-
Φυσικά και το θέμα δεν είναι αν θα εκλείψει ποτε το αυτοκίνητο ή οι petrolheads αλλα κατα πόσο εχει στις σημερινές 'νέες' γενιές την ίδια αιγλη που είχε και παλιότερα (Σε αναπτυγμένα κράτη και οχι σε ελλαδιστάν που περιμένουν να βγάλουν γκόμενα επειδή έχουν VW sirocco).
Διαβάστε:
και σχολιάστε.
-
Φυσικά και το θέμα δεν είναι αν θα εκλείψει ποτε το αυτοκίνητο ή οι petrolheads αλλα κατα πόσο εχει στις σημερινές 'νέες' γενιές την ίδια αιγλη που είχε και παλιότερα (Σε αναπτυγμένα κράτη και οχι σε ελλαδιστάν που περιμένουν να βγάλουν γκόμενα επειδή έχουν VW sirocco).
Διαβάστε:
και σχολιάστε.
-
Φυσικά και το θέμα δεν είναι αν θα εκλείψει ποτε το αυτοκίνητο ή οι petrolheads αλλα κατα πόσο εχει στις σημερινές 'νέες' γενιές την ίδια αιγλη που είχε και παλιότερα (Σε αναπτυγμένα κράτη και οχι σε ελλαδιστάν που περιμένουν να βγάλουν γκόμενα επειδή έχουν VW sirocco).
Διαβάστε:
και σχολιάστε.
-
Δεν πολυσυμφωνώ με το άρθρο. Άλλωστε αν πουλιούνται περισσότερα ποδήλατα από αμάξια θα βγει κερδισμένο και το περιβάλλον.
-
Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι εποχές έχουν αλλάξει. Προσωπικά όντως κάνω λιγότερα χλμ, λόγω κόστους αλλά και για να γλυτώνω ταλαιπωρία εντός Αθήνας.
-
Το θέμα δεν είναι για το κόστος αλλα για το κατα πόσο το αυτοκίνητο έχασε την άιγλη που είχε σαν προϊόν.
Το σκέφτομαι ορισμένες φορές και καταλήγω -χωρίς να είναι σίγουρα σωστό- στο οτι ενας απο τους πιθανούς λόγους είναι οτι το αυτοκίνητο δεν αντικατοπτρίζει τον τεχνολογικό μας πολιτισμό οσο πχ. ενα κινητό τελευταίας γενιάς. Ειδικά για νέους που μεγάλωσαν μέσα στην 'τεχνολογία' το αμάξι στην σημερινή του μορφή μοιάζει σαν κάτι απο τον προηγούμενο αιώνα (και είναι).
-
Εγώ πιστεύω οτι στην απαξίωση του αυτοκινήτου έπαιξε ρόλο και το οτι τα άλογα έγιναν στραγάλια. Την εποχή που ξεκίνησα να οδηγώ βλέπαμε κανένα σαξόραλλο ή κανένα punto gt και δίναμε σέβας, τώρα οτιδήποτε με κάτω από 150 άλογα ούτε να το φτύσουμε.
-
A developed country is not a place where the poor have cars. It's where the rich use public transportation.
-Hokusan YamamotoΟ χρήστης j.marr έγραψε:
Το θέμα δεν είναι για το κόστος αλλα για το κατα πόσο το αυτοκίνητο έχασε την άιγλη που είχε σαν προϊόν.Το σκέφτομαι ορισμένες φορές και καταλήγω -χωρίς να είναι σίγουρα σωστό- στο οτι ενας απο τους πιθανούς λόγους είναι οτι το αυτοκίνητο δεν αντικατοπτρίζει τον τεχνολογικό μας πολιτισμό οσο πχ. ενα κινητό τελευταίας γενιάς. Ειδικά για νέους που μεγάλωσαν μέσα στην 'τεχνολογία' το αμάξι στην σημερινή του μορφή μοιάζει σαν κάτι απο τον προηγούμενο αιώνα (και είναι).
Κατά τη γνώμη μου ο ανεπτυγμένος κόσμοτας έχει κορεστεί πλέον από τα αυτοκίνητα, προφανώς και οι νέοι δεν θα συγκινούνται, από τη στιγμή που υπάρχουν και άλλοι τρόποι -φθηνότεροι και ταχύτεροι, τόσο μεταφοράς όσο και επικοινωνίας και αγορών(internet). Eπίσης όλο το hype περί οικολογίας, πράσινης ενέργειας, ρύπανσης, έχει παίξει σημαντικό ρόλο.
(Βέβαια τα άρθρα πιάνουν ένα κομμάτι του κόσμου και αφήνουν ένα ακόμα πιο τεράστιο στην άκρη. Τη δίψα των αναπτυσσόμενων για αυτοκίνητο. Να κάνεις 3 ώρες για 4 χιλιόμετρα στη Μοσχα, καθημερινά ) -
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Το θέμα δεν είναι για το κόστος αλλα για το κατα πόσο το αυτοκίνητο έχασε την άιγλη που είχε σαν προϊόν.Το σκέφτομαι ορισμένες φορές και καταλήγω -χωρίς να είναι σίγουρα σωστό- στο οτι ενας απο τους πιθανούς λόγους είναι οτι το αυτοκίνητο δεν αντικατοπτρίζει τον τεχνολογικό μας πολιτισμό οσο πχ. ενα κινητό τελευταίας γενιάς. Ειδικά για νέους που μεγάλωσαν μέσα στην 'τεχνολογία' το αμάξι στην σημερινή του μορφή μοιάζει σαν κάτι απο τον προηγούμενο αιώνα (και είναι).
για χώρες όπως η ελλάδα που ο τεχνολογικός της πολιτισμός είναι κατά βάση εισαγώμενος ελάχιστη σημασία έχει το μέσο με το οποίο εμφανίζεται...
θεωρώ οτι η κρίση στην αυτοκίνηση ταυτίζεται σε μεγάλο βαθμό με την αυτοματοποίηση της παραγωγής και την αμβλυνση των χαρακτηριστικών μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιων...
-
J.marr δεν εχεις κ αδικο,ομως και το κινητο που αναφερεις τον προηγουμενο αιωνα ξεκινησε την καριερα του,απλως στον 21ο εγινε το μπαμ(εν πολλοις λογω iphone κ υστερα λογω google).Το προβλημα ειναι οτι στο κινητο π.χ διαμορφωνεται μια καθημερινοτητα που δημιουργει ολο και περισσοτερη αναγκη για ενα εξυπνο κινητο,τη στιγμη που για τα αυτοκινητα δημιουργειται ενα μαλλον αρνητικο τοπιο..Μεγαλες πολλεις,υπερπληθυσμος,ακριβα καυσιμα,αναπτυσσομενα ΜΜΜ.Καποτε ηταν μοδα η mustang στην αμερικη,τωρα ειναι ενα ακομη γκατζετ που πρεπει να εχει ο εκει εφηβος,αλλα ισως αν προτιμησει ενα πριους (εχουν ολοι οι σελεμπριτις αλλωστε),να ριξει πιο πολλες γκομενες ως οικολογος.Με λιγα λογια θεωρω οτι οι καταστασεις ηρθαν ετσι που η αυτοκινηση διαφημιζεται και αναπτυσσεται γυρω απο ενα μοντελο αντιθετο με αυτο που πρεσβευε εδω και δεκαετιες.Και για να επιστρεψω στο παραδειγμα σου που μου αρεσε,το κινητο βελτιωνεται συνεχως με μεγαλυτερους επεηεργαστες,ραμ,οθονες.Το αυτοκινητο μικραινει τον κινητηρα του,τους χωρους του συχνα,την ευελιξια του,γινεται πιο βαρυ..Καπως ετσι χανονται οι παραδοσιακοι,αλλα και οι νεοι petrolheads.Απο τη χοντα που δε βγαζει nsx,απο τη toyota που εκανε 10 χρονια να βγαλει σωστο αυτοκινητο,απο την chrysler που εγινε lancia,απο τη vw που σχεδον εχει κανει το πρωτο golf gti να φαινεται σα μοντελο 1:3 σε σχεση με το τωρινο και χιλια δυο ακομα παραδειγματα
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Το θέμα δεν είναι για το κόστος αλλα για το κατα πόσο το αυτοκίνητο έχασε την άιγλη που είχε σαν προϊόν.Το σκέφτομαι ορισμένες φορές και καταλήγω -χωρίς να είναι σίγουρα σωστό- στο οτι ενας απο τους πιθανούς λόγους είναι οτι το αυτοκίνητο δεν αντικατοπτρίζει τον τεχνολογικό μας πολιτισμό οσο πχ. ενα κινητό τελευταίας γενιάς. Ειδικά για νέους που μεγάλωσαν μέσα στην 'τεχνολογία' το αμάξι στην σημερινή του μορφή μοιάζει σαν κάτι απο τον προηγούμενο αιώνα (και είναι).
Θεωρώ το αυτοκίνητο ό,τι πολυτιμότερο υπάρχει από άποψη προσωπικών αντικειμένων (εκτός αν έχεις ιδιωτικό αεροπλάνο π.χ.). Η αίσθηση ελευθερίας αλλά και η διασκέδαση που σου προσφέρει δεν συγκρίνονται με καμία i-φριτεζα... Τώρα στο Τζαπάν αν δεν το καταλαβαίνουν είναι δικό τους πρόβλημα. Ευτυχώς στο Αμέρικα αλλά και στο Γιούροπ το καταλαβαίνουμε ακόμα.
-
Χωρις χρηματα για βενζινες και χρονο ή παρεα για ταξιδια,δε σου δινει τοση ελευθερια οση λες Δια.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η αίσθηση ελευθερίας αλλά και η διασκέδαση που σου προσφέρει δεν συγκρίνονται με καμία i-φριτεζα... : -
Μόνο αν σου αρέσουν οι μοτό Κώστα. Εμένα προσωπικά δεν μου λένε πολλά.
-
Εγώ δεν έχω διαπιστώσει καμία απαξίωση ή κορεσμό.
Μπορεί την προηγούμενη, ή την προ-προηγούμενη δεκαετία, οι τότε petrolheads, να είχαν λιγότερα μέσα για πληροφόρηση, ενώ επίσης και τα «καλά» αυτοκίνητα (φτιαγμένα ή μη) να ήταν ελάχιστα σε σχέση με τη σημερινή κατάσταση, αλλά βλέπω τους σημερινούς νέους και έφηβους να μην έχουν μπουχτίσει...αντιθέτως, δείχνουν σεβασμό και σε ταπεινά αυτοκίνητα 25ετίας
-
Αν μιλήσω για τον εαυτό μου νιώθω όχι κορεσμένος αλλά κεκορεσμένος . Τα έχω βαρεθεί όλα ,πέρασα από όλα τα στάδια από 34 καθαρόαιμους ίππους μέχρι 600+.....Δεν μ΄αγγίζει τίποτα πλέον.Ενα κουβαδάκι , μιά κάψουλα μεταφοράς μου αρκεί.
-
Φρονώ πως η παρακμή της αυτοκίνησης συμβαίνει και προσωπικά θεωρώ πως είναι καλοδεχούμενη. Το αυτοκίνητο με τη σημερινή του μορφή, αποτελεί απαρχαιωμένο μέσο μεταφοράς και εξυπηρέτησης των καθημερινών αναγκών. Όπου υπάρχει σοβαρή ανάπτυξη ενός δικτύου μαζικών συγκοινωνιών, παρατηρείται πως δεν υπάρχει κίνητρο για καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου.
Επίσης, για τους πραγματικούς petrolheads (για να μην παρεξηγηθώ petrolheads δεν είναι οι φαναροκυνηγοί και οι πεζοδρομιάκιδες!) αυτή είναι η χρυσή ευκαιρία για να επιβιώσει το αυτοκίνητο ως μέσο απόλαυσης και να μετουσιωθεί σε αγχολυτική απασχόληση.Προσωπικό παράδειγμα, κάνω 500 χλμ την εβδομάδα για εργασιακούς λόγους. Αν μπορούσα, (το έχω δοκιμάσει με το ποδήλατο και δεν μπορώ) δεν θα φόρτωνα το καημένο το corolla 270.000 χλμ σε 8 χρόνια χωρίς να το απολαμβάνω πραγματικά, αλλά όλα τα έξοδα που έχω κάνει μέχρι τώρα για αυτό θα είχαν γίνει Fulvia ή Austin Healey, θα είχαν γίνει Zandvoort, Donninghton, Νοrdschleife ή Κυριακές πρωί στο Μερκούρη!
-
Το θεμα δεν είναι για έσας που είστε καυλόγκαζοι. Και οπως είπα ισως δεν είναι και για τους 'πεινασμένους' υπανάπτυκτους κατσίβελους του ελλαδιστάν που πήραν γκολφ και γίναν πρώτοι στο χωριό. Ούτε για το πόσα αλογα εχουν.
Τι έκανε το ευρύ κοινό να νοιάζεται λιγότερο για τα αυτοκίνητα και ειδικότερα τις νεότερες γενιές. Οι πωλήσεις δείχνουν αυτό.
Έγινε κάτι το δεδομένο, φταίει οτι δεν διαφοροποιούνται αρκετά, οτι δεν είναι τεχνολογικά προηγμένα τι??
-
Οταν λες παρακμη,εννοεις οτι ο κοσμος βαρεθηκε το αυτοκινητο,το θεωρει κατι ξεπερασμενο.
Στην πραγματικοτητα αυτο δεν συμβαινει διοτι ακομη δεν εχει βρεθει κατι να το αντικαταστησει. -
Στον ανεπτυγμένο κόσμο οι ανάγκες είναι άλλες πλέον.
Να έχουμε άλογο στον ιππικό όμιλο.
Να παίζουμε και όχι να οδηγαμε γκολφ.
Να ψάχνουμε το δίλημμα cruiser η φουσκωτό.
Να μαθουμε τις φιγούρες gangman style
Nα κάνουμε πάρτυ στην Μύκονο κλπ.Το αμάξι είναι σαν φριτεζα πλέον. Το έχουν όλοι.
Το πουλ μούρ είναι αυτό που καθορίζει τα πάντα.
Κορεσμός και παρακμή της αυτοκίνησης