-
VW PASSAT G60 tURBO (μετατροπή εδω και 4 χρόνια)
Συμπτώματα:
Αρχισε να ρετάρει λιγο στο ρελαντί και μεχρι τις 1500στροφές, μετα παρατήρησα ασπρους καπνους πίσω (οχι τρελα πραματα, λιγο ασπριζε ο τοπος πισω όταν παταγα αρκετο γκαζι) Επίσης άσπροι καπνοι βγαινουν που και που απο τις αναθυμιάσεις (οι οποιες ειναι ελευθερες στην ατμόσφαιρα λογο κατασκευης ειδικού δοχειου αναθυμιάσεων)
Λάδια εξω απο το 4ο μπουζί και στην φλάτζα ακριβώς απο πάνω απο το μπουζι αυτό.
Μείωση της στάθμης του λαδιού (κατι λιγότερο απο 1 λιτρο μεσα σε 2 μήνες)
Μηχανικός:
Χαμηλή συμπίεση στον 4ο κύλινδρο (60 αντι για 200 που εχουν οι υπόλοιποι)
Διάγνωση μηχανικού:
Πρόβλημα στον 4ο κύλινδρο*Σημείωση: το αμαξι εδω και πολυ καιρο ειχε λαδακια εκει στην δεξια μερια της φλαντζας και κατω απο αυτην στο μπουζι αλλα δεν ειχε καποιο αλλο πρόβλημα (όπως να χανει λαδια)
-
VW PASSAT G60 tURBO (μετατροπή εδω και 4 χρόνια)
Συμπτώματα:
Αρχισε να ρετάρει λιγο στο ρελαντί και μεχρι τις 1500στροφές, μετα παρατήρησα ασπρους καπνους πίσω (οχι τρελα πραματα, λιγο ασπριζε ο τοπος πισω όταν παταγα αρκετο γκαζι) Επίσης άσπροι καπνοι βγαινουν που και που απο τις αναθυμιάσεις (οι οποιες ειναι ελευθερες στην ατμόσφαιρα λογο κατασκευης ειδικού δοχειου αναθυμιάσεων)
Λάδια εξω απο το 4ο μπουζί και στην φλάτζα ακριβώς απο πάνω απο το μπουζι αυτό.
Μείωση της στάθμης του λαδιού (κατι λιγότερο απο 1 λιτρο μεσα σε 2 μήνες)
Μηχανικός:
Χαμηλή συμπίεση στον 4ο κύλινδρο (60 αντι για 200 που εχουν οι υπόλοιποι)
Διάγνωση μηχανικού:
Πρόβλημα στον 4ο κύλινδρο*Σημείωση: το αμαξι εδω και πολυ καιρο ειχε λαδακια εκει στην δεξια μερια της φλαντζας και κατω απο αυτην στο μπουζι αλλα δεν ειχε καποιο αλλο πρόβλημα (όπως να χανει λαδια)
πρόβλημα σε κινητηρα g60