-
Καταρχας καλησπερα.
Πριν λιγο καιρο ειχα ενα προβλημα με το golfaki μου ξαφνικα ενω αναιβαινα την καβαλας με 4ταρτη, 80χλμ. στις 2500-3000 στροφες εκανε μια ξαφνικη διακοπη στο γκαζι και οι στροφες πεφτανε σταδιακα δεν αλλαξα ταχυτητα για να δω αν επανελθει ενω παταγα το γκαζι συνεχως και μεχρι τερμα. τελικα δεν ανταποκριθηκε μεχρι που επεσε στις 1500 και εσβησε το αμαξι. Επειτα το ξαναξεκιναω το αμαξι και ξαναπειρε μπροστα και ολα καλα. Σημειωνω οτι καμια ενδειξη οπως check engine και αλλα δεν εμφανιστηκε το κοντερ τεσπα παρακατω....Μετα απο μια εβδομαδα ξανα τα ιδια αλλα αυτη τη φορα κατεβασα σε 3τριτη και το αμαξι ξαναπειρε τα πανω του μετα απο 2 μερες παλι τα ιδια. παρατηρημενο οτι καθε φορα που το κανει αυτο μολις κατεβαζω ταχυτητα σε χαληλοτερη ξανανταποκρινεται.
Εννοειται οτι το πηγα για ελεγχο σε ενα μηχανικο γνωστο. κανοντας μια διαγνωση στον εγκεφαλο δε βρηκε απολυτως καμια βλαβη και τιποτα που να μην δουλευει σωστα ενω ο κηνητηρας ακουγοταν τελειως φυσιολογικος. επειτα απο ακομα μια διακοπη στην εθνικη τσαντιζομαι και το παω στην αντιπροσωπεια.
Διαγνωση - νοθευμενα καυσιμα καθως ολα τα αλλα στο αμαξι φαινοντε ενταξει. ουτε πυρακια βαραει ουτε λαδια κεει ουτε ουτε ουτε και ο ελεγχος του εγκεφαλου βγηκε καθαρος ...Η Συμβουλη τους? να Αλλαζω βενζινα σε 100αρα απο αλλο βενζιναδικο κανοντας λιγα χιλιομετρα με λιγο υψηλες στροφες για να ξεμπουκωσει και πως πρεπει μαλλον να αλλαξω και φιλτρο καυσιμου. Οκ λοιπον... Πηγαινωντας στο μηχανικο μου την αλλη μερα του ειπα να μου αλλαξει φιλτρο καυσιμου και να κανει ενα καθαρισμο σε φιλτρο αερα και στην πεταλουδα γκαζιου μετα απο καμια ωρα ολα οκ βαζω την 100αρα μου σε μια λογικη ποσοτητα και φευγω για βολτα λιγων χιλιομετρων.
5 μερες μετα? ΤΑ ΙΔΙΑ! περνω τηλεφωνο την αντιπρωσοπεια και μου λενε οτι η μονη λυση ειναι να λυσουν τον κινητηρα για να δουν τη μπορει να φταιει ( περιττο να σας πω ποσσα ζητανε για να γινει αυτη η δουλεια ) δεν υπαρχει κατι αλλο που μπορουν να κανουν και πως που αυτο που συμβαινει μπορει να ειναι πολλα και διαφορα και πως αν το αμαξι δε το πεταξει μια και καλη σα βλαβη δε θα το καταλαβουμε τι ειναι.
Ακουω επιφοβες συμβουλες για τρομπα βενζινης, βαλβιδες, κ.α. απο τους μηχανικους αλλα τιποτα δε βγαζει ακρη σας παρακαλω σορι αν σας εχω ζαλισει εγω και αυτο το σαραβαλακι αλλα ζηταω και παλι την βοηθεια σας. Σας γραφω τα συμπτωματα καθως και τι εχω αλλαξει η τι εχω ελεγχξει για να μου πειτε τη γνωμη σας... Ευχαριστω προκαταβολικα.
Συμπτωματα - Περιοδικες διακοπες στο γκαζι μεταξυ 2000-4000 στροφων χωρις ανταποκριση και ορισμενες φορες οταν αφινω το γκαζι παρατειρητε μια καπως αποτομη διακοπη στη ροπη αντι για μια πιο ομαλη επυβραδυνση . Απο παραξενους ηχους οπως σκασιματα η ατονιες στο ρελαντι δεν εκουγεται κατι.
Τι εργασιες εχουν γινει το τελευταιο διαστημα
- λαδια πριν 4500 χλμ.
- καθαρισμα πεταλουδας , καθαρισμα φιλτρου αερα και αλλαγη φιλτρου βενζινης προσφατα.
- η μπαταρια ειναι περιπου 3 ετων αλλα με τον ελεγχο που καναμε διχνει να εχει ενταξει ταση το ιδιο και το δυναμο
- μπουζι πριν 8000 χλμ.
- καθαρισμος μπεκ πριν περιπου 1000 χλμ.
- και περυσι αλλαξα 2 πολλαπλασιαστες που καικανε (οχι μαζι) αλλα αυτο ειχε βγει σαν βλαβη στο κοντερ
Αυτα οποιος θελει να μαθει περισσοτερα η μπορει να με σωσει ας μου απαντησει.
-
Καταρχας καλησπερα.
Πριν λιγο καιρο ειχα ενα προβλημα με το golfaki μου ξαφνικα ενω αναιβαινα την καβαλας με 4ταρτη, 80χλμ. στις 2500-3000 στροφες εκανε μια ξαφνικη διακοπη στο γκαζι και οι στροφες πεφτανε σταδιακα δεν αλλαξα ταχυτητα για να δω αν επανελθει ενω παταγα το γκαζι συνεχως και μεχρι τερμα. τελικα δεν ανταποκριθηκε μεχρι που επεσε στις 1500 και εσβησε το αμαξι. Επειτα το ξαναξεκιναω το αμαξι και ξαναπειρε μπροστα και ολα καλα. Σημειωνω οτι καμια ενδειξη οπως check engine και αλλα δεν εμφανιστηκε το κοντερ τεσπα παρακατω....Μετα απο μια εβδομαδα ξανα τα ιδια αλλα αυτη τη φορα κατεβασα σε 3τριτη και το αμαξι ξαναπειρε τα πανω του μετα απο 2 μερες παλι τα ιδια. παρατηρημενο οτι καθε φορα που το κανει αυτο μολις κατεβαζω ταχυτητα σε χαληλοτερη ξανανταποκρινεται.
Εννοειται οτι το πηγα για ελεγχο σε ενα μηχανικο γνωστο. κανοντας μια διαγνωση στον εγκεφαλο δε βρηκε απολυτως καμια βλαβη και τιποτα που να μην δουλευει σωστα ενω ο κηνητηρας ακουγοταν τελειως φυσιολογικος. επειτα απο ακομα μια διακοπη στην εθνικη τσαντιζομαι και το παω στην αντιπροσωπεια.
Διαγνωση - νοθευμενα καυσιμα καθως ολα τα αλλα στο αμαξι φαινοντε ενταξει. ουτε πυρακια βαραει ουτε λαδια κεει ουτε ουτε ουτε και ο ελεγχος του εγκεφαλου βγηκε καθαρος ...Η Συμβουλη τους? να Αλλαζω βενζινα σε 100αρα απο αλλο βενζιναδικο κανοντας λιγα χιλιομετρα με λιγο υψηλες στροφες για να ξεμπουκωσει και πως πρεπει μαλλον να αλλαξω και φιλτρο καυσιμου. Οκ λοιπον... Πηγαινωντας στο μηχανικο μου την αλλη μερα του ειπα να μου αλλαξει φιλτρο καυσιμου και να κανει ενα καθαρισμο σε φιλτρο αερα και στην πεταλουδα γκαζιου μετα απο καμια ωρα ολα οκ βαζω την 100αρα μου σε μια λογικη ποσοτητα και φευγω για βολτα λιγων χιλιομετρων.
5 μερες μετα? ΤΑ ΙΔΙΑ! περνω τηλεφωνο την αντιπρωσοπεια και μου λενε οτι η μονη λυση ειναι να λυσουν τον κινητηρα για να δουν τη μπορει να φταιει ( περιττο να σας πω ποσσα ζητανε για να γινει αυτη η δουλεια ) δεν υπαρχει κατι αλλο που μπορουν να κανουν και πως που αυτο που συμβαινει μπορει να ειναι πολλα και διαφορα και πως αν το αμαξι δε το πεταξει μια και καλη σα βλαβη δε θα το καταλαβουμε τι ειναι.
Ακουω επιφοβες συμβουλες για τρομπα βενζινης, βαλβιδες, κ.α. απο τους μηχανικους αλλα τιποτα δε βγαζει ακρη σας παρακαλω σορι αν σας εχω ζαλισει εγω και αυτο το σαραβαλακι αλλα ζηταω και παλι την βοηθεια σας. Σας γραφω τα συμπτωματα καθως και τι εχω αλλαξει η τι εχω ελεγχξει για να μου πειτε τη γνωμη σας... Ευχαριστω προκαταβολικα.
Συμπτωματα - Περιοδικες διακοπες στο γκαζι μεταξυ 2000-4000 στροφων χωρις ανταποκριση και ορισμενες φορες οταν αφινω το γκαζι παρατειρητε μια καπως αποτομη διακοπη στη ροπη αντι για μια πιο ομαλη επυβραδυνση . Απο παραξενους ηχους οπως σκασιματα η ατονιες στο ρελαντι δεν εκουγεται κατι.
Τι εργασιες εχουν γινει το τελευταιο διαστημα
- λαδια πριν 4500 χλμ.
- καθαρισμα πεταλουδας , καθαρισμα φιλτρου αερα και αλλαγη φιλτρου βενζινης προσφατα.
- η μπαταρια ειναι περιπου 3 ετων αλλα με τον ελεγχο που καναμε διχνει να εχει ενταξει ταση το ιδιο και το δυναμο
- μπουζι πριν 8000 χλμ.
- καθαρισμος μπεκ πριν περιπου 1000 χλμ.
- και περυσι αλλαξα 2 πολλαπλασιαστες που καικανε (οχι μαζι) αλλα αυτο ειχε βγει σαν βλαβη στο κοντερ
Αυτα οποιος θελει να μαθει περισσοτερα η μπορει να με σωσει ας μου απαντησει.
-
Ενα Μυνημα για ολους. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟΔΟΘΗΚΕ ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗ.
Θελω να σας ανακοινωσω πως πριν 3 μερες το golfaki τελικα μας την πεταξε τη ζημια και βρηκαμε τι εχει. Στιγμιαια κατα την οδηγηση αναψε η ενδειξη της μπαταριας και το αμαξι εσβησε χωρις μετα να περνει μπροστα. Καλοντας την οδικη βοηθεια και επειτα απο μια μικρη ταλαιπωρια η μηχανικοι διαγνωσαν τη ζημια η οποια οφειλοταν σε ΣΚΟΥΡΙΑΣΜΕΝΕΣ ΓΕΙΩΣΕΙΣ της μπαταριας με αποτελεσμα το αμαξι να μη δινει σωστες τασεις σε τιποτα ουτε στην αντλια ουτε στη πεταλουδα,εξου και οι διακοπες λειτουργιας! το πως σκουριασαν ειναι αγνωστο ακομα και εγω απορισα οταν τις ειδα. Αλλα συμασια εχει οτι τωρα ολα καλα!
Επισεις αλαζοντας τις γειωσεις διορθωθηκαν τα παρακατω¨...
-Καλυτερος φωτισμος στο κοντερ και στους προβολεις
-πιο ζωηροι υαλοκαθαριστηρες
-πιο αμεσες εκκινησεις του αυτοκινητου χωρις ζορι στη μιζα (ακομα και μετα απο 4 μερες ακινησιας)
-σταθεροτερο ρελαντι
-καλυτερη ανταποκριση στο γκαζι
-διωρθωση στο ρεταρισμα του ρελαντι κατα το αναμα των αλαρμ
-και πιο καλυτερη ενταση αερα στο κλιματιστικο
με αλλα λογια τουμπανο το σαραβαλακι μουΑυτο το μυνημα το εγραψα για να πω σε ολους ενα μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την πολυτιμη βοηθεια σας (καθε ποστ σας μετραγε και το εκτιμησα) και Επισεις ενα μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στους Admin. Onyx kai Bill33 για την ομαλη και αριστη λειτουργια του Site. Ευχαριστω για ολα!
i will be back....
-
Y.Γ. για οσους αναρωτιουντε το κοστος της ζημιας - 30 ευρο (δε φανταζεστε τη ανακουφιση πειρα)
Παλι προβλημα με vw golf iv 2002 1.4 ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.