-
Δεν ξερω αν τις πηρατε χαμπαρι αυτες τις φωτο αλλα αν ειναι να βγει ετσι μια χαρα μου φαινεται σαν μικρο R-Class μου δειχνει.
-
Δεν ξερω αν τις πηρατε χαμπαρι αυτες τις φωτο αλλα αν ειναι να βγει ετσι μια χαρα μου φαινεται σαν μικρο R-Class μου δειχνει.
-
Δεν ξερω αν τις πηρατε χαμπαρι αυτες τις φωτο αλλα αν ειναι να βγει ετσι μια χαρα μου φαινεται σαν μικρο R-Class μου δειχνει.
-
Δείχνει σαν την λογική εξέλιξη του παρόντος σχεδίου...
-
κινεζιά...
χωρίς καλό ταίριασμα των design details
αποτυχημένο photoshop -
μου θυμιζει πολυ το astra... το παρον μοντελο μου αρεσει πολυ, αυτο οχι και τοσο... βεβαια ειναι στα σχεδια ακομα, απο κοντα θα ειναι αλλιως, οποτε λιγο δυσκολο να κρινουμε!
-
Νέο; Περισσότερο για φ/λ μου κάνει η φωτοσοπιά...
-
Ο χρήστης Tsardas έγραψε:
Δεν ξερω αν τις πηρατε χαμπαρι αυτες τις φωτο αλλα αν ειναι να βγει ετσι μια χαρα μου φαινεται σαν μικρο R-Class μου δειχνει.Aυτες οι φωτογραφίες ειχαν δημοσιευτεί στο Auto Bild το 2010 ακόμα.Αρα καταλαβαίνετε οτι το Corsa ισως να εχει παραμεληθεί κάπως απο την Opel με την έννοια οτι δεν βγαίνουν και περισσότερα στοιχεία απο την εταιρεία.
-
Ο χρήστης Tsardas έγραψε:
Δεν ξερω αν τις πηρατε χαμπαρι αυτες τις φωτο αλλα αν ειναι να βγει ετσι μια χαρα μου φαινεται σαν μικρο R-Class μου δειχνει.Δεν ξέρω αν είναι επίσημες (που δεν το νομίζω) άλλα μου θύμισαν λίγο Fiesta
-
Οπότε στην ουσία πρόκειται για φεισλιφτ, με εσωτερικό και εμπρός μέρος από το Adam, και μάλλον νέους κινητήρες.
Not bad αφού ακόμα και 7 χρόνια μετά την παρουσίαση της 4ης γενιάς, πουλάει καλά. -
Ειδικά αν βάλουν τον νέο 1.6 diesel με τα 136 άλογα και τα 32 kgm θα είναι ό,τι πρέπει...
-
Και για 1000αρη τουρμπο βενζίνης λένε.
-
Ισως η 'κρίση' -και η 'τακτική' του γκρουπ της VW- να έχει και κάποια θετικά αποτελεσματα! Πολλοί κατασκευαστές ακολουθούν 2 και 3 f/ls αντι για ολικές αντικαταστάσεις. Σπατάλες του marketing.
Σε πολλά αμαξι δε ... δεν χρειάζονται και ριζικές δομικές αλλαγές. Μια χαρά ειναι και το τωρινό Corsa με όποιες μικρές αισθητικές αλλαγές υπάρξουν. -
http://www.worldcarfans.com/11302075356 ... n-rendered
-
Το τωρινό Κόρσα ζυγίζει 230 κιλά παραπάνω από το προηγούμενο (1075 έναντι 845 για τα 1200άρια). Παρά την τεράστια αύξηση του βάρους όμως πετυχαίνει ειδικά στις diesel εκδόσεις πολύ καλές καταναλώσεις και δίνει την αίσθηση μισής κατηγορίας πάνω σε ποιότητα κύλισης σε σχέση με το προηγούμενο. Θα περίμενα μια νέα πλατφόρμα με χαμηλότερο βάρος... Νομίζω έχουν πολλά περιθώρια όπως έδειξαν οι Γάλλοι με το 208 έναντι του 207.
-
1000 κιλά το έδινε η εταιρεία το Corsa που λες.
Ούτε αυτό του 95 δεν ζύγιζε 845 κιλά. -
Τα νούμερα είναι από το Euroncap!
http://www.euroncap.com/tests/opel_vaux ... 6/261.aspx
http://www.euroncap.com/tests/opel_vaux ... 2/113.aspxΕίναι curb weight δηλαδή χωρίς επιβάτες/αποσκευές
-
Μιλάς για την έκδοση με το στάνταρ τιμόνι που δεν πρέπει να πούλησε πουθενά.
To νούμερο που έβαλα πάντως είναι το επίσημο που έδινε η εταιρεία για το μοντέλο του 2004. -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Μιλάς για την έκδοση με το στάνταρ τιμόνι που δεν πρέπει να πούλησε πουθενά.
To νούμερο που έβαλα πάντως είναι το επίσημο που έδινε η εταιρεία για το μοντέλο του 2004.Τί εννοείς 'στάνταρ τιμόνι'? Όντως φαίνονται εντυπωσιακά λίγα τα 845 κιλά και δεν έχω δει κάπου αλλού το νούμερο αυτό
Όπως και να έχει, υπήρξε μεγάλη αύξηση βάρους ανάμεσα στο C και το D και το καταλαβαίνεις αν τα οδηγήσεις ή έστω αν μπεις σε αυτά. -
Εννοώ ότι πέρα από τιμόνι δεν πρέπει να είχε τίποτα άλλο πάνω η έκδοση που δοκίμασαν.
Νεο OPEL CORSA 2014