-
Το citroen c4 1.6 του 2005 της μάνας μου το οποίο θα το έλεγα πολύ αξιόπιστο, (καθώς μέχρι τα 100.000km δεν εμφάνισε κανένα απολύτως πρόβλημα) μας έχει ταλαιπωρήσει τώρα τελευταία με τον ιμάντα δυναμό. Το αμάξι έχει 119.000km. Στο τελευταίο service που του κάναμε (όχι στην citroen) στα 100.000km μας μείωσε με δική του πρωτοβουλία τον ήχο της μηχανής. 5 μέρες μετά το service, κόπηκε ο ιμάντας δυναμό.. Το αμάξι το μάζεψε η express service.. Στα 115.000Km ξανακόπηκε ο ιμάντας δυναμό μαζί με τον τεντωτήρα αυτήν τη φορά.. Τι φταίει? α)Μήπως φταίει αυτό το τελευταίο service που του κάναμε που μειωσε και τον ήχο? β)Μήπως αν το είχαμε κανει στην citroen το service δεν θα είχε συμβεί τώρα αυτο? γ) υπάρχει περίπτωση να πείραξε τον ιμάντα γάτα? το λέω αυτό γιατί και τις δυό φορές κόπηκε οταν φεύγαν οι γονείς μου από το σπιτι μου στη θεσσαλονικη που σπουδάζω που στη γειτονία μου έχει πολλές γάτες οι οποίες παρατηρώ ότι γυροφέρνουν τα αυτοκίνητα και ανεβαίνουν και πάνω τους. Είναι κρίμα πάντως αυτο που συναίβει γιατί πιστεύω ότι δεν φταίει το c4 αλλά φταίνε ή α)οι γάτες ή β)αυτός που έκανε το service ή γ)οι γονείς μου που είναι απαράδεκτοι γιατί ξεχνάν και αργούν να αλλάξουν λάδια, αμελούν τα service (π.χ ποτέ δεν έχουν αλλάξει αμορτισέρ), το έχουν τρακάρει, η μάνα μου το οδηγεί άθλια όπως και εγω επίσης και πιο πολλές φορές το έχουμε πάει σε φανοποιείο παρά σε σενεργείο για service. Τι πιστεύετε? Του βγάζω το καπέλο του c4 πάντως γιατί αν είχαμε άλλη μάρκα π.χ γερμανική το αμάξι θα τα είχε τινάξει προ πολλού.. Ευχαριστώ εκ των προτέρων..
-
Το citroen c4 1.6 του 2005 της μάνας μου το οποίο θα το έλεγα πολύ αξιόπιστο, (καθώς μέχρι τα 100.000km δεν εμφάνισε κανένα απολύτως πρόβλημα) μας έχει ταλαιπωρήσει τώρα τελευταία με τον ιμάντα δυναμό. Το αμάξι έχει 119.000km. Στο τελευταίο service που του κάναμε (όχι στην citroen) στα 100.000km μας μείωσε με δική του πρωτοβουλία τον ήχο της μηχανής. 5 μέρες μετά το service, κόπηκε ο ιμάντας δυναμό.. Το αμάξι το μάζεψε η express service.. Στα 115.000Km ξανακόπηκε ο ιμάντας δυναμό μαζί με τον τεντωτήρα αυτήν τη φορά.. Τι φταίει? α)Μήπως φταίει αυτό το τελευταίο service που του κάναμε που μειωσε και τον ήχο? β)Μήπως αν το είχαμε κανει στην citroen το service δεν θα είχε συμβεί τώρα αυτο? γ) υπάρχει περίπτωση να πείραξε τον ιμάντα γάτα? το λέω αυτό γιατί και τις δυό φορές κόπηκε οταν φεύγαν οι γονείς μου από το σπιτι μου στη θεσσαλονικη που σπουδάζω που στη γειτονία μου έχει πολλές γάτες οι οποίες παρατηρώ ότι γυροφέρνουν τα αυτοκίνητα και ανεβαίνουν και πάνω τους. Είναι κρίμα πάντως αυτο που συναίβει γιατί πιστεύω ότι δεν φταίει το c4 αλλά φταίνε ή α)οι γάτες ή β)αυτός που έκανε το service ή γ)οι γονείς μου που είναι απαράδεκτοι γιατί ξεχνάν και αργούν να αλλάξουν λάδια, αμελούν τα service (π.χ ποτέ δεν έχουν αλλάξει αμορτισέρ), το έχουν τρακάρει, η μάνα μου το οδηγεί άθλια όπως και εγω επίσης και πιο πολλές φορές το έχουμε πάει σε φανοποιείο παρά σε σενεργείο για service. Τι πιστεύετε? Του βγάζω το καπέλο του c4 πάντως γιατί αν είχαμε άλλη μάρκα π.χ γερμανική το αμάξι θα τα είχε τινάξει προ πολλού.. Ευχαριστώ εκ των προτέρων..
-
Το citroen c4 1.6 του 2005 της μάνας μου το οποίο θα το έλεγα πολύ αξιόπιστο, (καθώς μέχρι τα 100.000km δεν εμφάνισε κανένα απολύτως πρόβλημα) μας έχει ταλαιπωρήσει τώρα τελευταία με τον ιμάντα δυναμό. Το αμάξι έχει 119.000km. Στο τελευταίο service που του κάναμε (όχι στην citroen) στα 100.000km μας μείωσε με δική του πρωτοβουλία τον ήχο της μηχανής. 5 μέρες μετά το service, κόπηκε ο ιμάντας δυναμό.. Το αμάξι το μάζεψε η express service.. Στα 115.000Km ξανακόπηκε ο ιμάντας δυναμό μαζί με τον τεντωτήρα αυτήν τη φορά.. Τι φταίει? α)Μήπως φταίει αυτό το τελευταίο service που του κάναμε που μειωσε και τον ήχο? β)Μήπως αν το είχαμε κανει στην citroen το service δεν θα είχε συμβεί τώρα αυτο? γ) υπάρχει περίπτωση να πείραξε τον ιμάντα γάτα? το λέω αυτό γιατί και τις δυό φορές κόπηκε οταν φεύγαν οι γονείς μου από το σπιτι μου στη θεσσαλονικη που σπουδάζω που στη γειτονία μου έχει πολλές γάτες οι οποίες παρατηρώ ότι γυροφέρνουν τα αυτοκίνητα και ανεβαίνουν και πάνω τους. Είναι κρίμα πάντως αυτο που συναίβει γιατί πιστεύω ότι δεν φταίει το c4 αλλά φταίνε ή α)οι γάτες ή β)αυτός που έκανε το service ή γ)οι γονείς μου που είναι απαράδεκτοι γιατί ξεχνάν και αργούν να αλλάξουν λάδια, αμελούν τα service (π.χ ποτέ δεν έχουν αλλάξει αμορτισέρ), το έχουν τρακάρει, η μάνα μου το οδηγεί άθλια όπως και εγω επίσης και πιο πολλές φορές το έχουμε πάει σε φανοποιείο παρά σε σενεργείο για service. Τι πιστεύετε? Του βγάζω το καπέλο του c4 πάντως γιατί αν είχαμε άλλη μάρκα π.χ γερμανική το αμάξι θα τα είχε τινάξει προ πολλού.. Ευχαριστώ εκ των προτέρων..
-
Εφοσον εχετε αγνοια περι των τεχνικων του αυτοκινητου αλλα θελετε να τηρητε μια καλη συντηρηση να το πηγαινετε μονο στην αντιπροσωπεια με το αναλογο κοστος. Οσον αφορα τον ιμαντα..πιθανον το ανταλλακτικο να ηταν νιοστης διαλογης..πιθανον να μην σφικτηκε καλα...πιθανον καποιο ρουλεμαν εχει χαλασει και φερνει μεγαλη κοντρα στον ιμαντα..Αν τον αλλαζατε στην σιτροεν θα ειχατε καποια εγγυηση εργασιας.
Επισης οι γατες δεν κοβουν τους ιμαντες... -
Κάτι λάθος έγινε με την μείωση του ήχου(!).
Το ότι δεν έγινε σε επίσημο δε σημαίνει κάτι, άσχετοι υπάρχουν παντού.... -
Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:
Του βγάζω το καπέλο του c4 πάντως γιατί αν είχαμε άλλη μάρκα π.χ γερμανική το αμάξι θα τα είχε τινάξει προ πολλού. -
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις θα τις λάβω υπ' όψιν μου.. Κάτι άλλο τωρα... Πειράζει που κοντεύει τα 120.000km και δεν έχουν αλλαχτεί τα αμορτισέρ? Τι κίνδυνος υπάρχει?? Εμένα πάντως μια χαρά μου φαίνονται και ας λένε ότι πρέπει να αλλάζονται ανά 80.000km
-
Αναλογα τι ειδους χιλιομετρα εχει κανει και πως το νιωθεις απο αναπηδησεις-αποσβεση.. 120.000km επαρχιακων και εθνικων δρομων δε θα τα εχουν κουρασει..τα ιδια χιλιομετρα με το 70% στη πολη εχουν ηδη πεθανει...
Οσο θες τα αφηνεις το θεμα ειναι πως θα αντιδρασει οταν χρειαστει ποσο ΔΕ μπορεις να ευχαριστηθεις στριψιμο οταν αρχισει να πεφτει αισθητα η αποδοση τους κτλπ..Σχετικα με τον ιμαντα..
Λαθος τανυση υποψιαζομαι γι αυτο διαλυσε και το ρουλεμαν.. Το αμαξι σε συνεργειο CITROEN απο εδω και περα... και δε χρειαζεται να ειναι αντιπροσωπεια. -
Ευχαριστώ nonos! Ωραία τα περισσότερα ευτυχώς είναι σε επαρχιακούς δρόμους...
-
Kalhmera palhkaria apla mia erwthsh den gnwrizw an einai sxetikh me to thema alla mhpws kserei kaneis na mou dwsei mia apanthsh exw ena 207 gt kai akouw ena kelahdhma san poulaki otan zestenetai o kinhthras oxi entono alla enoclhtiko alla mono otan zestathei to amaksi kserete t einai??? Anoiksa to kapo kai to akouw apo th pleyra tou synodhgou..
-
Αν πατησεις γκαζι ενω εισαι σταματημενος αλλαζει η συχνοτητα του κελαηδηματος? Μηπως γινεται τσιριγμα ή σταματαει τελειως? Αν ναι ειναι λαθος τανυσμενος ο ιμαντας του δυναμο.. Κι απο την περιοχη που λες οτι ερχεται ο ηχος, αυτο ειναι το προβλημα πιστευω. Ο μεσα-εκκεντροφορου δεν ειναι γιατι φορας καδενα και οχι ιμαντα.
Γραφε με ελληνικα. -
Μολις παταω γκαζι μεχρι της 2500 σαλ ο ηχος ειναι ο ιδιος μετα εξαφανιζεται ευχομαι να ειναι αυτο που λες γιατι δεν ειμαι για περιπετειες ....σε ευχαριστω
Citroen c4 ιμάντας δυναμό (μήπως γάτα?)