-
Toyota Corolla Furia Concept has been unveiled at the 2013 North American International Auto Show in Detroit. This exciting compact sedan concept hints at the styling cues consumers can expect to see on the next-generation Corolla. The concept represents an exterior styling study by Toyota designers, and it builds on the brand's product development priority to develop more dramatic, expressively designed vehicles.
'The Toyota Corolla Furia Concept is an early indicator of where our compact car design may lead in the future,' said Bill Fay, group vice president and general manager of the Toyota Division. 'It blends a heightened emphasis on dramatic design and modern elements of high technology to generate curb appeal that will surprise a lot of people.'
Toyota Corolla Furia Concept Dimensions
Overall Length: 4620 mm/ 181.9 inches
Overall Width: 1805 mm / 71 inches
Overall Height: 1425 mm / 56.1 inches
Wheelbase: 2700 mm/ 106.3 inches
Wheels: 19-inch aluminum alloyhttp://www.netcarshow.com/toyota/2013-c ... a_concept/
-
Toyota Corolla Furia Concept has been unveiled at the 2013 North American International Auto Show in Detroit. This exciting compact sedan concept hints at the styling cues consumers can expect to see on the next-generation Corolla. The concept represents an exterior styling study by Toyota designers, and it builds on the brand's product development priority to develop more dramatic, expressively designed vehicles.
'The Toyota Corolla Furia Concept is an early indicator of where our compact car design may lead in the future,' said Bill Fay, group vice president and general manager of the Toyota Division. 'It blends a heightened emphasis on dramatic design and modern elements of high technology to generate curb appeal that will surprise a lot of people.'
Toyota Corolla Furia Concept Dimensions
Overall Length: 4620 mm/ 181.9 inches
Overall Width: 1805 mm / 71 inches
Overall Height: 1425 mm / 56.1 inches
Wheelbase: 2700 mm/ 106.3 inches
Wheels: 19-inch aluminum alloyhttp://www.netcarshow.com/toyota/2013-c ... a_concept/
-
-
Αυτή είναι η δικιά μας, η Ευρωπαϊκή
-
Το βιασαν
-
Πολλά άλλαξαν σε σχέση με το concept αλλά οι βασικές γραμμές είναι εκεί. Από την άλλη μεριά το βλέπω ιδιαιτέρως εύπεπτο ως σχήμα και σίγουρα είναι βελτιώση σχεδιαστική.
Τελικά δεν τόλμησε η Τογιότα, τουλάχιστον όχι τόσο όσο στο concept. Θα προτιμούσα τη μούρη του concept αλλά όπως φαίνεται η συνάφεια με το Auris έπρεπε να διατηρηθεί (ίσως και κοστολογικά).
-
ουτε ασχημο,ουτε αδιαφορο παντως δεν το λες.....
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
ουτε ασχημο,ουτε αδιαφορο παντως δεν το λες.....Εγώ πάλι πιστεύω ότι κινείται με μεγάλη επιτυχία ανάμεσα σε ακριβώς αυτούς τους δύο χαρακτηρισμούς.
-
-
Τι τους εχει πιασει με τις σαλιαρες?
-
http://www.caranddriver.com/news/2014-t ... -info-news
-
Toyota new age :
- λίγο πιο έντονη σχεδίαση
- λίγο πιο βελτιωμένα κιβώτια
- λίγο πιο sport essence
- λίγο πιο βελτιωμένο moteur
Με το σταγονόμετρο neverthless
-
ωρεμαλακαμουασχημια
-
-
Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά σίγουρα ένα βήμα εμπρός οπτικά. Για μία ακόμα η Ευρωπαϊκή έκδοση είναι καλύτερη της Αμερικανικής και αυτό φαίνεται. Με βάρος κάτω από ~1300 kgr κατά τους Αμερικανούς..... (2900 pounds)
http://www.autoblog.com/2013/06/07/first-live-photos-and-impressions-of-toyotas-2014-corolla/
http://www.autoblog.com/2013/06/07/2014-toyota-corolla-shows-its-new-euro-spec-nose-w-poll/
Το πίσω μέρος ενδιαφέρον όχι όμως κάτι το συναρπαστικό. Στο εσωτερικό μικροδιαφορές μεταξύ Αμερικανικής και Ευρωπαϊκής έκδοσης με τα δύο οχήματα να διαφέρουν στις λεπτομέρειες.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά σίγουρα ένα βήμα εμπρός οπτικά. Για μία ακόμα η Ευρωπαϊκή έκδοση είναι καλύτερη της Αμερικανικής και αυτό φαίνεται. Με βάρος κάτω από ~1300 kgr κατά τους Αμερικανούς..... (2900 pounds)http://www.autoblog.com/2013/06/07/first-live-photos-and-impressions-of-toyotas-2014-corolla/
http://www.autoblog.com/2013/06/07/2014-toyota-corolla-shows-its-new-euro-spec-nose-w-poll/
Το πίσω μέρος ενδιαφέρον όχι όμως κάτι το συναρπαστικό. Στο εσωτερικό μικροδιαφορές μεταξύ Αμερικανικής και Ευρωπαϊκής έκδοσης με τα δύο οχήματα να διαφέρουν στις λεπτομέρειες.
Με βάση την αναλογία kgr με pounds το βάρος του πάει περίπου στα 1320 κιλά. Δεν το λές και ελαφρύ. Ο κινητήρας δε δείχνει να έχει την ίδια ιπποδύναμη με τον 'ευρωπαικό' 1.600αρι των άουρις και αβένσις.
-
Έχω μία τάση να παρατηρώ τις δοκιμές πρόσκρουσης... συνήθως προσφέρουν ενδιαφέροντα δεδομένα...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Για μία ακόμα η Ευρωπαϊκή έκδοση είναι καλύτερη της Αμερικανικής και αυτό φαίνεται.Σε τι; Γιατί σχεδιαστικά μας ρίχνουν στα αυτιά σ' αυτή τη γενιά.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το πίσω μέρος ενδιαφέρον όχι όμως κάτι το συναρπαστικό.Τι το ενδιαφερων εχει για εσενα ,που μαλλον θεωρεις τον κωλο ενος audi a4 συναρπαστικο για να σου φαινεται αυτο ενδιαφερων...
Αλλη μια επικη σχεδιαστικη μαλακια μεσα-εξω απο την toyota.
-
Η Αμερικάνικη νομίζω είναι μια χαρά για Corolla. Έως και προχωρημένη, για Corolla πάντα. Το μεγάλο της πρόβλημα είναι το εκτρωματικό ταμπλό του Auris.
Toyota Corolla Furia Concept