-
Καλημέρα παιδιά...
έχω ενα Fiat punto '96 κ πριν λίγες μέρες το πήγα να περάσει κτεο...κ μου έβγαλε πρόβλημα στο αριστερό πίσω φρένο...για την ακρίβεια έλεγε: μονόπλευρη πέδηση άνω του 30% στον πίσω άξονα...αυτός απο το κτεο μου είπε οτι μπορεί να έχει πρόβλημα ο κατανεμιτής. Ο κατανεμητής μου είπαν οτι κατανέμει το φρενάρισμα μπροστά/πίσω κ όχι δεξιά/αριστερά, ισχύει; Επίσης μου είδαν το πίσω φρενο κ είπαν οτι ίσως να φταίει οτι έχουν φθαρθει τα ταμπούρα (κατι τέτοιο,είμαι κ άσχετος).μπορεί να είναι αυτός ο λόγος; Δεν έχω αλλάξει τπτ ακόμα μέχρι να αποκτήσω μια καλύτερη αποψη.. -
Καλημέρα παιδιά...
έχω ενα Fiat punto '96 κ πριν λίγες μέρες το πήγα να περάσει κτεο...κ μου έβγαλε πρόβλημα στο αριστερό πίσω φρένο...για την ακρίβεια έλεγε: μονόπλευρη πέδηση άνω του 30% στον πίσω άξονα...αυτός απο το κτεο μου είπε οτι μπορεί να έχει πρόβλημα ο κατανεμιτής. Ο κατανεμητής μου είπαν οτι κατανέμει το φρενάρισμα μπροστά/πίσω κ όχι δεξιά/αριστερά, ισχύει; Επίσης μου είδαν το πίσω φρενο κ είπαν οτι ίσως να φταίει οτι έχουν φθαρθει τα ταμπούρα (κατι τέτοιο,είμαι κ άσχετος).μπορεί να είναι αυτός ο λόγος; Δεν έχω αλλάξει τπτ ακόμα μέχρι να αποκτήσω μια καλύτερη αποψη.. -
Καλημέρα παιδιά...
έχω ενα Fiat punto '96 κ πριν λίγες μέρες το πήγα να περάσει κτεο...κ μου έβγαλε πρόβλημα στο αριστερό πίσω φρένο...για την ακρίβεια έλεγε: μονόπλευρη πέδηση άνω του 30% στον πίσω άξονα...αυτός απο το κτεο μου είπε οτι μπορεί να έχει πρόβλημα ο κατανεμιτής. Ο κατανεμητής μου είπαν οτι κατανέμει το φρενάρισμα μπροστά/πίσω κ όχι δεξιά/αριστερά, ισχύει; Επίσης μου είδαν το πίσω φρενο κ είπαν οτι ίσως να φταίει οτι έχουν φθαρθει τα ταμπούρα (κατι τέτοιο,είμαι κ άσχετος).μπορεί να είναι αυτός ο λόγος; Δεν έχω αλλάξει τπτ ακόμα μέχρι να αποκτήσω μια καλύτερη αποψη.. -
O κατανεμητής δύσκολα να χαλάσει, μάλλον ένα από τα δύο κυλινδράκια των ταμπούρων πίσω έχει πρόβλημα. Για Punto, δεν θα είναι ακριβή επισκευή. Απλά θα το αλλάξεις και τέρμα. Παίζει να έχει και διαρροή υγρών επίσης.
-
ευχαριστώ...θα το κοιτάξω κ αυτο... η αλήθεια είναι για διαρροή δεν μου είπαν κάτι. Για εξαέρωση είπαν οτι έκαναν αλλά δεν είχε κάποιο πρόβλημα.
-
Ο κατανεμητής τρελαίνεται επισης και θέλει ρύθμισμα εαν το αυτοκίνητο έχει χαμηλώσει. Οσο για τα πίσω φρένα άποψή μου είναι πήγαινε σε φρενάδικο πούχει και φρενόμετρο για να αποφύγεις περαιτέρω ταλαιπωρία στο ξαναψάξε....
-
καποιο κυλινδρακι εχει κολλησει, θες κυλινδρακια
-
ο κατανεμητης μοιραζει την πιεση διαγωνια........
-
Σε κάποιο κυλινδράκι είναι το πρόβλημα, όπως είπαν και οι υπόλοιποι φίλοι. Ό,τι αλλάξεις στο ένα άκρο να το αλλάξεις και στο άλλο.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
ο κατανεμητης μοιραζει την πιεση διαγωνια........Οχι μπροστα πισω;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
ο κατανεμητης μοιραζει την πιεση διαγωνια........Eκτός αν εννοείς κάτι άλλο.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
ο κατανεμητης μοιραζει την πιεση διαγωνια........
Οχι μπροστα πισω;
οχι.....ουτε δεξια-αριστερα για να μην φερει σβουρα σε ενδεχομενη δυσλειτουργια
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
ο κατανεμητης μοιραζει την πιεση διαγωνια........
Οχι μπροστα πισω;
οχι.....ουτε δεξια-αριστερα για να μην φερει σβουρα σε ενδεχομενη δυσλειτουργια
O κατανεμητης κατανεμει την πιεση μπροστα πισω . http://www.google.com/patents/US3949456
και ηλεκτρονικο http://www.caroto.gr/2011/02/27/ε% ... tribution/
http://auto.howstuffworks.com/car-drivi ... ution1.htm
http://www.subaru.gr/content/339Ο φιλος ας ξεκινησει απο τα απλα οπως να ελενξει τα ταμπουρα και μετα αν δεν φταινε αυτα κοιταει και αλλου.
-
το κυκλωμα ειναι διαγωνιο και η σχετικη βαλβιδα ρυθμιζει την πιεση μπροστα-πισω να ειναι αναλογη του φορτιου....
-
σας ευχαριστω όλους για την βοήθεια....! εγώ είμαι τελείως άσχετος απο αυτά κ με βοηθήσατε να καταλάβω κάποια βασικά πράγματα! ευχαριστώ κ πάλι...
-
Μπροστά-πίσω ρυθμίζει ο κατανεμητής, χωρίς καμία απολύτως αμφιβολία. Ασχέτως αν το κύκλωμα είναι διαγώνιο, ο κατανεμητής επιδρά στις πιέσεις των πίσω τροχών.
Επειδή είχα πάθει το ίδιο με Punto, οφειλόταν στο ότι το ένα κυλινδράκι πίσω είχε μια ελάχιστη διαρροή. Αυτή η διαρροή μαζί με τη σκόνη από το υλικό τριβής δημιούργησε με τον καιρό ένα είδος μάκας μέσα στο ταμπούρο, αυξάνοντας το συντελεστή τριβής σε σχέση με τον απέναντι τροχό.
-
Για να μην ψαχνετε και πολυ ,ο κατανεμητης δουλευει,μπροστα αριστερο-πισω δεξι και μπροστα δεξι-πισω αριστερο.
Ο GGAB εχει δικιο. -
Ο κατανεμητής προσπαθεί να αντιμετωπίσει τη μεταβολή της αναλογίας πρόσφυσης στον εμπρός και πίσω άξονα, λόγω του διαφορετικού τους φορτίου (είτε λόγω βάρους π.χ. φορτωμένο πορτ-μπαγκάζ, είτε λόγω της μεταφοράς βάρους που προκαλεί το ίδιο το φρενάρισμα). Έτσι ώστε όλοι οι τροχοί να συνεισφέρουν όσο το δυνατόν περισσότερο κατά το φρενάρισμα και να μειώνεται η απόσταση ακινητοποίησης.
Υπάρχουν οι χαζοί κατανεμητές, που απλά μειώνουν το φρενάρισμα των πίσω τροχών κατά ένα συγκεκριμένο ποσοστό.
Υπάρχουν πιο 'εξυπνοι', όπου η 'καμπύλη' μείωσης της πίεσης των πίσω φρένων εξαρτάται από την πίεση στο κύκλωμα φρένων (όσο πιο δυνατά φρενάρεις, τόσο περισσότερο μειώνουν την αναλογία φρένου πίσω).
Υπάρχουν ακόμα πιο 'έξυπνοι', που λαμβάνουν υπόψη και τη θέση (έκταση) της πίσω ανάρτησης (που υποδηλώνει το φορτίο του πίσω άξονα).
Καλό είναι, πριν εκφέρουμε απόψεις με μεγάλη βεβαιότητα να το ψάχνουμε περισσότερο. -
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Ο κατανεμητής προσπαθεί να αντιμετωπίσει τη μεταβολή της αναλογίας πρόσφυσης στον εμπρός και πίσω άξονα, λόγω του διαφορετικού τους φορτίου (είτε λόγω βάρους π.χ. φορτωμένο πορτ-μπαγκάζ, είτε λόγω της μεταφοράς βάρους που προκαλεί το ίδιο το φρενάρισμα). Έτσι ώστε όλοι οι τροχοί να συνεισφέρουν όσο το δυνατόν περισσότερο κατά το φρενάρισμα και να μειώνεται η απόσταση ακινητοποίησης.
Υπάρχουν οι χαζοί κατανεμητές, που απλά μειώνουν το φρενάρισμα των πίσω τροχών κατά ένα συγκεκριμένο ποσοστό.
Υπάρχουν πιο 'εξυπνοι', όπου η 'καμπύλη' μείωσης της πίεσης των πίσω φρένων εξαρτάται από την πίεση στο κύκλωμα φρένων (όσο πιο δυνατά φρενάρεις, τόσο περισσότερο μειώνουν την αναλογία φρένου πίσω).
Υπάρχουν ακόμα πιο 'έξυπνοι', που λαμβάνουν υπόψη και τη θέση (έκταση) της πίσω ανάρτησης (που υποδηλώνει το φορτίο του πίσω άξονα).
Καλό είναι, πριν εκφέρουμε απόψεις με μεγάλη βεβαιότητα να το ψάχνουμε περισσότερο.- 1000
-
Harlek εφόσον είχες το ίδιο πρόβλημα, θα κοιτάξω πρώτα αν είναι αυτό που μου είπες εσυ....αν δω οτι δεν είναι αυτο θα ακουληθήσω την συμβουλή των άλλων,αν κ οι περισσότεροι πιστεύω κάτι παρόμοιο μου λένε!
κατανεμητης φρένων σε Punto