-
για να δουμε
peugeot 308d 1.6d με τα 90κατι αλογα αγορασμενο τον ιουνιο, εχει ηδη κανει 8000km
απο τοτε που αγοραστηκε, οταν ξεκινουσα χωρις να το ζεστανω για 5 λεπτα, μετα απο λιγο αρχιζει εναν ηχο σαν να καρφωνεις προκα, με συχνοτητα περιπου 60hz και μονο στο ρελαντι, δλδ με νεκρα ή με ταχυτητα και συμπλεκτη πατημενο. Ο ήχος δυναμωνει σιγα σιγα σε ενταση και μετα απο 10-15 λεπτα ειναι αρκετα δυνατος για να ψαχνονται οι γυρω γυρω οδηγοι στα φαναρια. Επίσης σε καθε ηχο κουνιεται και το αυτοκινητο αρκετα. Όταν κάνει όλα αυτά δεν είναι τόσο άνετο στο πάτα-άσε, πχ. τσουλάω με 4η και 60 χωρίς γκάζι και όταν πατάω γκάζι κλοτσάει (το ίδιο και όταν αφήνω το γκάζι για να τσουλήσω), ενώ κανονικά είναι τελείως ήρεμο. Τέλος, νομίζω πως επίσης μειώνεται λίγο η ισχύς. Όταν το εσβηνα και το ξαναναβα σταματούσαν τα πάντα, αλλά σήμερα όσες φορές και να το έσβησα ξανάρχιζε.
Δεν είχα καταφέρει να το πάω σε συνεργείο την ώρα που τρίζει, αν και το είχαν συνδέσει σε διαγνωστικό 2 φορές και δεν είχαν βρει τπτ φυσικά. Σήμερα το πήγα σε έναν εξουσιοδοτημένο, μόλις το άκουσε,τρόμαξε και το έβαλε μέσα και θα το συνδεσει στο διαγνωστικό αύριο αφού του προκαλέσει τον ήχο (τον βρήκα 5παρά, είχε κλείσει ήδη, γι αυτό δεν το συνδέσαμε κατευθείαν). Μου είπε ότι μάλλον κάτι παίζει σε κάποιον κύλινδρο αλλά είναι τόσοι πολλοί αισθητήρες που πρέπει να το συνδέσει.
Επίσης είχα ρωτήσει κάνα-δυο ταξιτζήδες και μου είχαν πει ότι το έκανε επειδή δεν το ζέσταινα, αλλά μου φαίνεται γελοίο να κοπανάει σαν lowrider αμάξι του 2012 επειδή δεν το ζέστανα.
Γνώμες?
-
για να δουμε
peugeot 308d 1.6d με τα 90κατι αλογα αγορασμενο τον ιουνιο, εχει ηδη κανει 8000km
απο τοτε που αγοραστηκε, οταν ξεκινουσα χωρις να το ζεστανω για 5 λεπτα, μετα απο λιγο αρχιζει εναν ηχο σαν να καρφωνεις προκα, με συχνοτητα περιπου 60hz και μονο στο ρελαντι, δλδ με νεκρα ή με ταχυτητα και συμπλεκτη πατημενο. Ο ήχος δυναμωνει σιγα σιγα σε ενταση και μετα απο 10-15 λεπτα ειναι αρκετα δυνατος για να ψαχνονται οι γυρω γυρω οδηγοι στα φαναρια. Επίσης σε καθε ηχο κουνιεται και το αυτοκινητο αρκετα. Όταν κάνει όλα αυτά δεν είναι τόσο άνετο στο πάτα-άσε, πχ. τσουλάω με 4η και 60 χωρίς γκάζι και όταν πατάω γκάζι κλοτσάει (το ίδιο και όταν αφήνω το γκάζι για να τσουλήσω), ενώ κανονικά είναι τελείως ήρεμο. Τέλος, νομίζω πως επίσης μειώνεται λίγο η ισχύς. Όταν το εσβηνα και το ξαναναβα σταματούσαν τα πάντα, αλλά σήμερα όσες φορές και να το έσβησα ξανάρχιζε.
Δεν είχα καταφέρει να το πάω σε συνεργείο την ώρα που τρίζει, αν και το είχαν συνδέσει σε διαγνωστικό 2 φορές και δεν είχαν βρει τπτ φυσικά. Σήμερα το πήγα σε έναν εξουσιοδοτημένο, μόλις το άκουσε,τρόμαξε και το έβαλε μέσα και θα το συνδεσει στο διαγνωστικό αύριο αφού του προκαλέσει τον ήχο (τον βρήκα 5παρά, είχε κλείσει ήδη, γι αυτό δεν το συνδέσαμε κατευθείαν). Μου είπε ότι μάλλον κάτι παίζει σε κάποιον κύλινδρο αλλά είναι τόσοι πολλοί αισθητήρες που πρέπει να το συνδέσει.
Επίσης είχα ρωτήσει κάνα-δυο ταξιτζήδες και μου είχαν πει ότι το έκανε επειδή δεν το ζέσταινα, αλλά μου φαίνεται γελοίο να κοπανάει σαν lowrider αμάξι του 2012 επειδή δεν το ζέστανα.
Γνώμες?
-
για να δουμε
peugeot 308d 1.6d με τα 90κατι αλογα αγορασμενο τον ιουνιο, εχει ηδη κανει 8000km
απο τοτε που αγοραστηκε, οταν ξεκινουσα χωρις να το ζεστανω για 5 λεπτα, μετα απο λιγο αρχιζει εναν ηχο σαν να καρφωνεις προκα, με συχνοτητα περιπου 60hz και μονο στο ρελαντι, δλδ με νεκρα ή με ταχυτητα και συμπλεκτη πατημενο. Ο ήχος δυναμωνει σιγα σιγα σε ενταση και μετα απο 10-15 λεπτα ειναι αρκετα δυνατος για να ψαχνονται οι γυρω γυρω οδηγοι στα φαναρια. Επίσης σε καθε ηχο κουνιεται και το αυτοκινητο αρκετα. Όταν κάνει όλα αυτά δεν είναι τόσο άνετο στο πάτα-άσε, πχ. τσουλάω με 4η και 60 χωρίς γκάζι και όταν πατάω γκάζι κλοτσάει (το ίδιο και όταν αφήνω το γκάζι για να τσουλήσω), ενώ κανονικά είναι τελείως ήρεμο. Τέλος, νομίζω πως επίσης μειώνεται λίγο η ισχύς. Όταν το εσβηνα και το ξαναναβα σταματούσαν τα πάντα, αλλά σήμερα όσες φορές και να το έσβησα ξανάρχιζε.
Δεν είχα καταφέρει να το πάω σε συνεργείο την ώρα που τρίζει, αν και το είχαν συνδέσει σε διαγνωστικό 2 φορές και δεν είχαν βρει τπτ φυσικά. Σήμερα το πήγα σε έναν εξουσιοδοτημένο, μόλις το άκουσε,τρόμαξε και το έβαλε μέσα και θα το συνδεσει στο διαγνωστικό αύριο αφού του προκαλέσει τον ήχο (τον βρήκα 5παρά, είχε κλείσει ήδη, γι αυτό δεν το συνδέσαμε κατευθείαν). Μου είπε ότι μάλλον κάτι παίζει σε κάποιον κύλινδρο αλλά είναι τόσοι πολλοί αισθητήρες που πρέπει να το συνδέσει.
Επίσης είχα ρωτήσει κάνα-δυο ταξιτζήδες και μου είχαν πει ότι το έκανε επειδή δεν το ζέσταινα, αλλά μου φαίνεται γελοίο να κοπανάει σαν lowrider αμάξι του 2012 επειδή δεν το ζέστανα.
Γνώμες?
-
Tροχαλία στροφάλου;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Tροχαλία στροφάλου;Δεν έχω ιδέα, αν πάνε όλα καλά θα ξέρω αύριο. Η τροχαλία του στροφάλου φαντάζομαι δικαιολογεί τον ήχο και το κούνημα αλλά χρονικά? Το κάνει σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις. Η τροχαλία στροφάλου φαίνεται στο διαγνωστικό?
-
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σου λέει κάτι αυτό;δεν είναι το ίδιο
δεν μπορώ να καταλάβω αν μοιάζει ο ήχος, γιατι δεν είναι καθαρός, πάντως το δικό μου δεν είναι τόσο συχνό, ένα χτύπημα το δευτερόλεπτο περίπου, και κουνιέται όλη η μηχανή επίσης, στο βιντεο ήταν σταθερή
-
το τραβηξα βίντεο http://www.youtube.com/watch?v=qLneBlGtG9k&feature=plcp
-
Σαν να ρεταρει..Κακος ηχος παντως!! Δειτε αν τροφοδοτουν ολα τα μπεκ.
-
Ο χρήστης chrooooo έγραψε:
το τραβηξα βίντεο http://www.youtube.com/watch?v=qLneBlGtG9k&feature=plcpΣχεδόν 2 φορές το δευτερόλεπτο χτυπάει, με τέτοια συχνότητα στο ρελαντί ανοιγοκλείνουν οι βαλβίδες...
ή ο ψεκασμός.Κρίμα καινούριο αμάξι.
Όλες τις εργασίες να τις γράψουν καθαρά στα χαρτιά (ίσως χρειαστεί μελλοντικά). -
μολις με πηρε ο τεχνικος, το πηγε βολτα, προκαλεσε τον θορυβο, το εβαλε στο διαγνωστικο και δεν εδειξε τιποτα
οποτε ξεκιναει αλλαζοντας φιλτρο πετρελαιου και βλεπουμε αυριο αν συνηλθε
-
Τι πραμα ειναι αυτο; Περιμενει το διαγνωστικο να του πει τι να αλλαξει; Εμπειρια μηδεν.
-
κατι παρομοιο σε citroen βενζινης 1.4 16βιδο ανοιξαμε το πλαστικο καπακι απο τους ιμαντες και βρηκαμε απο την τροχαλια του αριστερου εκεντροφορου να εχει ξεκολλησει μια μεταλλικη επιφανεια (''αντιβαρο'' το χαρακτηρισε) η οποια κρατουνταν στην θεση της απο το πλαστικο καπακι και προκαλουσε κατι τετοιο χαρακτηριστικο ενοχλητικο ηχο
-
Κι εμένα κάτι με ιμάντα μου φαίνεται. Είναι πολύ αργός σε συχνότητα ο ήχος για να είναι κάτι άλλο.
-
η πλειοψηφια ειπε ιμαντα, θα το εχω υποψιν
σας ευχαριστω ολους, το επομενο update αυριο αφου παω στο συνεργειο
-
Βρεθηκε λυση;;
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Βρεθηκε λυση;;εχεις δικιο, ξεχασα να ενημερωσω
μου άλλαξαν φιλτρο πετρελαίου στο συνεργείο, δεν μπήκε στην εγγύηση, ευτυχώς ήταν μόνο 50 ευρώ, και εδώ και 10-15 μέρες δεν έχει κάνει κιχ, είμαι σχεδόν βέβαιος πως λύθηκε
συμπέρασμα? αγαπάμε ελληνικά βενζινάδικα
προβλημα σε peugeot 308d