Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κορεσμός και παρακμή της αυτοκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Κορεσμός και παρακμή της αυτοκίνησης
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    39
    74
    126
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      j-marr last edited by

      Φυσικά και το θέμα δεν είναι αν θα εκλείψει ποτε το αυτοκίνητο ή οι petrolheads αλλα κατα πόσο εχει στις σημερινές 'νέες' γενιές την ίδια αιγλη που είχε και παλιότερα (Σε αναπτυγμένα κράτη και οχι σε ελλαδιστάν που περιμένουν να βγάλουν γκόμενα επειδή έχουν VW sirocco).

      Διαβάστε:

      1. http://www.economist.com/node/21563280

      2. http://www.telegraph.co.uk/finance/news ... e-WW2.html

      και σχολιάστε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        j-marr last edited by

        Φυσικά και το θέμα δεν είναι αν θα εκλείψει ποτε το αυτοκίνητο ή οι petrolheads αλλα κατα πόσο εχει στις σημερινές 'νέες' γενιές την ίδια αιγλη που είχε και παλιότερα (Σε αναπτυγμένα κράτη και οχι σε ελλαδιστάν που περιμένουν να βγάλουν γκόμενα επειδή έχουν VW sirocco).

        Διαβάστε:

        1. http://www.economist.com/node/21563280

        2. http://www.telegraph.co.uk/finance/news ... e-WW2.html

        και σχολιάστε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          j-marr last edited by

          Φυσικά και το θέμα δεν είναι αν θα εκλείψει ποτε το αυτοκίνητο ή οι petrolheads αλλα κατα πόσο εχει στις σημερινές 'νέες' γενιές την ίδια αιγλη που είχε και παλιότερα (Σε αναπτυγμένα κράτη και οχι σε ελλαδιστάν που περιμένουν να βγάλουν γκόμενα επειδή έχουν VW sirocco).

          Διαβάστε:

          1. http://www.economist.com/node/21563280

          2. http://www.telegraph.co.uk/finance/news ... e-WW2.html

          και σχολιάστε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            octavia699 last edited by

            Δεν πολυσυμφωνώ με το άρθρο. Άλλωστε αν πουλιούνται περισσότερα ποδήλατα από αμάξια θα βγει κερδισμένο και το περιβάλλον.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              discovolos last edited by

              Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι εποχές έχουν αλλάξει. Προσωπικά όντως κάνω λιγότερα χλμ, λόγω κόστους αλλά και για να γλυτώνω ταλαιπωρία εντός Αθήνας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                j-marr last edited by

                Το θέμα δεν είναι για το κόστος αλλα για το κατα πόσο το αυτοκίνητο έχασε την άιγλη που είχε σαν προϊόν.

                Το σκέφτομαι ορισμένες φορές και καταλήγω -χωρίς να είναι σίγουρα σωστό- στο οτι ενας απο τους πιθανούς λόγους είναι οτι το αυτοκίνητο δεν αντικατοπτρίζει τον τεχνολογικό μας πολιτισμό οσο πχ. ενα κινητό τελευταίας γενιάς. Ειδικά για νέους που μεγάλωσαν μέσα στην 'τεχνολογία' το αμάξι στην σημερινή του μορφή μοιάζει σαν κάτι απο τον προηγούμενο αιώνα (και είναι).

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  taurus last edited by

                  Εγώ πιστεύω οτι στην απαξίωση του αυτοκινήτου έπαιξε ρόλο και το οτι τα άλογα έγιναν στραγάλια. Την εποχή που ξεκίνησα να οδηγώ βλέπαμε κανένα σαξόραλλο ή κανένα punto gt και δίναμε σέβας, τώρα οτιδήποτε με κάτω από 150 άλογα ούτε να το φτύσουμε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • R
                    roman_k last edited by

                    A developed country is not a place where the poor have cars. It's where the rich use public transportation.
                    -Hokusan Yamamoto

                    Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                    Το θέμα δεν είναι για το κόστος αλλα για το κατα πόσο το αυτοκίνητο έχασε την άιγλη που είχε σαν προϊόν.

                    Το σκέφτομαι ορισμένες φορές και καταλήγω -χωρίς να είναι σίγουρα σωστό- στο οτι ενας απο τους πιθανούς λόγους είναι οτι το αυτοκίνητο δεν αντικατοπτρίζει τον τεχνολογικό μας πολιτισμό οσο πχ. ενα κινητό τελευταίας γενιάς. Ειδικά για νέους που μεγάλωσαν μέσα στην 'τεχνολογία' το αμάξι στην σημερινή του μορφή μοιάζει σαν κάτι απο τον προηγούμενο αιώνα (και είναι).

                    Κατά τη γνώμη μου ο ανεπτυγμένος κόσμοτας έχει κορεστεί πλέον από τα αυτοκίνητα, προφανώς και οι νέοι δεν θα συγκινούνται, από τη στιγμή που υπάρχουν και άλλοι τρόποι -φθηνότεροι και ταχύτεροι, τόσο μεταφοράς όσο και επικοινωνίας και αγορών(internet). Eπίσης όλο το hype περί οικολογίας, πράσινης ενέργειας, ρύπανσης, έχει παίξει σημαντικό ρόλο.
                    (Βέβαια τα άρθρα πιάνουν ένα κομμάτι του κόσμου και αφήνουν ένα ακόμα πιο τεράστιο στην άκρη. Τη δίψα των αναπτυσσόμενων για αυτοκίνητο. Να κάνεις 3 ώρες για 4 χιλιόμετρα στη Μοσχα, καθημερινά )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster last edited by

                      Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                      Το θέμα δεν είναι για το κόστος αλλα για το κατα πόσο το αυτοκίνητο έχασε την άιγλη που είχε σαν προϊόν.

                      Το σκέφτομαι ορισμένες φορές και καταλήγω -χωρίς να είναι σίγουρα σωστό- στο οτι ενας απο τους πιθανούς λόγους είναι οτι το αυτοκίνητο δεν αντικατοπτρίζει τον τεχνολογικό μας πολιτισμό οσο πχ. ενα κινητό τελευταίας γενιάς. Ειδικά για νέους που μεγάλωσαν μέσα στην 'τεχνολογία' το αμάξι στην σημερινή του μορφή μοιάζει σαν κάτι απο τον προηγούμενο αιώνα (και είναι).

                      για χώρες όπως η ελλάδα που ο τεχνολογικός της πολιτισμός είναι κατά βάση εισαγώμενος ελάχιστη σημασία έχει το μέσο με το οποίο εμφανίζεται...

                      θεωρώ οτι η κρίση στην αυτοκίνηση ταυτίζεται σε μεγάλο βαθμό με την αυτοματοποίηση της παραγωγής και την αμβλυνση των χαρακτηριστικών μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιων...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        socratesn last edited by

                        J.marr δεν εχεις κ αδικο,ομως και το κινητο που αναφερεις τον προηγουμενο αιωνα ξεκινησε την καριερα του,απλως στον 21ο εγινε το μπαμ(εν πολλοις λογω iphone κ υστερα λογω google).Το προβλημα ειναι οτι στο κινητο π.χ διαμορφωνεται μια καθημερινοτητα που δημιουργει ολο και περισσοτερη αναγκη για ενα εξυπνο κινητο,τη στιγμη που για τα αυτοκινητα δημιουργειται ενα μαλλον αρνητικο τοπιο..Μεγαλες πολλεις,υπερπληθυσμος,ακριβα καυσιμα,αναπτυσσομενα ΜΜΜ.Καποτε ηταν μοδα η mustang στην αμερικη,τωρα ειναι ενα ακομη γκατζετ που πρεπει να εχει ο εκει εφηβος,αλλα ισως αν προτιμησει ενα πριους (εχουν ολοι οι σελεμπριτις αλλωστε),να ριξει πιο πολλες γκομενες ως οικολογος.Με λιγα λογια θεωρω οτι οι καταστασεις ηρθαν ετσι που η αυτοκινηση διαφημιζεται και αναπτυσσεται γυρω απο ενα μοντελο αντιθετο με αυτο που πρεσβευε εδω και δεκαετιες.Και για να επιστρεψω στο παραδειγμα σου που μου αρεσε,το κινητο βελτιωνεται συνεχως με μεγαλυτερους επεηεργαστες,ραμ,οθονες.Το αυτοκινητο μικραινει τον κινητηρα του,τους χωρους του συχνα,την ευελιξια του,γινεται πιο βαρυ..Καπως ετσι χανονται οι παραδοσιακοι,αλλα και οι νεοι petrolheads.Απο τη χοντα που δε βγαζει nsx,απο τη toyota που εκανε 10 χρονια να βγαλει σωστο αυτοκινητο,απο την chrysler που εγινε lancia,απο τη vw που σχεδον εχει κανει το πρωτο golf gti να φαινεται σα μοντελο 1:3 σε σχεση με το τωρινο και χιλια δυο ακομα παραδειγματα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                          Το θέμα δεν είναι για το κόστος αλλα για το κατα πόσο το αυτοκίνητο έχασε την άιγλη που είχε σαν προϊόν.

                          Το σκέφτομαι ορισμένες φορές και καταλήγω -χωρίς να είναι σίγουρα σωστό- στο οτι ενας απο τους πιθανούς λόγους είναι οτι το αυτοκίνητο δεν αντικατοπτρίζει τον τεχνολογικό μας πολιτισμό οσο πχ. ενα κινητό τελευταίας γενιάς. Ειδικά για νέους που μεγάλωσαν μέσα στην 'τεχνολογία' το αμάξι στην σημερινή του μορφή μοιάζει σαν κάτι απο τον προηγούμενο αιώνα (και είναι).

                          Θεωρώ το αυτοκίνητο ό,τι πολυτιμότερο υπάρχει από άποψη προσωπικών αντικειμένων (εκτός αν έχεις ιδιωτικό αεροπλάνο π.χ.). Η αίσθηση ελευθερίας αλλά και η διασκέδαση που σου προσφέρει δεν συγκρίνονται με καμία i-φριτεζα... Τώρα στο Τζαπάν αν δεν το καταλαβαίνουν είναι δικό τους πρόβλημα. Ευτυχώς στο Αμέρικα αλλά και στο Γιούροπ το καταλαβαίνουμε ακόμα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            socratesn last edited by

                            Χωρις χρηματα για βενζινες και χρονο ή παρεα για ταξιδια,δε σου δινει τοση ελευθερια οση λες Δια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                              Η αίσθηση ελευθερίας αλλά και η διασκέδαση που σου προσφέρει δεν συγκρίνονται με καμία i-φριτεζα... :

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Μόνο αν σου αρέσουν οι μοτό Κώστα. Εμένα προσωπικά δεν μου λένε πολλά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • bassstarlet
                                  bassstarlet last edited by

                                  Εγώ δεν έχω διαπιστώσει καμία απαξίωση ή κορεσμό.

                                  Μπορεί την προηγούμενη, ή την προ-προηγούμενη δεκαετία, οι τότε petrolheads, να είχαν λιγότερα μέσα για πληροφόρηση, ενώ επίσης και τα «καλά» αυτοκίνητα (φτιαγμένα ή μη) να ήταν ελάχιστα σε σχέση με τη σημερινή κατάσταση, αλλά βλέπω τους σημερινούς νέους και έφηβους να μην έχουν μπουχτίσει...αντιθέτως, δείχνουν σεβασμό και σε ταπεινά αυτοκίνητα 25ετίας

                                  «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    sv2 last edited by

                                    Αν μιλήσω για τον εαυτό μου νιώθω όχι κορεσμένος αλλά κεκορεσμένος . Τα έχω βαρεθεί όλα ,πέρασα από όλα τα στάδια από 34 καθαρόαιμους ίππους μέχρι 600+.....Δεν μ΄αγγίζει τίποτα πλέον.Ενα κουβαδάκι , μιά κάψουλα μεταφοράς μου αρκεί.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vasilis-1200101 last edited by

                                      Φρονώ πως η παρακμή της αυτοκίνησης συμβαίνει και προσωπικά θεωρώ πως είναι καλοδεχούμενη. Το αυτοκίνητο με τη σημερινή του μορφή, αποτελεί απαρχαιωμένο μέσο μεταφοράς και εξυπηρέτησης των καθημερινών αναγκών. Όπου υπάρχει σοβαρή ανάπτυξη ενός δικτύου μαζικών συγκοινωνιών, παρατηρείται πως δεν υπάρχει κίνητρο για καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου.
                                      Επίσης, για τους πραγματικούς petrolheads (για να μην παρεξηγηθώ petrolheads δεν είναι οι φαναροκυνηγοί και οι πεζοδρομιάκιδες!) αυτή είναι η χρυσή ευκαιρία για να επιβιώσει το αυτοκίνητο ως μέσο απόλαυσης και να μετουσιωθεί σε αγχολυτική απασχόληση.

                                      Προσωπικό παράδειγμα, κάνω 500 χλμ την εβδομάδα για εργασιακούς λόγους. Αν μπορούσα, (το έχω δοκιμάσει με το ποδήλατο και δεν μπορώ) δεν θα φόρτωνα το καημένο το corolla 270.000 χλμ σε 8 χρόνια χωρίς να το απολαμβάνω πραγματικά, αλλά όλα τα έξοδα που έχω κάνει μέχρι τώρα για αυτό θα είχαν γίνει Fulvia ή Austin Healey, θα είχαν γίνει Zandvoort, Donninghton, Νοrdschleife ή Κυριακές πρωί στο Μερκούρη!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        j-marr last edited by

                                        Το θεμα δεν είναι για έσας που είστε καυλόγκαζοι. Και οπως είπα ισως δεν είναι και για τους 'πεινασμένους' υπανάπτυκτους κατσίβελους του ελλαδιστάν που πήραν γκολφ και γίναν πρώτοι στο χωριό. Ούτε για το πόσα αλογα εχουν.

                                        Τι έκανε το ευρύ κοινό να νοιάζεται λιγότερο για τα αυτοκίνητα και ειδικότερα τις νεότερες γενιές. Οι πωλήσεις δείχνουν αυτό.

                                        Έγινε κάτι το δεδομένο, φταίει οτι δεν διαφοροποιούνται αρκετά, οτι δεν είναι τεχνολογικά προηγμένα τι??

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christoss8 last edited by

                                          Οταν λες παρακμη,εννοεις οτι ο κοσμος βαρεθηκε το αυτοκινητο,το θεωρει κατι ξεπερασμενο.
                                          Στην πραγματικοτητα αυτο δεν συμβαινει διοτι ακομη δεν εχει βρεθει κατι να το αντικαταστησει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cpp last edited by

                                            Στον ανεπτυγμένο κόσμο οι ανάγκες είναι άλλες πλέον.
                                            Να έχουμε άλογο στον ιππικό όμιλο.
                                            Να παίζουμε και όχι να οδηγαμε γκολφ.
                                            Να ψάχνουμε το δίλημμα cruiser η φουσκωτό.
                                            Να μαθουμε τις φιγούρες gangman style
                                            Nα κάνουμε πάρτυ στην Μύκονο κλπ.

                                            Το αμάξι είναι σαν φριτεζα πλέον. Το έχουν όλοι.
                                            Το πουλ μούρ είναι αυτό που καθορίζει τα πάντα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr