Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΡΟΒΛHΜΑ ΣΕ ΚINHTHΡΑ ΜΑΖDA3
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΠΡΟΒΛHΜΑ ΣΕ ΚINHTHΡΑ ΜΑΖDA3
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    17
    36
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mixaliskal last edited by

      Καλησπερα σε ολους . Εδω και καιρο αντιμετοπιζω ενα προβλιμα με τον κινιτηρα του αυτοκινιτου μου. Εχει αναψη η ενδιξη του κινιτηρα. Το εχω παει σε συνεργιο αρκετες φορες και δεν μπορουμε να βρουμε τι εχει. Το διγνωστικο που χρισιμοποιουμαι ειναι τις BOSCH μου χραφη εναν κοδικο Ρ2177 και γραφει προβλημα στι (σειρα 1) μη πλουσιο μηγμα. Το Θεμα ειναι οτι στο βιβλιο με τους κοδικους δεν υπαρχει ο σιγκεκριμενος κοδικος. απο το συνεργειο μου λενε οτι μαλλον χριαζεται αντικαταση το MAF. Θα ηθελα αν καποιος γνωριζει κατι η εχει αντιμετοπισει καποιο ιδιο περιστατικο να με βοιθηση. Δεν θα ηθελα να αρχισω να αγοραζω διαφορα ανταλακτικα (που ειναι και πανακριβα, 250,00-300,00 μου ειπαν για το MAF) χωρις να ειμαι 100% βεβαιος οτι με τιν αντικατασταση θα λισω επιτελους το προβλιμα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mixaliskal last edited by

        Καλησπερα σε ολους . Εδω και καιρο αντιμετοπιζω ενα προβλιμα με τον κινιτηρα του αυτοκινιτου μου. Εχει αναψη η ενδιξη του κινιτηρα. Το εχω παει σε συνεργιο αρκετες φορες και δεν μπορουμε να βρουμε τι εχει. Το διγνωστικο που χρισιμοποιουμαι ειναι τις BOSCH μου χραφη εναν κοδικο Ρ2177 και γραφει προβλημα στι (σειρα 1) μη πλουσιο μηγμα. Το Θεμα ειναι οτι στο βιβλιο με τους κοδικους δεν υπαρχει ο σιγκεκριμενος κοδικος. απο το συνεργειο μου λενε οτι μαλλον χριαζεται αντικαταση το MAF. Θα ηθελα αν καποιος γνωριζει κατι η εχει αντιμετοπισει καποιο ιδιο περιστατικο να με βοιθηση. Δεν θα ηθελα να αρχισω να αγοραζω διαφορα ανταλακτικα (που ειναι και πανακριβα, 250,00-300,00 μου ειπαν για το MAF) χωρις να ειμαι 100% βεβαιος οτι με τιν αντικατασταση θα λισω επιτελους το προβλιμα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mixaliskal last edited by

          Καλησπερα σε ολους . Εδω και καιρο αντιμετοπιζω ενα προβλιμα με τον κινιτηρα του αυτοκινιτου μου. Εχει αναψη η ενδιξη του κινιτηρα. Το εχω παει σε συνεργιο αρκετες φορες και δεν μπορουμε να βρουμε τι εχει. Το διγνωστικο που χρισιμοποιουμαι ειναι τις BOSCH μου χραφη εναν κοδικο Ρ2177 και γραφει προβλημα στι (σειρα 1) μη πλουσιο μηγμα. Το Θεμα ειναι οτι στο βιβλιο με τους κοδικους δεν υπαρχει ο σιγκεκριμενος κοδικος. απο το συνεργειο μου λενε οτι μαλλον χριαζεται αντικαταση το MAF. Θα ηθελα αν καποιος γνωριζει κατι η εχει αντιμετοπισει καποιο ιδιο περιστατικο να με βοιθηση. Δεν θα ηθελα να αρχισω να αγοραζω διαφορα ανταλακτικα (που ειναι και πανακριβα, 250,00-300,00 μου ειπαν για το MAF) χωρις να ειμαι 100% βεβαιος οτι με τιν αντικατασταση θα λισω επιτελους το προβλιμα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sxinthecity last edited by

            Ο χρήστης mixaliskal έγραψε:
            Καλησπερα σε ολους . Εδω και καιρο αντιμετοπιζω ενα προβλιμα με τον κινιτηρα του αυτοκινιτου μου. Εχει αναψη η ενδιξη του κινιτηρα. Το εχω παει σε συνεργιο αρκετες φορες και δεν μπορουμε να βρουμε τι εχει. Το διγνωστικο που χρισιμοποιουμαι ειναι τις BOSCH μου χραφη εναν κοδικο Ρ2177 και γραφει προβλημα στι (σειρα 1) μη πλουσιο μηγμα. Το Θεμα ειναι οτι στο βιβλιο με τους κοδικους δεν υπαρχει ο σιγκεκριμενος κοδικος. απο το συνεργειο μου λενε οτι μαλλον χριαζεται αντικαταση το MAF. Θα ηθελα αν καποιος γνωριζει κατι η εχει αντιμετοπισει καποιο ιδιο περιστατικο να με βοιθηση. Δεν θα ηθελα να αρχισω να αγοραζω διαφορα ανταλακτικα (που ειναι και πανακριβα, 250,00-300,00 μου ειπαν για το MAF) χωρις να ειμαι 100% βεβαιος οτι με τιν αντικατασταση θα λισω επιτελους το προβλιμα.

            Στο δικο μου(demio) ειχε προβλημα στο ρελαντι.Στην αρχη νομιζαν οτι ειναι το MAF,πραγμα συνηθες για mazda kai ford,αλλα μετα και χωρις να το παραγγειλω,ενας καλος μηχανικος της mazda βρηκε οτι ηταν μια μεμβρανη καπου στην τροφοδοσια αερα η μιγματος(δε θυμαμαι).Αντικατασταθηκε και απο τοτε ολα καλα.Να τονισω οτι η βλαβη προηλθε λογω παρατεταμενης ακινησιας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              ggab last edited by

              εκει που το πας ειναι επισημο σερβις μαζντα;;;πως ειναι δυνατον να μην αναγνωριζουν τον κωδικο βλαβης;;;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                mixaliskal last edited by

                το εχω παει και σε συνεργειο τις mazda αλλα και εκει δεν αναγνωριζε το μιχανιμα την βλαβη. Ειχαμε ρωτιση την BOSCH να μας δοσει οδηγιες για τον κοδικο( τα περισοτερα συνεργεια ακομα και αντιπροσοπιας χρισιμοποιουν τα διαγνωστικα τις bosch) αλλα η απαντηση ηταν οτι ειναι καποιοι κοδικοι που μπορει το μηχανημα να τους αναγραφη αλλα χωρις να αναγνωριζει που ακριβος ειναι το προβλημα. μας δοσανε οδηγια να καθαρησουμαι την πεταλουδα του γκαζιου και το maf. το καναμε αλλα το προβλιμα παραμενει

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  ggab last edited by

                  μηπως να καθαριζες τα μπεκ;;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Να μην ξαναπάς σ' αυτό το συνεργείο.

                    Πήγαινε αλλού και ζήτησε να ψάξουν πρώτα για διαρροή υποπίεσης.
                    Αν χάνει από κάπου (ρουφάει αέρα) τότε εμφανίζει αυτό τον κωδικό.

                    Μπορεί να είναι ο MAF (ή κάτι άλλο) αλλά πρώτα ξεκινάς να ψάχνεις τα φτηνά.

                    Οι κωδικοί που γράφει το μηχάνημα δεν λένε τι είναι χαλασμένο.
                    Σου λένε τι πρόβλημα εμφανίζει το αμάξι.
                    Αν δεν είσαι μ@λάκας, ψάχνεις και βρίσκεις την αιτία της βλάβης.
                    Αν είσαι μ@λάκας αρχίζεις και αλλάζεις εξαρτήματα μέχρι να διορθωθεί.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • bathan
                      bathan last edited by

                      Ο χρήστης mixaliskal έγραψε:
                      Καλησπερα σε ολους . Εδω και καιρο αντιμετοπιζω ενα προβλιμα με τον κινιτηρα του αυτοκινιτου μου. Εχει αναψη η ενδιξη του κινιτηρα. Το εχω παει σε συνεργιο αρκετες φορες και δεν μπορουμε να βρουμε τι εχει. Το διγνωστικο που χρισιμοποιουμαι ειναι τις BOSCH μου χραφη εναν κοδικο Ρ2177 και γραφει προβλημα στι (σειρα 1) μη πλουσιο μηγμα. Το Θεμα ειναι οτι στο βιβλιο με τους κοδικους δεν υπαρχει ο σιγκεκριμενος κοδικος. απο το συνεργειο μου λενε οτι μαλλον χριαζεται αντικαταση το MAF. Θα ηθελα αν καποιος γνωριζει κατι η εχει αντιμετοπισει καποιο ιδιο περιστατικο να με βοιθηση. Δεν θα ηθελα να αρχισω να αγοραζω διαφορα ανταλακτικα (που ειναι και πανακριβα, 250,00-300,00 μου ειπαν για το MAF) χωρις να ειμαι 100% βεβαιος οτι με τιν αντικατασταση θα λισω επιτελους το προβλιμα.

                      Φίλε μου με τα 'μάλλον' δεν κάνεις δουλειά, πήγαινε σε ένα σωστό μηχανικό που να δουλεύει Mazda ή σε κάποιο εξουσιοδοτημένο να το βάλετε στο computer μήπως και βρεί άκρη. Σε ποιά περιοχή είσαι ;

                      Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        touring-the-m3-1-6 last edited by

                        Ο χρήστης mixaliskal έγραψε:
                        το εχω παει και σε συνεργειο τις mazda αλλα και εκει δεν αναγνωριζε το μιχανιμα την βλαβη. Ειχαμε ρωτιση την BOSCH να μας δοσει οδηγιες για τον κοδικο( τα περισοτερα συνεργεια ακομα και αντιπροσοπιας χρισιμοποιουν τα διαγνωστικα τις bosch) αλλα η απαντηση ηταν οτι ειναι καποιοι κοδικοι που μπορει το μηχανημα να τους αναγραφη αλλα χωρις να αναγνωριζει που ακριβος ειναι το προβλημα. μας δοσανε οδηγια να καθαρησουμαι την πεταλουδα του γκαζιου και το maf. το καναμε αλλα το προβλιμα παραμενει

                        ....

                        Σε ποιό συνεργείο της Mazda το πήγες;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • xenos
                          xenos last edited by

                          Επειδή έχω τύχει μπροστά σε έλεγχο από διαγνωστικό (μαζντα κιόλας), πρέπει να είναι βλήμα ο μηχανικός. Το μηχάνημα έλεγε το σφάλμα, τι σημαίνει και μετά έβαζε τον μηχανικό να κάνει διαδοχικούς ελέγχους στα σημεία που μπορεί να αποτελούν αιτία. Αν πήγες σε μάζντα κ σου είπαν δεν ξέρουμε το σφάλμα, πες τους να αλλάξουν δουλειά κ να πάνε να κάνουν μανικούρ...

                          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            touring-the-m3-1-6 last edited by

                            Σε ποιό είπες;.......

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mixaliskal last edited by

                              Γεια σας και παλι παιδια σας ζητω συγνωμη που δεν απαντω αμεσως στης ερωτισεις σας, αλλα λογο δουλειας δεν εχω και τοσο πολυ χρονο. Παντος σας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερων σας. To συνεργειο της αντιπροσωπιας ηταν στην ορεστιαδα. Αλλα επιδει δεν μπορεσαν να βρουν τιποτα τον τελευταιο καιρο παω σε ενα αλλο στην αλεξανδρουπολη, που δεν ειναι της αντιπροσοπιας αλλα ειχα παρα πολυ καλες συστασεις απο αλλα ατομα. Οσο για το θεμα της υποπιεσης που μου λετε παιδια τους το εχω πει. Το κοιταξανε και τα δυο συνεργεια ψεκαζοντας με σπρει τον κηνητιρα ( δεν ξερω αν ειναι ο σωστος τροπος αυτος) και δεν ειδαν να τραβαει απο πουθενα αερα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                mixaliskal last edited by

                                Επισεις θα ηθελα παιδια να σας πω οτι το αυτοκινητο το χρησιμοποιω καθημερινα το αμαξι παει κανονικα εκει που παρατιρω οτι εχει το προβλιμα ειναι οταν ειναι κρυα η μιχανη δεν μπορει να παρει αμεσος μπροστα ( λες και ρεταρι ο κηνιτηρας), παιρνει με τι δευτερη αλλα μου ανεβαζει τις στροφες στης 1500 λες και εχει εξω παγετο και ας ειναι κατακαλοκαιρο με 40 βαθμους. Επισεις τωρα τελευταια το λαμπακι μια σβηνη και μια αναβη. Και μου αναβη σηνιθως οταν παω με σταθερη ταχητιτα και κοντα στη ροπη του που ειναι στης 3500 στρ. δηλαδη 90-120. αν πηγαινω πλακομεντος πανω απο 150 δεν παρουσιαζει τιποτα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • G
                                  ggab last edited by

                                  αλλαξε και βενζιναδικο αν βαζεις παντα στον ιδιο........

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • M
                                    mixaliskal last edited by

                                    Βενζιναδικο δεν μπορω να αλαξω γιατι ειναι της γυναικας μου και φυσικα ουτε τη γυναικα μου θα ηθελα να αλαξω

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alexeft last edited by

                                      Όταν πας πλακωμένος δεν παίζει ρόλο η όποια μικροδιαρροή. Λογικό είναι να μην ανάβει λαμπάκι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Ο χρήστης mixaliskal έγραψε:
                                        Επισεις θα ηθελα παιδια να σας πω οτι το αυτοκινητο το χρησιμοποιω καθημερινα το αμαξι παει κανονικα εκει που παρατιρω οτι εχει το προβλιμα ειναι οταν ειναι κρυα η μιχανη δεν μπορει να παρει αμεσος μπροστα ( λες και ρεταρι ο κηνιτηρας), παιρνει με τι δευτερη αλλα μου ανεβαζει τις στροφες στης 1500 λες και εχει εξω παγετο και ας ειναι κατακαλοκαιρο με 40 βαθμους. Επισεις τωρα τελευταια το λαμπακι μια σβηνη και μια αναβη. Και μου αναβη σηνιθως οταν παω με σταθερη ταχητιτα και κοντα στη ροπη του που ειναι στης 3500 στρ. δηλαδη 90-120. αν πηγαινω πλακομεντος πανω απο 150 δεν παρουσιαζει τιποτα.

                                        Από κάπου ρουφάει αέρα.
                                        ΣΙΓΟΥΡΑ.

                                        Αφού το έψαξαν απέξω και δεν φάνηκε τίποτε, να ψάξουν τις αναθυμιάσεις της μηχανής - για αρχή άλλαξε βαλβίδα PCV και αν δεν φτιάξει ψάχνεις παραπέρα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr