Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    κατανεμητης φρένων σε Punto
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. κατανεμητης φρένων σε Punto
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    22
    457
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      odysseas1984 last edited by

      Καλημέρα παιδιά...
      έχω ενα Fiat punto '96 κ πριν λίγες μέρες το πήγα να περάσει κτεο...κ μου έβγαλε πρόβλημα στο αριστερό πίσω φρένο...για την ακρίβεια έλεγε: μονόπλευρη πέδηση άνω του 30% στον πίσω άξονα...αυτός απο το κτεο μου είπε οτι μπορεί να έχει πρόβλημα ο κατανεμιτής. Ο κατανεμητής μου είπαν οτι κατανέμει το φρενάρισμα μπροστά/πίσω κ όχι δεξιά/αριστερά, ισχύει; Επίσης μου είδαν το πίσω φρενο κ είπαν οτι ίσως να φταίει οτι έχουν φθαρθει τα ταμπούρα (κατι τέτοιο,είμαι κ άσχετος).μπορεί να είναι αυτός ο λόγος; Δεν έχω αλλάξει τπτ ακόμα μέχρι να αποκτήσω μια καλύτερη αποψη..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        odysseas1984 last edited by

        Καλημέρα παιδιά...
        έχω ενα Fiat punto '96 κ πριν λίγες μέρες το πήγα να περάσει κτεο...κ μου έβγαλε πρόβλημα στο αριστερό πίσω φρένο...για την ακρίβεια έλεγε: μονόπλευρη πέδηση άνω του 30% στον πίσω άξονα...αυτός απο το κτεο μου είπε οτι μπορεί να έχει πρόβλημα ο κατανεμιτής. Ο κατανεμητής μου είπαν οτι κατανέμει το φρενάρισμα μπροστά/πίσω κ όχι δεξιά/αριστερά, ισχύει; Επίσης μου είδαν το πίσω φρενο κ είπαν οτι ίσως να φταίει οτι έχουν φθαρθει τα ταμπούρα (κατι τέτοιο,είμαι κ άσχετος).μπορεί να είναι αυτός ο λόγος; Δεν έχω αλλάξει τπτ ακόμα μέχρι να αποκτήσω μια καλύτερη αποψη..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          odysseas1984 last edited by

          Καλημέρα παιδιά...
          έχω ενα Fiat punto '96 κ πριν λίγες μέρες το πήγα να περάσει κτεο...κ μου έβγαλε πρόβλημα στο αριστερό πίσω φρένο...για την ακρίβεια έλεγε: μονόπλευρη πέδηση άνω του 30% στον πίσω άξονα...αυτός απο το κτεο μου είπε οτι μπορεί να έχει πρόβλημα ο κατανεμιτής. Ο κατανεμητής μου είπαν οτι κατανέμει το φρενάρισμα μπροστά/πίσω κ όχι δεξιά/αριστερά, ισχύει; Επίσης μου είδαν το πίσω φρενο κ είπαν οτι ίσως να φταίει οτι έχουν φθαρθει τα ταμπούρα (κατι τέτοιο,είμαι κ άσχετος).μπορεί να είναι αυτός ο λόγος; Δεν έχω αλλάξει τπτ ακόμα μέχρι να αποκτήσω μια καλύτερη αποψη..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            highfidelity last edited by

            O κατανεμητής δύσκολα να χαλάσει, μάλλον ένα από τα δύο κυλινδράκια των ταμπούρων πίσω έχει πρόβλημα. Για Punto, δεν θα είναι ακριβή επισκευή. Απλά θα το αλλάξεις και τέρμα. Παίζει να έχει και διαρροή υγρών επίσης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • O
              odysseas1984 last edited by

              ευχαριστώ...θα το κοιτάξω κ αυτο... η αλήθεια είναι για διαρροή δεν μου είπαν κάτι. Για εξαέρωση είπαν οτι έκαναν αλλά δεν είχε κάποιο πρόβλημα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                akis_drive last edited by

                Ο κατανεμητής τρελαίνεται επισης και θέλει ρύθμισμα εαν το αυτοκίνητο έχει χαμηλώσει. Οσο για τα πίσω φρένα άποψή μου είναι πήγαινε σε φρενάδικο πούχει και φρενόμετρο για να αποφύγεις περαιτέρω ταλαιπωρία στο ξαναψάξε....

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • U
                  umaga last edited by

                  καποιο κυλινδρακι εχει κολλησει, θες κυλινδρακια

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    ggab last edited by

                    ο κατανεμητης μοιραζει την πιεση διαγωνια........

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kotetsi last edited by

                      Σε κάποιο κυλινδράκι είναι το πρόβλημα, όπως είπαν και οι υπόλοιποι φίλοι. Ό,τι αλλάξεις στο ένα άκρο να το αλλάξεις και στο άλλο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                        ο κατανεμητης μοιραζει την πιεση διαγωνια........

                        Οχι μπροστα πισω;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                          ο κατανεμητης μοιραζει την πιεση διαγωνια........

                          Eκτός αν εννοείς κάτι άλλο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            ggab last edited by

                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                            ο κατανεμητης μοιραζει την πιεση διαγωνια........

                            Οχι μπροστα πισω;

                            οχι.....ουτε δεξια-αριστερα για να μην φερει σβουρα σε ενδεχομενη δυσλειτουργια

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                              ο κατανεμητης μοιραζει την πιεση διαγωνια........

                              Οχι μπροστα πισω;

                              οχι.....ουτε δεξια-αριστερα για να μην φερει σβουρα σε ενδεχομενη δυσλειτουργια

                              O κατανεμητης κατανεμει την πιεση μπροστα πισω . http://www.google.com/patents/US3949456
                              και ηλεκτρονικο http://www.caroto.gr/2011/02/27/ε% ... tribution/
                              http://auto.howstuffworks.com/car-drivi ... ution1.htm
                              http://www.subaru.gr/content/339

                              Ο φιλος ας ξεκινησει απο τα απλα οπως να ελενξει τα ταμπουρα και μετα αν δεν φταινε αυτα κοιταει και αλλου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                ggab last edited by

                                το κυκλωμα ειναι διαγωνιο και η σχετικη βαλβιδα ρυθμιζει την πιεση μπροστα-πισω να ειναι αναλογη του φορτιου....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  odysseas1984 last edited by

                                  σας ευχαριστω όλους για την βοήθεια....! εγώ είμαι τελείως άσχετος απο αυτά κ με βοηθήσατε να καταλάβω κάποια βασικά πράγματα! ευχαριστώ κ πάλι... 😉

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • H
                                    harlek last edited by

                                    Μπροστά-πίσω ρυθμίζει ο κατανεμητής, χωρίς καμία απολύτως αμφιβολία. Ασχέτως αν το κύκλωμα είναι διαγώνιο, ο κατανεμητής επιδρά στις πιέσεις των πίσω τροχών.

                                    Επειδή είχα πάθει το ίδιο με Punto, οφειλόταν στο ότι το ένα κυλινδράκι πίσω είχε μια ελάχιστη διαρροή. Αυτή η διαρροή μαζί με τη σκόνη από το υλικό τριβής δημιούργησε με τον καιρό ένα είδος μάκας μέσα στο ταμπούρο, αυξάνοντας το συντελεστή τριβής σε σχέση με τον απέναντι τροχό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • C
                                      christoss8 last edited by

                                      Για να μην ψαχνετε και πολυ ,ο κατανεμητης δουλευει,μπροστα αριστερο-πισω δεξι και μπροστα δεξι-πισω αριστερο.
                                      Ο GGAB εχει δικιο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • H
                                        harlek last edited by

                                        Ο κατανεμητής προσπαθεί να αντιμετωπίσει τη μεταβολή της αναλογίας πρόσφυσης στον εμπρός και πίσω άξονα, λόγω του διαφορετικού τους φορτίου (είτε λόγω βάρους π.χ. φορτωμένο πορτ-μπαγκάζ, είτε λόγω της μεταφοράς βάρους που προκαλεί το ίδιο το φρενάρισμα). Έτσι ώστε όλοι οι τροχοί να συνεισφέρουν όσο το δυνατόν περισσότερο κατά το φρενάρισμα και να μειώνεται η απόσταση ακινητοποίησης.
                                        Υπάρχουν οι χαζοί κατανεμητές, που απλά μειώνουν το φρενάρισμα των πίσω τροχών κατά ένα συγκεκριμένο ποσοστό.
                                        Υπάρχουν πιο 'εξυπνοι', όπου η 'καμπύλη' μείωσης της πίεσης των πίσω φρένων εξαρτάται από την πίεση στο κύκλωμα φρένων (όσο πιο δυνατά φρενάρεις, τόσο περισσότερο μειώνουν την αναλογία φρένου πίσω).
                                        Υπάρχουν ακόμα πιο 'έξυπνοι', που λαμβάνουν υπόψη και τη θέση (έκταση) της πίσω ανάρτησης (που υποδηλώνει το φορτίο του πίσω άξονα).
                                        Καλό είναι, πριν εκφέρουμε απόψεις με μεγάλη βεβαιότητα να το ψάχνουμε περισσότερο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          tsargy last edited by

                                          Ο χρήστης harlek έγραψε:
                                          Ο κατανεμητής προσπαθεί να αντιμετωπίσει τη μεταβολή της αναλογίας πρόσφυσης στον εμπρός και πίσω άξονα, λόγω του διαφορετικού τους φορτίου (είτε λόγω βάρους π.χ. φορτωμένο πορτ-μπαγκάζ, είτε λόγω της μεταφοράς βάρους που προκαλεί το ίδιο το φρενάρισμα). Έτσι ώστε όλοι οι τροχοί να συνεισφέρουν όσο το δυνατόν περισσότερο κατά το φρενάρισμα και να μειώνεται η απόσταση ακινητοποίησης.
                                          Υπάρχουν οι χαζοί κατανεμητές, που απλά μειώνουν το φρενάρισμα των πίσω τροχών κατά ένα συγκεκριμένο ποσοστό.
                                          Υπάρχουν πιο 'εξυπνοι', όπου η 'καμπύλη' μείωσης της πίεσης των πίσω φρένων εξαρτάται από την πίεση στο κύκλωμα φρένων (όσο πιο δυνατά φρενάρεις, τόσο περισσότερο μειώνουν την αναλογία φρένου πίσω).
                                          Υπάρχουν ακόμα πιο 'έξυπνοι', που λαμβάνουν υπόψη και τη θέση (έκταση) της πίσω ανάρτησης (που υποδηλώνει το φορτίο του πίσω άξονα).
                                          Καλό είναι, πριν εκφέρουμε απόψεις με μεγάλη βεβαιότητα να το ψάχνουμε περισσότερο.

                                          • 1000
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • O
                                            odysseas1984 last edited by

                                            Harlek εφόσον είχες το ίδιο πρόβλημα, θα κοιτάξω πρώτα αν είναι αυτό που μου είπες εσυ....αν δω οτι δεν είναι αυτο θα ακουληθήσω την συμβουλή των άλλων,αν κ οι περισσότεροι πιστεύω κάτι παρόμοιο μου λένε!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr