-
Καλησπέρα,
Είμαι 1ο ετής φοιτητής και τώρα βρίσκομαι σε αναζήτηση για αγορά αυτοκίνητου... Έχω τρέλα με τα sport αυτοκίνητα... Κοιτάω για κάποιο αμάξι μέχρι 1.600 ή έστω max 1.800 κυβικά (αν μπορέσω με 350ευρώ που παίρνω να το συντηρώ ), που να χει μια σχετικά δυνατή απόδοση, χωρίς όμως τα άλογα του να προέρχονται από after market turbo κλπ... Όχι πολύ παλιάς τεχνολογίας (δηλαδή να χει ABS, ESP, Air Bags). Τώρα όσο αφορά το οικονομικό, η τιμή του (με τα παζάρια ) να μην ξεπεράσει τα 6.500χιλ...
Έχω μερικά υπ όψιν μου όπως: (Mazda RX-8, Fiat Barvo T-Jet 150HP, VW Golf 1.4 GT 170HP και από 1,8 Seat Leon Fr 00-05 και Toyota Celica T-sport 192PS)...
Είμαι μπερδεμένος λίγο γιατί για το καθένα από αυτά τα μοντέλα έχω διαβάσει και έχω ακούσει διάφορα αρνητικά σχόλια και δεν ξέρω κατά πόσο ισχύουν, όπως πχ ότι το Celica με τα 192PS αν το δουλεύεις σε ψηλές στροφές έχει θέμα με το μοτέρ του (ειδικά αν είναι πριν το 03) ή για το RX-8 ότι καίει τα κερατά του από βενζίνη άλλα και από λάδια και ότι το μοτέρ αν είσαι τυχερός μπορεί να το χαρείς μέχρι τα 100.000χιλ...
Θα ήθελα μερικά σχόλια, γνώμες, εμπειρίες και εναλλακτικές προτάσεις αν υπάρχουν...
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων! -
Καλησπέρα,
Είμαι 1ο ετής φοιτητής και τώρα βρίσκομαι σε αναζήτηση για αγορά αυτοκίνητου... Έχω τρέλα με τα sport αυτοκίνητα... Κοιτάω για κάποιο αμάξι μέχρι 1.600 ή έστω max 1.800 κυβικά (αν μπορέσω με 350ευρώ που παίρνω να το συντηρώ ), που να χει μια σχετικά δυνατή απόδοση, χωρίς όμως τα άλογα του να προέρχονται από after market turbo κλπ... Όχι πολύ παλιάς τεχνολογίας (δηλαδή να χει ABS, ESP, Air Bags). Τώρα όσο αφορά το οικονομικό, η τιμή του (με τα παζάρια ) να μην ξεπεράσει τα 6.500χιλ...
Έχω μερικά υπ όψιν μου όπως: (Mazda RX-8, Fiat Barvo T-Jet 150HP, VW Golf 1.4 GT 170HP και από 1,8 Seat Leon Fr 00-05 και Toyota Celica T-sport 192PS)...
Είμαι μπερδεμένος λίγο γιατί για το καθένα από αυτά τα μοντέλα έχω διαβάσει και έχω ακούσει διάφορα αρνητικά σχόλια και δεν ξέρω κατά πόσο ισχύουν, όπως πχ ότι το Celica με τα 192PS αν το δουλεύεις σε ψηλές στροφές έχει θέμα με το μοτέρ του (ειδικά αν είναι πριν το 03) ή για το RX-8 ότι καίει τα κερατά του από βενζίνη άλλα και από λάδια και ότι το μοτέρ αν είσαι τυχερός μπορεί να το χαρείς μέχρι τα 100.000χιλ...
Θα ήθελα μερικά σχόλια, γνώμες, εμπειρίες και εναλλακτικές προτάσεις αν υπάρχουν...
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων! -
Καλησπέρα,
Είμαι 1ο ετής φοιτητής και τώρα βρίσκομαι σε αναζήτηση για αγορά αυτοκίνητου... Έχω τρέλα με τα sport αυτοκίνητα... Κοιτάω για κάποιο αμάξι μέχρι 1.600 ή έστω max 1.800 κυβικά (αν μπορέσω με 350ευρώ που παίρνω να το συντηρώ ), που να χει μια σχετικά δυνατή απόδοση, χωρίς όμως τα άλογα του να προέρχονται από after market turbo κλπ... Όχι πολύ παλιάς τεχνολογίας (δηλαδή να χει ABS, ESP, Air Bags). Τώρα όσο αφορά το οικονομικό, η τιμή του (με τα παζάρια ) να μην ξεπεράσει τα 6.500χιλ...
Έχω μερικά υπ όψιν μου όπως: (Mazda RX-8, Fiat Barvo T-Jet 150HP, VW Golf 1.4 GT 170HP και από 1,8 Seat Leon Fr 00-05 και Toyota Celica T-sport 192PS)...
Είμαι μπερδεμένος λίγο γιατί για το καθένα από αυτά τα μοντέλα έχω διαβάσει και έχω ακούσει διάφορα αρνητικά σχόλια και δεν ξέρω κατά πόσο ισχύουν, όπως πχ ότι το Celica με τα 192PS αν το δουλεύεις σε ψηλές στροφές έχει θέμα με το μοτέρ του (ειδικά αν είναι πριν το 03) ή για το RX-8 ότι καίει τα κερατά του από βενζίνη άλλα και από λάδια και ότι το μοτέρ αν είσαι τυχερός μπορεί να το χαρείς μέχρι τα 100.000χιλ...
Θα ήθελα μερικά σχόλια, γνώμες, εμπειρίες και εναλλακτικές προτάσεις αν υπάρχουν...
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων! -
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2923501/ και εισαι αρχοντας.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2894003/ ή αυτο για παιχνιδια με την ουρα -
-
Στα 350 ευρώ τι βάζεις μέσα; Είναι μόνο για το αυτοκίνητο ή και για να φας πιεις ντυθείς;
Αν είναι μόνο για αυτοκίνητο εννοούμε μόνο βενζίνες, λάδια και απλή συντήρηση ή πρέπει να πληρωθεί και σήμα, ασφάλεια, ΚΤΕΟ, λάστιχα, συμπλέκτης κλπ; Στην τελευταία περίπτωση ίσως να ζοριστείς.
Καλό θα είναι να τα υπολογίσεις όλα αυτά ανά έτος. Έχεις 350χ12=4200 θεωρώ όλα για το αυτοκίνητο.
Πόσα χλμ θα κάνεις για να βάλεις ανάλογη βενζίνη. Έστω 10.000χλμ το χρόνο. Με μια κατανάλωση 9 θέλεις 900λίτρα=ας πούμε 800 ευρώ. (με αυτά που λέμε σε πόλη και με φοιτητικό οδήγημα μπορεί να έχεις παραπάνω... εγώ με το φοιτητικό μου 1200 και τα μυαλά στα κάγκελα είχα πάνω από 12 λίτρα...)
Ασφάλεια+επασφάλιστρο επειδή είσαι νέος, ετήσιο σήμα μισό κτεο ανά έτος 700
Σέρβις απλό 1 το χρόνο λάδια φίλτρα 120
Πιο μεγάλα πράματα όπως λάστιχα ανά 3 χρόνια=300/3, συμπλέκτη κάποτε 300, εξάτμιση 300,αμορτισέρ 300, ιμάντα 300.... μερικά μπορεί να έχουν μόλις γίνει άλλα να περιμένουν εσένα για να γίνουν. Έστω όμως ότι όλα έρχονται ομαλά στη διάρκεια του χρόνου...βάλε άλλα 300+.
Έκτακτα όπως βελτιώσεις, αξεσουάρ, πάρκινγκ,κλήσεις, ζημιές (τουρμπίνες, τρακαρίσματα)... 100+
Έτσι όπως το βλέπω με τους πολύ πρόχειρους, πολύ επιεικείς και μισοτυχαίους υπολογισμούς θέλεις τα μισά σου λεφτά αν όλα πάνε καλά. Θα υπολόγιζα όχι +20% αλλά +40% περιθώριο για να μπορούν να καλυφτούν τα μεγάλα έξοδα προτού υπάρξει αποθεματικό (που θα πρέπει να φροντίσεις να δημιουργηθεί) οπότε πάει στα ~2800. Άμα βάλεις και ότι μπορεί κάποια πράματα να είναι πιο ακριβά από όσο λέω εύκολα ζορίζεσαι.
Σε συμφέρει λοιπόν να πάρεις κάτι αξιόπιστο και σχετικά οικονομικό. που να έχει φρέσκα λάστιχα και ιμάντα (αν έχει τα χλμ και προβλέπεται) και όχι τελειωμένα αμορτισέρ. Ιδανικά θα ήθελες να μην εξαντλήσεις όλο το κεφάλαιο ώστε να έχεις λίγο αποθεματικό. Αξίζει να το ψάξεις καλά, με τα λεφτά στο χέρι είναι καλή εποχή για αγοραστές, αγοράζεις πράματα που ούτε στον ύπνο σου πριν 3 χρόνια...
Το RX8 να το ξεχάσεις, δεν ταιριάζει με την τσέπη σου ακόμα και να μην του έχουν πιεί το αίμα. Το ΜΧ5 είναι πολύ καλό αρκεί να μην το τρακάρεις (ακριβά επίσημα ανταλλακτικά). Γενικά για το κάθε μοντέλο υπάρχουν και κάποιοι που θα ξέρουν να σου πουν.
Στις μέχρι τώρα προτάσεις θα έβαζα και το Hyundai Coupe, σπορτίφ μόνο σε εμφάνιση αλλά έχει χώρους, αξιοπιστία, φτηνή συντήρηση. Ή το Suzuki Swift το καλό. -
Εάν τα 350 € είναι το ποσό με το οποίο θα πρέπει να καλύψεις όλες τις υποχρεώσεις σου, τότε προσγειώσου (φιλικά και χωρίς παρεξήγηση) και δες πιο συμβατικά αυτοκίνητα...
-
Scooter...;
-
206 Gti!! !
-
Τα 350 μόνο για το αμάξι παιδιά... Αν και έχω σκοπό όποιο αμάξι και να πάρω να μην το πειράξω πολύ, δηλαδή εν καιρό να του βάλω κάνα φίλτρο και εξάτμιση, όχι turbo κλπ... Θα κοιτάξω φυσικά να χει λάστιχα και ανάρτηση σε πολύ καλή κατάσταση... Τώρα όσο αφορά σήμα ασφάλειες κλπ το καλοκαίρι θα κάνω extra δουλειά με καλύτερα λεφτά, όποτε θα μπορώ να τα πληρώσω αυτά... Όσο για τα χιλιόμετρα που θα κάνει το αμάξι, θα ναι περίπου 1.000χιλ τον μήνα... Όποιος έχει εμπειρία από Celica αν μπορεί ας μου την γνώμη του για το αμάξι αυτό... (απόδοση κινητήρα, κρατήματα, κόστος συντήρησης) Με ενδιαφέρει λίγο παραπάνω από όλα τα άλλα... Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας παιδιά!
-
Μακριά από RX-8.
Δεν είναι για τις εποχές που ζούμε.
Με την βενζίνη να κινείται από 1.70-1.85 και κατανάλωση γύρω στα 14 λίτρα εντός πόλης δεν θέλω να το σκέφτομαι.
Και είναι ακριβό στην συντήρηση.Το ξέρω ότι τραβάνε οι τιμές που βρίσκεις και με 6.500€ αλλά δεν θα σταματάς να δίνεις μετά την αγορά του
Εγώ θα σου προτείνω εντελώς διαφορετικά από αυτά που γράφεις.Κορυφή για μένα.
Παιχνιδιάρικο,κάμπριο,αξιόπιστο,διθέσιο και πανέμορφο (all time classic)Μόνο αρνητικό η μαλακή κουκούλα (μπορεί να χτυπάει σε υψηλές ταχύτητες και κίνδυνος διάρηξης)
Γιαπωνεζάκι,νορμάλ συντήρηση,καλές επιδόσεις,έχεις να βάλεις και 2 άτομα πίσω,νορμάλ διαστάσεις.
Mικρό διαβολάκι,ότι πρέπει για νέο οδηγό που ζητά και λίγο νεύρο και νορμάλ συντήρηση.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Αν έχεις μαζέψει 10€ π.χ για το αυτοκίνητο μην πας να αγοράσεις ένα που κάνει 10€.Να αφήσεις 3-4€ στην άκρη γιατί όλο και κάτι θα ζητήσει και ίσως σύντομα.
-
Δηλαδή για να καταλάβω... Για να χω ένα αμάξι 1.8 πρέπει να δίνω 500+ τον μήνα για το αμάξι??? Εγώ δεν θέλω να το πειράξω πολύ μετά την αγορά όπως είπα, οπότε δεν θα χω πολλά μηνιαία έξοδα... Ασφάλειες, σήμα, service κλπ θα πληρώνονται από ξεχωριστά λεφτά... Πιο πολύ θέλω να μου πείτε γνώμες για κάποιο αμάξι παρόμοιου στυλ με αυτά που σας είπα... Με το οικονομικό θα δω πως τα βολέψω...! Ευχαριστώ πολύ πάντως!
-
Παρε καποιο ποιο μικρο μεχρι 1.600 κυβικα και στιφτο.Δε χρειαζεται να ειναι 1.800 και αλογα πολλα...
-
Για αυτό εδώ τι λέτε?? http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2903656/
-
Παρα πολυ καταναλωση το rc, πριν λιγο καιρο εψαχνα το rallye για αγορα αλλα μετα απο καποιες ωρες συμβιωσης με ενα rallye ειδα οτι τα 11-12 λιτρα στα 100 ειναι πολυ ευκολη υποθεση.
Δες το colt czt που ειναι 1,5 turbo και σχετικα οικονομικο για τις επιδοσεις του.
Επισης δες και το ignis sport μιας και στα χρηματα που πουλιεται ειναι πολυ καλη ευκαιρια μιας και ειναι αλεξισφαιρο πραγματικα και δεν χαλαει με τιποτα εχει καλες επιδοσεις αλλα ειναι λιγο κουτσουρο(αν δεν σε πειραζει αυτο παρτο).Στα 180,000 που πουλησα το δικο μου δεν ειχε το παραμικρο προβλημα.
Θα σου λεγα και για yaris t sport αλλα τα δινουν σε υπερβολικες τιμες.
Tελος μιας και ειμαι στην αντιστοιχη κατασταση με σενα(φοιτητης με καποια εξτραδακια απο δουλεια)απο εμπιρεια σου λεω βρες κατι που να ναι κυριως αξιοπιστο γιατι αν εχεις 5-6 κατοσταρικα το μηνα και σου προκυψει ζημια 3-4 κατοσταρικα τον ηπιες. -
αφου το εχεις αποφασίσει μονός σου! πάρε το σελικα να τελειώνεις!
Ο χρήστης PHIL [b έγραψε:
TRD[/b:2evby4hz]':2evby4hz].. Όσο για τα χιλιόμετρα που θα κάνει το αμάξι, θα ναι περίπου 1.000χιλ τον μήνα... Όποιος έχει εμπειρία από** Celica** αν μπορεί ας μου την γνώμη του για το αμάξι αυτό... (απόδοση κινητήρα, κρατήματα, κόστος συντήρησης) Με -
Όχι φίλε iROC, δεν έχω αποφασίσει τίποτα ακόμα... Είπα απλά ότι μου αρέσει λίγο παραπάνω το Celica και θα ήθελα να ακούσω κάποια γνώμη - εμπειρία για αυτό... Τώρα όμως αν δεν δω - ακούσω πολύ προσεκτικά τι παίζει με το Celica σε αυτά τα θέματα που είπα (αξιοπιστία, απόδοση, συντήρηση κλπ) και να δω ότι είναι ένα έμπιστο αμάξι που θα μπορώ να συντηρήσω με τα χρήματα που διαθέτω φυσικά και δεν θα το αγοράσω... Για αυτό ζήτησα γνώμες για την αγορά του αυτοκινήτου μου... Αν όπως βλέπω η πλειοψηφία προτείνει κάτι πιο 'μικρό - οικονομικό' για αρχή, θα ψάξω καλύτερα για κάποια άλλα μοντέλα, όπως αυτά που μου έχουν προταθεί παραπάνω...!
-
Ο χρήστης PHIL TRD έγραψε:
Δηλαδή για να καταλάβω... Για να χω ένα αμάξι 1.8 πρέπει να δίνω 500+ τον μήνα για το αμάξι??? Εγώ δεν θέλω να το πειράξω πολύ μετά την αγορά όπως είπα, οπότε δεν θα χω πολλά μηνιαία έξοδα... Ασφάλειες, σήμα, service κλπ θα πληρώνονται από ξεχωριστά λεφτά... Πιο πολύ θέλω να μου πείτε γνώμες για κάποιο αμάξι παρόμοιου στυλ με αυτά που σας είπα... Με το οικονομικό θα δω πως τα βολέψω...! Ευχαριστώ πολύ πάντως!Το να έχεις αυτοκίνητο έχει αρκετά έξοδα. Και επειδή δεν είσαι και πολύ αποφασισμένος και δεν έχεις θέσει και πολλούς περιορισμούς καλό είναι να σιγουρέψεις το οικονομικό. Δεν θα δεις μετά, από πριν να έχεις ψάξει το πράμα και να έχεις εξασφαλίσει τη χρηματοδότηση και πάντα να φυλάς και περιθώριο. Καλό που καλύπτονται ασφάλειες σήμα κλπ.
-
Δυστυχως τα παιδια παραπανω εχουν δικιο Φιλ. Ενα αυτοκινητο εχει παντα εξοδα, οπως και να το κανεις. Ειδικα εαν αποτελει το κυριο μεσο μεταφορας σου σε καθημερινη βαση. Δεν μπορει να μην εχει βενζινη πχ και εχεις 10 ευρω και να λες ασε μωρε θα παρω καπνο, θα παω για καφε η κατι τετοιο. Πρπεει να τα βαλεις σε βενζινη για παραδειγμα. Το λεω επειδη ολοι μας πλεον, αρκετοι τλχ, ειμαστε σφιχτα. Μην σκεφτεσαι δλδ οτι θα τα βολεψεις, να τα εχεις ηδη βρει φιλε μου.
Στις εποχες πιυ ζουμε και επειδη σαν φοιτητης κι εγω θα σου ελεγα να πας σε χαμηλοτερα κυβικα απο 1800. Ειναι ακριβα στην συντηρηση. Τα περισσοτερα επισης που εχουν χαμηλοτερα κυβικα με πολλα αλογα, τουρμπο επι των πλειστων, οταν θα τα 'πιεσεις' ανεβασεις στροφες θα σου καψουν.
Μακρυα λοιπον απο το RX8, παρα πολυ ακριβο αυτοκιντηο στη συντηρηση του. Λαδια, τα κατεβαζει ετσι για πλακα οπως και τη βενζινη και εαν δεν κανω λαθος τα γνησια ανταλλακτικα ειναι λιγο τσιμπημενα. Ναι πολλα αλογα, ωραιο κλπ αλλα ακριβο.
Για το celica δεν εχω ακουσει κατι κακο τυπου αναξιοπιστο και θα μου εκανε και εντυπωση μιας και ειναι toyota αλλα νομιζω οτι και αυτο ειναι λιγο ακριβουτσικο και ειδικα στα ανταλλακτικα πρεπει να ειναι ακριβο καθως ειναι και πιο παλιο i guess.
Θα σου ελεγα να πας σε mx5 mk2.5 που εχει εναν πολυ ωραιο κινητηρα τον 1600αρι που ειναι πεχνιδιαρικο, σπορ εμφανιση, καθως 2θεσιο. Το καινουργιο, αυτο που κυκλοφορει τωρα, μπορει να ειναι πιο φρεσκο αλλα ειναι 1800αρι με 124 αλογα και για εμενα θα ηθελε περισσοτερα αλογα απο αυτα που εχει. Προσωπικη εμπειρια και αποψη βεβαια.
Παντως φιλε μου να σκεφτεις, βενζινες, σερβις, σημα, ασφαλεια και εννοειται τα απροοπτα. Να εισαι καλυμενος. Εντελει να κανει τη δουλεια του φιλε. Μην μας παρινει και ολα τα φραγκα. -
Για γρήγορο αντί για το brava θα κοιτούσα το punto tjet που είναι πιο μικρό και ελαφρύ και λιγότερο προς το οικογενειακό. Αλλιώς για πιο οικονομικό και αξιόπιστο το Swift. Αδυναμία μου είναι το Yaris αλλά έχει πιο ακριβό κόστος συντήρησης από όσο ξέρω καθώς και ανταλλακτικά (αχρείαστα να είναι).
Αγορά Αυτοκινήτου