Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    α, δ, 2 ή 0 ;
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. α, δ, 2 ή 0 ;
    • 1 / 1
    Μοτοσικλέτα
    9
    16
    21
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      joe-bar-team last edited by

      πιο συχνά ποιό;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        joe-bar-team last edited by

        πιο συχνά ποιό;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          joe-bar-team last edited by

          πιο συχνά ποιό;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kon5 last edited by

            Αριστερό

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • xenos
              xenos last edited by

              H σωστή επιλογή είναι:

              ρε κορόιδο είμαι, mp3 εχω

              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikospappas last edited by

                Δεξι, μου εχει μεινει απο τις μοτοσυκλετες για να ειναι το αριστερο ετοιμο να βαλει ταχυτητα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  taurus last edited by

                  Συνήθως δεξί, χειροκίνητο (ή μάλλον ποδοκίνητο ) κιβώτιο γαρ.
                  Αν γλιστράει πολύ, βάζω και τα δύο. Εξάλλου δεν ειναι και πρώτο μπόι η μοτοσυκλέτα, οπότε φτάνω να πατήσω και με τα δυο κάτω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    blackpug106 last edited by

                    δεξι, κατα 80%, μιας κ το αριστερο ειναι στο κιβωτιο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      chrooooo last edited by

                      ηθελα να απαντησω κανενα αλλα δεν εχει επιλογη

                      δεν εχω mp3, απλα κανω ισσοροπια οσο μπορω+υπολογιζω πολυ πριν το φαναρι ωστε να μεινω σταματημενος οσο λιγοτερο γινεται

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        joe-bar-team last edited by

                        σε ποιο σημείο έγραψα για φανάρι;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          chrooooo last edited by

                          Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
                          σε ποιο σημείο έγραψα για φανάρι;

                          που αλλου κατεβαζεις ποδι και οχι stand?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • J
                            joe-bar-team last edited by

                            πχ να δεις το κινητό.

                            ακομα και για να βάλεις σταντ, πρέπει πρωτα να σταματήσεις με καποιο τρόπο.

                            εκτός κι αν το ανοίγεις και σέρνεσαι μεχρι να σταματήσει

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              chrooooo last edited by

                              Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
                              πχ να δεις το κινητό.

                              ακομα και για να βάλεις σταντ, πρέπει πρωτα να σταματήσεις με καποιο τρόπο.

                              εκτός κι αν το ανοίγεις και σέρνεσαι μεχρι να σταματήσει

                              α οκ

                              κατεβαζω το ποδι που κινδυνευει λιγοτερο να περασει απο πανω του ο μεσος ελληνας οδηγος (αυτοματο)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                taurus last edited by

                                Ο χρήστης chrooooo έγραψε:
                                ηθελα να απαντησω κανενα αλλα δεν εχει επιλογη

                                δεν εχω mp3, απλα κανω ισσοροπια οσο μπορω+υπολογιζω πολυ πριν το φαναρι ωστε να μεινω σταματημενος οσο λιγοτερο γινεται

                                Eσύ εισαι εδώ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  chrooooo last edited by

                                  Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                  Eσύ εισαι εδώ?

                                  ετσι, φαντασου με να προσπαθω να κανω το ιδιο με xmax, απολαυση για τους οδηγους πισω μου που βαριουνται (-θα πεσει ο μλκας, δε θα πεσει?)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    c-l-a-b last edited by

                                    σχεδον παντα το αριστερο.επειδη οταν φρεναρω,παντα χρησιμοποιω αμφοτερα τα φρενα..κ επειδη ειναι κ η μερια που κατεβαινω παντα κ η μερια του πλευρικου σταντ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mad_max_geo last edited by

                                      Βασικα χρησιμοποιω και τα 2.Να γινω ποιο συγκεκριμενος το δεξι σε φαναρι και αλλες στασεις και οταν θελω να κατεβω απο το μηχανακι το αριστερο και κατεβαινω απο την αριστερη μερια λογω του σταντ!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr