-
Γειά χαρά σε όλους!
Τον τελευταίο καιρό μου έχουν μπει σκέψεις.
Έχω ένα Polo 1.2 TSI 2010.Σκεφτόμουν αν αξίζει να του βάλω αέριο ή να έπαιρνα αργότερα ένα Golf 1.4 TSI και του έβαζα εκεί το αέριο (δεν ξέρω αν θα μπορούσα να πάρω το σύστημα του αερίου από το ένα αυτοκίνητο στο άλλο.Από το Polo δλδ στο Golf).
Ή να πήγαινα σε ένα Golf 1.6 Diesel ή με μεγάλη δυσκολία σε καινούριο Volvo 1.6 Diesel (στην τελευταία επιλογή θα είμαι όμως πολύ σφηχτα για τέσσερα χρόνια μιας και θα πήγαινα για καινούριο)H Skoda μου έδωσε προσφορά 1670e ενώ η VW 2500 euro!
Λέτε να κάνει καλή δουλειά;
Της Skoda ξεκινά με βενζίνη και μετά γυρνάει σε αέριο και νομίζω δουλεύει με ποσοστό βενζίνης.Για της VW δεν ξέρω αλλά νομίζω ότι λειτουργεί αποκλειστικά με αέριο από την αρχή.Πάντως είναι πολλά 2.500ε με τόσα θα μπορώ να αλλάξω το Polo σε λίγο με Golf.Τι λέτε για όλα αυτά παραπάνω;
-
Γειά χαρά σε όλους!
Τον τελευταίο καιρό μου έχουν μπει σκέψεις.
Έχω ένα Polo 1.2 TSI 2010.Σκεφτόμουν αν αξίζει να του βάλω αέριο ή να έπαιρνα αργότερα ένα Golf 1.4 TSI και του έβαζα εκεί το αέριο (δεν ξέρω αν θα μπορούσα να πάρω το σύστημα του αερίου από το ένα αυτοκίνητο στο άλλο.Από το Polo δλδ στο Golf).
Ή να πήγαινα σε ένα Golf 1.6 Diesel ή με μεγάλη δυσκολία σε καινούριο Volvo 1.6 Diesel (στην τελευταία επιλογή θα είμαι όμως πολύ σφηχτα για τέσσερα χρόνια μιας και θα πήγαινα για καινούριο)H Skoda μου έδωσε προσφορά 1670e ενώ η VW 2500 euro!
Λέτε να κάνει καλή δουλειά;
Της Skoda ξεκινά με βενζίνη και μετά γυρνάει σε αέριο και νομίζω δουλεύει με ποσοστό βενζίνης.Για της VW δεν ξέρω αλλά νομίζω ότι λειτουργεί αποκλειστικά με αέριο από την αρχή.Πάντως είναι πολλά 2.500ε με τόσα θα μπορώ να αλλάξω το Polo σε λίγο με Golf.Τι λέτε για όλα αυτά παραπάνω;
1.2 TSI,1.4 TSI-υγραέριο,1.6 diesel