-
Γειας σας παιδιά,
Καταρχήν είμαι 33 χρονών και έχω ένα wv polo 2000 1.4 16V, το οποίο θέλω να πουλήσω (δε με απασχολεί πόσο) το 2013 και να αγοράσω λίγο πριν το καλοκαίρι ένα από τα παρακάτω μεταχειρισμένα, που με βάση σημερινές τιμές από Internet επισυνάπτω και ευκαιρίες αρχικών τιμών (χωρίς διαπραγμάτευση) πώλησης που έχω εντοπίσει εδώ και 2 μήνες.- Μαύρο 3d Audi A3, 1.4 TFSI 1.4 Ambition 2008...........(10.500 ευρώ) με λιγότερο από 75.000 χιλιόμετρα.
- Μαύρο 3d/5d Golf VI 2010 Highline, (12.500 ευρώ) με λιγότερο από 50.000 χιλιόμετρα.
- Μαύρη 5d ΒΜW1 2008 Efficient Dynamic, (9.500 ευρώ) με λιγότερο από 65.000 χιλιόμετρα.
Σε 8-9 μήνες που θα γίνει η αγορά περιμένω να πέσει αρκετά καταρχήν το GOLF (καθώς έχει βγει το GOLF VII) και το AUDI A3 (καθώς έχει βγει το νέο μοντέλο) και να πέσει λίγο λιγότερο η BMW1, καθώς η νέα ΒΜW, έχει ήδη ρίξει αρκετά την τιμή του μοντέλου 2007-2011. Γενικά μου αρέσει αυτό το συντηριτικό πολυτελές ύφος των Γερμανικών στο εσωτερικό και με εκφράζει σαν ιδιοσυγκρασία και αισθητική το διαχρονικό αυτοκίνητο. Δεν οδηγώ γρήγορα με υψηλές τελικές και στροφές στα όρια, αλλά μερικές φορές, όταν μου τι δίνει κάνω ένα γρήγορο 0-120 km.
Στα παρακάτω αυτοκίνητα:
- Μου αρέσει όσο τίποτα το εσωτερικό της συγκεκριμένης έκδοσης του GOLFVI, με εκφράζει, είναι το πιο καινούργιο, έχει την καλύτερη επίδοση, αλλά δυστυχώς εξωτερικά με ξενερώνει.
- Μου αρέσει γενικά το 3d AUDI A3 εξωτερικά αλλά και εσωτερικά, χωρίς να με τρελαίνει όσο το GOLF στο εσωτερικό και έχει τη 2η καλύτερη επίδοση.
- Η ΒΜW1, δε μου αρέσει καθόλου στο εσωτερικό, εξωτερικά είναι το μόνο 5d που με αρέσει (σε περίπτωση που σε 2-3 χρόνια κάνω οικογένεια) και γνωρίζω πως έχει την καλύτερη αίσθηση τιμονιού, σα μεταχειρισμένο θα είναι ασφαλέστερη επιλογή με ατμοσφαιρικό κινητήρα καθώς ο Turbo των άλλων κάποια στιγμή θα βγάλει τα προβληματάκια του, έχει καλύτερη δυναμική οδήγηση αλλά η spor γρήγορη οδήγηση δεν είναι στα συνηθισμένα ενδιαφέροντά μου, ενώ το εσωτερικό του με ξενερώνει.
ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΑΜΑΞΙ, ΟΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΒΟΜΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
Θα ήθελα τη γνώμη κατόχων αυτών των οχημάτων, ειδικά ως προς την κατανάλωση και τα προβλήματα ή ατού των αυτοκινήτων, αν ήταν σε αυτό το δίλημα μεταξύ των οχημάτων όταν τα αγόρασαν, αν εμφάνισε προβλήματα ο TFSI και TSΙ μετά τα 50000 χιλιόμετρα (δε μιλάω για αυτά με εκ γενετής προβλημα) και επίσης με δεδομένο ότι το αμάξι το χρησιμοποιώ περίπου:
30% εθνική
70% πόλη
Να υπολογίζω με σχετικά χαλαρή οδήγηση (120-140 χιλιόμετρα εθνική) και χαλαρά στην πόλη ένα:- 9,2 l/100ΚΜ για Α3
- 8,6 l/100ΚΜ για GOLF VI
- 8,5 l/100ΚΜ για BMW1
Τέλος, μέσο ολικό κόστος κίνησης/συντήρησης αυτών των οχημάτων για 13.000 χιλιόμετρα/έτος?
ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΑΜΑΞΙ, ΟΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΒΟΜΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά...
-
Γειας σας παιδιά,
Καταρχήν είμαι 33 χρονών και έχω ένα wv polo 2000 1.4 16V, το οποίο θέλω να πουλήσω (δε με απασχολεί πόσο) το 2013 και να αγοράσω λίγο πριν το καλοκαίρι ένα από τα παρακάτω μεταχειρισμένα, που με βάση σημερινές τιμές από Internet επισυνάπτω και ευκαιρίες αρχικών τιμών (χωρίς διαπραγμάτευση) πώλησης που έχω εντοπίσει εδώ και 2 μήνες.- Μαύρο 3d Audi A3, 1.4 TFSI 1.4 Ambition 2008...........(10.500 ευρώ) με λιγότερο από 75.000 χιλιόμετρα.
- Μαύρο 3d/5d Golf VI 2010 Highline, (12.500 ευρώ) με λιγότερο από 50.000 χιλιόμετρα.
- Μαύρη 5d ΒΜW1 2008 Efficient Dynamic, (9.500 ευρώ) με λιγότερο από 65.000 χιλιόμετρα.
Σε 8-9 μήνες που θα γίνει η αγορά περιμένω να πέσει αρκετά καταρχήν το GOLF (καθώς έχει βγει το GOLF VII) και το AUDI A3 (καθώς έχει βγει το νέο μοντέλο) και να πέσει λίγο λιγότερο η BMW1, καθώς η νέα ΒΜW, έχει ήδη ρίξει αρκετά την τιμή του μοντέλου 2007-2011. Γενικά μου αρέσει αυτό το συντηριτικό πολυτελές ύφος των Γερμανικών στο εσωτερικό και με εκφράζει σαν ιδιοσυγκρασία και αισθητική το διαχρονικό αυτοκίνητο. Δεν οδηγώ γρήγορα με υψηλές τελικές και στροφές στα όρια, αλλά μερικές φορές, όταν μου τι δίνει κάνω ένα γρήγορο 0-120 km.
Στα παρακάτω αυτοκίνητα:
- Μου αρέσει όσο τίποτα το εσωτερικό της συγκεκριμένης έκδοσης του GOLFVI, με εκφράζει, είναι το πιο καινούργιο, έχει την καλύτερη επίδοση, αλλά δυστυχώς εξωτερικά με ξενερώνει.
- Μου αρέσει γενικά το 3d AUDI A3 εξωτερικά αλλά και εσωτερικά, χωρίς να με τρελαίνει όσο το GOLF στο εσωτερικό και έχει τη 2η καλύτερη επίδοση.
- Η ΒΜW1, δε μου αρέσει καθόλου στο εσωτερικό, εξωτερικά είναι το μόνο 5d που με αρέσει (σε περίπτωση που σε 2-3 χρόνια κάνω οικογένεια) και γνωρίζω πως έχει την καλύτερη αίσθηση τιμονιού, σα μεταχειρισμένο θα είναι ασφαλέστερη επιλογή με ατμοσφαιρικό κινητήρα καθώς ο Turbo των άλλων κάποια στιγμή θα βγάλει τα προβληματάκια του, έχει καλύτερη δυναμική οδήγηση αλλά η spor γρήγορη οδήγηση δεν είναι στα συνηθισμένα ενδιαφέροντά μου, ενώ το εσωτερικό του με ξενερώνει.
ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΑΜΑΞΙ, ΟΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΒΟΜΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
Θα ήθελα τη γνώμη κατόχων αυτών των οχημάτων, ειδικά ως προς την κατανάλωση και τα προβλήματα ή ατού των αυτοκινήτων, αν ήταν σε αυτό το δίλημα μεταξύ των οχημάτων όταν τα αγόρασαν, αν εμφάνισε προβλήματα ο TFSI και TSΙ μετά τα 50000 χιλιόμετρα (δε μιλάω για αυτά με εκ γενετής προβλημα) και επίσης με δεδομένο ότι το αμάξι το χρησιμοποιώ περίπου:
30% εθνική
70% πόλη
Να υπολογίζω με σχετικά χαλαρή οδήγηση (120-140 χιλιόμετρα εθνική) και χαλαρά στην πόλη ένα:- 9,2 l/100ΚΜ για Α3
- 8,6 l/100ΚΜ για GOLF VI
- 8,5 l/100ΚΜ για BMW1
Τέλος, μέσο ολικό κόστος κίνησης/συντήρησης αυτών των οχημάτων για 13.000 χιλιόμετρα/έτος?
ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΑΜΑΞΙ, ΟΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΒΟΜΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά...
-
Γειας σας παιδιά,
Καταρχήν είμαι 33 χρονών και έχω ένα wv polo 2000 1.4 16V, το οποίο θέλω να πουλήσω (δε με απασχολεί πόσο) το 2013 και να αγοράσω λίγο πριν το καλοκαίρι ένα από τα παρακάτω μεταχειρισμένα, που με βάση σημερινές τιμές από Internet επισυνάπτω και ευκαιρίες αρχικών τιμών (χωρίς διαπραγμάτευση) πώλησης που έχω εντοπίσει εδώ και 2 μήνες.- Μαύρο 3d Audi A3, 1.4 TFSI 1.4 Ambition 2008...........(10.500 ευρώ) με λιγότερο από 75.000 χιλιόμετρα.
- Μαύρο 3d/5d Golf VI 2010 Highline, (12.500 ευρώ) με λιγότερο από 50.000 χιλιόμετρα.
- Μαύρη 5d ΒΜW1 2008 Efficient Dynamic, (9.500 ευρώ) με λιγότερο από 65.000 χιλιόμετρα.
Σε 8-9 μήνες που θα γίνει η αγορά περιμένω να πέσει αρκετά καταρχήν το GOLF (καθώς έχει βγει το GOLF VII) και το AUDI A3 (καθώς έχει βγει το νέο μοντέλο) και να πέσει λίγο λιγότερο η BMW1, καθώς η νέα ΒΜW, έχει ήδη ρίξει αρκετά την τιμή του μοντέλου 2007-2011. Γενικά μου αρέσει αυτό το συντηριτικό πολυτελές ύφος των Γερμανικών στο εσωτερικό και με εκφράζει σαν ιδιοσυγκρασία και αισθητική το διαχρονικό αυτοκίνητο. Δεν οδηγώ γρήγορα με υψηλές τελικές και στροφές στα όρια, αλλά μερικές φορές, όταν μου τι δίνει κάνω ένα γρήγορο 0-120 km.
Στα παρακάτω αυτοκίνητα:
- Μου αρέσει όσο τίποτα το εσωτερικό της συγκεκριμένης έκδοσης του GOLFVI, με εκφράζει, είναι το πιο καινούργιο, έχει την καλύτερη επίδοση, αλλά δυστυχώς εξωτερικά με ξενερώνει.
- Μου αρέσει γενικά το 3d AUDI A3 εξωτερικά αλλά και εσωτερικά, χωρίς να με τρελαίνει όσο το GOLF στο εσωτερικό και έχει τη 2η καλύτερη επίδοση.
- Η ΒΜW1, δε μου αρέσει καθόλου στο εσωτερικό, εξωτερικά είναι το μόνο 5d που με αρέσει (σε περίπτωση που σε 2-3 χρόνια κάνω οικογένεια) και γνωρίζω πως έχει την καλύτερη αίσθηση τιμονιού, σα μεταχειρισμένο θα είναι ασφαλέστερη επιλογή με ατμοσφαιρικό κινητήρα καθώς ο Turbo των άλλων κάποια στιγμή θα βγάλει τα προβληματάκια του, έχει καλύτερη δυναμική οδήγηση αλλά η spor γρήγορη οδήγηση δεν είναι στα συνηθισμένα ενδιαφέροντά μου, ενώ το εσωτερικό του με ξενερώνει.
ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΑΜΑΞΙ, ΟΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΒΟΜΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
Θα ήθελα τη γνώμη κατόχων αυτών των οχημάτων, ειδικά ως προς την κατανάλωση και τα προβλήματα ή ατού των αυτοκινήτων, αν ήταν σε αυτό το δίλημα μεταξύ των οχημάτων όταν τα αγόρασαν, αν εμφάνισε προβλήματα ο TFSI και TSΙ μετά τα 50000 χιλιόμετρα (δε μιλάω για αυτά με εκ γενετής προβλημα) και επίσης με δεδομένο ότι το αμάξι το χρησιμοποιώ περίπου:
30% εθνική
70% πόλη
Να υπολογίζω με σχετικά χαλαρή οδήγηση (120-140 χιλιόμετρα εθνική) και χαλαρά στην πόλη ένα:- 9,2 l/100ΚΜ για Α3
- 8,6 l/100ΚΜ για GOLF VI
- 8,5 l/100ΚΜ για BMW1
Τέλος, μέσο ολικό κόστος κίνησης/συντήρησης αυτών των οχημάτων για 13.000 χιλιόμετρα/έτος?
ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΑΜΑΞΙ, ΟΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΒΟΜΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά...
-
Τέλος να αναφέρω ότι το ιδανικό αυτοκίνητο αισθητικά για εμένα θα ήταν το ΜΑΥΡΟ AUDI A3 ambition ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ με οποιοδήποτε από τους turbo 1.4 κινητήρες με 122 ή 125 άλογα, και εσωτερικό να είχε του GOLF VI Highline αλλά Επειδή αυτά δε γίνονται, για αυτό είμαι σε δίλλημα ή για την ακρίβεια τρίλλημα.
ΥΠΕΝΘΙΜΙΖΩ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΑΜΑΞΙ, ΟΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΒΟΜΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΣΕΒΟΜΑΙ ΔΕ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΚΡΙΗΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ ΣΥΚΓΡΙΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ.
και πάλι ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας
-
καλησπερα φιλε. Εχω οδηγησει το ΒΜW και το Audi. Να σου πω οτι ηταν το αγαπημενο μου το Α3 οταν βγηκε η 2η γενια του.
οντως η αισθηση των υλικων ειναι ανωτερη αυτης της μπεμπας και νομιζω οτι υπερτερει και σε χωρους καθως η μπεμπα σαν να ειναι λιγο στενη.Στην οδηγηση ομως αλλαζουν τα πραγματα, χωρις να ειμαι οδηγος τρελαμενος να μπαινω με τα οσα στις στροφες οταν οδηγησα την μπεμπα απλα την ερωτευτικα ενιωθα κουμπωμενος στο αυτοκινητο αντιστοιχα ξενερωσα οταν οδηγησα το audi, τιμονι χωρις πληροφορια πιο ελαφρυ.τωρα για δυναμη στις προσπερασεις δεν ξερω γιατι ειχα οδηγησει το 1.6 fsi οποτε φανταζομαι το τουρμπο θα ειναι πιο γρηγορο αλλα σαν αισθηση οδηγησης ενιωσα καπως κενος απ την αλλη με την BMW χαμογελουσα συνεχως, και ολα αυτα χωρις να ειμαι προκατειλειμενος με καμια απ τις 2 μαρκες αν και το audi πριν τα οδηγησω μου αρεσε πιο πολυ εξωτερικα. Αυτα απο μενα ελπιζω να βοηθησα. -
Σε ευχαριστώ για τη γνώμη σου @KROTOS, ακούω από πάρα πολλούς την κακή οδηγική αίσθηση του τιμονιού του A3, σε σχέση με της BMW. Οι στενοί χώροι της BMW δεν είναι αυτό που μεπροβληματίζει, καθώς μπροστά είναι πολύ άνετο, ενώ στα πίσω καθίσματα που υπάρχει το πρόβλημα δε θα κάθονται άνθρωποι την επόμενοι δεκαετία και βάλε, που να χρειάζονται χώρο. Με ξενερώνει πάρα πολύ το εσωτερικό της, η ανομοιομορφία των υλικών και των συναρμογών, η μη λειτουργικότητα (για εμένα) πολλών στοιχείων και το μόνο αρνητικό στους χώρους είναι το ότι θέλει μια μικρή προσπάθεια να βγεις από το αμάξι, καθώς είσαι σχετικά ξάπλα και χαμηλά στη θέση του οδηγού. Το εσωτερικό όμως του αυτοκινήτου, παίζει ένα 40% στην επιλογή μου, καθώς θέλω εγώ να αισθάνομαι οικείο και όμορφο το αυτοκίνητο από την οπτική μου και όχι αυτό που βλέπουν οι άλλοι από έξω. Επίσης έχοντας ο πατέρας μου το TIGUAN turbo 150 ps, 1.4 tsi , η αίσθηση και η άνεση κίνησης που σου δίνει η ροπή όταν τη ζητήσεις και πατήσεις το γκάζι σε ένα μεγάλο εύρος στροφών δε συγκρίνεται με οποιαδήποτε ατμοσφαιρικό κινητήρα. Αυτό είναι κυρίως που μου αρέσει και που θεωρώ πλεονέκτημα και όχι η τελική, οι προσπεράσεις σε μεγάλες ταχύτητες ή το όριο.΄Από την άλλη όμως θα μου άρεσε να γίνω ένα με το τιμόνι και ας μη το οδηγάω συχνά στα όρια και ας μη το χρειαστώ ποτέ. Αυτά μεγαλώνουν τα διλλήματά μου. Για αυτό και έχω δώσει 6 μήνες περιθώριο στην αγορά μου για να κατασταλλάξω με πιο σιγουριά στο μελλοντικό αμάξι μου. Test Drive θα τα κάνω και τα τρία αφού καταλλήξω στην αισθητική, για να μην επειρεαστώ. Ευχαριστώ Πάντως!
-
To A3 όπως και το Golf έχουν παρόμοιες επιδόσεις . Και είναι σαφώς καλύτερα από την σειρά 1 με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα που μένει πολύ πίσω.
Το A3 έχει καλύτερη συναρμογή και υλικά και από τα 3. Αλλά μακρυά από την έκδοση με την σπορ ανάρτηση η οποία είναι κουραστική (εκτός αν δεν σε ενοχλεί ) Καταναλώσεις κάπου 7,5 - 8,5 εκτός - εντός πόλης για τα 2 του Group .
Εμφανισιακά : εξωτερικά και τα 3 είναι χάλια ... αλλά αφού εσένα σου αρέσουν ... κολοκυθόπιτα
Εσωτερικά ξεχωρίζει το A3 αλλά παραμένει συντηρητικό.
Αν είσαι τυχερός δεν θα βγάλουν προβλήματα , Αν όχι είναι ένα κόστος που πρέπει να συνυπολογίσεις στην συντήρηση.
Χώρους : To A3 και το Golf είναι μεγαλύτερα .Μπορεί να μην θέλεις άλλες επιλογές αλλά επειδή υπάρχει ελευθερία λόγου ... γράφω ότι θα βρεις πιο φρέσκα μοντέλα σε άλλες εταιρίες που θα μπορείς να κοιτάξεις . Σε μεταχειρισμένο η ηλικία παίζει ρόλο .
-
Εγώ αντίθετα λέω να τους κάνεις δοκιμή τώρα και άσχετα από την αισθητική. Γιατί αν φοβάσαι ότι μπορεί να επηρεαστείς ίσως η αισθητική δεν είναι και τόσο σημαντική για σένα όσο νομίζεις. Αν πάλι επιμένεις ότι είναι δεν έχεις λόγο να δοκιμάσεις κανένα....
Πάντως κριτήρια επιλογής δεν πολυέχεις.... Αρκεί να σου αρέσει να το βλέπεις. Δεν καίγεσαι για πόρτες και χώρους, άνεση, ορατότητα, επιδόσεις, μιλάς για τιμόνια αλλά δε μοιάζει να σε ενδιαφέρει εσένα προσωπικά κλπ κλπ αρκεί να είναι μαύρο!
Κατανάλωση: και τα τρία είναι σύγχρονα και σχετικά για τον όγκο, βάρος και επιδόσεις οικονομικά. Βασικά η κατανάλωση είναι ανάλογη του τρόπου οδήγησης και οι διαφορές δεν νομίζω ότι θα είναι τέτοιες που να παίξουν ρόλο στην επιλογή οπότε ίσως δεν αξίζει να πολυασχοληθείς με το θέμα.
Με αυτά τα κριτήρια μάλλον πάρε όποιο είναι πιο όμορφο, έχει πιο ωραίες ζάντες κλπ... μαύρο φυσικά! Αλλά εγώ πάλι θα έλεγα να τα οδηγήσεις.... -
@ sprsk,
Φυσικά και υπάρχει ελευθερία λόγου, απλά με τα δικά μου οπτικά, αισθητικά και γενικότερα άλλα κριτήρια (τα οποία ενδεχομένως να είναι λάθος για τους πολλούς), μου απέκλησαν όλα τα υπόλοιπα ακόμα και αν είναι πολύ καλύτερα σε πολλούς τομείς και έτσι επειδή θέλω να βοηθηθώ από αυτή τη συζήτηση, προτιμώ απλά από το να μην παρεκλίνει πολύ. Το είπες άλλωστε τέλεια... με την κολοκυθόπητα.
Η αλήθεια είναι ότι συμφωνώ πως δεν λένε κάτι το ιδιαίτερο εξωτερικά και ειδικά στο golf. Ακολουθεί η BMW και μετά το Α3 το οποίο όμως εμένα μου αρέσει, αν και συντηρητικό και ειδικά για μεταχειρισμένο του 2008. Επίσης βλέποντας τις τιμές στα μοντέλα αυτά πλέον, έχω τη δυνατότητα να πάρω ένα μοντέλο 5 ετίας των 26.000 ευρώ με λιγότερο από 10.000 ευρώ και επειδή δεν ξέρω τις ανάγκες αύριο μευθάυριο και επειδή 10.000 ευρώ είναι πολύ πιο εύκολα αντικαταστάσιμα από 26.000 ευρώ, με βάση τα χιλιόμετρα που κάνω και το χρονικό ορίζοντα μεταβατικού σταδίου που βρίσκομαι ηλικιακά, δε σκέφτομαι ούτε για μικρομεσσαίο diesel, ούτε και για καινούργιο βενζινοκίνητο ή diesel.
Η sport ανάρτηση έχω χιλιοδιαβάσει ότι είναι χάλια στην BMW1, όπου νιώθεις και το παραμικρό χαλικάκι, ενώ του Α3 είναι σχετικά καλύτερη καθώς απορροφιούνται οι κραδασμοί. Και ο τελευταίος είναι από τους σημαντικούς παράγοντας καθώς ενολίγοις προτιμώ την ποιότητα κύλισης από τα καλά κρατήματα κτλ, που σπάνια άλλωστε θα τα χρειαστώ. Θα το έχω υπόψη μου όμως και για το Α3, καθώς έχω στο μυαλό μου οδήγημα από απλό A31.6mpi 2004, που κύλιση είχε SUPER.
-
@ onyx,
Κριτήρια θεωρώ ότι έχω πάρα πολλά, απλά δεν εφράζονται με λίγα λόγια στα γρήγορα εδώ. Απλά κοίτα αν προσπαθούσα να βάλω μια κλίμακα θα ήταν με βάση ένα απλοϊκό πρόχειρο 100%. Με δεδομένο ότι θα είναι όντως μόνο Μαύρο μετρά κατά:
- 30% η ποιότητα και η καλαισθησία του εσωτερικού (όπου νικά με πολύ μεγάλη διαφορά το HIGHLINE GOLF VI), η αίσθηση αφής στο δερμάτινο τιμόνι που μάλλον είμαι στη BMW1, αλλά θέση οδηγού ήταν λίγο χαμηλή και δεν με βόλευε τόσο, όσο των άλλων 2.
- 15% κατανάλωση. Δε θέλω με τίποτα σε συντηριτική οδήγηση να ξεπερνά σε μικτό κύκλο τα 10 l/100KM και όποιο κυμαίνεται κοντά στα 8,5l/100KM με αφήνει πολύ ευχαριστημένο... Στον τομέα αυτό από όσα διαβάζω στα φόρουμ, Α3 το χειρότερο και BMW1 η πιο οικονομική. Θεωρητικά νούμερα εταιρειών είναι εντελώς αναξιόπιστα και ενδεικτικά.
- 15% Εξωτερική εμφάνιση: Με σειρά είναι Audi A3>BMW1>Golf
- 10% Ποιότητα κύλισης: Υποθέτω Α3 το καλύτερο, χωρίς να έχω οδηγήσει την BMW1 (έχω υπάρξει απλά συνοδηγός σε αυτήν). Επίσης είχα παρατηρήσει στην BMW1 δυναμικό θόρυβο μηχανής στα 140-150 ΚΜ/h που με ψιλοενοχλούσε για τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητο.
- 5% Εξοπλισμός σε αυτήν την τιμή: Το GOLF έχει και τον πιο πλούσιο εξοπλισμό στην Highline έκδοση.
- 15% Να μη με ξενερώνει κάτι πάρα πολύ στο αυτοκίνητο, όπως η εξωτερική εμφάνιση του GOLF και το εσωτερικό της BMW1.
10% Αξιοπιστία/κόστος συντήρησης: Εφόσον δε θα κάνω service σε αντιπροσωπεία και όλα είναι σχετικά κοντά στην κατηγορία το κόστος συντήρησης είναι σχετικά ίδιο και αμελητέο σαν διαφορά και λίγο πιο κοστοβόρα θα είναι η BMW και μετά το Α3. Στα ηλεκτρολογικά τους θεωρώ ότι σαν Γερμανικά θα είναι με σημαντική πιθανότητα όλα Σχετικά Αναξιόπιστα και Χάλια. Στα Μηχανολογικά θεωρώ ότι σαν Γερμανικά θα είναι με σημαντική πιθανότητα σχετικά καλά με κάποια ένσταση στους turbo-κινητήρες του Α3 και GOLF, που μετά από κάποιες δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα ίσως βγάλουν ψιλοπροβληματάκια. Άρα συνολικά η BMW1 ίσως σα μεταχειρισμένη είναι πιο ασφαλής επιλογή.
Έχεις σίγουρα δίκιο για την οδήγηση. Έχω οδηγήσει, τα οποία ανοίκουν στο στενό οικογενειακό κύκλο τα προηγούμενα παραπλήσια, Α3 1.6 mpi 2004, το Golf V 2008 και έχω υπάρξει συνοδηγός στο BMW1. Τους επόμενους 1-2 μήνες θα το έχω κάνει στα ακριβώς συγκεκριμένα και θα ξέρω. ΑΠλά πρώτα πρέπει να δεις γενικά τι σου αρέσει οπτικά, τι μπορεί να αντέξει ο προγραμματισμός και η τσέπη σου, απομονώνους τους θεωρητικούς στόχους και δοκιμάζοντας καταλήγεις στον έναν και πρακτικό. Αυτή είναι η λογική μου. Πάντως ευχαριστώ!
-
Σε βρίσκω πολύ σωστό. Βλέπεις αξίζει να λες κάτι παραπάνω για το σκεπτικό σου.
Πάντως επειδή ανάμεσα σε αυτά δυσκολεύομαι να βρω ικανές διαφορές στην τσέπη θα έλεγα να ασχοληθείς περισσότερο με τα άλλα κριτήρια. -
Η καλύτερη απάντηση στο ερώτημά σου θα ήταν να ψαχτείς και να οδηγήσεις και τα 3 μοντέλα που σε ενδιαφέρουν. Μπορεί κάποιο να σε ξενερώσει ή να σου φανεί περίεργο, ενώ κάποιο άλλο να σε βολέψει τόσο που θα ''κουμπώσεις'' επάνω του.
Tip που θα σου φανεί αρκετά χρήσιμο: Να αποφεύγεις μαντράδες που κατά πάσα πιθανότητα θα σου πασάρουν πρώην εταιρικό από Leasing με 99% γυρισμένα χιλιόμετρα. Ειδικά 5πορτα Α3 και 116 με σχετικά φτωχό εξοπλισμό, είχαν την τιμητική τους στις εταιρείες. Χίλιες φορές λοιπόν αγορά από ιδιώτη που παίζει να είναι και πιο δεκτικός στα παζάρια.
Ενδεικτικά:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2955589/ Δεν είναι λίγα τα km του, αλλά παίζει σε καλή τιμούλα.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2740264/ Με λιγότερα km αλλά ακριβότερο.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2891713/ Όμορφο σε μπλέ με ικανοποιητικό εξοπλισμό.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2490084/ Καλοεξοπλισμένο με ατού την ηλιοροφή.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2170792/ Καινούριο με τόσα km!!
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2666117/ Ωραίο και σε λευκό, επίσης με ηλιοροφή.Στα ίδια λεφτά με το 122αρι Golf βρίσκεις 160αρια, αλλά έχω την εντύπωση ότι καίνε αρκετά παραπάνω από τα 122αρια...
-
Το μπλέ και το άσπρο τι τα έβαλες.... αφού δεν είναι μαύρα!
-
Εχωντας οδηγησει την 116, η εντυπωση που μου ειχε αφησει overall ηταν καπως μετρια. Το αμαξι ηταν ωραια στημενο, μου εδινε προσωπικα την εντυπωση οτι κολλαγε στο δρομο καθως και το τιμονι της ηταν πολυ καλο με καλη πληροφορηση. Στον αντιποδα το ενιωθα βαρυ και σιγουρα κατεμε ηθελε περισσοτερα αλογα απο οσα εχει. Καθως ατμοσφαιρικο δεν εχει την επιταχυνση των αλλων δυο και η μικτη του καταναλωση ειναι κοντα στα 7,8-8 λτ/100. Το εσωτερικο της δεν το θεωρω ασχημο εμφανισιακα καθοτι ειναι καπως λιτο, θεωρω ομως οτι οι Βαυαροι θα μπορουσαν να το εφοδιασουν με καλυτερα υλικα.
Το Α3 το θεωρω καλυτερο σχεδον σε ολα. Το τιμονι του οντως δεν ειναι τοσο καλο ενω και η σπορ αναρτηση του οπως αναφερθηκε πιο πανω, κουραζει οντως.
Το golfακι δεν το εχω οδηγησει οποτε δεν μπορω να πω κατι σε σχεση με την αποψη μου οδηγικα. Το εχω επεξεργαστει αρκετα. Προσωπικα το θεωρω συντηριτικο σαν αυτοκινητο(στο σχειδασμο του μεσα και εξω) αν και η highline αμα εχει και τον εξοπλισμο πανω της ειναι πολυ ωραιο εσωτερικα.Γενικα πιστευω οτι μεσα στην πολη θα σε βολεψει περισσοτερο ενα αυτοκινητο με τουρμπο καθως θα σου δινει απο χαμηλα, αρα προσερασεις κλπ θα ειναι πολυ πιο ευκολα απο οτι με τον ατμοσφαιρκο της bmw.
Το καλο για εσενα, ειναι οτι και τα τρια μοντελα μολις τα διαθεχθηκαν τα επομενα οποτε η τιμη τους θα πεσει σημαντικα. Του Α3 μπορει να αργησει λιγο καθως μολις ανακοινωθηκε και ερχεται συντομα κι εδω αλλα αφου λες για το 2013 θα εχουν πεσει οι τιμες στα μεταχειρισμενα.Οσο για το κοστος που ρωτας φιλε μου, εξαρταται απο αρκετα. Δεν ξερω αλλα θα πρεπει να υπολογισεις ασφαλεια, τ.κ, βενζινη, σερβις κ.α..
Ακομη,οσο για το γρηγορο 0-120 που λες η 116 βγαινει τελευταια σε αυτο το θεμα νομιζω. Εαν κανω λαθος να με διορθωσει καποιος.Επισης διαβαζοντας το πρωτο σου ποστ βλεπω οτι στην 116 λες δε περιπτωση που σε 2-3 χρονια κανω οικογενεια. Δεν το σκεφτεσαι λιγο περισσοτερο φιλε μου; Με την εννοια οτι το Α3 θα σε δυσκολεψει σε μια τετοια περιπτωση καθως 3θυρο εκτος αν απς στο 5θυρο..
-
Ψάχνω αυτοκινητο απο ΙΔΙΩΤΗ πάντα, καθώς οδηγώντας καθημερινά αυτοκίνητα LEASING εταιρικά στη δουλειά ως μετακινούμενος μηχανικός, ξέρω την κατάστασή τους και που καταλήγουν. Βέβαια, η FULL έκδοση στην οποία τα ψάχνω όντως εξαλήφει κάπως τον κίνδυνο να ήταν εταιρικό. Από πρόσφατη αγορά φίλου μου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου τα παζάρια με ιδιώτη αγγίζουν ένα 5-15% τουλάχιστον όπως μου ανέφερε, ενώ σχεδον ποτέ η τιμή ΝΕΤ, δεν καθορίζει την τιμή πώλησης ενός αυτοκινήτου, καθώς η καμπύλη προσφοράς-ζήτησης τέμνεται πάντα πιο κάτω και το αυτοκίνητο κάνει όσο δώσει κάποιος για να το αγοράσει ως μεταχειρισμένο. Άρα.............. Τα αυτοκίνητα αυτά τα έχω δει από πριν:
Το http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2955589/ : είναι όπως περίπου ψάχνω το Α3 και τα χιλιόμετρα είναι οριακά ανεκτά, η τιμή από τις πιο καλές στο ΝΕΤ, αν και στο συγκεκριμένο με τρομάζει λίγο η κατανάλωση του τύπου που είναι κολλημένη στα 13,7 l/100KM. Πρέπει να το έχει σκίσει το αμάξι..
Το http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2490084/ : είναι ακριβώς όπως ψάχνω τη BMW1 (ζάντες καθίσματα εξοπλισμός) απλά είναι για μένα κατά 1500-2000 υπερκοστολογημένος ο τύπος.
Το http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2170792/ : είναι ακριβώς όπως ψάχνω το GOLF (ζάντες καθίσματα εξοπλισμός και εσωτερικό με τη μεγάλη οθόνη αφής). Με ενδιαφέρουν μόνο όσα highline έχουν τη μεγάλη οθόνη αφής στο εσωτερικό.Επίσης δε με ενδιαφέρει να πάω σε GOLF 160 PS, καθότι η κατανάλωση θα ξεφύγει, η μηχανή στατιστικά και λογικά θα 'κουραστεί σε λιγότερες δεκάδες χιλιόμετρα', ο τύπος που θα το έχει πάρει πιθανότατα θα το έχει σκίσει και επίσης τα άλογά του δεν είμαι ο άνθρωπος που θα τα χαρεί απόλυτα. Είμαι υπερικανοποιημένος με τον TSI 122PS, τον 1.4 TFSI αλλά μάλλον θα έχω λίγο θεματάκι με τη ροπή από χαμηλά στην BMW (για το λόγο ότι θα είναι λιγότερο ευέλικτο και ευχάριστο στην αίσθηση μεταξύ άλλων).
-
Ο χρήστης paolinio έγραψε:
Επίσης δε με ενδιαφέρει να πάω σε GOLF 160 PS, καθότι η κατανάλωση θα ξεφύγει, η μηχανή στατιστικά και λογικά θα 'κουραστεί σε λιγότερες δεκάδες χιλιόμετρα', ο τύπος που θα το έχει πάρει πιθανότατα θα το έχει σκίσει και επίσης τα άλογά του δεν είμαι ο άνθρωπος που θα τα χαρεί απόλυτα. Είμαι υπερικανοποιημένος με τον TSI 122PS, τον 1.4 TFSI αλλά μάλλον θα έχω λίγο θεματάκι με τη ροπή από χαμηλά στην BMW (για το λόγο ότι θα είναι λιγότερο ευέλικτο και ευχάριστο στην αίσθηση μεταξύ άλλων).
παολίνα ,τούτος εδώ ο συλλογισμός σου είναι καταπληκτικός...
-
to BMW (ν,2) θα το χτυπησω τη δευτερα....εγω. Βιασου.
-
To GOLFάκι, είναι όντως όπως τα είπες. Παρόλα αυτά η Highline έκδοση στο εσωτερικό του με τη μεγάλη οθόνη αφής το ομορφαίνει απίστευτα κατεμέ και δεν έχει καμία σχέση, τόσο με τα GOLF των άλλων εκδόσεων, όσο και με τα Α3, BMW.Βλέπε
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2170792/.
Επειδή το αυτοκίνητο θα το χρησιμοποιώ πολύ στην πόλη, έχω το ίδιο θεματάκι σκέψης με τον κινητήρα της BMW σε σχέση με τον τουρμπίσιο των άλλων 2.
Επίσης, το ότι έχουν μόλις βγει και στα 3 οι διάδοχοί τους, είναι κάτι που σίγουρα θα ρίξει πολύ τις τιμές και για την ακρίβεια είναι ο κύριος λόγος που δεν αγόρασα από το καλοκαίρι που μου μπήκε να αλλάξω αυτοκίνητο.Και δεδομένου ότι το στο Α3, έχει βγει και ένα facelift 2009-2012, θεωρώ αντίθετα ότι θα το σκοτώσει και αυτό. Επίσης το θεωρώ ευτύχημα, για εμένα, οτι κανένα αυτοκίνητο καινούργιο δε μου άρεσε πραγματικά, και ειδικά για αυτοκίνητα έτους 2012 με 24-26 χιλιάρικα στις εκδόσεις που ζητώ βέβαια.
Κόστος συντήρησης θέλω να ψάξω κυρίως ποια έχουν ΚΑΔΕΝΑ/ΙΜΑΝΤΑ καθώς και πότε η αλλαγή τους/κόστος καθώς ΙΜΑΝΤΑΣ σημαίνει τη στιγμή που θα το πάρω θα αλλάξω τουλάχιστον 2 φορές και άρα + 700-800 ευρώ κρυφό κόστος. Γενικά προτιμώ την ΚΑΔΕΝΑ όπως και όλοι νομίζω.
Στο 0-120 η BMW δεν το χει όντως, καθώς ως συνοδηγός δεν ένιωσα τίποτα όταν ο οδηγός το έδωσε, σε αντίθεση με τον TSI που με τσίμπησε κάπως η αίσθηση.
Τέλος το κακό με το Α3, που κατά τα άλλα ήταν από πάντοτε ένα μικρό απωθημένο, αν κλαι όντως έχει παλιώσει σχετικά το μοντέλο (2003-2012 και εγω το παίρνω μετά το facelift του 2007), είναι ότι ως SPORTBACK (5d), είναι εκπληκτικά άσχημο για έναν 33χρονο ειδικά, σε σχέση με το 3d, που στα μάτια μου είναι άλλο αυτοκίνητο εξωτερικά. Αντίθετα η BMW εξωτερικά ως 5d μου αρέσει αρκετά, ενώ το GOLF μου αρέσει 3d, αλλά η 5d έκδοσή του δεν είναι ανασταλτικός παράγοντας επιλογής. -
-
@onyx!!!!!!!!!!!!
Μόλις διαβάζω το προφητικό εν έτη 2009, σχόλιό σου που αφορά το θέμα μου...
viewtopic.php?f=15&t=38715&start=30
Είσαι Θεός!
ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ 2008 AUDI 1.4 VS 1.6BMW1 VS 1.4GOLFVI