Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    honda jazz turbo-γενικές βελτιώσεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. honda jazz turbo-γενικές βελτιώσεις
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    15
    283
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jazzlover last edited by

      Καλησπέρα έχω ένα honda jazz εντελώς μαμά + αυτόματο και θέλω να το ανεβάσω λιγάκι...Για να βάλω turbo απλώς κουμπώνω την τουρμπίνα σκάστρα ιντερκούλερ και είμαι κύριος ή πρέπει να αλλάξω και άλλα πράγματα?
      Και γενικά τι άλλο προτείνετε γιατί μαμά είναι λίιιγο πιο αργό από τον χάρο :Ρ
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων :')

      1 Reply Last reply Reply Quote 7
      • J
        jazzlover last edited by

        Καλησπέρα έχω ένα honda jazz εντελώς μαμά + αυτόματο και θέλω να το ανεβάσω λιγάκι...Για να βάλω turbo απλώς κουμπώνω την τουρμπίνα σκάστρα ιντερκούλερ και είμαι κύριος ή πρέπει να αλλάξω και άλλα πράγματα?
        Και γενικά τι άλλο προτείνετε γιατί μαμά είναι λίιιγο πιο αργό από τον χάρο :Ρ
        Ευχαριστώ εκ των προτέρων :')

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jazzlover last edited by

          Καλησπέρα έχω ένα honda jazz εντελώς μαμά + αυτόματο και θέλω να το ανεβάσω λιγάκι...Για να βάλω turbo απλώς κουμπώνω την τουρμπίνα σκάστρα ιντερκούλερ και είμαι κύριος ή πρέπει να αλλάξω και άλλα πράγματα?
          Και γενικά τι άλλο προτείνετε γιατί μαμά είναι λίιιγο πιο αργό από τον χάρο :Ρ
          Ευχαριστώ εκ των προτέρων :')

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • A
            aris last edited by

            Απλά τα κουμπώνεις στις υποδοχές τους και μετά είσαι.. κύριος!!!
            Να'σαι καλά

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • V
              vaggelis_306 last edited by

              Ο χρήστης jazzlover έγραψε:
              Καλησπέρα έχω ένα honda jazz εντελώς μαμά + αυτόματο και θέλω να το ανεβάσω λιγάκι...Για να βάλω turbo απλώς κουμπώνω την τουρμπίνα σκάστρα ιντερκούλερ και είμαι κύριος ή πρέπει να αλλάξω και άλλα πράγματα?
              Και γενικά τι άλλο προτείνετε γιατί μαμά είναι λίιιγο πιο αργό από τον χάρο :Ρ
              Ευχαριστώ εκ των προτέρων :')

              Θέλεις τουρμπίνα εγκέφαλο πρόγραμμα ιντερκούλερ πιστόνια φλάτζες εξάτμιση δίσκο πλατό κ χίλια δυο άλλα πράγματα κ περίπου 5000 ευρώ κ κάθε μέρα θα σου παρουσιάζεται κ νέο πρόβλημα. Αν σου φαίνεται αργό σαν αμάξι για μένα πούλα το κ πάρε type r!! Λιγότερα θα σου βγει

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ο χρήστης Άρης έγραψε:
                Απλά τα κουμπώνεις στις υποδοχές τους και μετά είσαι.. κύριος!!!
                Να'σαι καλά

                Έτσι. Πουλάνε και στο Πλαίσιο μάρκας Turbo-X, αντί για επώνυμα, για να βγει πιο οικονομικά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • A
                  alexeft last edited by

                  Βάλτου κινητήρα από τσι να γίνει φολκσβάγκεν τζαζ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • A
                    antonn last edited by

                    Αντέχει τα παραπάνω άλογα και τη ροπή το αυτόματο; Γιατί έχουν όριο πόση ροπή δέχονται. Σίγουρα σε συμφέρει να πάρεις κάτι άλλο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • V
                      vaggelis_306 last edited by

                      Ο χρήστης antonn έγραψε:
                      Αντέχει τα παραπάνω άλογα και τη ροπή το αυτόματο; Γιατί έχουν όριο πόση ροπή δέχονται. Σίγουρα σε συμφέρει να πάρεις κάτι άλλο.

                      Μόνο το σασμάν σε πείραξε?? Όλα τα άλλα τα σκέφτηκες??

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • A
                        antonn last edited by

                        Πράγματι όσοι έχουν κάνει μετατροπές ξέρουν τι πίκρα είναι. Είχα κάνει μετατροπή Nissan cherry από 1000 σε 1500, δηλαδή από 50 σε 75 άλογα. Τι τράβηξα δε λέγεται, τα λεφτά που έδωσα, και τότε τα αυτοκίνητα δεν ήταν τόσο περίπλοκα. Και ο Βαγγέλης παραπάνω έχει κάνει μετατροπή, για αυτό είναι τόσο κάθετος.
                        Όμως για τα αυτόματα υπάρχει πρόβλημα σοβαρό πως δεν αντέχουν παρά μέχρι ένα όριο ροπής. Δηλαδή μερικοί δυνατότεροι κινητήρες δεν μπαίνουν με τίποτε. Τώρα αν βάλει κάποιος ένα συμβατό κινητήρα, μπορεί να μην το πατάει αρχικά μέχρι να του φτιάξει φρένα, αμορτισέρ, ελατήρια, λάστιχα, ζάντες κα.
                        Πολύ χρήμα, χρόνος, ταλαιπωρία για σίγουρα κακή αξιοπιστία. Να φανταστείς μετά τη μετατροπή έμεινα στον δρόμο και έσπρωχνα το Nissan των τεσσάρων ετών!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • P
                          panosft last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                          Απλά τα κουμπώνεις στις υποδοχές τους και μετά είσαι.. κύριος!!!
                          Να'σαι καλά

                          Έτσι. Πουλάνε και στο Πλαίσιο μάρκας Turbo-X, αντί για επώνυμα, για να βγει πιο οικονομικά.

                          Μπορείς να μπεις και στο φόρουμ της honda εκεί είναι ψαγμένοι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • R
                            r200 last edited by

                            Ο χρήστης antonn έγραψε:
                            Πράγματι όσοι έχουν κάνει μετατροπές ξέρουν τι πίκρα είναι. Είχα κάνει μετατροπή Nissan cherry από 1000 σε 1500, δηλαδή από 50 σε 75 άλογα. Τι τράβηξα δε λέγεται, τα λεφτά που έδωσα, και τότε τα αυτοκίνητα δεν ήταν τόσο περίπλοκα. Και ο Βαγγέλης παραπάνω έχει κάνει μετατροπή, για αυτό είναι τόσο κάθετος.
                            Όμως για τα αυτόματα υπάρχει πρόβλημα σοβαρό πως δεν αντέχουν παρά μέχρι ένα όριο ροπής. Δηλαδή μερικοί δυνατότεροι κινητήρες δεν μπαίνουν με τίποτε. Τώρα αν βάλει κάποιος ένα συμβατό κινητήρα, μπορεί να μην το πατάει αρχικά μέχρι να του φτιάξει φρένα, αμορτισέρ, ελατήρια, λάστιχα, ζάντες κα.
                            Πολύ χρήμα, χρόνος, ταλαιπωρία για σίγουρα κακή αξιοπιστία. Να φανταστείς μετά τη μετατροπή έμεινα στον δρόμο και έσπρωχνα το Nissan των τεσσάρων ετών!

                            τους συγκεκριμενους κινητηρες Ε10,Ε13,Ε15 τους γνωριζα πολυ καλα,ηταν κοινα τα περισσοτερα αναλωσιμα και εξαρτηματα μπορουσες να κανεις οποιοδηποτε συνδυασμο απο τους 3 τους μονο ψυγειο νερου εβαζες μεγαλυτερο, ηταν πανευκολοι και ειχαν διαρκεια 120.000χλμ μετα εκαιγαν λαδι η με τη φουσκα νερου την 95-90 ηταν θεμα χρονου να κανει ρηγμα στον 3οκυλινδρο της κεφαλης
                            δεν μπορουσες να πας στον 1.6 επειδη ειχε διαφορετικη πολλαπλη εξαγωγης με 2πλο σωληνα με φαρδυτερα καζανια
                            σιγα το δυσκολο αυτοκινητο με τα αδυναμα ατμοσφαιρικα μοτερ καμια δυσκολια απο ατμοσφαιρικο 1.0-1.3-1.5 καλα το 1.5turbo ηθελε καποια πραγματα αλλα οχι σαν τα καινουρια που το σασι εχει περιορισμενο χωρο και εγκεφαλους

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • G
                              giorgos_krhth_91 last edited by

                              Βαλτου εκει ενα v-tec 1.6 και πανω να γουσταρεις,ακου εκει turbo honda..Ντροπη

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • V
                                vaggelis_306 last edited by

                                Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
                                Βαλτου εκει ενα v-tec 1.6 και πανω να γουσταρεις,ακου εκει turbo honda..Ντροπη

                                Κ πως θα τον βάλει τον 16αρη πάνω?? jazz είναι όχι civic αν διάβασες!! κ μην αρχίσεις να λες τίποτα για πατέντες γιατί ξέρουμε πως καταλήγουν

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • G
                                  giorgos_krhth_91 last edited by

                                  Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:

                                  Βαλτου εκει ενα v-tec 1.6 και πανω να γουσταρεις,ακου εκει turbo honda..Ντροπη

                                  Κ πως θα τον βάλει τον 16αρη πάνω?? jazz είναι όχι civic αν διάβασες!! κ μην αρχίσεις να λες τίποτα για πατέντες γιατί ξέρουμε πως καταλήγουν

                                  Το πως θα βαλει turbo δεν σε πειραξε αλλα σε πειραξε ο 16αρης ,ας το πουλησει να παρει κανενα crx με 2 χιλιαρικα και με τα ρεστα ενα yaris 1.0

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • V
                                    vaggelis_306 last edited by

                                    Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:

                                    Βαλτου εκει ενα v-tec 1.6 και πανω να γουσταρεις,ακου εκει turbo honda..Ντροπη

                                    Κ πως θα τον βάλει τον 16αρη πάνω?? jazz είναι όχι civic αν διάβασες!! κ μην αρχίσεις να λες τίποτα για πατέντες γιατί ξέρουμε πως καταλήγουν

                                    Το πως θα βαλει turbo δεν σε πειραξε αλλα σε πειραξε ο 16αρης ,ας το πουλησει να παρει κανενα crx με 2 χιλιαρικα και με τα ρεστα ενα yaris 1.0

                                    Διάβασε από την αρχή όλα τα ποστ μου αγορίνα να δεις τι έγραψα κ μετά σχολίασε

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr