-
οποιος μπορεί να βοηθήσει.
Μοντελο subaru forester turbo 2000 xt με cruise control αυτόματο, με 180.000 χλμ. Δύο φορές με διαφορετικούς οδηγούς το ίδιο αυτοκινητο σε διάστημα ενός μηνός το φετινό καλοκαίρι 2012 μόλις βάλεις την οπισθεν και αφήσεις το φρένο ακουμπώντας απαλά το γκάζι για να ξεκινήσεις ξαφνικά σανιδώνεται το πενταλ του γκαζιού και επιταχύνεται δαιμονισμένα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΝΙΚΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΦΡΕΝΟ ΟΣΟ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΤΗΣΕΙΣ. Σταματησε μονο οταν βρηκε σε τοιχο την πρωτη φορα και την δευτερη αφου διελυσε κολωνακια, τοιχους κλπ και του εσκασαν τα λαστιχα. Εχει κανείς κάποια αντίστοιχη εμεπιρία με το ίδιο μοντελο στην ελλάδα ή στο εξωτερικό?. Το οδηγάω από το 2007 και δεν είχε παρουσιάσεο κανενα πρόβλημα. Το 2011 του έβαλα αέριο. Στο εξωτερικό έχουνε αναφερθεί τέτοια προβλήματα αλλά με νεώτερα μοντέλα και μόνο προς τα μπροστά, όχι με την οπισθεν. -
οποιος μπορεί να βοηθήσει.
Μοντελο subaru forester turbo 2000 xt με cruise control αυτόματο, με 180.000 χλμ. Δύο φορές με διαφορετικούς οδηγούς το ίδιο αυτοκινητο σε διάστημα ενός μηνός το φετινό καλοκαίρι 2012 μόλις βάλεις την οπισθεν και αφήσεις το φρένο ακουμπώντας απαλά το γκάζι για να ξεκινήσεις ξαφνικά σανιδώνεται το πενταλ του γκαζιού και επιταχύνεται δαιμονισμένα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΝΙΚΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΦΡΕΝΟ ΟΣΟ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΤΗΣΕΙΣ. Σταματησε μονο οταν βρηκε σε τοιχο την πρωτη φορα και την δευτερη αφου διελυσε κολωνακια, τοιχους κλπ και του εσκασαν τα λαστιχα. Εχει κανείς κάποια αντίστοιχη εμεπιρία με το ίδιο μοντελο στην ελλάδα ή στο εξωτερικό?. Το οδηγάω από το 2007 και δεν είχε παρουσιάσεο κανενα πρόβλημα. Το 2011 του έβαλα αέριο. Στο εξωτερικό έχουνε αναφερθεί τέτοια προβλήματα αλλά με νεώτερα μοντέλα και μόνο προς τα μπροστά, όχι με την οπισθεν. -
οποιος μπορεί να βοηθήσει.
Μοντελο subaru forester turbo 2000 xt με cruise control αυτόματο, με 180.000 χλμ. Δύο φορές με διαφορετικούς οδηγούς το ίδιο αυτοκινητο σε διάστημα ενός μηνός το φετινό καλοκαίρι 2012 μόλις βάλεις την οπισθεν και αφήσεις το φρένο ακουμπώντας απαλά το γκάζι για να ξεκινήσεις ξαφνικά σανιδώνεται το πενταλ του γκαζιού και επιταχύνεται δαιμονισμένα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΝΙΚΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΦΡΕΝΟ ΟΣΟ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΤΗΣΕΙΣ. Σταματησε μονο οταν βρηκε σε τοιχο την πρωτη φορα και την δευτερη αφου διελυσε κολωνακια, τοιχους κλπ και του εσκασαν τα λαστιχα. Εχει κανείς κάποια αντίστοιχη εμεπιρία με το ίδιο μοντελο στην ελλάδα ή στο εξωτερικό?. Το οδηγάω από το 2007 και δεν είχε παρουσιάσεο κανενα πρόβλημα. Το 2011 του έβαλα αέριο. Στο εξωτερικό έχουνε αναφερθεί τέτοια προβλήματα αλλά με νεώτερα μοντέλα και μόνο προς τα μπροστά, όχι με την οπισθεν. -
omg
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ - ΠΕΤΡΑ έγραψε:
οποιος μπορεί να βοηθήσει.
Μοντελο subaru forester turbo 2000 xt με cruise control αυτόματο, με 180.000 χλμ. Δύο φορές με διαφορετικούς οδηγούς το ίδιο αυτοκινητο σε διάστημα ενός μηνός το φετινό καλοκαίρι 2012 μόλις βάλεις την οπισθεν και αφήσεις το φρένο ακουμπώντας απαλά το γκάζι για να ξεκινήσεις ξαφνικά σανιδώνεται το πενταλ του γκαζιού και επιταχύνεται δαιμονισμένα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΝΙΚΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΦΡΕΝΟ ΟΣΟ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΤΗΣΕΙΣ. Σταματησε μονο οταν βρηκε σε τοιχο την πρωτη φορα και την δευτερη αφου διελυσε κολωνακια, τοιχους κλπ και του εσκασαν τα λαστιχα. Εχει κανείς κάποια αντίστοιχη εμεπιρία με το ίδιο μοντελο στην ελλάδα ή στο εξωτερικό?. Το οδηγάω από το 2007 και δεν είχε παρουσιάσεο κανενα πρόβλημα. Το 2011 του έβαλα αέριο. Στο εξωτερικό έχουνε αναφερθεί τέτοια προβλήματα αλλά με νεώτερα μοντέλα και μόνο προς τα μπροστά, όχι με την οπισθεν.Το προβλημα δεν ειναι η οπισθεν αλλα η ανεξελενγκτη επιταχυνση.Μετα και το τελευταιο συμβαν το φτιαξατε και κυκλοφορει;
-
σε φιλο μου με ιδιο αμαξι ακριβως χωρις αεριο, πριν 3 χρονια, του εφυγε τρελλα προς τα εμπρος , ανεξελεκτα και σταματησε σε μια μαντρα με φαναρτζοζημια χοντρη.
Ευτυχως δεν χτυπησε καποιον στο πεζοδρομιο που ηταν εκεινη τη στιγμη. Σαν οδηγος ειναι ικανωτατος με πολλες αγωνιστικες συμμετοχες και τον παραδεχομαι αλλα αυτο τον αιφνιδιασε τοσο πολυ....
Δεν του το ξαναεκανε. -
Το πρόβλημα φαίνεται να είναι πολύ σοβαρό και επικίνδυνο !
Πήγες σε συνεργείο ? Αν όχι, πήγαινε τώρα!!
Να κάνεις επιστολή στην εταιρία, ώστε να καταγραφεί και να αντιμετωπιστεί άμεσα!! Κάνε αναλυτική περιγραφή των περιστατικών που σου συνέβησαν εξηγώντας τους ότι υπάρχει σοβαρός κίνδυνος πρόκλησης ατυχήματος. -
Νεκρά δεν μπαίνει;
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
σε φιλο μου με ιδιο αμαξι ακριβως χωρις αεριο, πριν 3 χρονια, του εφυγε τρελλα προς τα εμπρος , ανεξελεκτα και σταματησε σε μια μαντρα με φαναρτζοζημια χοντρη.
Ευτυχως δεν χτυπησε καποιον στο πεζοδρομιο που ηταν εκεινη τη στιγμη. Σαν οδηγος ειναι ικανωτατος με πολλες αγωνιστικες συμμετοχες και τον παραδεχομαι αλλα αυτο τον αιφνιδιασε τοσο πολυ....
Δεν του το ξαναεκανε.Θα με ενδιέφερε να κουβεντιάσω μαζί του για την περιγραφή της εμπειρίας του έστω και μέσα από email αν έχει. Τι έκανε? τι του είπε η εταιρεία? Κάλεσε κάποιον πραγματογνώμονα?
-
Η ορθή αντιμετώπιση αν δεν έχεις ήδη σκοτωθεί είναι να βάλεις Νεκρά. Αλλα ... η κατάσταση είναι εκτός ελέγχου όσο έμπειρος και να είσαι. Το θέμα είναι ότι ισχύει εδώ το γνωστό 'εγώ το ξέρω ότι δεν είμαι καλαμπόκι. Η κότα το ξέρει?'. Η απ'οδειξη΄μπορεί να έρθει μόνον από παρόμοιες εμπειρίες αλλά και εξειδικευμένους εμπειρογνώμονες (κάθε προσφορά δεκτή) κάτι που είναι πολύ δύσκολο γιατί δεν εμφανίζεται πάντα η βλάβη αλλά κάτω απο συγκεκριμμένες άγνωστες συνθήκες οπότε δεν μπορείς να το αναπαράγεις.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ - ΠΕΤΡΑ έγραψε:
σε φιλο μου με ιδιο αμαξι ακριβως χωρις αεριο, πριν 3 χρονια, του εφυγε τρελλα προς τα εμπρος , ανεξελεκτα και σταματησε σε μια μαντρα με φαναρτζοζημια χοντρη.
Ευτυχως δεν χτυπησε καποιον στο πεζοδρομιο που ηταν εκεινη τη στιγμη. Σαν οδηγος ειναι ικανωτατος με πολλες αγωνιστικες συμμετοχες και τον παραδεχομαι αλλα αυτο τον αιφνιδιασε τοσο πολυ....
Δεν του το ξαναεκανε.Θα με ενδιέφερε να κουβεντιάσω μαζί του για την περιγραφή της εμπειρίας του έστω και μέσα από email αν έχει. Τι έκανε? τι του είπε η εταιρεία? Κάλεσε κάποιον πραγματογνώμονα?
ΟΚ
θα τον ρωτησω αυριο και αν ειναι θα σου στειλω το τηλ του με πμ....δεν μπορω χωρις την εγκριση του.(καταλαβαινεις)
-
Αυτόματο κιβώτιο υποθέτω;
-
Ο χρήστης Run_like_Hell έγραψε:
Αυτόματο κιβώτιο υποθέτω;Το γραφει στο πρωτο ποστ!!
-
δυσλειτουργια του ηλεκτρογκαζου θα ελεγα........
τρομακτικη εμπειρια παντως -
Ενεπλάκη το γρανάζι της πρώτης;......... Από πρόβλημα...ίσως;
-
Εάν την ώρα που κολλούσε το γκάζι σβήναμε τον κινητήρα θα ήταν σωστή αντίδραση;
Εννοώ εάν θα είχε αποτέλεσμα στην ακινητοποίηση του οχήματος ως ενέργεια, χωρίς να κάνω κάποια κριτική γιατί δεν έγινε σε κατάσταση αιφνιδιασμού, κλπ… -
έχεις το κουραγιο να χρησιμοποιείς αυτό το αμάξι?
http://www.denenapoints.com/blog/automakers.cfmOur Houston auto defect lawyers emphasize that Toyotas are by no means the only vehicles equipped with automated ETCs that show signs of failure and unintended acceleration accidents. Subaru, which uses an ETC system functionally identical to the Toyota ETC system, also faces high-dollar accident claims from unintended acceleration accidents. In one case involving a Subaru Forester, lawyers for the injured party found multiple claims of unintended acceleration in the vehicles in U.S. NHTSA accident data. They also found that another owner had complained to the Subaru dealership of at least two separate unintended acceleration incidents in his Subaru Forester.
γμτ.
Δώσε τα κλειδιά σε κανά καλόπαιδο στο μενίδι κ δήλωσε το κλοπή. πάρε τα λεφτά κ πάρε κάτι άλλο -
ρωτα τον ομως και τι τσιγαρα κανει,να του πηγαινεις αμα στραβωσει η ιδεα σου......στη μπουζου
-
Tο σωστό είναι να σβήσεις τη μηχανή όμως το αμάξι όπως θα κινείται μπορεί να τρακάρει και να ταρακουνιέσαι, χώρια που αν έχει κόσμο και θα έχεις τα χέρια σου στο τιμόνι για να μην πατήσεις κανέναν.
2 ΦΟΡΕΣ ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΟΠΙΣΘΕΝ ΣΕ SUBARU FORESTER 2003