Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα.... Σχόλια
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα.... Σχόλια
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 1 / 9
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    46
    170
    113
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Fact ΓΚ: Slow motion καταστάσεις το bravo σε σχέση με ένα 122αρι golf που είναι πύραυλος εδάφους-εδάφους.

      Θα έγραφα τώρα για ένα καινούριο Polo Bluemotion που με βάλανε να οδηγήσω αλλά είναι τόσο αργό που δεν αξίζει καν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Fact ΓΚ: Slow motion καταστάσεις το bravo σε σχέση με ένα 122αρι golf που είναι πύραυλος εδάφους-εδάφους.

        Θα έγραφα τώρα για ένα καινούριο Polo Bluemotion που με βάλανε να οδηγήσω αλλά είναι τόσο αργό που δεν αξίζει καν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Fact ΓΚ: Slow motion καταστάσεις το bravo σε σχέση με ένα 122αρι golf που είναι πύραυλος εδάφους-εδάφους.

          Θα έγραφα τώρα για ένα καινούριο Polo Bluemotion που με βάλανε να οδηγήσω αλλά είναι τόσο αργό που δεν αξίζει καν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            joe-bar-team last edited by

            το είχε πει πριν απο λιγες μέρες πολύ ευστοχά ένας μπεμβεδάκιας:

            μην ασχολείστε με πόρνες της δημοσιότητας

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              billopoulos last edited by

              Μα το ειπαν ξεκαθαρα οι 4Τ, με ελληνικη βενζινη το Leon ηταν πυραυλος και το Bravo σερναμενο!

              Αλλωστε η στατιστικη λεει οτι η μια μετρηση ειναι σαφως εγκυροτερη απο τον μεσο ορο περισσοτερων μετρησεων, ειδικα αν η μετρηση εχει γινει στο Ελλαδισταν και βολευει κιολας το αποτελεσμα, ενω οι αλλες μετρησεις αφορουν ΜΗ εγκριτα πλεον περιοδικα και ιστοσελιδες του χωρου!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Εδώ θα γίνονται οι συζητήσεις, σχολιασμοί, κόσμιες διαφωνίες κλπ για τις οδηγικές εμπειρίες από το Οδήγησα.
                Έτσι το θέμα θα μείνει καθαρό.
                Όποιος συνεχίσει στο άλλο θέμα θα τον τρώει η μαρμάγκα....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  billopoulos last edited by

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Θα συμφωνησω με τον Αλεξανδρο αν και το θεμα τραβαει και πιτογυρα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster last edited by

                        επ... οχι υδ/κες βραδιάτικα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Το θέμα αυτό θα είναι 24/7, ανοικτό* όλες τις ώρες, όλα παίζουν και πρωινό και τέιον και πατσάς!
                          Κόσμια όμως πάντα εεεεε!

                          *εκτός από όταν θα ξεφεύγουμε και θα πρέπει να κλείσει για να ηρεμήσουν τα πνεύματα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                            Το θέμα αυτό θα είναι 24/7, ανοικτό* όλες τις ώρες, όλα παίζουν και πρωινό και τέιον και πατσάς!
                            Κόσμια όμως πάντα εεεεε!

                            *εκτός από όταν θα ξεφεύγουμε και θα πρέπει να κλείσει για να ηρεμήσουν τα πνεύματα...

                            Να κερασω τραχανα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Τραχανά ενώ οδηγάς την νέα A-class;; Αυτό θα ήθελα να το δω!!
                              Για να μην ξεχνιόμαστε, το θέμα αφορά τις εμπειρίες που αναφέρονται στο οδήγησα, δεν θα το κάνουμε και αμέρικαν μπαρ!
                              Αλήθεια ενώ οδηγούσες είχες και τα δύο χέρια στο τιμόνι ή μασούλαγες, έστελνες μηνύματα κλπ. Η ερώτησή μου δεν είναι καθόλου άσχετη, προσπαθώ να καταλάβω αν το τιμόνι της Α είναι πολύ ελαφρύ!
                              Γενικά τα χειριστήρια (τιμόνι, γκάζι, φρένο, συμπλέκτης) στα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα είναι πολύ ελαφριά, μερικές φορές ενοχλητικά ελαφρά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                Γενικά τα χειριστήρια (τιμόνι, γκάζι, φρένο, συμπλέκτης) στα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα είναι πολύ ελαφριά, μερικές φορές ενοχλητικά ελαφρά.

                                Τι σχέση έχει η μετάδοση κίνησης με τις επιλογές των κατασκευαστών; Θεωρώ εντελώς λανθασμένη αυτή τη γενίκευση. Πολλά προσθιοκίνητα έχουν σχετικά βαριά χειριστήρια και πολλά πισωκίνητα ελαφριά (π.χ. Mercedes ).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Δεν ξέρω αν έχει σχέση αλλά σκέφτομαι ότι τα πισωκίνητα έχουν μεγαλύτερες μάζες και φορτία και ανήκουν σε πιο ακριβή κατηγορία που απευθύνονται σε πιο οδηγοκεντρικούς οδηγούς που θέλουν τη σωστή αίσθηση....
                                  Το λέω όμως επειδή μου είχε κάνει εντύπωση ότι σε αρκετά μικρά προσθιοκίνητα όλα ήταν εύκολα, ελαφριά και μαλακά (και αναίσθητα). Πολύ πιθανόν απλά να έτυχε επειδή ήταν μικρότερα από τα πισωκίνητα. Πχ άλλο συμπλέκτη θέλεις για 1000 κυβικά σε 900κιλά όχημα και άλλο για 2000 κυβικά σε 1500 κιλά όχημα, επειδή η διαδρομή του πεντάλ δεν μπορεί να είναι πολύ διαφορετική αναγκαστικά στα δεύτερα θα είναι πιο βαρύ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Σήμερα με τους υδραυλικούς συμπλέκτες δε νομίζω ότι υπάρχει τέτοιο θέμα. Άλλωστε μέχρι και σπορ αυτοκίνητα 300 και 400 ίππων έχουν πλέον σχετικά μαλακούς συμπλέκτες.

                                    Απλά πιστεύω ότι γενίκευσες κρίνοντας μόνο από την BMW η οποία παραμένει πιο οδηγοκεντρική εταιρεία σε σχέση με άλλες. Όμως μια Alfa έχει ωραιότατα αντρικά χειριστήρια και ας είναι προσθιοκίνητη. Βέβαια ας μη συγχέουμε το ανούσιο βάρος με την αίσθηση αλλά όντως πολλά κουβαδάκια πόλης είναι φτιαγμένα για γυναικεία άκρα και δύναμη. Θέμα προτεραιοτήτων του κάθε κατασκευαστή είναι. Οι BMW ή οι Alfa ακόμα και προσθιοκίνητες θα έχουν ενδιαφέροντα χειριστήρια και οι Mercedes παρότι πισωκίνητες έχουν αναίσθητα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Πλακα μου κανετε και οι δυο? Λοιπον η νεα Α κλας σε συγκριση με την δικια μου c class ειναι παααααααααρα πολυ ελαφρυα σε αισθηση τιμονιου-κιβωτιου ταχυτητων και συμπλεκτη. Εδω ξεκαθαρα θα προτιμουσα την δικια μου που εχει μια βαρυα αισθηση . Εχω χασει την συγγραφικη μου εμπνευση και δεν μπορω να κατσω να γραψω για την Α κλας ενα νεο κειμενο .

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • giuseppe-busso
                                        giuseppe-busso last edited by

                                        Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
                                        Εχω χασει την συγγραφικη μου εμπνευση και δεν μπορω να κατσω να γραψω για την Α κλας ενα νεο κειμενο .

                                        Πρέπει να σε εμπνέει το ίδιο το αμάξι κιόλας.

                                        Άσχετο αλλά η A-Class χωρίς AMG pack δε μου αρέσει τόσο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kikizas-grigoris last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                          Σήμερα με τους υδραυλικούς συμπλέκτες δε νομίζω ότι υπάρχει τέτοιο θέμα. Άλλωστε μέχρι και σπορ αυτοκίνητα 300 και 400 ίππων έχουν πλέον σχετικά μαλακούς συμπλέκτες.

                                          Απλά πιστεύω ότι γενίκευσες κρίνοντας μόνο από την BMW η οποία παραμένει πιο οδηγοκεντρική εταιρεία σε σχέση με άλλες. Όμως μια Alfa έχει ωραιότατα αντρικά χειριστήρια και ας είναι προσθιοκίνητη. Βέβαια ας μη συγχέουμε το ανούσιο βάρος με την αίσθηση αλλά όντως πολλά κουβαδάκια πόλης είναι φτιαγμένα για γυναικεία άκρα και δύναμη. Θέμα προτεραιοτήτων του κάθε κατασκευαστή είναι. Οι BMW ή οι Alfa ακόμα και προσθιοκίνητες θα έχουν ενδιαφέροντα χειριστήρια και οι Mercedes παρότι πισωκίνητες έχουν αναίσθητα!

                                          Οι τελευταιες παντως c-class με πακετο avantgarde ή και καλυτερο (δηλ ΑΜG pack) μια χαρα ενδιαφεροντα χειριστηρια εχουν...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                                            ...Άσχετο αλλά η A-Class χωρίς AMG pack δε μου αρέσει τόσο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 1 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr