-
Fact ΓΚ: Slow motion καταστάσεις το bravo σε σχέση με ένα 122αρι golf που είναι πύραυλος εδάφους-εδάφους.
Θα έγραφα τώρα για ένα καινούριο Polo Bluemotion που με βάλανε να οδηγήσω αλλά είναι τόσο αργό που δεν αξίζει καν.
-
Fact ΓΚ: Slow motion καταστάσεις το bravo σε σχέση με ένα 122αρι golf που είναι πύραυλος εδάφους-εδάφους.
Θα έγραφα τώρα για ένα καινούριο Polo Bluemotion που με βάλανε να οδηγήσω αλλά είναι τόσο αργό που δεν αξίζει καν.
-
Fact ΓΚ: Slow motion καταστάσεις το bravo σε σχέση με ένα 122αρι golf που είναι πύραυλος εδάφους-εδάφους.
Θα έγραφα τώρα για ένα καινούριο Polo Bluemotion που με βάλανε να οδηγήσω αλλά είναι τόσο αργό που δεν αξίζει καν.
-
το είχε πει πριν απο λιγες μέρες πολύ ευστοχά ένας μπεμβεδάκιας:
μην ασχολείστε με πόρνες της δημοσιότητας
-
Μα το ειπαν ξεκαθαρα οι 4Τ, με ελληνικη βενζινη το Leon ηταν πυραυλος και το Bravo σερναμενο!
Αλλωστε η στατιστικη λεει οτι η μια μετρηση ειναι σαφως εγκυροτερη απο τον μεσο ορο περισσοτερων μετρησεων, ειδικα αν η μετρηση εχει γινει στο Ελλαδισταν και βολευει κιολας το αποτελεσμα, ενω οι αλλες μετρησεις αφορουν ΜΗ εγκριτα πλεον περιοδικα και ιστοσελιδες του χωρου!
-
Εδώ θα γίνονται οι συζητήσεις, σχολιασμοί, κόσμιες διαφωνίες κλπ για τις οδηγικές εμπειρίες από το Οδήγησα.
Έτσι το θέμα θα μείνει καθαρό.
Όποιος συνεχίσει στο άλλο θέμα θα τον τρώει η μαρμάγκα.... -
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
-
Θα συμφωνησω με τον Αλεξανδρο αν και το θεμα τραβαει και πιτογυρα
-
επ... οχι υδ/κες βραδιάτικα...
-
Το θέμα αυτό θα είναι 24/7, ανοικτό* όλες τις ώρες, όλα παίζουν και πρωινό και τέιον και πατσάς!
Κόσμια όμως πάντα εεεεε!*εκτός από όταν θα ξεφεύγουμε και θα πρέπει να κλείσει για να ηρεμήσουν τα πνεύματα...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Το θέμα αυτό θα είναι 24/7, ανοικτό* όλες τις ώρες, όλα παίζουν και πρωινό και τέιον και πατσάς!
Κόσμια όμως πάντα εεεεε!*εκτός από όταν θα ξεφεύγουμε και θα πρέπει να κλείσει για να ηρεμήσουν τα πνεύματα...
Να κερασω τραχανα?
-
Τραχανά ενώ οδηγάς την νέα A-class;; Αυτό θα ήθελα να το δω!!
Για να μην ξεχνιόμαστε, το θέμα αφορά τις εμπειρίες που αναφέρονται στο οδήγησα, δεν θα το κάνουμε και αμέρικαν μπαρ!
Αλήθεια ενώ οδηγούσες είχες και τα δύο χέρια στο τιμόνι ή μασούλαγες, έστελνες μηνύματα κλπ. Η ερώτησή μου δεν είναι καθόλου άσχετη, προσπαθώ να καταλάβω αν το τιμόνι της Α είναι πολύ ελαφρύ!
Γενικά τα χειριστήρια (τιμόνι, γκάζι, φρένο, συμπλέκτης) στα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα είναι πολύ ελαφριά, μερικές φορές ενοχλητικά ελαφρά. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Γενικά τα χειριστήρια (τιμόνι, γκάζι, φρένο, συμπλέκτης) στα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα είναι πολύ ελαφριά, μερικές φορές ενοχλητικά ελαφρά.Τι σχέση έχει η μετάδοση κίνησης με τις επιλογές των κατασκευαστών; Θεωρώ εντελώς λανθασμένη αυτή τη γενίκευση. Πολλά προσθιοκίνητα έχουν σχετικά βαριά χειριστήρια και πολλά πισωκίνητα ελαφριά (π.χ. Mercedes ).
-
Δεν ξέρω αν έχει σχέση αλλά σκέφτομαι ότι τα πισωκίνητα έχουν μεγαλύτερες μάζες και φορτία και ανήκουν σε πιο ακριβή κατηγορία που απευθύνονται σε πιο οδηγοκεντρικούς οδηγούς που θέλουν τη σωστή αίσθηση....
Το λέω όμως επειδή μου είχε κάνει εντύπωση ότι σε αρκετά μικρά προσθιοκίνητα όλα ήταν εύκολα, ελαφριά και μαλακά (και αναίσθητα). Πολύ πιθανόν απλά να έτυχε επειδή ήταν μικρότερα από τα πισωκίνητα. Πχ άλλο συμπλέκτη θέλεις για 1000 κυβικά σε 900κιλά όχημα και άλλο για 2000 κυβικά σε 1500 κιλά όχημα, επειδή η διαδρομή του πεντάλ δεν μπορεί να είναι πολύ διαφορετική αναγκαστικά στα δεύτερα θα είναι πιο βαρύ. -
Σήμερα με τους υδραυλικούς συμπλέκτες δε νομίζω ότι υπάρχει τέτοιο θέμα. Άλλωστε μέχρι και σπορ αυτοκίνητα 300 και 400 ίππων έχουν πλέον σχετικά μαλακούς συμπλέκτες.
Απλά πιστεύω ότι γενίκευσες κρίνοντας μόνο από την BMW η οποία παραμένει πιο οδηγοκεντρική εταιρεία σε σχέση με άλλες. Όμως μια Alfa έχει ωραιότατα αντρικά χειριστήρια και ας είναι προσθιοκίνητη. Βέβαια ας μη συγχέουμε το ανούσιο βάρος με την αίσθηση αλλά όντως πολλά κουβαδάκια πόλης είναι φτιαγμένα για γυναικεία άκρα και δύναμη. Θέμα προτεραιοτήτων του κάθε κατασκευαστή είναι. Οι BMW ή οι Alfa ακόμα και προσθιοκίνητες θα έχουν ενδιαφέροντα χειριστήρια και οι Mercedes παρότι πισωκίνητες έχουν αναίσθητα!
-
Πλακα μου κανετε και οι δυο? Λοιπον η νεα Α κλας σε συγκριση με την δικια μου c class ειναι παααααααααρα πολυ ελαφρυα σε αισθηση τιμονιου-κιβωτιου ταχυτητων και συμπλεκτη. Εδω ξεκαθαρα θα προτιμουσα την δικια μου που εχει μια βαρυα αισθηση . Εχω χασει την συγγραφικη μου εμπνευση και δεν μπορω να κατσω να γραψω για την Α κλας ενα νεο κειμενο .
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Εχω χασει την συγγραφικη μου εμπνευση και δεν μπορω να κατσω να γραψω για την Α κλας ενα νεο κειμενο .Πρέπει να σε εμπνέει το ίδιο το αμάξι κιόλας.
Άσχετο αλλά η A-Class χωρίς AMG pack δε μου αρέσει τόσο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σήμερα με τους υδραυλικούς συμπλέκτες δε νομίζω ότι υπάρχει τέτοιο θέμα. Άλλωστε μέχρι και σπορ αυτοκίνητα 300 και 400 ίππων έχουν πλέον σχετικά μαλακούς συμπλέκτες.Απλά πιστεύω ότι γενίκευσες κρίνοντας μόνο από την BMW η οποία παραμένει πιο οδηγοκεντρική εταιρεία σε σχέση με άλλες. Όμως μια Alfa έχει ωραιότατα αντρικά χειριστήρια και ας είναι προσθιοκίνητη. Βέβαια ας μη συγχέουμε το ανούσιο βάρος με την αίσθηση αλλά όντως πολλά κουβαδάκια πόλης είναι φτιαγμένα για γυναικεία άκρα και δύναμη. Θέμα προτεραιοτήτων του κάθε κατασκευαστή είναι. Οι BMW ή οι Alfa ακόμα και προσθιοκίνητες θα έχουν ενδιαφέροντα χειριστήρια και οι Mercedes παρότι πισωκίνητες έχουν αναίσθητα!
Οι τελευταιες παντως c-class με πακετο avantgarde ή και καλυτερο (δηλ ΑΜG pack) μια χαρα ενδιαφεροντα χειριστηρια εχουν...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
...Άσχετο αλλά η A-Class χωρίς AMG pack δε μου αρέσει τόσο.
Οδήγησα.... Σχόλια