Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi A1 vs Nissan GT-R
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi A1 vs Nissan GT-R
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    24
    27
    115
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Discuss...

      Youtube Video

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • N
        nikos last edited by

        Discuss...

        Youtube Video

        Nikos @ YouTube

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Discuss...

          Youtube Video

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • P
            popol-ros last edited by

            πανακριβο το μικρο παπαρι....

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • M
              mad_max_geo last edited by

              Σε ωραία πιστα τα βάλανε... Πόσα να έδωσε άραγε η Audi στο autocar?

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • R
                roulis21 last edited by

                δειξτε λαστιχα πρωτα και μετα μιλαμε

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • D
                  diplomat last edited by

                  Τι να συζητήσουμε ρε Νίκο. Οι τύποι είναι για κλάμματα. Ωραία, ένα supercar θα 'δαγκώσει' σε βρεγμένη στροφοδιαδρομή. Ε ΚΑΙ; Είναι καλύτερα να πάρεις το Α1 με 40 χιλιαρικάκια λίρες και να νομίζεις ότι οδηγάς ένα killer of giants; Ότι να 'ναι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                  • E
                    eddie_147 last edited by

                    +Brera 3,2 vs Golf R32

                    'Γιατί έτσι...'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • C
                      cavallino last edited by

                      Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                      Discuss...

                      ΕΓΚΥΡΟΙ

                      ΕΓΚΡΙΤΟΙ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        c-l-a-b last edited by

                        τι ελαστικα φοραει το gtr?επειδη νομιζω οτι απο το εργοστασιο φορουν ημισλικ..
                        επισης,αναμενω συγκριτικο της αβενταδορ η της νεας παγκανι(σιγα μη θυμαμαι πως προφερεται) με το παλιο σμαρτακι στα στενα της αθηνας..

                        τελος,κρινοντας μονο απο το βιντεο κ χωρις να γνωριζω τον οδηγο-δημοσιογραφο,μηπως πρεπει να αλλαξει τροπο οδηγησης για τετρακινητα?μου φαινεται οτι χρησιμοποιει πολυ τιμονι κ αργει να δωσει γκαζι στην εξοδο των στροφων.
                        μπορει απλως να εκανα λαθος,μπορει να φταινε τα ημισλικ(αν δεν εχουν βαλει κανονικα ελαστικα)..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • S
                          spiros last edited by

                          το αποτελεσμα ειναι αναμενομενο.
                          μια παρατηρηση μονο: η συνοδηγηση μου με το GTR στο βρεγμενο, δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση με αυτο που βλεπω στο βιντεο. Αυτο που ημουν εγω ειχε 'μαμα' ημισλικ σχεδον λαστιχα, αλλα ειχαν λιγα χλμ. Επομενως ειτε αυτο στο βιντεο ειχε λιωμενα λαστιχα ή η ασφαλτος ηταν τελειως γυαλι ή και τα δυο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • D
                            dstou last edited by

                            Mια μεγάλη ανατροπή που δικαιώνει τον υπερόμιλο, τις επιλογές του και τα φανμπόυς του.Το 4ο Ράιχ επελαύνει μεθ' ορμής ακαθέκτου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                            • G
                              grey last edited by

                              Οι τύποι είναι για κλάματα,το ίδιο και όσοι ανοίγουν εδώ μέσα τέτοια θέματα...... .Προτείνω να το κλειδώσει άμεσα κάποιος mod πριν το δει ο ΓΚ και φτάσει τις 300 σελίδες!! .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • G
                                georgetz last edited by

                                Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                                Discuss...

                                Youtube Video

                                Έλα πες την αλήθεια, για τα RFT λάστιχα το πόσταρες

                                Το χουν ξανακάνει (Focus RS vs GTR) και είναι αλήθεια, υπο πολύ πολύ συγκεκριμένες συνθήκες και με συγκεκριμένες οδηγικές προσεγγίσεις, αυτό μπορεί να γίνει.

                                Θυμίζει το test του Top Gear με Prius vs M3.

                                Δεν λεει απολύτως τίποτα για τις πραγματικές δυνατότητες του A1 ή του GTR.

                                ΥΓ περιμένω test G-wiz με ηλεκτροκίνητο μοτοποδήλατο στο Σύνταγμα εν ώρα αιχμής.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • B
                                  billopoulos last edited by

                                  Απο την στιγμη που ενα Panda ειναι σχεδον το ιδιο γρηγορο με μια Ferrari, μου φαινεται λογικο το A1 να μαμαει το GT-R

                                  Youtube Video

                                  ======================================================================================

                                  Back to reality:

                                  Audi A1 Quattro

                                  ======================================================================================

                                  Back to 'more real' reality

                                  Τραγικο τουλαχιστον

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • S
                                    sinanai last edited by

                                    Κι εμείς αυτό είχαμε δει τότε και πήραμε το 100άρι. Αλλιώς θα παίρναμε το Άλογο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • E
                                      euripides last edited by

                                      Φανερά κακοστημένο το υπερεκτιμημένο 'διαμάντι' της πρώην DATSUN (για να μη ξεχνιόμαστε), με ορατό δια γυμνού οφθαλμού λάθος συνδυασμό αμορτισέρ – ελατηρίων, κάτι που το κάνει νευρικό στο βρεγμένο.

                                      Σύμφωνα δε με τα specs του δεν δύναται να συγκινεί ΤΟΣΟ πολύ όσο προβάλλεται, ειδικά όταν με τα περισσότερα premium μικρομεσαία Turbo της σειράς, έχεις τουλάχιστον παρόμοια, ή και ανώτερα γκάζια.

                                      Επίσης φαίνεται ότι του είχαν βάλει απλή αμόλυβδη... Φαίνεται και από τα μούτρα του δοκιμαστή, που κάνει σαν κάτι να του βρωμάει. Προφανώς είναι η βενζίνη. Το λέω επειδή έχει αρκετά υψηλή συμπίεση, και με καλή, καθαρή 100άρα θα είχε μια αισθητή βελτίωση σε όλο το φάσμα στροφών... Όχι τίποτε τρελά πράγματα αλλά μια μικρή διάφορα θα υπήρχε...

                                      Mόνο σε επίπεδο κατάστασης αναζήτησης υπερστροφής ισχύος υπερτερεί το Nissan, κάτι που φυσικά λογω premium μετάδοσης δεν μπορεί να κάνει το A1. Προφανώς και σε επίπεδο μεγαλυτέρου φιλτραρίσματος ως προς την γενικότερη αίσθηση υπολείπεται το A1, όχι όμως σε ενοχλητικό βαθμό. Κατά τα αλλά, πουθενά άλλου όμως. Σε επίπεδο αίσθησης ασφάλειας, αποτελεσματικότητας, φιλικότητας, πρακτικότητας, premium ποιότητας εσωτερικού, και premium αδρεναλίνης από τα γκάζια, το A1 είναι δυο κλάσεις ανώτερο, όχι μια...

                                      Επίσης, στην απλή καθημερινή μετακίνηση, σε λεωφόρους όπως πχ η Κηφισίας, όπου για να κινηθείς με το Nissan ως ένα τυπικό premium μικρομεσαίο turbo μέσα σε πυκνή κίνηση, θα πρέπει συνεχώς να κορνάρεις, και να χαλάς τον κόσμο σε θόρυβο, όταν οι υπόλοιποι, θα επιταχύνουν με μια σχέση πάνω, και θα φεύγουν το ίδιο ή και γρηγορότερα από εσένα με το νέο GT-R που χωράει μόνο στις λεωφορειολωρίδες, το A1 είναι δυο κλάσεις ανώτερο, όχι μια...

                                      Τέλος, εμφανισιακά το Α1 είναι ξεκάθαρα ένα ομορφότερο premium αυτοκίνητο, τουλάχιστον για τους περισσότερους, μιας και το Nissan είναι Γκοτζίλας στην όψη. Το εσωτερικό δε του Α1 είναι πολύ πιο προσεγμένο, πιο premium και πιο πολυτελές από του GT-R...

                                      Απ' ότι βλέπω, όλο και περισσότερο μπερδεύουμε τις βούρτσες με τις..... Άντε να δούμε και την επόμενη σύγκριση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • T
                                        taurus last edited by

                                        @ Γιουριπιντες: ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • giuseppe-busso
                                          giuseppe-busso last edited by

                                          Ο χρήστης ΓΚ απήγγειλε έγραψε:
                                          Φανερά κακοστημένο το υπερεκτιμημένο 'διαμάντι' της πρώην DATSUN (για να μη ξεχνιόμαστε), με ορατό δια γυμνού οφθαλμού λάθος συνδυασμό αμορτισέρ – ελατηρίων, κάτι που το κάνει νευρικό στο βρεγμένο.

                                          Σύμφωνα δε με τα specs του δεν δύναται να συγκινεί ΤΟΣΟ πολύ όσο προβάλλεται, ειδικά όταν με τα περισσότερα premium μικρομεσαία Turbo της σειράς, έχεις τουλάχιστον παρόμοια, ή και ανώτερα γκάζια.

                                          Επίσης φαίνεται ότι του είχαν βάλει απλή αμόλυβδη... Φαίνεται και από τα μούτρα του δοκιμαστή, που κάνει σαν κάτι να του βρωμάει. Προφανώς είναι η βενζίνη. Το λέω επειδή έχει αρκετά υψηλή συμπίεση, και με καλή, καθαρή 100άρα θα είχε μια αισθητή βελτίωση σε όλο το φάσμα στροφών... Όχι τίποτε τρελά πράγματα αλλά μια μικρή διάφορα θα υπήρχε...

                                          Mόνο σε επίπεδο κατάστασης αναζήτησης υπερστροφής ισχύος υπερτερεί το Nissan, κάτι που φυσικά λογω premium μετάδοσης δεν μπορεί να κάνει το A1. Προφανώς και σε επίπεδο μεγαλυτέρου φιλτραρίσματος ως προς την γενικότερη αίσθηση υπολείπεται το A1, όχι όμως σε ενοχλητικό βαθμό. Κατά τα αλλά, πουθενά άλλου όμως. Σε επίπεδο αίσθησης ασφάλειας, αποτελεσματικότητας, φιλικότητας, πρακτικότητας, premium ποιότητας εσωτερικού, και premium αδρεναλίνης από τα γκάζια, το A1 είναι δυο κλάσεις ανώτερο, όχι μια...

                                          Επίσης, στην απλή καθημερινή μετακίνηση, σε λεωφόρους όπως πχ η Κηφισίας, όπου για να κινηθείς με το Nissan ως ένα τυπικό premium μικρομεσαίο turbo μέσα σε πυκνή κίνηση, θα πρέπει συνεχώς να κορνάρεις, και να χαλάς τον κόσμο σε θόρυβο, όταν οι υπόλοιποι, θα επιταχύνουν με μια σχέση πάνω, και θα φεύγουν το ίδιο ή και γρηγορότερα από εσένα με το νέο GT-R που χωράει μόνο στις λεωφορειολωρίδες, το A1 είναι δυο κλάσεις ανώτερο, όχι μια...

                                          Τέλος, εμφανισιακά το Α1 είναι ξεκάθαρα ένα ομορφότερο premium αυτοκίνητο, τουλάχιστον για τους περισσότερους, μιας και το Nissan είναι Γκοτζίλας στην όψη. Το εσωτερικό δε του Α1 είναι πολύ πιο προσεγμένο, πιο premium και πιο πολυτελές από του GT-R...

                                          Απ' ότι βλέπω, όλο και περισσότερο μπερδεύουμε τις βούρτσες με τις..... Άντε να δούμε και την επόμενη σύγκριση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Meanwhile in Japan

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr