-
Χαιρετώ την παρέα! Πριν λίγες μέρες απέκτησα ένα auris d4d μεταχειρισμένο από Γερμανία. Εχει μόλις 5000 χλμ και πρωτοκυκλοφόρησε τον 9/11. Οπότε έχω ακόμα 2 χρόνια εγγύηση. Δεν είχε κάνει ακόμη σέρβις και το πήγα για το πρώτο αφού έχει κλείσει χρόνος απο την κυκλοφορία του. Εκεί διαπίστωσα έναν θόρυβο απο τον κινητήρα που δεν μου άρεσε. Το είπα στον μηχανικό, το έβαλε στην διάγνωση και αφού δεν έδειξε τίποτα μου είπε πως ΜΑΛΛΟΝ είναι φυσιολογικος! Μάλλον λέει γιατί δεν έχει ξανακούσει τέτοιο κινητήρα να δουλεύει. Ο θόρυβος είναι σαν να χτυπάει ένας κούφιες κουβας και όσο ανεβαίνουν οι στροφές, τόσο αυξάνει. Να τον εμπιστευτεί ή μόλις τελειώσει η εγγύηση θα βγει το πρόβλημα και θα αναγκάστηκε να το πληρώσω;; Εχει διαπιστώσει κανείς κάτοχος τον ίδιο θόρυβο;;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Χαιρετώ την παρέα! Πριν λίγες μέρες απέκτησα ένα auris d4d μεταχειρισμένο από Γερμανία. Εχει μόλις 5000 χλμ και πρωτοκυκλοφόρησε τον 9/11. Οπότε έχω ακόμα 2 χρόνια εγγύηση. Δεν είχε κάνει ακόμη σέρβις και το πήγα για το πρώτο αφού έχει κλείσει χρόνος απο την κυκλοφορία του. Εκεί διαπίστωσα έναν θόρυβο απο τον κινητήρα που δεν μου άρεσε. Το είπα στον μηχανικό, το έβαλε στην διάγνωση και αφού δεν έδειξε τίποτα μου είπε πως ΜΑΛΛΟΝ είναι φυσιολογικος! Μάλλον λέει γιατί δεν έχει ξανακούσει τέτοιο κινητήρα να δουλεύει. Ο θόρυβος είναι σαν να χτυπάει ένας κούφιες κουβας και όσο ανεβαίνουν οι στροφές, τόσο αυξάνει. Να τον εμπιστευτεί ή μόλις τελειώσει η εγγύηση θα βγει το πρόβλημα και θα αναγκάστηκε να το πληρώσω;; Εχει διαπιστώσει κανείς κάτοχος τον ίδιο θόρυβο;;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Χαιρετώ την παρέα! Πριν λίγες μέρες απέκτησα ένα auris d4d μεταχειρισμένο από Γερμανία. Εχει μόλις 5000 χλμ και πρωτοκυκλοφόρησε τον 9/11. Οπότε έχω ακόμα 2 χρόνια εγγύηση. Δεν είχε κάνει ακόμη σέρβις και το πήγα για το πρώτο αφού έχει κλείσει χρόνος απο την κυκλοφορία του. Εκεί διαπίστωσα έναν θόρυβο απο τον κινητήρα που δεν μου άρεσε. Το είπα στον μηχανικό, το έβαλε στην διάγνωση και αφού δεν έδειξε τίποτα μου είπε πως ΜΑΛΛΟΝ είναι φυσιολογικος! Μάλλον λέει γιατί δεν έχει ξανακούσει τέτοιο κινητήρα να δουλεύει. Ο θόρυβος είναι σαν να χτυπάει ένας κούφιες κουβας και όσο ανεβαίνουν οι στροφές, τόσο αυξάνει. Να τον εμπιστευτεί ή μόλις τελειώσει η εγγύηση θα βγει το πρόβλημα και θα αναγκάστηκε να το πληρώσω;; Εχει διαπιστώσει κανείς κάτοχος τον ίδιο θόρυβο;;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Καλοταξιδο φίλε. Πήγαινε οπωσδήποτε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Toyota να το δούνε εντός εγγύησης. Κρίμα να περάσει η εγγύηση κ να σου βγάλει πχ καμία αντλία καυσίμου κ να τρεχεις. Εύχομαι να είναι κάτι απλό. Ενημέρωσε μας.
-
Συγγνώμη, αλλά πώς είσαι τόσο σίγουρος για τα χιλιόμετρα;
Γερμανικό και diesel μετά από 1 χρόνο 5000 χλμ, φαίνεται λίγο απίστευτο.
Να πας σε επίσημο/ εξουσιοδοτημένο συνεργείο Toyota. Εκεί θα περαστεί και θα αναγνωριστεί η εγγύηση. Επίσης, κάνε έναν πλήρη έλεγχο με εγκέφαλο σε όλες τις παραμέτρους (σε κάποια αυτοκίνητα το σύστημα ψεκασμού καταγράφει τη χρήση και υπολογίζει αναλογικά και τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου), οπότε εκεί και σωστά θα ψαχτεί και ο περίεργος ήχος -
Ο χρήστης elvet έγραψε:
Συγγνώμη, αλλά πώς είσαι τόσο σίγουρος για τα χιλιόμετρα;
Γερμανικό και diesel μετά από 1 χρόνο 5000 χλμ, φαίνεται λίγο απίστευτο.Εκτος αν εχει προβλημα
-
Αποκλειεται...ειναι Τουοτα.......wtf!
-
Φίλε μου τα 5000 χλμ. μην τα πιστεύεις.Εγώ όσα αυτ/τα είδα από Γερμανία-Γαλλία πετρέλαια είχαν κατεβασμένα χλμ.Και αρκετά μάλιστα!!
-
Σε εξουσιοδοτημένο ΤΟΥΟΤΑ το πήγα για σέρβις και το άκουσαν φυσιολογικο. Φυσικά πριν έρθει είχα ψάξει ότι τα χλμ είναι αυτά μέσω της εδώ αντιπροσωπείας όπως εξακριβωθηκε και αφού ηρθε. Ο μηχανικός μου είπε πως δεν είναι τα μπεκ και γενικά έτσι κάνει. Εγώ όμως ανησυχώ μήπως μου το τρεναρουν μέχρι να περάσει η εγγύηση. Οπως και έχει πάντως θα το πάω και σε άλλον μηχανικό να το ακούσει καθώς και σε άλλη αντιπροσωπεια. Θα σας κράτησω ενήμερους.
Οσό για τον φίλο που είπε περί κατεβασμενων χλμ σε όσα είδε απο Γερμανία, όντως αυτό ισχύει όλοι οι μάντραδες εδώ τα κατεβάζουν, εγώ όμως το πήρα απ´ ευθείας απο Γερμανία μόνος μου ( χωρίς τη μεσολάβηση κανενός μάντρα) απο την ΤΟΥΟΤΑ στο Μόναχο και εκεί δεν κάνουν τις γνωστές ελληνικές εξυπνάδες. Ενδεικτικά μπορεί να δεις στο mobile.de ότι όλοι πουλάνε με όσα χλμ εχουν, όχι όπως στο car που όλα τα αυτοκίνητα των μάντραδων είναι απο 70-90.000 χλμ...Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Οι μαντράδες παντού ίδιοι είναι και τα χιλιόμετρα τα γυρίζουν και έλληνες και γερμανοί, μαντράδες αλλά και ιδιώτες.
Αν το πήρες από την ίδια την Toyota τότε ναι μάλλον είναι πιο ασφαλές.
Καλό είναι για την εξασφάλισή σου να κάνεις αυτό που άλλωστε προβλέπεται και από το νόμο. Θα δώσεις εντολή η οποία θα απαιτήσεις να γραφτεί (πχ διερεύνηση περίεργου θορύβου σαν κούφιος κουβάς που δυναμώνει με τις στροφές του κινητήρα) και θα απαιτήσεις ολοκληρωμένη γραπτή απάντηση (τσεκάραμε αυτά κι αυτά και δεν διαπιστώθηκε πρόβλημα). Έτσι αν όταν τελειώσει η εγγύηση κάτι πάει στραβά και σου πούνε κάτι λες ότι το πρόβλημα είναι από πιο παλιά όσο ήμουν στην εγγύηση κλπ κλπ.
AURIS 1,4D F/L