have found on such systems is:

                            8KW-Sec/Kg, Which is only 2.2 Wh/Kg (note the decimal).

                            An average Lithium battery is over 110 Wh/Kg.

                            So typical Lithium's energy capacity is 50 Times greater. Which is why you don't see Hydraulic Accumulators used for energy storage

                            Και μου φαίνεται σωστό κατά βάση. Το μόνο σύστημα πεπιεσμένου αέρα που έχω δει συνδυασμένο με κινητήρα εσωτ. καύσης είναι σε Η/Ζ ναυτικού τύπου που έχουν δοχείο πεπιεσμένου για την εκκίνηση και μόνο. Είναι τεράστιο σε όγκο, αλλά βέβαια παίζει μεγάλο ρόλο η πίεση λετουργίας.

                            Όχι, είναι λάθος. Αν είχε 50 φορές λιγότερη ενέργεια δεν θα υπήρχε καν σκέψη για αυτοκίνητα με αέρα.

                            Είναι αυτό που έγραψα παραπάνω. Οι φιάλες έχουν το ίδιο περίπου βάρος με τις μπαταρίες.

                            http://cair.wikia.com/wiki/Compressed_air_energy_storage
                            A standard 200 bar 5 liter steel bottle has a mass of 7.5 kg, a superior one 5 kg. Bottles reinforced with or built from high-tensile fibers can be below 2 kg in this size, always regarding legal safety codes. Thus we get energy densities from roughly 75 up to 300 kJ/kg. Ordinary steel bottles thus have about the same energy density as lead-acid batteries and advanced fiber-reinforced bottles that of superior electrochemical storage batteries. However, modern batteries provide almost their full energy at a nearly constant voltage, whereas the pressure of compressed air storage varies greatly. It is technologically difficult for air engines to maintain high efficiency and sufficient power values over such pressure swings.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dstou last edited by

                              Thus we get energy densities from roughly 75 up to 300 kJ/kg.

                              = 20 έως 83 Wh, με τις μπαταρίες λιθίου στα ήδη 110 Wh.

                              με τις οποίες μπαταρίες να καλυτερεύουν διαρκώς, σε 5 χρόνια που θα βγει το αέρας κοπανιστός της Σιτροέν μπορεί να είναι διπλάσια η ενεργειακή πυκνότητά τους.
                              Αλλά στο μυστικό είναι αλλού, σε πόσα Bar αέρα έχεις αυτή την ενέργεια? Αν είναι σε 200, έχει χαθεί η μπάλλα από την αρχή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonp last edited by

                                Και οι μπαταρίες έχουν μειονεκτήματα.
                                Δεν μπορείς να τις αδειάζεις και να τις γεμίζεις εντελώς γιατί δεν θα αντέξουν πολλά χρόνια.
                                Έτσι μειώνεται η διαθέσιμη ενέργεια.

                                Επίσης, οι μπαταρίες επιβαρύνουν πάρα πολύ το περιβάλλον.

                                Ένα από τα μειονεκτήματα του αέρα είναι ότι ζεσταίνεται όταν συμπιέζεται κι αυτή η ζέστη μειώνει την απόδοση της φόρτισης της δεξαμενής.
                                Τουλάχιστον μπορείς να έχεις ψύξη στο αμάξι κατά την αποσυμπίεση.

                                Είναι πάρα πολύ εύκολο και γρήγορο να γεμίσεις αέρα σε βενζινάδικο αλλά και στο σπίτι.

                                Η μεγάλη διαφορά είναι στους κινητήρες, οι ηλεκτρικοί είναι σε άλλο επίπεδο..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kourtembeu last edited by

                                  ωχ βλέπω να φορολογούν και τον αέρα

                                  ΑΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

                                  Πέρα απο την πλάκα αρκετά φιλόδοξο μου φαίνεται. Άλλωστε η μαφία του πετρελαίου δεν μπορεί να επιτρέψει καμία άλλη τεχνολογία να αναπτυχθεί.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr