-
Καλησπέρα παιδιά μήπως ξέρει κανένας πόσο κοστίζει να αλαχτεί η τρόμπα λαδιού (εργατικά εννοώ).
-
Καλησπέρα παιδιά μήπως ξέρει κανένας πόσο κοστίζει να αλαχτεί η τρόμπα λαδιού (εργατικά εννοώ).
-
Καλησπέρα παιδιά μήπως ξέρει κανένας πόσο κοστίζει να αλαχτεί η τρόμπα λαδιού (εργατικά εννοώ).
-
Ο χρήστης varkaris13 έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά μήπως ξέρει κανένας πόσο κοστίζει να αλαχτεί η τρόμπα λαδιού (εργατικά εννοώ).Σε τι αμαξι;
-
Το αμάξι είναι fiat seicento SX 1.1 του 2002 έχω βρει μια τρόμπα λαδιού μεταχειρισμένη 40ευρώ γιατί η καινούρια κάνει 200ευρω και θέλω μόνο τοποθέτηση.Να σημειώσω ότι το αμάξι όταν είναι στην κίνηση πολύ ώρα και ζεσταθεί όταν είναι στο ρελαντί ανάβει το λαμπάκι πίεσης του έκανα γενικό σέρβις και άλλαξα αισθητήρα αλλά τίποτα και μου είπε να πάω να αλλάξω τρόμπα μόλις ανάβει σε λιγο πιο υψηλές στροφές. Τεσπα εγώ δεν θέλω να το αφήσω και σκέφτομαι πριν αλλάξω τρόμπα να βάλω ένα γνήσιο φίλτρο λαδιού γιατί αυτό που μου έβαλε ο μάστορας δεν είναι.
-
Ο χρήστης varkaris13 έγραψε:
Το αμάξι είναι fiat seicento SX 1.1 του 2002 έχω βρει μια τρόμπα λαδιού μεταχειρισμένη 40ευρώ γιατί η καινούρια κάνει 200ευρω και θέλω μόνο τοποθέτηση.Να σημειώσω ότι το αμάξι όταν είναι στην κίνηση πολύ ώρα και ζεσταθεί όταν είναι στο ρελαντί ανάβει το λαμπάκι πίεσης του έκανα γενικό σέρβις και άλλαξα αισθητήρα αλλά τίποτα και μου είπε να πάω να αλλάξω τρόμπα μόλις ανάβει σε λιγο πιο υψηλές στροφές. Τεσπα εγώ δεν θέλω να το αφήσω και σκέφτομαι πριν αλλάξω τρόμπα να βάλω ένα γνήσιο φίλτρο λαδιού γιατί αυτό που μου έβαλε ο μάστορας δεν είναι.Αλλαξε και το φιλτρο με το σωστο και βλεπεις αν θελει και τρομπα.
-
Πάντως στο ρελαντί θεωρείται αποδεκτό να πέφτει πολύ η πίεση εφόσον ανέβει αμέσως μόλις ανέβουν οι στροφές, μήπως έβαλες πολύ λεπτό λάδι;
Μήπως να μετρήσετε την πίεση του λαδιού που βγάζει η τρόμπα. Μήπως δεν φταίει η τρόμπα αλλά υπάρχουν φθορές που δεν επιτρέπουν να κρατάει πίεση; -
Είχα τέτοιο πρόβλημα με ένα fiat uno που είχα. Η αιτία τελικά δεν ήταν η τρόμπα λαδιού, ούτε οι φθορές, αλλά ένα λαστιχάκι που βρίσκεται ανάμεσα στην τρόμπα και το σωλήνα μέσα από τον οποίο τραβάει λάδι από το κάρτερ. Το λαστιχάκι είχε ξεραθεί και προφανώς τραβούσε αέρα στο ρελαντί. Λίγη σιλικόνη του έδωσε και κατάλαβε μια και καλή.
Για να γίνει αυτή η δουλειά, πρέπει να βγει το κάρτερ, πράγμα όχι ιδιαίτερα δύσκολο, αλλά θέλει προσοχή στη στεγανοποίηση.
Πριν ξεκινήσεις όμως, μέτρα την πίεση με όργανο και τσέκαρε μήπως το λάδι που σου έβαλαν είναι πολύ λεπτό.Επίσης, αν ανοίξεις το κάρτερ, είναι ευκαιρία να ρίξεις μια ματιά στα κουζινέτα στροφάλου και μπιελών.
-
Σωστός μπορεί να έχεις και δίκιο γιατί το κάνει όποτε θέλει, δηλαδή δεν ανάβει πάντα το λαμπάκι είχε να μου ανάψει μία εβδομάδα και αυτό πρέπει να είμαι πολύ ώρα στην κίνηση πάντως αν ξέρει κανένας να μου πεί κόστος περίπου θα το εκτιμούσα ιδιαιτερος.Έχω αγοράσει βέβαια οργανάκι πίεσης λαδιού αλλα δεν το έχω βάλει ακόμα ψάχνω για κανένα καλό ηλεκτρολόγο στην Λάρισα.
-
Το είχα κάνει μόνος μου και δεν είχε κανένα κόστος, εκτός από τη σιλικόνη που ξόδεψα. Για συνεργείο δεν ξέρω, δυστυχώς, αλλά δεν είναι δύσκολη δουλειά.
Αλλαγή τρόμπας λαδιού