-
Καλησπέρα,
Είμαι 1ο ετής φοιτητής και τώρα βρίσκομαι σε αναζήτηση για αγορά αυτοκίνητου... Έχω τρέλα με τα sport αυτοκίνητα... Κοιτάω για κάποιο αμάξι μέχρι 1.600 ή έστω max 1.800 κυβικά (αν μπορέσω με 350ευρώ που παίρνω να το συντηρώ ), που να χει μια σχετικά δυνατή απόδοση, χωρίς όμως τα άλογα του να προέρχονται από after market turbo κλπ... Όχι πολύ παλιάς τεχνολογίας (δηλαδή να χει ABS, ESP, Air Bags). Τώρα όσο αφορά το οικονομικό, η τιμή του (με τα παζάρια ) να μην ξεπεράσει τα 6.500χιλ...
Έχω μερικά υπ όψιν μου όπως: (Mazda RX-8, Fiat Barvo T-Jet 150HP, VW Golf 1.4 GT 170HP και από 1,8 Seat Leon Fr 00-05 και Toyota Celica T-sport 192PS)...
Είμαι μπερδεμένος λίγο γιατί για το καθένα από αυτά τα μοντέλα έχω διαβάσει και έχω ακούσει διάφορα αρνητικά σχόλια και δεν ξέρω κατά πόσο ισχύουν, όπως πχ ότι το Celica με τα 192PS αν το δουλεύεις σε ψηλές στροφές έχει θέμα με το μοτέρ του (ειδικά αν είναι πριν το 03) ή για το RX-8 ότι καίει τα κερατά του από βενζίνη άλλα και από λάδια και ότι το μοτέρ αν είσαι τυχερός μπορεί να το χαρείς μέχρι τα 100.000χιλ...
Θα ήθελα μερικά σχόλια, γνώμες, εμπειρίες και εναλλακτικές προτάσεις αν υπάρχουν...
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων! -
Καλησπέρα,
Είμαι 1ο ετής φοιτητής και τώρα βρίσκομαι σε αναζήτηση για αγορά αυτοκίνητου... Έχω τρέλα με τα sport αυτοκίνητα... Κοιτάω για κάποιο αμάξι μέχρι 1.600 ή έστω max 1.800 κυβικά (αν μπορέσω με 350ευρώ που παίρνω να το συντηρώ ), που να χει μια σχετικά δυνατή απόδοση, χωρίς όμως τα άλογα του να προέρχονται από after market turbo κλπ... Όχι πολύ παλιάς τεχνολογίας (δηλαδή να χει ABS, ESP, Air Bags). Τώρα όσο αφορά το οικονομικό, η τιμή του (με τα παζάρια ) να μην ξεπεράσει τα 6.500χιλ...
Έχω μερικά υπ όψιν μου όπως: (Mazda RX-8, Fiat Barvo T-Jet 150HP, VW Golf 1.4 GT 170HP και από 1,8 Seat Leon Fr 00-05 και Toyota Celica T-sport 192PS)...