-
Καλησπερα σε ολους . Εδω και καιρο αντιμετοπιζω ενα προβλιμα με τον κινιτηρα του αυτοκινιτου μου. Εχει αναψη η ενδιξη του κινιτηρα. Το εχω παει σε συνεργιο αρκετες φορες και δεν μπορουμε να βρουμε τι εχει. Το διγνωστικο που χρισιμοποιουμαι ειναι τις BOSCH μου χραφη εναν κοδικο Ρ2177 και γραφει προβλημα στι (σειρα 1) μη πλουσιο μηγμα. Το Θεμα ειναι οτι στο βιβλιο με τους κοδικους δεν υπαρχει ο σιγκεκριμενος κοδικος. απο το συνεργειο μου λενε οτι μαλλον χριαζεται αντικαταση το MAF. Θα ηθελα αν καποιος γνωριζει κατι η εχει αντιμετοπισει καποιο ιδιο περιστατικο να με βοιθηση. Δεν θα ηθελα να αρχισω να αγοραζω διαφορα ανταλακτικα (που ειναι και πανακριβα, 250,00-300,00 μου ειπαν για το MAF) χωρις να ειμαι 100% βεβαιος οτι με τιν αντικατασταση θα λισω επιτελους το προβλιμα.
-
Καλησπερα σε ολους . Εδω και καιρο αντιμετοπιζω ενα προβλιμα με τον κινιτηρα του αυτοκινιτου μου. Εχει αναψη η ενδιξη του κινιτηρα. Το εχω παει σε συνεργιο αρκετες φορες και δεν μπορουμε να βρουμε τι εχει. Το διγνωστικο που χρισιμοποιουμαι ειναι τις BOSCH μου χραφη εναν κοδικο Ρ2177 και γραφει προβλημα στι (σειρα 1) μη πλουσιο μηγμα. Το Θεμα ειναι οτι στο βιβλιο με τους κοδικους δεν υπαρχει ο σιγκεκριμενος κοδικος. απο το συνεργειο μου λενε οτι μαλλον χριαζεται αντικαταση το MAF. Θα ηθελα αν καποιος γνωριζει κατι η εχει αντιμετοπισει καποιο ιδιο περιστατικο να με βοιθηση. Δεν θα ηθελα να αρχισω να αγοραζω διαφορα ανταλακτικα (που ειναι και πανακριβα, 250,00-300,00 μου ειπαν για το MAF) χωρις να ειμαι 100% βεβαιος οτι με τιν αντικατασταση θα λισω επιτελους το προβλιμα.
-
Καλησπερα σε ολους . Εδω και καιρο αντιμετοπιζω ενα προβλιμα με τον κινιτηρα του αυτοκινιτου μου. Εχει αναψη η ενδιξη του κινιτηρα. Το εχω παει σε συνεργιο αρκετες φορες και δεν μπορουμε να βρουμε τι εχει. Το διγνωστικο που χρισιμοποιουμαι ειναι τις BOSCH μου χραφη εναν κοδικο Ρ2177 και γραφει προβλημα στι (σειρα 1) μη πλουσιο μηγμα. Το Θεμα ειναι οτι στο βιβλιο με τους κοδικους δεν υπαρχει ο σιγκεκριμενος κοδικος. απο το συνεργειο μου λενε οτι μαλλον χριαζεται αντικαταση το MAF. Θα ηθελα αν καποιος γνωριζει κατι η εχει αντιμετοπισει καποιο ιδιο περιστατικο να με βοιθηση. Δεν θα ηθελα να αρχισω να αγοραζω διαφορα ανταλακτικα (που ειναι και πανακριβα, 250,00-300,00 μου ειπαν για το MAF) χωρις να ειμαι 100% βεβαιος οτι με τιν αντικατασταση θα λισω επιτελους το προβλιμα.
-
Ο χρήστης mixaliskal έγραψε:
Καλησπερα σε ολους . Εδω και καιρο αντιμετοπιζω ενα προβλιμα με τον κινιτηρα του αυτοκινιτου μου. Εχει αναψη η ενδιξη του κινιτηρα. Το εχω παει σε συνεργιο αρκετες φορες και δεν μπορουμε να βρουμε τι εχει. Το διγνωστικο που χρισιμοποιουμαι ειναι τις BOSCH μου χραφη εναν κοδικο Ρ2177 και γραφει προβλημα στι (σειρα 1) μη πλουσιο μηγμα. Το Θεμα ειναι οτι στο βιβλιο με τους κοδικους δεν υπαρχει ο σιγκεκριμενος κοδικος. απο το συνεργειο μου λενε οτι μαλλον χριαζεται αντικαταση το MAF. Θα ηθελα αν καποιος γνωριζει κατι η εχει αντιμετοπισει καποιο ιδιο περιστατικο να με βοιθηση. Δεν θα ηθελα να αρχισω να αγοραζω διαφορα ανταλακτικα (που ειναι και πανακριβα, 250,00-300,00 μου ειπαν για το MAF) χωρις να ειμαι 100% βεβαιος οτι με τιν αντικατασταση θα λισω επιτελους το προβλιμα.Στο δικο μου(demio) ειχε προβλημα στο ρελαντι.Στην αρχη νομιζαν οτι ειναι το MAF,πραγμα συνηθες για mazda kai ford,αλλα μετα και χωρις να το παραγγειλω,ενας καλος μηχανικος της mazda βρηκε οτι ηταν μια μεμβρανη καπου στην τροφοδοσια αερα η μιγματος(δε θυμαμαι).Αντικατασταθηκε και απο τοτε ολα καλα.Να τονισω οτι η βλαβη προηλθε λογω παρατεταμενης ακινησιας.
-
εκει που το πας ειναι επισημο σερβις μαζντα;;;πως ειναι δυνατον να μην αναγνωριζουν τον κωδικο βλαβης;;;
-
το εχω παει και σε συνεργειο τις mazda αλλα και εκει δεν αναγνωριζε το μιχανιμα την βλαβη. Ειχαμε ρωτιση την BOSCH να μας δοσει οδηγιες για τον κοδικο( τα περισοτερα συνεργεια ακομα και αντιπροσοπιας χρισιμοποιουν τα διαγνωστικα τις bosch) αλλα η απαντηση ηταν οτι ειναι καποιοι κοδικοι που μπορει το μηχανημα να τους αναγραφη αλλα χωρις να αναγνωριζει που ακριβος ειναι το προβλημα. μας δοσανε οδηγια να καθαρησουμαι την πεταλουδα του γκαζιου και το maf. το καναμε αλλα το προβλιμα παραμενει
-
μηπως να καθαριζες τα μπεκ;;;
-
Να μην ξαναπάς σ' αυτό το συνεργείο.
Πήγαινε αλλού και ζήτησε να ψάξουν πρώτα για διαρροή υποπίεσης.
Αν χάνει από κάπου (ρουφάει αέρα) τότε εμφανίζει αυτό τον κωδικό.Μπορεί να είναι ο MAF (ή κάτι άλλο) αλλά πρώτα ξεκινάς να ψάχνεις τα φτηνά.
Οι κωδικοί που γράφει το μηχάνημα δεν λένε τι είναι χαλασμένο.
Σου λένε τι πρόβλημα εμφανίζει το αμάξι.
Αν δεν είσαι μ@λάκας, ψάχνεις και βρίσκεις την αιτία της βλάβης.
Αν είσαι μ@λάκας αρχίζεις και αλλάζεις εξαρτήματα μέχρι να διορθωθεί. -
Ο χρήστης mixaliskal έγραψε:
Καλησπερα σε ολους . Εδω και καιρο αντιμετοπιζω ενα προβλιμα με τον κινιτηρα του αυτοκινιτου μου. Εχει αναψη η ενδιξη του κινιτηρα. Το εχω παει σε συνεργιο αρκετες φορες και δεν μπορουμε να βρουμε τι εχει. Το διγνωστικο που χρισιμοποιουμαι ειναι τις BOSCH μου χραφη εναν κοδικο Ρ2177 και γραφει προβλημα στι (σειρα 1) μη πλουσιο μηγμα. Το Θεμα ειναι οτι στο βιβλιο με τους κοδικους δεν υπαρχει ο σιγκεκριμενος κοδικος. απο το συνεργειο μου λενε οτι μαλλον χριαζεται αντικαταση το MAF. Θα ηθελα αν καποιος γνωριζει κατι η εχει αντιμετοπισει καποιο ιδιο περιστατικο να με βοιθηση. Δεν θα ηθελα να αρχισω να αγοραζω διαφορα ανταλακτικα (που ειναι και πανακριβα, 250,00-300,00 μου ειπαν για το MAF) χωρις να ειμαι 100% βεβαιος οτι με τιν αντικατασταση θα λισω επιτελους το προβλιμα.Φίλε μου με τα 'μάλλον' δεν κάνεις δουλειά, πήγαινε σε ένα σωστό μηχανικό που να δουλεύει Mazda ή σε κάποιο εξουσιοδοτημένο να το βάλετε στο computer μήπως και βρεί άκρη. Σε ποιά περιοχή είσαι ;
-
Ο χρήστης mixaliskal έγραψε:
το εχω παει και σε συνεργειο τις mazda αλλα και εκει δεν αναγνωριζε το μιχανιμα την βλαβη. Ειχαμε ρωτιση την BOSCH να μας δοσει οδηγιες για τον κοδικο( τα περισοτερα συνεργεια ακομα και αντιπροσοπιας χρισιμοποιουν τα διαγνωστικα τις bosch) αλλα η απαντηση ηταν οτι ειναι καποιοι κοδικοι που μπορει το μηχανημα να τους αναγραφη αλλα χωρις να αναγνωριζει που ακριβος ειναι το προβλημα. μας δοσανε οδηγια να καθαρησουμαι την πεταλουδα του γκαζιου και το maf. το καναμε αλλα το προβλιμα παραμενει....
Σε ποιό συνεργείο της Mazda το πήγες;
-
Επειδή έχω τύχει μπροστά σε έλεγχο από διαγνωστικό (μαζντα κιόλας), πρέπει να είναι βλήμα ο μηχανικός. Το μηχάνημα έλεγε το σφάλμα, τι σημαίνει και μετά έβαζε τον μηχανικό να κάνει διαδοχικούς ελέγχους στα σημεία που μπορεί να αποτελούν αιτία. Αν πήγες σε μάζντα κ σου είπαν δεν ξέρουμε το σφάλμα, πες τους να αλλάξουν δουλειά κ να πάνε να κάνουν μανικούρ...
-
Σε ποιό είπες;.......
-
Γεια σας και παλι παιδια σας ζητω συγνωμη που δεν απαντω αμεσως στης ερωτισεις σας, αλλα λογο δουλειας δεν εχω και τοσο πολυ χρονο. Παντος σας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερων σας. To συνεργειο της αντιπροσωπιας ηταν στην ορεστιαδα. Αλλα επιδει δεν μπορεσαν να βρουν τιποτα τον τελευταιο καιρο παω σε ενα αλλο στην αλεξανδρουπολη, που δεν ειναι της αντιπροσοπιας αλλα ειχα παρα πολυ καλες συστασεις απο αλλα ατομα. Οσο για το θεμα της υποπιεσης που μου λετε παιδια τους το εχω πει. Το κοιταξανε και τα δυο συνεργεια ψεκαζοντας με σπρει τον κηνητιρα ( δεν ξερω αν ειναι ο σωστος τροπος αυτος) και δεν ειδαν να τραβαει απο πουθενα αερα.
-
Επισεις θα ηθελα παιδια να σας πω οτι το αυτοκινητο το χρησιμοποιω καθημερινα το αμαξι παει κανονικα εκει που παρατιρω οτι εχει το προβλιμα ειναι οταν ειναι κρυα η μιχανη δεν μπορει να παρει αμεσος μπροστα ( λες και ρεταρι ο κηνιτηρας), παιρνει με τι δευτερη αλλα μου ανεβαζει τις στροφες στης 1500 λες και εχει εξω παγετο και ας ειναι κατακαλοκαιρο με 40 βαθμους. Επισεις τωρα τελευταια το λαμπακι μια σβηνη και μια αναβη. Και μου αναβη σηνιθως οταν παω με σταθερη ταχητιτα και κοντα στη ροπη του που ειναι στης 3500 στρ. δηλαδη 90-120. αν πηγαινω πλακομεντος πανω απο 150 δεν παρουσιαζει τιποτα.
-
αλλαξε και βενζιναδικο αν βαζεις παντα στον ιδιο........
-
Βενζιναδικο δεν μπορω να αλαξω γιατι ειναι της γυναικας μου και φυσικα ουτε τη γυναικα μου θα ηθελα να αλαξω
-
Όταν πας πλακωμένος δεν παίζει ρόλο η όποια μικροδιαρροή. Λογικό είναι να μην ανάβει λαμπάκι.
-
Ο χρήστης mixaliskal έγραψε:
Επισεις θα ηθελα παιδια να σας πω οτι το αυτοκινητο το χρησιμοποιω καθημερινα το αμαξι παει κανονικα εκει που παρατιρω οτι εχει το προβλιμα ειναι οταν ειναι κρυα η μιχανη δεν μπορει να παρει αμεσος μπροστα ( λες και ρεταρι ο κηνιτηρας), παιρνει με τι δευτερη αλλα μου ανεβαζει τις στροφες στης 1500 λες και εχει εξω παγετο και ας ειναι κατακαλοκαιρο με 40 βαθμους. Επισεις τωρα τελευταια το λαμπακι μια σβηνη και μια αναβη. Και μου αναβη σηνιθως οταν παω με σταθερη ταχητιτα και κοντα στη ροπη του που ειναι στης 3500 στρ. δηλαδη 90-120. αν πηγαινω πλακομεντος πανω απο 150 δεν παρουσιαζει τιποτα.Από κάπου ρουφάει αέρα.
ΣΙΓΟΥΡΑ.Αφού το έψαξαν απέξω και δεν φάνηκε τίποτε, να ψάξουν τις αναθυμιάσεις της μηχανής - για αρχή άλλαξε βαλβίδα PCV και αν δεν φτιάξει ψάχνεις παραπέρα.
ΠΡΟΒΛHΜΑ ΣΕ ΚINHTHΡΑ ΜΑΖDA3