-
Καλημέρα παιδιά...
έχω ενα Fiat punto '96 κ πριν λίγες μέρες το πήγα να περάσει κτεο...κ μου έβγαλε πρόβλημα στο αριστερό πίσω φρένο...για την ακρίβεια έλεγε: μονόπλευρη πέδηση άνω του 30% στον πίσω άξονα...αυτός απο το κτεο μου είπε οτι μπορεί να έχει πρόβλημα ο κατανεμιτής. Ο κατανεμητής μου είπαν οτι κατανέμει το φρενάρισμα μπροστά/πίσω κ όχι δεξιά/αριστερά, ισχύει; Επίσης μου είδαν το πίσω φρενο κ είπαν οτι ίσως να φταίει οτι έχουν φθαρθει τα ταμπούρα (κατι τέτοιο,είμαι κ άσχετος).μπορεί να είναι αυτός ο λόγος; Δεν έχω αλλάξει τπτ ακόμα μέχρι να αποκτήσω μια καλύτερη αποψη.. -
Καλημέρα παιδιά...
έχω ενα Fiat punto '96 κ πριν λίγες μέρες το πήγα να περάσει κτεο...κ μου έβγαλε πρόβλημα στο αριστερό πίσω φρένο...για την ακρίβεια έλεγε: μονόπλευρη πέδηση άνω του 30% στον πίσω άξονα...αυτός απο το κτεο μου είπε οτι μπορεί να έχει πρόβλημα ο κατανεμιτής. Ο κατανεμητής μου είπαν οτι κατανέμει το φρενάρισμα μπροστά/πίσω κ όχι δεξιά/αριστερά, ισχύει; Επίσης μου είδαν το πίσω φρενο κ είπαν οτι ίσως να φταίει οτι έχουν φθαρθει τα ταμπούρα (κατι τέτοιο,είμαι κ άσχετος).μπορεί να είναι αυτός ο λόγος; Δεν έχω αλλάξει τπτ ακόμα μέχρι να αποκτήσω μια καλύτερη αποψη.. -
Καλημέρα παιδιά...
O κατανεμητής δύσκολα να χαλάσει, μάλλον ένα από τα δύο κυλινδράκια των ταμπούρων πίσω έχει πρόβλημα. Για Punto, δεν θα είναι ακριβή επισκευή. Απλά θα το αλλάξεις και τέρμα. Παίζει να έχει και διαρροή υγρών επίσης.
-
ευχαριστώ...θα το κοιτάξω κ αυτο... η αλήθεια είναι για διαρροή δεν μου είπαν κάτι. Για εξαέρωση είπαν οτι έκαναν αλλά δεν είχε κάποιο πρόβλημα.
-
Ο κατανεμητής τρελαίνεται επισης και θέλει ρύθμισμα εαν το αυτοκίνητο έχει χαμηλώσει. Οσο για τα πίσω φρένα άποψή μου είναι πήγαινε σε φρενάδικο πούχει και φρενόμετρο για να αποφύγεις περαιτέρω ταλαιπωρία στο ξαναψάξε....
-
καποιο κυλινδρακι εχει κολλησει, θες κυλινδρακια
-
ο κατανεμητης μοιραζει την πιεση διαγωνια........
-