-
Βασισμένη στην πλατφόρμα των Α/Β class. Δηλαδή προσθιοκίνητη.
Υπάρχει μια σύγχυση ως προς το πώς θα λέγεται. Γνωστή μέχρι τώρα ως BLS ή CLA, μπορεί τελικά να λανσαριστεί ως CLC. -
Βασισμένη στην πλατφόρμα των Α/Β class. Δηλαδή προσθιοκίνητη.
Υπάρχει μια σύγχυση ως προς το πώς θα λέγεται. Γνωστή μέχρι τώρα ως BLS ή CLA, μπορεί τελικά να λανσαριστεί ως CLC. -
Βασισμένη στην πλατφόρμα των Α/Β class. Δηλαδή προσθιοκίνητη.
Υπάρχει μια σύγχυση ως προς το πώς θα λέγεται. Γνωστή μέχρι τώρα ως BLS ή CLA, μπορεί τελικά να λανσαριστεί ως CLC. -
Με μια ματιά
• Νέο 4θυρο κουπέ μοντέλο πιθανόν για τη μεσαία κατηγορία
• Το μικρό 'αδερφάκι' της υπερ πολυτελούς CLS
• Σε νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα, διαφορετική από της C-Class
• Παρουσίαση - λανσάρισμα στην αγορά το 2014 Όλοι οι κατασκευαστές σήμερα αναζητούν τρόπους προκειμένου τα 4θυρα μοντέλα τους να συνεχίζουν να είναι ελκυστικά για πολλά χρόνια ακόμα. Την αρχή στη λογική αυτή έκανε η Mercedes, πριν από αρκετά χρόνια, επενδύοντας στο 4θυρο κουπέ αμάξωμα της υπερπολυτελούς CLS. Το παράδειγμα της γερμανικής φίρμας ακολούθησαν και άλλοι κατασκευαστές. Κοινός παρανομαστής της τάσης αυτής είναι το γεγονός ότι, οι σχεδιαστές των εταιρειών προσπαθούν να χαρίσουν στην εμφάνιση των 4θυρων μοντέλων τους περισσότερο συναίσθημα και στιλ. Ακριβώς σε αυτή τη λογική επενδύει εκ νέου η Mercedes, η οποία μετά τη νέα CLS, εξελίσσει σταδιακά και τη μικρότερη 'αδερφή' της. Πρόκειται για ένα νέο 4θυρο κουπέ μοντέλο που θα δραστηριοποιηθεί στη μεσαία κατηγορία, ως μια εναλλακτική επιλογή, παράλληλα με την επόμενης γενιάς σεντάν C-Class. Σύμφωνα με ό,τι γνωρίζουμε έως τώρα, η επίσημη ονομασία θα είναι CLC, χωρίς βέβαια να υπάρχει κάποια σχέση με τη σημερινή CLC.Πολύ 'προχωρημένη' σχεδιαστικά
Τα σχεδιαστικά πρότυπα στα οποία θα βασιστεί η CLC, προέρχονται από το πρωτότυπο F800 Style Concept που, ούτως ή άλλως, επηρέασε έντονα και τη νέα CLS και αναμένεται να δανείσει πολλά στοιχεία και στην επόμενη γενιά της C-Class. Πολύ μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει το εμπρόσθιο άκρο του γερμανικού μοντέλου που δείχνει ιδιαίτερα ελκυστικό και συνδυάζει αρμονικά πολυτελές ύφος και διακριτικά σπορτίφ στοιχεία. Στο πλαϊνό μέρος του αμαξώματος ξεχωρίζουν οι δύο δυναμικές γραμμές κατά μήκος, αλλά και το ιδιαίτερα τοξοειδές σχήμα της οροφής.Σε νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα;
Η Mercedes εξελίσσει ήδη μια νέα 'ευέλικτη' πλατφόρμα με κωδική ονομασία MFA, το βασικό χαρακτηριστικό της οποίας είναι ότι αφορά σε διάταξη κινητήρων και κιβωτίων που μεταδίδουν την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, το νέο 4θυρο κουπέ μοντέλο της γερμανικής φίρμας θα βασιστεί σε μια τροποποιημένη εκδοχή αυτής της πλατφόρμας και έτσι, θα διαφοροποιηθεί από την επόμενη C-Class, που θα είναι πισωκίνητη.Κινητήρες μικρής χωρητικότητας
Με μεγάλο ενδιαφέρον παρακολουθούμε τις εξελίξεις σχετικά με τη συμφωνία συνεργασίας που υπέγραψαν το 2010 η Daimler (μητρική εταιρεία της Mercedes) με τη Renault. Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, η Daimler θα δώσει πολλά, αλλά παράλληλα θα ωφεληθεί κιόλας σημαντικά, κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με εξελιγμένους κινητήρες μικρής χωρητικότητας που αναμένεται να 'δανειστεί' από τη γαλλική φίρμα. Έτσι, κάτω από το καπό της 'μικρής CLS' είναι δεδομένο πως θα δούμε τούρμπο μοτέρ βενζίνης άμεσου ψεκασμού με χωρητικότητα από 1,8 λίτρα και άνω, δηλαδή την εξέλιξη των σημερινών CGI κινητήρων της Mercedes. Παρόλα αυτά, περιμένουμε και σημαντικές εκπλήξεις που σχετίζονται με μοτέρ επίσης τούρμπο 1,4 ή και 1,6 λίτρων προερχόμενα από τη συνεργασία με τη Renault, το βασικό χαρακτηριστικό των οποίων θα είναι η αυξημένη ιπποδύναμη σε συνδυασμό με την ελεγχόμενη κατανάλωση. Τέλος, είναι σχεδόν βέβαιο ότι, σταδιακά, τα περισσότερα μοντέλα της Mercedes θα αποκτήσουν και υβριδικές εκδόσεις, με σύστημα παρόμοιο με αυτό της S 400 Hybrid (ηλεκτρικό μοτέρ 109 ίππων και βενζινοκινητήρας V6).Και με πρακτικό 5θυρο αμάξωμα
Το αμάξωμα τύπου shooting brake μπορεί να έχουμε συνηθίσει να το βλέπουμε κατά κύριο λόγο σε πρωτότυπα μοντέλα, ωστόσο στην περίπτωση του νέου 4θυρου κουπέ μοντέλου που ετοιμάζει η Mercedes, θα αποτελέσει και μια πραγματική έκδοση παραγωγής. Στην πράξη, παρόλο που επίσης έχει έντονα κουπέ στιλ, θα αποτελέσει τη πιο πρακτική επιλογή αμαξώματος δίκην τυπικού στέισον βάγκον, σε σχέση με το 4θυρο κουπέ για το οποίο μιλήσαμε.
Πηγη: http://www.clubmercedes.gr/topic/2352-% ... entry39089 -
Τόσα χρόνια θα κάνουμε να δούμε ξανά όμορφη Mercedes δηλαδή!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Τόσα χρόνια θα κάνουμε να δούμε ξανά όμορφη Mercedes δηλαδή!Απο την στιγμη που συνεργαζεται με την Renault τι να περιμενει κανεις
-
Ελα ντε! Πρωτοξάδερφος του Latitude θα είναι!!!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ελα ντε! Πρωτοξάδερφος του Latitude θα είναι!!!Αυτο ηταν Προσβολη
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Ελα ντε! Πρωτοξάδερφος του Latitude θα είναι!!!
Αυτο ηταν Προσβολη
Τους φίλους τους διαλέγεις αλλά τους συγγενείς τους βρίσκεις. Και πλέον είναι συγγενείς.
Προσβολή ξεπροσβολή ... ας την φάνε τώρα! -
Έγινε κάτι με το Latitude?
Μπα σαν Α-class sedan μου φαίνεται -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Έγινε κάτι με το Latitude?
Μπα σαν Α-class sedan μου φαίνεταιΑπο το πολυ διαβασμα δεν βλεπεις καλα
Παντως ειναι ομορφο αμαξι -
Κι εμένα όμορφη μου φαίνεται πάντως
-
Μια χαρα ειναι η Mercedes και η 4θυρη και η 5 θυρη, σε αντιθεση με το Latitude. Η πενταμορφη και το τερας.
-
Δηλαδή το σπορτίφ θα είναι προσθιοκίνητο και το συντηριτικό πισωκίνητο;
-
Βράδυ Σαββάτου και προστέθηκε στην γκάμα της Μερκ στην ιστοσελίδα της η CLA.
Έφτιαξα μια CLA 200 με 7G-DCT, πακέτο φωτισμού, exclusive, ξύλινη επένδυση, κλπ. Έφτασα τα 40.000,08€ -
Τελικα εγω ποτε δεν βαζω πολλα εξτρα αλλα φροντιζω αυτα που βαζω να ειναι φαντασμαγορικα!! Bi xenon, αυτομ. κλιματισμος, πακετο Amg, καμερα οπισθοπορειας και cruise control.. Κι οπως καθε premium εταιρια σεβεται τον εαυτο της, το υποβραχιονιο πισω ειναι προαιρετικο και κοστιζει 225 €!!
36.006 € για την cla 180... Δεν ειναι κι ασχημα... για το πρωτο μικρομεσαιο premium sedan!! Απλως το A3 sedan θα κοστιζει κανα 2χιλιαρο λιγοτερο!! -
Παραδοσιακα, τα μοντελα της Merc στις περισσοτερες αν οχι ολες τις κατηγοριες που εβγαζε, ηταν λιγο πιο ακριβα απο τον υπολοιπο Γερμανικο ανταγωνισμο...Τωρα βεβαια δημιουργωντας μια νεα κατηγορια προς τα κατω, η ιδια η Merc θεωρει οτι
προσφερει το νεο συγκεκριμενο προιον σε ιδιαιτερα ανταγωνιστικη τιμη. Μενει να το δουμε αυτο, οταν βγει το νεο Α3 sedan, αλλα εαν προχωρησει και το Project 2 series GranCoupe απο την Bmw... -
ΠΟΣΟ ασχημη και δυσαρμονικη..
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Τελικα εγω ποτε δεν βαζω πολλα εξτρα αλλα φροντιζω αυτα που βαζω να ειναι φαντασμαγορικα!! Bi xenon, αυτομ. κλιματισμος, πακετο Amg, καμερα οπισθοπορειας και cruise control.. Κι οπως καθε premium εταιρια σεβεται τον εαυτο της, το υποβραχιονιο πισω ειναι προαιρετικο και κοστιζει 225 €!!
36.006 € για την cla 180... Δεν ειναι κι ασχημα... για το πρωτο μικρομεσαιο premium sedan!! Απλως το A3 sedan θα κοστιζει κανα 2χιλιαρο λιγοτερο!!Σιγά μην κοιτάξω τος υπόλοιπους επιβάτες Το πίσω υποβραχιόνιο είναι περιττό . Τα έξτρα που βάζω αφορούν τον οδηγό
-
Περιττο ξεπεριττο δε θα πρεπε να το εχουν στανταρ ρε?? Ακομα και το Polo εχει!!
Mercedes CLA