-
καλησπέρα παιδιά!είμαι σχεδον 19 και έχω δίπλωμα αυτοκινήτου!ο παππούς μου λόγο κρίσης παρέδωσε πινακίδες απο το εν λόγο αυτοκίνητο αλλα δε το απέσυρε σε ενδεχόμενο που το δωσει σε μενα!ο πατερας μ εσφιξε πολυ λόγο κρισης κ δεν πρόκειτε να μ πάρει αυτοκινητο, επισης να δουλεψω δε παιζει γιατι σπουδαζω! οποτε θα παρω αυτο!το έχει πολύ καλα συντηρημένο γιαυτο αντεξε 30 περιπου χρονια αλλα είναι λίγο ψωφιο για τα γούστα μου (50-60 αλογα εβγαζε κ αυτα θα εχουν πεσει)
και εδώ μπαίνω στο θέμα της βελτίωσης! υπαρχουν 2 επιλογές.Η μία είναι να αλλάξω κινητήρα αλλα έχω ακουσει οτι δε τεριάζουν όλοι σε διαφορετικα πλαίσια (η κατι τετοιο) προτείνετε μου πάντως σύμφωνα με αυτό και οικονομικά παρακαλώ!
Η δεύτερη επιλογή είναι το tuning του υπάρχοντος κινητήρα και ενοείτε των φρένων όπου και πάλι εσείς θα μου προτείνεται τι να κάνω γιατι απο τεχνικα και μηχανολογικά ε κατεχω!
ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
καλησπέρα παιδιά!είμαι σχεδον 19 και έχω δίπλωμα αυτοκινήτου!ο παππούς μου λόγο κρίσης παρέδωσε πινακίδες απο το εν λόγο αυτοκίνητο αλλα δε το απέσυρε σε ενδεχόμενο που το δωσει σε μενα!ο πατερας μ εσφιξε πολυ λόγο κρισης κ δεν πρόκειτε να μ πάρει αυτοκινητο, επισης να δουλεψω δε παιζει γιατι σπουδαζω! οποτε θα παρω αυτο!το έχει πολύ καλα συντηρημένο γιαυτο αντεξε 30 περιπου χρονια αλλα είναι λίγο ψωφιο για τα γούστα μου (50-60 αλογα εβγαζε κ αυτα θα εχουν πεσει)
και εδώ μπαίνω στο θέμα της βελτίωσης! υπαρχουν 2 επιλογές.Η μία είναι να αλλάξω κινητήρα αλλα έχω ακουσει οτι δε τεριάζουν όλοι σε διαφορετικα πλαίσια (η κατι τετοιο) προτείνετε μου πάντως σύμφωνα με αυτό και οικονομικά παρακαλώ!
Η δεύτερη επιλογή είναι το tuning του υπάρχοντος κινητήρα και ενοείτε των φρένων όπου και πάλι εσείς θα μου προτείνεται τι να κάνω γιατι απο τεχνικα και μηχανολογικά ε κατεχω!
ευχαριστώ εκ των προτέρων!
daihatsu charade '81+