-
Αποκαλύφθηκε κατά το μεγαλύτερο ποσοστό της η νέα 4άρα (F32):
Μάλλον η 435i (ή 440i) πρέπει να είναι αυτή με το Sport πακέτο και τις 19άρες που φοράει το M-Pack της F30/F31.
Πρέπει να είναι πολύ όμορφη...
Περισσότερες φώτο εδώ: http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=767418
Υ.Γ. Έψαξα, αλλά δε βρήκα θέμα. Αν υπάρχει, ας μεταφερθεί εκεί.
-
Αποκαλύφθηκε κατά το μεγαλύτερο ποσοστό της η νέα 4άρα (F32):
Μάλλον η 435i (ή 440i) πρέπει να είναι αυτή με το Sport πακέτο και τις 19άρες που φοράει το M-Pack της F30/F31.
Πρέπει να είναι πολύ όμορφη...
Περισσότερες φώτο εδώ: http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=767418
Υ.Γ. Έψαξα, αλλά δε βρήκα θέμα. Αν υπάρχει, ας μεταφερθεί εκεί.
-
Αποκαλύφθηκε κατά το μεγαλύτερο ποσοστό της η νέα 4άρα (F32):
Μάλλον η 435i (ή 440i) πρέπει να είναι αυτή με το Sport πακέτο και τις 19άρες που φοράει το M-Pack της F30/F31.
Πρέπει να είναι πολύ όμορφη...
Περισσότερες φώτο εδώ: http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=767418
Υ.Γ. Έψαξα, αλλά δε βρήκα θέμα. Αν υπάρχει, ας μεταφερθεί εκεί.
-
Τα κεφάλια των πίσω θα πρέπει να κοπούν .
-
Epic fail η ονομασία σε 4xx
-
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Τα κεφάλια των πίσω θα πρέπει να κοπούν .Τα καθίσματα είναι βαθειά και κάθεσαι πολύ χαμηλά. Το κεφάλι σου ακουμπάει περίπου στο μέσο του προσκεφάλου.
Έτσι φαίνονται τα προσκέφαλα και στην Ε92, αλλά ο χώρος μέσα είναι μια χαρά:
Epic fail η ονομασία σε 4xx
Κι εγώ αυτό έλεγα στην αρχή, αλλά τελικά βγάζει νόημα αυτή η ονομασία απλά δεν το έχουμε συνηθίσει ακόμα.
Στην ουσία πλέον όλα τα μονά νούμερα στις BMW είναι 3θ/4θ/5θ και τα ζυγά είναι 2θ coupe/4θ coupe.
Οπότε κάπως τακτοποιεί τα πράγματα για τα νέα μοντέλα που έρχονται...κι έρχονται ΠΟΛΛΑ καινούρια.
-
Το αμάξι αυτό είναι ο θάνατος του Α5 1,8 στην Ελλάδα.
Για την C coupe κρατάω μια πισινή. -
@EDDIE_147: πόσες C Coupe έχεις δει στην Ελλάδα; Εγώ καμία ως τώρα, σε αντίθεση με τα λίγα Α5 και τις πάμπολλες
ακόμα και πρόσφατες 3άρες Κουπέ... Από ομορφιά είναι υποκειμενικό θέμα, αλλά για μένα η Μερσεντές δε βλέπεται
ούτε καν πλάι στο ασχημόπαπο (για BMW) Ε92 και το αδιάφορο Α5. Αν το σχόλιό σου αφορά τα κυβικά τους, να εκφράσω
μία απορία και μια αμφιβολία: η C180 Coupe είναι 1600 ή 1800; ...και η νέα 4άρα θα βγει ως 416i ή έστω 418i με τον
1600 των 116i, 118i, 316i, 320i ED? Αλλά ακόμα κι αν βγουν όλα σε 1600, να σου βάλω και το Α5 με 1.4TFSI? να στο βάλω,
πόσοι στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια θα έχουν το δίλημμα ποιο από αυτά να αγοράσουν; Η κατηγορία έχει πεθάνει,
το Α5 που λες μαζί με όλα τα υπόλοιπα...Κοιτάζω και ξανακοιτάζω το αυτοκίνητο και μου φαίνεται στο πλάι πολύ όμορφο, απείρως καλύτερο από την Ε92.
Είναι υποκειμενικό αυτό φυσικά, αλλά δείτε στο λινκ του Νίκου, έχει στις φωτογραφίες προς το τέλος και τις δύο και
μπορεί κανείς να κάνει τη σύγκριση. Ελπίζω μόνο να μη μας τα χαλάσουν με το μπροστινό και το πισινό μέρος, βλέπε
Άσσο.Ρε παιδιά, δεν έχει κάτι από 911 στο πλάι;...
-
Η κατηγορία έχει πεθάνει,
το Α5 που λες μαζί με όλα τα υπόλοιπα...Πολύ σωστό σχόλιο.
Παρέλειψα να γράψω ότι το σχόλιο μου είναι ρητορικό.Απλά αν πούλαγε 50 κομμάτια που λέει ο λόγος το Α5, τώρα θα πουλάει 10.
Δεν βρίσκω λόγο να το προτιμήσει κάποιος από τη νέα BMW τώρα που η τελευταία απέβαλλε τα τσιμπούρια του υψηλού κυβισμού και της έλλειψης ροπής του ατμοσφαιρικού κινητήρα.C coupe δεν έχω δει αλλά το αμάξι ήρθε σε μια αντικειμενικά άσχημη περίοδο.
Πιο πολύ το είπα υπο την έννοια ότι ο Έλληνας με το μερκέντι ανέκαθεν είχε καλή σχέση.
Βλέπε τις πάρα πολλές CLK που κυκλοφόρησαν στη χώρα.Ρε παιδιά, δεν έχει κάτι από 911 στο πλάι;...
Ναι γιατί το εμπρός μέρος είναι ελαφρά κυρτό και το πίσω φαίνεται έντονα σαν hatch καθώς το καμουφλάζ κρύβει κάπως τον 3ο όγκο.
Δεν θα φαίνεται έτσι όμως όταν κυκλοφορήσει κανονικά το αμάξι χωρίς φούμο. -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Epic fail η ονομασία σε 4xx
Κι εγώ αυτό έλεγα στην αρχή, αλλά τελικά βγάζει νόημα αυτή η ονομασία απλά δεν το έχουμε συνηθίσει ακόμα.
Στην ουσία πλέον όλα τα μονά νούμερα στις BMW είναι 3θ/4θ/5θ και τα ζυγά είναι 2θ coupe/4θ coupe.
Οπότε κάπως τακτοποιεί τα πράγματα για τα νέα μοντέλα που έρχονται...κι έρχονται ΠΟΛΛΑ καινούρια.
Θα μπορείς να πάρεις 430 χωρίς να είναι Ferrari πχ
κατά τα άλλα το αμάξι είναι διαχρονική αξία όπως είπε και ο Έντυ.
Επίσης το προφίλ το βρίσκω υπέροχο μια το πίσω πλαϊνό παράθυρο είναι πιο αρμονικό τώρα. Πολύ ώριμο σχέδιο.
Αναμένω με αγωνία -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Epic fail η ονομασία σε 4xx
Κι εγώ αυτό έλεγα στην αρχή, αλλά τελικά βγάζει νόημα αυτή η ονομασία απλά δεν το έχουμε συνηθίσει ακόμα.
Στην ουσία πλέον όλα τα μονά νούμερα στις BMW είναι 3θ/4θ/5θ και τα ζυγά είναι 2θ coupe/4θ coupe.
Οπότε κάπως τακτοποιεί τα πράγματα για τα νέα μοντέλα που έρχονται...κι έρχονται ΠΟΛΛΑ καινούρια.
Θα μπορείς να πάρεις 430 χωρίς να είναι Ferrari πχ
κατά τα άλλα το αμάξι είναι διαχρονική αξία όπως είπε και ο Έντυ.
Επίσης το προφίλ το βρίσκω υπέροχο μια το πίσω πλαϊνό παράθυρο είναι πιο αρμονικό τώρα. Πολύ ώριμο σχέδιο.
Αναμένω με αγωνίαΔε θα υπάρξει 430i αλλά 428i και 435i
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Epic fail η ονομασία σε 4xx+00 (απειρο) , εφοσον ισχυει τελικα...
Εννοειται δε οτι στην Κινα θα παει με αλλο νουμερο στα πισω ταμπελακια, αλλιως δεν θα πουληθει ουτε ενα κομματι...
Τιποτα ρε, 2αρα GranCoupe (αν ειναι μεχρι 4,4-4,5μετρα το πολυ, και εμφανισιακα, κοντα στα τελευταια renderings ) και τα μυαλα στα 'αναποδα'
-
Γιατί τι έχει το 4; Εξαιρουμένων Ιαπώνων και Κινέζων...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Epic fail η ονομασία σε 4xx
+00 (απειρο) , εφοσον ισχυει τελικα...
Εννοειται δε οτι στην Κινα θα παει με αλλο νουμερο στα πισω ταμπελακια, αλλιως δεν θα πουληθει ουτε ενα κομματι...
Τιποτα ρε, 2αρα GranCoupe (αν ειναι μεχρι 4,4-4,5μετρα το πολυ, και εμφανισιακα, κοντα στα τελευταια renderings ) και τα μυαλα στα 'αναποδα'
Γιατί ρε σεις? Τι έχει το 4 και φάγατε τέτοιο κόλλημα?
Το μοντέλο δε νομίζω να αλλάξει νούμερο σε άλλες χώρες. Η 430 άλλαξε νούμερο στη Κίνα? 'Η μήπως δε πουλάει?
-
Just Google 4+China. Βέβαια δεν θα λέγεται 4 η ΒMW αλλά 4κάτι και δεν ξέρω αν το 4κάτι ακούγεται περίπου σαν θάνατοςκάτι στα Κινέζικα. Αν ισχύει αυτό η Ferrari δεν πρέπει πούλησε τπτ απο 430 και 458 στην Κίνα. Πάντως το Series 4 θα πρέπει να το αποφύγουν
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Just Google 4+China. Βέβαια δεν θα λέγεται 4 η ΒMW αλλά 4κάτι και δεν ξέρω αν το 4κάτι ακούγεται περίπου σαν θάνατοςκάτι στα Κινέζικα. Αν ισχύει αυτό η Ferrari δεν πρέπει πούλησε τπτ απο 430 και 458 στην Κίνα. Πάντως το Series 4 θα πρέπει να το αποφύγουνΝαι αλλά το νούμερό της δεν είναι 4. Είναι 435, οπότε δε νομίζω να υπάρχει θέμα.
Άλλωστε υποθέτω ότι θα το είχαν σκεφτεί.
Η ουσία είναι ότι πρέπει να διαχωριστεί η coupe από τη sedan γιατί τα μοντέλα είναι πολλά για να μπούνε κάτω από την ίδια ομπρέλα.
Δηλαδή, 3 και 4 θα έχουν:
-Sedan
-Coupe
-Convertible
-GT
-Grand CoupeΟπότε οι 3άρες θα είναι sedan και GT και οι 4άρες θα είναι coupe, convertible και grand coupe.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Just Google 4+China. Βέβαια δεν θα λέγεται 4 η ΒMW αλλά 4κάτι και δεν ξέρω αν το 4κάτι ακούγεται περίπου σαν θάνατοςκάτι στα Κινέζικα. Αν ισχύει αυτό η Ferrari δεν πρέπει πούλησε τπτ απο 430 και 458 στην Κίνα. Πάντως το Series 4 θα πρέπει να το αποφύγουνhttp://japanese.about.com/blqow7.htm
Ιαπωνικό είναι το θέμα κυρίως (αν και δεν αρέσει ούτε στην Κίνα το 4 για παρόμοιους λόγους) και για αυτό και δεν τα λένε 4WD εκεί αλλά AWD. Η Ferrari πάντως πουλάει καλά... βέβαια Ferrari είναι, δεν πάει να λέγεται και 'Ο Χάρος βγήκε Παγανιά', αυτή θα πουλήσει.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Just Google 4+China. Βέβαια δεν θα λέγεται 4 η ΒMW αλλά 4κάτι και δεν ξέρω αν το 4κάτι ακούγεται περίπου σαν θάνατοςκάτι στα Κινέζικα. Αν ισχύει αυτό η Ferrari δεν πρέπει πούλησε τπτ απο 430 και 458 στην Κίνα. Πάντως το Series 4 θα πρέπει να το αποφύγουν
Ναι αλλά το νούμερό της δεν είναι 4. Είναι 435, οπότε δε νομίζω να υπάρχει θέμα.
Άλλωστε υποθέτω ότι θα το είχαν σκεφτεί.
Η ουσία είναι ότι πρέπει να διαχωριστεί η coupe από τη sedan γιατί τα μοντέλα είναι πολλά για να μπούνε κάτω από την ίδια ομπρέλα.
Δηλαδή, 3 και 4 θα έχουν:
-Sedan
-Coupe
-Convertible
-GT
-Grand CoupeΟπότε οι 3άρες θα είναι sedan και GT και οι 4άρες θα είναι coupe, convertible και grand coupe.
Ναι αλλά στο site θα φαίνεται ενα ωραίοτατο 4 αν ακολουθήσουν τα σημερινά πρότυπα παρουσίασης των μοντέλλων. Και θά λέγεται και series 4
-
Το πλαινο feature ειναι εντελως αχρειαστο σχεδιαστικα (πρακτικα λογικα δεν ειναι) και μου θυμιζει Panamera...Πιστευω αν δεν υπηρχε θα ηταν πιο clean. Το αμαξι φαινεται να ειναι μια μικρογραφια της 6.
-
Τη χρήση του 4 για την coupe, και γενικά το διαχωρισμό μονά/ζυγά (όπως κάνει πλέον και η audi αλλά απ την ανάποδη στα Α4/Α5 και Α6/Α7) την σκέφτονταν στην BMW εδώ και σχεδόν μια δεκαετία. Κανονικά η προηγούμενη γενικά θα ακολουθούσε αυτό το μοτίβο. Δεν ξέρω τι είχε γίνει τότε και δεν προχώρησαν αλλά απ' ότι φαίνεται ήρθε το πλήρωμα του χρόνου
BMW F32/F33 - 4 Series