-
Για πάμε να δούμε λοιπόν ποιά είναι η τετράτροχή καψούρα του έλληνα ; από την αρχή της δεκαετίας του 90 θυμάμε celica και σειρά 3 σεντάν ή κουπέ ανάλογα οικογενιακής κατάστασης και φυσικά ΤΟ όνειρο μια μερκ , οι νεαροί της εποχής ένα rallye 13άρι αν και νομίζω ότι θα ήθελαν πολύ ένα clio f16 ή willy καλύτερα την έβγαλαν με rt , αγαπημένο το πρώτο clio . Λίγο αργότερα μέσα της δεκαετίας σκάνε μύτη και τα suv και έτρεξε ο κόσμος να πάρει να πηγαίνει στην Αράχωβα και κάπως έτσι έγιναν must vitara και rav για αρχή , μετά ανέβηκε και το χρηματιστήριο και λάτρεψαν την Χ5 , αυτά για αρχή κι αν έχω οίστρο θα επιστρέψω , γράψτε και σείς τα αυτοκίνητα που πιστεύετε ότι έλληνας έφαγε κόλλημα μαζί τους , α και κάτι ακόμα για να δείτε πόσο απαίχει η σκέψη του φόρουμ από την συνείδηση του αγοραστικού κοινού θα σας αναφέρω το golf που όλοι νομίζουμε ότι είναι η πρώτη προτίμηση στην κατηγορία και ψηλά στην συνείδηση του κόσμου θα σας πω ότι από συζητήσεις με απλό κόσμο άσχετο με το σπορ δεν ισχύει κάτι τέτοιο ρήξτε μια ματιά στις πωλήσεις την τελευταία 15ετία .
-
Για πάμε να δούμε λοιπόν ποιά είναι η τετράτροχή καψούρα του έλληνα ; από την αρχή της δεκαετίας του 90 θυμάμε celica και σειρά 3 σεντάν ή κουπέ ανάλογα οικογενιακής κατάστασης και φυσικά ΤΟ όνειρο μια μερκ , οι νεαροί της εποχής ένα rallye 13άρι αν και νομίζω ότι θα ήθελαν πολύ ένα clio f16 ή willy καλύτερα την έβγαλαν με rt , αγαπημένο το πρώτο clio . Λίγο αργότερα μέσα της δεκαετίας σκάνε μύτη και τα suv και έτρεξε ο κόσμος να πάρει να πηγαίνει στην Αράχωβα και κάπως έτσι έγιναν must vitara και rav για αρχή , μετά ανέβηκε και το χρηματιστήριο και λάτρεψαν την Χ5 , αυτά για αρχή κι αν έχω οίστρο θα επιστρέψω , γράψτε και σείς τα αυτοκίνητα που πιστεύετε ότι έλληνας έφαγε κόλλημα μαζί τους , α και κάτι ακόμα για να δείτε πόσο απαίχει η σκέψη του φόρουμ από την συνείδηση του αγοραστικού κοινού θα σας αναφέρω το golf που όλοι νομίζουμε ότι είναι η πρώτη προτίμηση στην κατηγορία και ψηλά στην συνείδηση του κόσμου θα σας πω ότι από συζητήσεις με απλό κόσμο άσχετο με το σπορ δεν ισχύει κάτι τέτοιο ρήξτε μια ματιά στις πωλήσεις την τελευταία 15ετία .
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Τρελό fail το θέμα. Θα κάτσουμε να πούμε ποιά αυτοκίνητα πούλησαν και ποιά όχι;Με βάση τον τίτλο, θα περίμενα να διαβάσω για μοντέλα που προκάλεσαν αντίθετα συναισθήματα συγχρόνως.
Πχ πολλοί λάτρεψαν (και μεγάλωσαν μέσα σε μια τέτοια) τις ΒΧ και πολλοί τις μίσησαν.
Ομοίως το κοινό του είχε το Multipla πχ.
Τώρα να κάτσουμε να πούμε αν ο κόσμος λάτρεψε/αγόρασε αυτό
και όχι αυτό
είναι μάλλον αδιάφορο...
Σαφώς και όχι προς το πρώτο σκέλος , τα φθηνά αυτοκίνητα πάντα είχαν ζήτηση , το δεύτερο με ενδιαφέρει πιο πολύ , όχι γιατί πούλησε το accent
-
Eγω πιστεύω οτι γενικά και λόγω της οικονομικής συγκυρίας αλλα και γενικότερα εχω την εντύπωση οτι ο καθένας εχει λατρέψει την κατηγορία των μικρών,μινι και μικρομεσαίων αυτοκινήτων ειτε στις ανάλογες σπορ εκδόσεις τους ειτε στις απλές.Σε αυτο ισως να παίζει ρόλο και το οτι ο καθένας σαν πρώτο του αυτοκίνητο στην πλειοψηφία ειχε ενα μικρό αμάξι και το οποιο εχει αφήσει σίγουρα ευχάριστες αναμνήσεις μονο και μονο επειδή ηταν το πρώτο.Τωρα για συγκεκριμένα θα έλεγα τα Panda,Punto,Corsa,Fiesta,Micra τα σαξόραλα,τα clio,Τα Delta,τα Lancer,τα Imprezza,τα alfa 33,75,147,156 και πολλά αλλα που δεν μου έρχονται στο μυαλό...
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
- Seat Ibiza System Porsche. System αγόρι μου, System! Όχι, δεν έχεις Πόρσε μηχανή κάτω από το καπώ...
Για να λέμε του στραβού το δίκιο, επειδή τα είχα οδηγήσει σε πολλά πολλά χλμ, αυτό το μοτεράκι και στις δύο εκδόσεις 1,2 και 1,5 ήταν καταπληκτικό με 75 και 85 άλογα αντίστοιχα...Μπορεί να ήταν ερμαφρόδιτο (βασιζόταν στο πλαίσιο του Ritmo) , ήταν ευαισθητούλια τα σασμάν , έπεφταν τα παράθυρα (η ασθένεια μεταδόθηκε και στον σωτήρα της Seat μετά), εντάξει δεν δούλευαν και όλα τα ηλεκτρικά...(τα παραπάνω εμφανίστηκαν κυρίως στα καταλυτικά, μετά το 91)
Αλλά τα μοτέρ ήταν σκάλες ανώτερα απο τα αντίστοιχα που φόραγαν τα Golf... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
- Seat Ibiza System Porsche. System αγόρι μου, System! Όχι, δεν έχεις Πόρσε μηχανή κάτω από το καπώ...
Για να λέμε του στραβού το δίκιο, επειδή τα είχα οδηγήσει σε πολλά πολλά χλμ, αυτό το μοτεράκι και στις δύο εκδόσεις 1,2 και 1,5 ήταν καταπληκτικό με 75 και 85 άλογα αντίστοιχα...Μπορεί να ήταν ερμαφρόδιτο (βασιζόταν στο πλαίσιο του Ritmo) , ήταν ευαισθητούλια τα σασμάν , έπεφταν τα παράθυρα (η ασθένεια μεταδόθηκε και στον σωτήρα της Seat μετά), εντάξει δεν δούλευαν και όλα τα ηλεκτρικά...(τα παραπάνω εμφανίστηκαν κυρίως στα καταλυτικά, μετά το 91)
Αλλά τα μοτέρ ήταν σκάλες ανώτερα απο τα αντίστοιχα που φόραγαν τα Golf...Kαι το SXi με τα 100? αλογα μια χαρα ηταν.
-
Το Πόνυ, το Τρανσπόρτερ και το Χάιλουξ, η τριπλέτα του βιοπαλαιστή και του μικροεπαγγελματία.
-
Τoyota Yaris (η αδυναμία μου), Alfa Romeo Mito (δε μου λέει και πολλά αλλά πολλοί το αγόρασαν), Fiat Panda (μεγάλες πωλήσεις στην κατηγορία του), Hyundai Αtos τα προηγούμενα μοντέλα, Fiat Seicento (ακόμη ένα μοντέλο που ανέβασε τη Fiat), Grande Punto (πουλάει ακόμη καλά).
Μοντέλα που δεν προχώρησαν: Seat Arosa, Kia Rio (το προηγούμενο μοντέλο), Ηyundai Accent (το τελευταίο μοντέλο), Fiat Brava (το προηγούμενο μοντέλο τα πήγε μέτρια).
-
Το αστερι παντα μετραγε στην Ελλαδα και καποιες εποχες ηταν συμβολο 'καταξιωσης', προσωπικων φιλοδοξιων, πολλων λεφτων..μεσο επιδειξης και 'γαμω και δερνω' πανω στο δρομο καποτε..πλεον οχι και τοσο καθως τα πραγματα εχουν αλλαξει ,αλλο που γυρναμε προς εκεινες τις εποχες παλι...
Τα smart..αμαξι για ανθρωπους που ψαχνουν ενα ακριβουλι trendy εργαλειακι πολης εως λοβοτομημενους καφρους της ασφαλτου που νομιζουν οτι εχουν supercar..
bmw 02, veloce, escort mk1-mk2, ascona.. αρκει να διπλωνει, να ουρλιαζει, να καιει..
Vw golf mkII και ιδιως gti.. must..απο εκει βγηκε το γκολφακιας..
Saxo vts, 106 rally και punto gt. Εποχη Βουτας, λιμανακια κτλπ.. uno turbo λιγο παλιοτερα..Συμβολο του καγκουρα ή χερα ή wannabe χερα..
Vw scirocco σημερα..ενα αμαξι που κολλαει παντου για οποιονδηποτε Ελληνα και οποιοδηποτε μερος και χρηση..ενα αμαξι 'μεσα στα πραγματα'.. ανθρωποι αδαεις με αυτοκινηση και το ξερουν. κατι παρομοιο εχει συμβει και με το cooper s..και trendy και γρηγορο και στριφτερο..
Porsche cayenne..οι επιχορηγησεις των αγροτων στη λαρισσα.... η πιο πετυχημενη χωρα σε οτι αφορα πωλησεις αναλογικα με τον πληθυσμο. ΣΥΜΒΟΛΟ. Θα συμφωνησω επισης σε οτι αφορα την αρχικη εμφανιση suv στην Ελλαδα.
BMW 316 e36..οχι 318 ουτε 320.. η πιο φτηνη μπεμπα αρκει να χω μπεμπα.
hyundai coupe απο τα μεσα '90s και μετα.. φτηνο μουρατο coupe που ψιλομοιαζει με ferrari.. πανικος..
Τα πρωτα CC.. κιμπαρικα...
Toyota corolla ασχετως γενιας.. Το αυτοκινητο για τον ψιλοασχετο που ακουει μπαρμπαδες ,θειους κτλπ ψευτοψαγμενους..που τρεμει τα συνεργεια και απλα θελει ενα ασφαλες μεσο για την οικογενεια που να χωραει πολλα πραγματα..αλλωστε το χει και ο γειτονας καλο θα ναι.
Ενδιαφερων θα χε διπλα στο τιτλο να συμπληρωναμε '...για το 4tforum'
Χωρις αμφιβολια..
Alfa romeo Brera
Mazda Xedos
Audi 80
Fiat bravo mk1
Land Rover freelander
Opel Vectra B
Citroen Xantia
Renault Fluence
Ford Focus mk1
Renault megane cc
Mercedes C200K -
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Τoyota Yaris (η αδυναμία μου), Alfa Romeo Mito (δε μου λέει και πολλά αλλά πολλοί το αγόρασαν), Fiat Panda (μεγάλες πωλήσεις στην κατηγορία του), Hyundai Αtos τα προηγούμενα μοντέλα, Fiat Seicento (ακόμη ένα μοντέλο που ανέβασε τη Fiat), Grande Punto (πουλάει ακόμη καλά).Μοντέλα που δεν προχώρησαν: Seat Arosa, Kia Rio (το προηγούμενο μοντέλο), Ηyundai Accent (το τελευταίο μοντέλο), Fiat Brava (το προηγούμενο μοντέλο τα πήγε μέτρια).
δεν προχώρησε το αξιντεντ?
-
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τoyota Yaris (η αδυναμία μου), Alfa Romeo Mito (δε μου λέει και πολλά αλλά πολλοί το αγόρασαν), Fiat Panda (μεγάλες πωλήσεις στην κατηγορία του), Hyundai Αtos τα προηγούμενα μοντέλα, Fiat Seicento (ακόμη ένα μοντέλο που ανέβασε τη Fiat), Grande Punto (πουλάει ακόμη καλά).
Μοντέλα που δεν προχώρησαν: Seat Arosa, Kia Rio (το προηγούμενο μοντέλο), Ηyundai Accent (το τελευταίο μοντέλο), Fiat Brava (το προηγούμενο μοντέλο τα πήγε μέτρια).
δεν προχώρησε το αξιντεντ?
Το τελευταίο δεν πούλησε:
σε αντίθεση με αυτό:
που μαζί με το προηγούμενό του, θα τα χαρακτήριζα: ''τα ΛΑΔΑ της εποχής μας''.
-
ooo τι θυμήθηκααα
και γαμώ τα αυτοκινητάκια (όταν λειτουργούσε)
-
Ειναι τόσα πολλά που δεν κάθομαι να απαριθμω, απλά θα σχολιάσω για το Ibiza system Porsche που αναφέρθηκε και (μεταξύ άλλων που επίσης αναφέρθηκαν) πέρασε από τα χέρια μου...η μηχανή του ήταν άψογη με τα 75 άλογα από 1200 κυβικά το 1990+, άλογα που έβγαζαν 1400 και 1600αρια της εποχής...και τα έβαζε κάτω! Ποτε δεν χάλασε κάτι απρόσμενα, μια χαρά δούλευε με την συντήρηση του. Το μόνο του κακό ότι δεν έπαιρνε υδραυλικό τιμόνι αν θυμάμαι καλά στα 1200, αλλα οκ.
Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
ooo τι θυμήθηκααα[img]http://img2.netcarshow.com/Rover-200_1995_1024x768_wallpaper_10.jpg[/im g]
[img]http://img.netcarshow.com/Rover-200_1995_1600x1200_wallpaper_05.jpg[/im g]και γαμώ τα αυτοκινητάκια (όταν λειτουργούσε)
Όπως και η προηγούμενη σειρά R8, αρχικά τα αγάπησε το ελληνικό κοινό.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τoyota Yaris (η αδυναμία μου), Alfa Romeo Mito (δε μου λέει και πολλά αλλά πολλοί το αγόρασαν), Fiat Panda (μεγάλες πωλήσεις στην κατηγορία του), Hyundai Αtos τα προηγούμενα μοντέλα, Fiat Seicento (ακόμη ένα μοντέλο που ανέβασε τη Fiat), Grande Punto (πουλάει ακόμη καλά).
Μοντέλα που δεν προχώρησαν: Seat Arosa, Kia Rio (το προηγούμενο μοντέλο), Ηyundai Accent (το τελευταίο μοντέλο), Fiat Brava (το προηγούμενο μοντέλο τα πήγε μέτρια).
δεν προχώρησε το αξιντεντ?
To τελευταίο Accent δεν είχε τις πωλήσεις των προηγούμενων μοντέλων
-
θα παραθεσω δυο αγαπημενα για μεγαλο μερος του ελληνικου πληθυσμου (ειναι ξερναντερα γενικα ομως)
και ενα αγαπημενο πιο προσφατο (και πανεμορφο)
-
@Νονέ για το τελευταιο σκελος του ποστ
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ίσως απο τις μεγαλύτερες αγάπες
γενιές και γενιές ελλήνων πέρασαν από αυτό στο τιμόνι μιας καγιεν
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
Ίσως απο τις μεγαλύτερες αγάπες
γενιές και γενιές ελλήνων πέρασαν από αυτό στο τιμόνι μιας καγιεν
Kαι δεν καταλαβαν καμια διαφορα
Αυτοκίνητα που αγάπησε αλλά και μίσησε το κοινό.