-
Γειά χαρά!
Μετά την ακύρωση του σχεδίου για μεταχειρισμένο Subaru Forester, λόγω τελών, φόρου πολυτελείας και κατανάλωσης, πήγα πριν από 4~5 μέρες και είδα κάτι εντελώς άσχετο σε σχέση με αυτά που σκεφτόμουν.
Το C4 HDi 1.6 90 hp.Στην έκδοση Trend Plus ( που προσωπικά με καλύπτει), η τελική τιμή , με όλες τις εκπτώσεις που παίζουν αυτή τη περίοδο, βγαίνει στα 15.286 ευρώ. Περιλαμβάνει μεταλλικό χρώμα, pdi, τέλη. Το αυτοκίνητο εξωτερικά μου είναι αδιάφορο, μέσα είναι ευχάριστο και φαίνεται, δεν ξέρω και αν είναι, ποιοτικό. Έχει πολύ ωραίους χώρους για μια τετραμελή οικογένεια. Το μεγάλο πλεονέκτημα είναι, κακά τα ψέματα, η τιμή του. Δεδομένου ότι διανύω καθημερινά 100 χλμ. και τον χρόνο 30.000χλμ., η περίπτωση του πετρελαίου φαίνεται συμφέρουσα. Είναι όμως στην πράξη? Κάπου διάβασα για πανάκριβες αντλίες πετρελαίου που χαλάνε από κακό καύσιμο για πλάκα. Να τονίσω εδώ ότι δεν καλύπτεται από την εργοστασιακή εγγύηση. Έπισης για ακριβά service, άσχετα αν ο πωλητής μου είπε το ακριβώς ανάποδο. Όντας άσχετος από πετρελαιοκινητήρες, δεν γνωρίζω την αλήθεια και θέλω τα φώτα σας. Επίσης θέλω γνώμες για τα Citroen γενικότερα. Αν γίνεται αντικειμενικές θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα. Δεν έχω κολλήματα με συγκεκριμένες μάρκες ,σχολές, εταιρείες. Παραθέτω ένα μίνι ιστορικό για να καταλάβετε.
Έχουν περάσει κατά σειρά από τα χέρια μου:
Ένα Starlet 1.0 του 92, 80.000χλμ.Αδιάφορο εντελώς. Μέτριο από όλες τις απόψεις
Ένα Punto 1.2 του 98, 108.000χλμ.Γαμώ τα τουτου,σκύλος!
Ένα 206 1.6 του 01 έως και σήμερα,342.000 χλμ!! με πολλά μικροπροβλήματα στην αρχή αλλά χωρίς θέματα στη συνέχεια όταν βρήκα καλό συνεργείο και με άγρια χρήση(τράβηγμα φουσκωτού).Ωραία οδική συμπεριφορά.
Ένα Mazda 2 του 09 εως και σήμερα, 44.000 χλμ. Συμπαθητικό στο δρόμο. Δεν έχει καεί ούτε λαμπάκι.4 service μόνο λάδια-φίλτρα. Τίποτα άλλο απολύτως.
Έκτος του Starlet,τα υπόλοιπα πρώτο χέρι.Δώστε τα φώτα σας παιδιά! Οι καιροί είναι δύσκολοι για πειράματα.
Συγνώμη για το μακροσκελές του post.
Ευχαριστώ πολύ!
Υ.γ. Τετάρτη πάω να το οδηγήσω. Θα γράψω εντυπώσεις που ίσως βοηθήσουν και κάποιον άλλο φίλο από εδώ μέσα.
-
Γειά χαρά!
Μετά την ακύρωση του σχεδίου για μεταχειρισμένο Subaru Forester, λόγω τελών, φόρου πολυτελείας και κατανάλωσης, πήγα πριν από 4~5 μέρες και είδα κάτι εντελώς άσχετο σε σχέση με αυτά που σκεφτόμουν.
Το C4 HDi 1.6 90 hp.Στην έκδοση Trend Plus ( που προσωπικά με καλύπτει), η τελική τιμή , με όλες τις εκπτώσεις που παίζουν αυτή τη περίοδο, βγαίνει στα 15.286 ευρώ. Περιλαμβάνει μεταλλικό χρώμα, pdi, τέλη. Το αυτοκίνητο εξωτερικά μου είναι αδιάφορο, μέσα είναι ευχάριστο και φαίνεται, δεν ξέρω και αν είναι, ποιοτικό. Έχει πολύ ωραίους χώρους για μια τετραμελή οικογένεια. Το μεγάλο πλεονέκτημα είναι, κακά τα ψέματα, η τιμή του. Δεδομένου ότι διανύω καθημερινά 100 χλμ. και τον χρόνο 30.000χλμ., η περίπτωση του πετρελαίου φαίνεται συμφέρουσα. Είναι όμως στην πράξη? Κάπου διάβασα για πανάκριβες αντλίες πετρελαίου που χαλάνε από κακό καύσιμο για πλάκα. Να τονίσω εδώ ότι δεν καλύπτεται από την εργοστασιακή εγγύηση. Έπισης για ακριβά service, άσχετα αν ο πωλητής μου είπε το ακριβώς ανάποδο. Όντας άσχετος από πετρελαιοκινητήρες, δεν γνωρίζω την αλήθεια και θέλω τα φώτα σας. Επίσης θέλω γνώμες για τα Citroen γενικότερα. Αν γίνεται αντικειμενικές θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα. Δεν έχω κολλήματα με συγκεκριμένες μάρκες ,σχολές, εταιρείες. Παραθέτω ένα μίνι ιστορικό για να καταλάβετε.
Έχουν περάσει κατά σειρά από τα χέρια μου:
Ένα Starlet 1.0 του 92, 80.000χλμ.Αδιάφορο εντελώς. Μέτριο από όλες τις απόψεις
Ένα Punto 1.2 του 98, 108.000χλμ.Γαμώ τα τουτου,σκύλος!
Ένα 206 1.6 του 01 έως και σήμερα,342.000 χλμ!! με πολλά μικροπροβλήματα στην αρχή αλλά χωρίς θέματα στη συνέχεια όταν βρήκα καλό συνεργείο και με άγρια χρήση(τράβηγμα φουσκωτού).Ωραία οδική συμπεριφορά.
Ένα Mazda 2 του 09 εως και σήμερα, 44.000 χλμ. Συμπαθητικό στο δρόμο. Δεν έχει καεί ούτε λαμπάκι.4 service μόνο λάδια-φίλτρα. Τίποτα άλλο απολύτως.
Έκτος του Starlet,τα υπόλοιπα πρώτο χέρι.Δώστε τα φώτα σας παιδιά! Οι καιροί είναι δύσκολοι για πειράματα.
Συγνώμη για το μακροσκελές του post.
Ευχαριστώ πολύ!
Υ.γ. Τετάρτη πάω να το οδηγήσω. Θα γράψω εντυπώσεις που ίσως βοηθήσουν και κάποιον άλλο φίλο από εδώ μέσα.
-
Γειά χαρά!
Μετά την ακύρωση του σχεδίου για μεταχειρισμένο Subaru Forester, λόγω τελών, φόρου πολυτελείας και κατανάλωσης, πήγα πριν από 4~5 μέρες και είδα κάτι εντελώς άσχετο σε σχέση με αυτά που σκεφτόμουν.
Το C4 HDi 1.6 90 hp.Στην έκδοση Trend Plus ( που προσωπικά με καλύπτει), η τελική τιμή , με όλες τις εκπτώσεις που παίζουν αυτή τη περίοδο, βγαίνει στα 15.286 ευρώ. Περιλαμβάνει μεταλλικό χρώμα, pdi, τέλη. Το αυτοκίνητο εξωτερικά μου είναι αδιάφορο, μέσα είναι ευχάριστο και φαίνεται, δεν ξέρω και αν είναι, ποιοτικό. Έχει πολύ ωραίους χώρους για μια τετραμελή οικογένεια. Το μεγάλο πλεονέκτημα είναι, κακά τα ψέματα, η τιμή του. Δεδομένου ότι διανύω καθημερινά 100 χλμ. και τον χρόνο 30.000χλμ., η περίπτωση του πετρελαίου φαίνεται συμφέρουσα. Είναι όμως στην πράξη? Κάπου διάβασα για πανάκριβες αντλίες πετρελαίου που χαλάνε από κακό καύσιμο για πλάκα. Να τονίσω εδώ ότι δεν καλύπτεται από την εργοστασιακή εγγύηση. Έπισης για ακριβά service, άσχετα αν ο πωλητής μου είπε το ακριβώς ανάποδο. Όντας άσχετος από πετρελαιοκινητήρες, δεν γνωρίζω την αλήθεια και θέλω τα φώτα σας. Επίσης θέλω γνώμες για τα Citroen γενικότερα. Αν γίνεται αντικειμενικές θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα. Δεν έχω κολλήματα με συγκεκριμένες μάρκες ,σχολές, εταιρείες. Παραθέτω ένα μίνι ιστορικό για να καταλάβετε.
Έχουν περάσει κατά σειρά από τα χέρια μου:
Ένα Starlet 1.0 του 92, 80.000χλμ.Αδιάφορο εντελώς. Μέτριο από όλες τις απόψεις
Ένα Punto 1.2 του 98, 108.000χλμ.Γαμώ τα τουτου,σκύλος!
Ένα 206 1.6 του 01 έως και σήμερα,342.000 χλμ!! με πολλά μικροπροβλήματα στην αρχή αλλά χωρίς θέματα στη συνέχεια όταν βρήκα καλό συνεργείο και με άγρια χρήση(τράβηγμα φουσκωτού).Ωραία οδική συμπεριφορά.
Ένα Mazda 2 του 09 εως και σήμερα, 44.000 χλμ. Συμπαθητικό στο δρόμο. Δεν έχει καεί ούτε λαμπάκι.4 service μόνο λάδια-φίλτρα. Τίποτα άλλο απολύτως.
Έκτος του Starlet,τα υπόλοιπα πρώτο χέρι.Δώστε τα φώτα σας παιδιά! Οι καιροί είναι δύσκολοι για πειράματα.
Συγνώμη για το μακροσκελές του post.
Ευχαριστώ πολύ!
Υ.γ. Τετάρτη πάω να το οδηγήσω. Θα γράψω εντυπώσεις που ίσως βοηθήσουν και κάποιον άλλο φίλο από εδώ μέσα.
-
Καν την υπέρβαση και πάρε το 110 , θα το καταευχαριστηθεις, η κατανάλωση μου σε επίπεδο trip computer είναι μέσα στην πόλη στα 5.9 λίτρα ! Σε εμένα αυτό κανει 2000 ευρώ τον χρόνο ....δηλαδή σε 7 χρόνια σχεδόν μου αφήνει και ρέστα από την αν απόσβεση αξία.
-
Σε αυτά τα χλμ., το πετρέλαιο είναι η καλύτερη επιλογή σήμερα. Δοκιμασέ το όμως πριν το πάρεις.
-
Πόσα χλμ έχεις κάνει φίλε Dasimo?
Ευχαριστημένος γενικά?Πέραν της κατανάλωσης.
-
Εφτασα τα 9000 χιλιομετρα με το trip computer στα 5.9 λιτρα, τα 6000 χιλιομετρα ειναι μεσα στην Αθηνα. Το αμαξι ειναι εξαιρετικο και ηδη απο υπολογισμους μου μου εχει βγαλει 9000*0.065 ευρω+150 ευρω τα τελη του 2012 ....750 ευρω. Αυτο δεν αγοραζεται με τιποτα και το αφαιρω απο τα λεφτα που πληρωσα να το αποκτησω. Εχω την almost top of the range εκδοση 1.6 e-hdi mcp stt airdream. Μηχανολογικα εννοειτε το αμαξι ειναι αψογο, το μονο που μου εχει καψει στις 8000 χιλιομετρα ειναι 150 ml λαδι που ειναι πολυ χαμηλοτερα απο το προσδοκομενο της εταιριας. Επισης περιεργως εφτασε στα μινιμα στο αντιψυκτικο αν και εχω την αισθηση οτι απλα ετσι ηταν απο την αρχη. Το start stop ειναι απλα απιστευτο. Το κιβωτιο ειναι μετριο και μαλλον αργο αλλα δεν εχει πολυ σημασια μιας και ειναι αρκετα πιο γρηγοροι απο τις δικες μου χειροκινητες αλλαγες
-
Όταν γράφεις'προσδοκώμενο εταιρείας',τι ακριβώς εννοείς?
-
Εννοω οτι η εταιρια δικαιολογει πολυ παραπανω
-
Μην ακούς τέτοια πράγματα σε παρακαλώ.
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Εννοω οτι η εταιρια δικαιολογει πολυ παραπανωOποτε εσενα ειναι χαλασμενο που καιει τοσο λιγο;
-
Ευστοχη παρατηρηση....blame τον πλουτο της Ελληνικης Γλωσσας!
Citroen C4 diesel.Γνώμες!!