Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2 ΦΟΡΕΣ ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΟΠΙΣΘΕΝ ΣΕ SUBARU FORESTER 2003
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. 2 ΦΟΡΕΣ ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΟΠΙΣΘΕΝ ΣΕ SUBARU FORESTER 2003
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    18
    163
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasilis-petra last edited by

      οποιος μπορεί να βοηθήσει.
      Μοντελο subaru forester turbo 2000 xt με cruise control αυτόματο, με 180.000 χλμ. Δύο φορές με διαφορετικούς οδηγούς το ίδιο αυτοκινητο σε διάστημα ενός μηνός το φετινό καλοκαίρι 2012 μόλις βάλεις την οπισθεν και αφήσεις το φρένο ακουμπώντας απαλά το γκάζι για να ξεκινήσεις ξαφνικά σανιδώνεται το πενταλ του γκαζιού και επιταχύνεται δαιμονισμένα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΝΙΚΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΦΡΕΝΟ ΟΣΟ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΤΗΣΕΙΣ. Σταματησε μονο οταν βρηκε σε τοιχο την πρωτη φορα και την δευτερη αφου διελυσε κολωνακια, τοιχους κλπ και του εσκασαν τα λαστιχα. Εχει κανείς κάποια αντίστοιχη εμεπιρία με το ίδιο μοντελο στην ελλάδα ή στο εξωτερικό?. Το οδηγάω από το 2007 και δεν είχε παρουσιάσεο κανενα πρόβλημα. Το 2011 του έβαλα αέριο. Στο εξωτερικό έχουνε αναφερθεί τέτοια προβλήματα αλλά με νεώτερα μοντέλα και μόνο προς τα μπροστά, όχι με την οπισθεν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasilis-petra last edited by

        οποιος μπορεί να βοηθήσει.
        Μοντελο subaru forester turbo 2000 xt με cruise control αυτόματο, με 180.000 χλμ. Δύο φορές με διαφορετικούς οδηγούς το ίδιο αυτοκινητο σε διάστημα ενός μηνός το φετινό καλοκαίρι 2012 μόλις βάλεις την οπισθεν και αφήσεις το φρένο ακουμπώντας απαλά το γκάζι για να ξεκινήσεις ξαφνικά σανιδώνεται το πενταλ του γκαζιού και επιταχύνεται δαιμονισμένα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΝΙΚΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΦΡΕΝΟ ΟΣΟ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΤΗΣΕΙΣ. Σταματησε μονο οταν βρηκε σε τοιχο την πρωτη φορα και την δευτερη αφου διελυσε κολωνακια, τοιχους κλπ και του εσκασαν τα λαστιχα. Εχει κανείς κάποια αντίστοιχη εμεπιρία με το ίδιο μοντελο στην ελλάδα ή στο εξωτερικό?. Το οδηγάω από το 2007 και δεν είχε παρουσιάσεο κανενα πρόβλημα. Το 2011 του έβαλα αέριο. Στο εξωτερικό έχουνε αναφερθεί τέτοια προβλήματα αλλά με νεώτερα μοντέλα και μόνο προς τα μπροστά, όχι με την οπισθεν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasilis-petra last edited by

          οποιος μπορεί να βοηθήσει.
          Μοντελο subaru forester turbo 2000 xt με cruise control αυτόματο, με 180.000 χλμ. Δύο φορές με διαφορετικούς οδηγούς το ίδιο αυτοκινητο σε διάστημα ενός μηνός το φετινό καλοκαίρι 2012 μόλις βάλεις την οπισθεν και αφήσεις το φρένο ακουμπώντας απαλά το γκάζι για να ξεκινήσεις ξαφνικά σανιδώνεται το πενταλ του γκαζιού και επιταχύνεται δαιμονισμένα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΝΙΚΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΦΡΕΝΟ ΟΣΟ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΤΗΣΕΙΣ. Σταματησε μονο οταν βρηκε σε τοιχο την πρωτη φορα και την δευτερη αφου διελυσε κολωνακια, τοιχους κλπ και του εσκασαν τα λαστιχα. Εχει κανείς κάποια αντίστοιχη εμεπιρία με το ίδιο μοντελο στην ελλάδα ή στο εξωτερικό?. Το οδηγάω από το 2007 και δεν είχε παρουσιάσεο κανενα πρόβλημα. Το 2011 του έβαλα αέριο. Στο εξωτερικό έχουνε αναφερθεί τέτοια προβλήματα αλλά με νεώτερα μοντέλα και μόνο προς τα μπροστά, όχι με την οπισθεν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kilomeater last edited by

            omg

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ - ΠΕΤΡΑ έγραψε:
              οποιος μπορεί να βοηθήσει.
              Μοντελο subaru forester turbo 2000 xt με cruise control αυτόματο, με 180.000 χλμ. Δύο φορές με διαφορετικούς οδηγούς το ίδιο αυτοκινητο σε διάστημα ενός μηνός το φετινό καλοκαίρι 2012 μόλις βάλεις την οπισθεν και αφήσεις το φρένο ακουμπώντας απαλά το γκάζι για να ξεκινήσεις ξαφνικά σανιδώνεται το πενταλ του γκαζιού και επιταχύνεται δαιμονισμένα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΝΙΚΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΦΡΕΝΟ ΟΣΟ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΤΗΣΕΙΣ. Σταματησε μονο οταν βρηκε σε τοιχο την πρωτη φορα και την δευτερη αφου διελυσε κολωνακια, τοιχους κλπ και του εσκασαν τα λαστιχα. Εχει κανείς κάποια αντίστοιχη εμεπιρία με το ίδιο μοντελο στην ελλάδα ή στο εξωτερικό?. Το οδηγάω από το 2007 και δεν είχε παρουσιάσεο κανενα πρόβλημα. Το 2011 του έβαλα αέριο. Στο εξωτερικό έχουνε αναφερθεί τέτοια προβλήματα αλλά με νεώτερα μοντέλα και μόνο προς τα μπροστά, όχι με την οπισθεν.

              Το προβλημα δεν ειναι η οπισθεν αλλα η ανεξελενγκτη επιταχυνση.Μετα και το τελευταιο συμβαν το φτιαξατε και κυκλοφορει;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eltassos last edited by

                σε φιλο μου με ιδιο αμαξι ακριβως χωρις αεριο, πριν 3 χρονια, του εφυγε τρελλα προς τα εμπρος , ανεξελεκτα και σταματησε σε μια μαντρα με φαναρτζοζημια χοντρη.
                Ευτυχως δεν χτυπησε καποιον στο πεζοδρομιο που ηταν εκεινη τη στιγμη. Σαν οδηγος ειναι ικανωτατος με πολλες αγωνιστικες συμμετοχες και τον παραδεχομαι αλλα αυτο τον αιφνιδιασε τοσο πολυ....
                Δεν του το ξαναεκανε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  cruzakias last edited by

                  Το πρόβλημα φαίνεται να είναι πολύ σοβαρό και επικίνδυνο !
                  Πήγες σε συνεργείο ? Αν όχι, πήγαινε τώρα!!
                  Να κάνεις επιστολή στην εταιρία, ώστε να καταγραφεί και να αντιμετωπιστεί άμεσα!! Κάνε αναλυτική περιγραφή των περιστατικών που σου συνέβησαν εξηγώντας τους ότι υπάρχει σοβαρός κίνδυνος πρόκλησης ατυχήματος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mirage last edited by

                    Νεκρά δεν μπαίνει;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vasilis-petra last edited by

                      Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
                      σε φιλο μου με ιδιο αμαξι ακριβως χωρις αεριο, πριν 3 χρονια, του εφυγε τρελλα προς τα εμπρος , ανεξελεκτα και σταματησε σε μια μαντρα με φαναρτζοζημια χοντρη.
                      Ευτυχως δεν χτυπησε καποιον στο πεζοδρομιο που ηταν εκεινη τη στιγμη. Σαν οδηγος ειναι ικανωτατος με πολλες αγωνιστικες συμμετοχες και τον παραδεχομαι αλλα αυτο τον αιφνιδιασε τοσο πολυ....
                      Δεν του το ξαναεκανε.

                      Θα με ενδιέφερε να κουβεντιάσω μαζί του για την περιγραφή της εμπειρίας του έστω και μέσα από email αν έχει. Τι έκανε? τι του είπε η εταιρεία? Κάλεσε κάποιον πραγματογνώμονα?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasilis-petra last edited by

                        Η ορθή αντιμετώπιση αν δεν έχεις ήδη σκοτωθεί είναι να βάλεις Νεκρά. Αλλα ... η κατάσταση είναι εκτός ελέγχου όσο έμπειρος και να είσαι. Το θέμα είναι ότι ισχύει εδώ το γνωστό 'εγώ το ξέρω ότι δεν είμαι καλαμπόκι. Η κότα το ξέρει?'. Η απ'οδειξη΄μπορεί να έρθει μόνον από παρόμοιες εμπειρίες αλλά και εξειδικευμένους εμπειρογνώμονες (κάθε προσφορά δεκτή) κάτι που είναι πολύ δύσκολο γιατί δεν εμφανίζεται πάντα η βλάβη αλλά κάτω απο συγκεκριμμένες άγνωστες συνθήκες οπότε δεν μπορείς να το αναπαράγεις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          eltassos last edited by

                          Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ - ΠΕΤΡΑ έγραψε:

                          σε φιλο μου με ιδιο αμαξι ακριβως χωρις αεριο, πριν 3 χρονια, του εφυγε τρελλα προς τα εμπρος , ανεξελεκτα και σταματησε σε μια μαντρα με φαναρτζοζημια χοντρη.
                          Ευτυχως δεν χτυπησε καποιον στο πεζοδρομιο που ηταν εκεινη τη στιγμη. Σαν οδηγος ειναι ικανωτατος με πολλες αγωνιστικες συμμετοχες και τον παραδεχομαι αλλα αυτο τον αιφνιδιασε τοσο πολυ....
                          Δεν του το ξαναεκανε.

                          Θα με ενδιέφερε να κουβεντιάσω μαζί του για την περιγραφή της εμπειρίας του έστω και μέσα από email αν έχει. Τι έκανε? τι του είπε η εταιρεία? Κάλεσε κάποιον πραγματογνώμονα?

                          ΟΚ

                          θα τον ρωτησω αυριο και αν ειναι θα σου στειλω το τηλ του με πμ....δεν μπορω χωρις την εγκριση του.(καταλαβαινεις)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            run_like_hell last edited by

                            Αυτόματο κιβώτιο υποθέτω;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης Run_like_Hell έγραψε:
                              Αυτόματο κιβώτιο υποθέτω;

                              Το γραφει στο πρωτο ποστ!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                ggab last edited by

                                δυσλειτουργια του ηλεκτρογκαζου θα ελεγα........
                                τρομακτικη εμπειρια παντως

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  touring-the-m3-1-6 last edited by

                                  Ενεπλάκη το γρανάζι της πρώτης;......... Από πρόβλημα...ίσως;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • elvet
                                    elvet last edited by

                                    Εάν την ώρα που κολλούσε το γκάζι σβήναμε τον κινητήρα θα ήταν σωστή αντίδραση;
                                    Εννοώ εάν θα είχε αποτέλεσμα στην ακινητοποίηση του οχήματος ως ενέργεια, χωρίς να κάνω κάποια κριτική γιατί δεν έγινε σε κατάσταση αιφνιδιασμού, κλπ…

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      chemic last edited by

                                      έχεις το κουραγιο να χρησιμοποιείς αυτό το αμάξι?
                                      http://www.denenapoints.com/blog/automakers.cfm

                                      Our Houston auto defect lawyers emphasize that Toyotas are by no means the only vehicles equipped with automated ETCs that show signs of failure and unintended acceleration accidents. Subaru, which uses an ETC system functionally identical to the Toyota ETC system, also faces high-dollar accident claims from unintended acceleration accidents. In one case involving a Subaru Forester, lawyers for the injured party found multiple claims of unintended acceleration in the vehicles in U.S. NHTSA accident data. They also found that another owner had complained to the Subaru dealership of at least two separate unintended acceleration incidents in his Subaru Forester.

                                      γμτ.
                                      Δώσε τα κλειδιά σε κανά καλόπαιδο στο μενίδι κ δήλωσε το κλοπή. πάρε τα λεφτά κ πάρε κάτι άλλο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • G
                                        ggab last edited by

                                        ρωτα τον ομως και τι τσιγαρα κανει,να του πηγαινεις αμα στραβωσει η ιδεα σου......στη μπουζου

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          panosft last edited by

                                          Tο σωστό είναι να σβήσεις τη μηχανή όμως το αμάξι όπως θα κινείται μπορεί να τρακάρει και να ταρακουνιέσαι, χώρια που αν έχει κόσμο και θα έχεις τα χέρια σου στο τιμόνι για να μην πατήσεις κανέναν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr