-
Γεια σας παιδια,σκευτομαι να αγορασω 1 nissan skyline gtr r34 μετεχειρισμενο μανισιο εντελος ,αυτα τα αμαξια αποδιδουν μαμα απο εργοστασιο 280 αλογα,καπου ειχα διαβασει οτι το NISSAN SKYLINE GTR R32 ΑΠΟΔΙΔΕΙ** 280 ίππους (206 kW) στις 6800 σ.α.λ. και 36kg ροπή (360 Ν m) στις 4400 σ.α.λ. Η ιπποδύναμη αυτή δεν ήταν όμως η πραγματική του. Ο κινητήρας απέδιδε περίπου 320 ίππους αλλά ήταν υποβαθμισμένος χάρη στη συμφωνία που υπήρχε μεταξύ των Ιαπώνων κατασκευαστών τα μοντέλα των οποίων δεν θα έπρεπε να ξεπερνάνε τους 280 ίππους. Ο περιορισμός της ιπποδύναμης γινόταν μέσο της εξάτμισης, του ηλεκτρονικού ρυθμιστή πίεσης των στροβιλοσυμπιεστών αλλά και του εγκεφάλου του αυτοκινήτου.
Οι πραγματικές δυνατότητες του κινητήρα όμως ήταν πολλές παραπάνω μιας και είχε φτιαχτεί προκειμένου να χρησιμοποιηθεί σε αγώνες κάνοντας τον εξαιρετικά αξιόπιστο χωρίς καμία αλλαγή στο εσωτερικό του ακόμα και σε ιπποδυνάμεις που ξεπερνούσαν τους 550 ίππους. [53]** ΚΑΙ ΡΩΤΩ ΕΓΩ, ΑΡΑ ΤΟ R34 ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΝ ΑΦΑΙΕΣΩ ΤΟΝ ΚΟΦΤΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ,ΤΟΝ ΚΟΦΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΦΙΝΕΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΙΞΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΦΤΙ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 320 ΑΛΟΓΑ???ΔΙΟΤΙ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟΥΣ 550 ΙΠΟΥΣ,ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ **ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ** ΣΥΜΕΝΕΙ ΑΛΛΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ,ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ,ΡΟΙΗΚΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΠΕΙΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΜΠΙΛΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΨΑ Η ΕΡΩΤΙΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΠΕΙΡΕΑΖΕΤΕ Η ΥΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ R34 ΚΑΘΟΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΥΣΧΙΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ R32.ΚΑΠΟΙΟ ΕΜΠΕΙΡΟ ΜΕΛΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΙΓΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ???ΕΠΕΙΣΕΙΣ ΑΝ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΤΙΚΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΩ SKYLINE ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΔΥΝΑΤΟ,ΜΕ ΤΑ ΤΕΛΗ,ΤΟ ΤΕΛΩΝΙΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕΤΑΧΙΡΙΣΜΕΝΟ 10ΑΕΤΙΑΣ+++++++ ΚΑΝΕΙ ΟΣΟ **ΣΧΕΔΟΝ **1 MICRA/KIA CEED ΕΛΛΑΔΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΛΑΠΩΡΙΑ ΣΤΟ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΓΙΑΤΙ............. -
Γεια σας παιδια,σκευτομαι να αγορασω 1 nissan skyline gtr r34 μετεχειρισμενο μανισιο εντελος ,αυτα τα αμαξια αποδιδουν μαμα απο εργοστασιο 280 αλογα,καπου ειχα διαβασει οτι το NISSAN SKYLINE GTR R32 ΑΠΟΔΙΔΕΙ** 280 ίππους (206 kW) στις 6800 σ.α.λ. και 36kg ροπή (360 Ν m) στις 4400 σ.α.λ. Η ιπποδύναμη αυτή δεν ήταν όμως η πραγματική του. Ο κινητήρας απέδιδε περίπου 320 ίππους αλλά ήταν υποβαθμισμένος χάρη στη συμφωνία που υπήρχε μεταξύ των Ιαπώνων κατασκευαστών τα μοντέλα των οποίων δεν θα έπρεπε να ξεπερνάνε τους 280 ίππους. Ο περιορισμός της ιπποδύναμης γινόταν μέσο της εξάτμισης, του ηλεκτρονικού ρυθμιστή πίεσης των στροβιλοσυμπιεστών αλλά και του εγκεφάλου του αυτοκινήτου.
Οι πραγματικές δυνατότητες του κινητήρα όμως ήταν πολλές παραπάνω μιας και είχε φτιαχτεί προκειμένου να χρησιμοποιηθεί σε αγώνες κάνοντας τον εξαιρετικά αξιόπιστο χωρίς καμία αλλαγή στο εσωτερικό του ακόμα και σε ιπποδυνάμεις που ξεπερνούσαν τους 550 ίππους. [53]** ΚΑΙ ΡΩΤΩ ΕΓΩ, ΑΡΑ ΤΟ R34 ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΝ ΑΦΑΙΕΣΩ ΤΟΝ ΚΟΦΤΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ,ΤΟΝ ΚΟΦΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΦΙΝΕΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΙΞΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΦΤΙ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 320 ΑΛΟΓΑ???ΔΙΟΤΙ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟΥΣ 550 ΙΠΟΥΣ,ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ **ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ** ΣΥΜΕΝΕΙ ΑΛΛΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ,ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ,ΡΟΙΗΚΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΠΕΙΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΜΠΙΛΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΨΑ Η ΕΡΩΤΙΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΠΕΙΡΕΑΖΕΤΕ Η ΥΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ R34 ΚΑΘΟΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΥΣΧΙΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ R32.ΚΑΠΟΙΟ ΕΜΠΕΙΡΟ ΜΕΛΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΙΓΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ???ΕΠΕΙΣΕΙΣ ΑΝ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΤΙΚΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΩ SKYLINE ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΔΥΝΑΤΟ,ΜΕ ΤΑ ΤΕΛΗ,ΤΟ ΤΕΛΩΝΙΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕΤΑΧΙΡΙΣΜΕΝΟ 10ΑΕΤΙΑΣ+++++++ ΚΑΝΕΙ ΟΣΟ **ΣΧΕΔΟΝ **1 MICRA/KIA CEED ΕΛΛΑΔΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΛΑΠΩΡΙΑ ΣΤΟ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΓΙΑΤΙ.............
NISSAN SKYLINE