Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    NISSAN SKYLINE
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. NISSAN SKYLINE
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    6
    14
    139
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickdof last edited by

      Γεια σας παιδια,σκευτομαι να αγορασω 1 nissan skyline gtr r34 μετεχειρισμενο μανισιο εντελος ,αυτα τα αμαξια αποδιδουν μαμα απο εργοστασιο 280 αλογα,καπου ειχα διαβασει οτι το NISSAN SKYLINE GTR R32 ΑΠΟΔΙΔΕΙ** 280 ίππους (206 kW) στις 6800 σ.α.λ. και 36kg ροπή (360 Ν m) στις 4400 σ.α.λ. Η ιπποδύναμη αυτή δεν ήταν όμως η πραγματική του. Ο κινητήρας απέδιδε περίπου 320 ίππους αλλά ήταν υποβαθμισμένος χάρη στη συμφωνία που υπήρχε μεταξύ των Ιαπώνων κατασκευαστών τα μοντέλα των οποίων δεν θα έπρεπε να ξεπερνάνε τους 280 ίππους. Ο περιορισμός της ιπποδύναμης γινόταν μέσο της εξάτμισης, του ηλεκτρονικού ρυθμιστή πίεσης των στροβιλοσυμπιεστών αλλά και του εγκεφάλου του αυτοκινήτου.
      Οι πραγματικές δυνατότητες του κινητήρα όμως ήταν πολλές παραπάνω μιας και είχε φτιαχτεί προκειμένου να χρησιμοποιηθεί σε αγώνες κάνοντας τον εξαιρετικά αξιόπιστο χωρίς καμία αλλαγή στο εσωτερικό του ακόμα και σε ιπποδυνάμεις που ξεπερνούσαν τους 550 ίππους. [53]** ΚΑΙ ΡΩΤΩ ΕΓΩ, ΑΡΑ ΤΟ R34 ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΝ ΑΦΑΙΕΣΩ ΤΟΝ ΚΟΦΤΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ,ΤΟΝ ΚΟΦΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΦΙΝΕΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΙΞΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΦΤΙ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 320 ΑΛΟΓΑ???ΔΙΟΤΙ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟΥΣ 550 ΙΠΟΥΣ,ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ **ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ** ΣΥΜΕΝΕΙ ΑΛΛΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ,ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ,ΡΟΙΗΚΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΠΕΙΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΜΠΙΛΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΨΑ Η ΕΡΩΤΙΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΠΕΙΡΕΑΖΕΤΕ Η ΥΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ R34 ΚΑΘΟΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΥΣΧΙΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ R32.ΚΑΠΟΙΟ ΕΜΠΕΙΡΟ ΜΕΛΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΙΓΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ???ΕΠΕΙΣΕΙΣ ΑΝ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΤΙΚΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΩ SKYLINE ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΔΥΝΑΤΟ,ΜΕ ΤΑ ΤΕΛΗ,ΤΟ ΤΕΛΩΝΙΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕΤΑΧΙΡΙΣΜΕΝΟ 10ΑΕΤΙΑΣ+++++++ ΚΑΝΕΙ ΟΣΟ **ΣΧΕΔΟΝ **1 MICRA/KIA CEED ΕΛΛΑΔΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΛΑΠΩΡΙΑ ΣΤΟ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΓΙΑΤΙ.............

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nickdof last edited by

        Γεια σας παιδια,σκευτομαι να αγορασω 1 nissan skyline gtr r34 μετεχειρισμενο μανισιο εντελος ,αυτα τα αμαξια αποδιδουν μαμα απο εργοστασιο 280 αλογα,καπου ειχα διαβασει οτι το NISSAN SKYLINE GTR R32 ΑΠΟΔΙΔΕΙ** 280 ίππους (206 kW) στις 6800 σ.α.λ. και 36kg ροπή (360 Ν m) στις 4400 σ.α.λ. Η ιπποδύναμη αυτή δεν ήταν όμως η πραγματική του. Ο κινητήρας απέδιδε περίπου 320 ίππους αλλά ήταν υποβαθμισμένος χάρη στη συμφωνία που υπήρχε μεταξύ των Ιαπώνων κατασκευαστών τα μοντέλα των οποίων δεν θα έπρεπε να ξεπερνάνε τους 280 ίππους. Ο περιορισμός της ιπποδύναμης γινόταν μέσο της εξάτμισης, του ηλεκτρονικού ρυθμιστή πίεσης των στροβιλοσυμπιεστών αλλά και του εγκεφάλου του αυτοκινήτου.
        Οι πραγματικές δυνατότητες του κινητήρα όμως ήταν πολλές παραπάνω μιας και είχε φτιαχτεί προκειμένου να χρησιμοποιηθεί σε αγώνες κάνοντας τον εξαιρετικά αξιόπιστο χωρίς καμία αλλαγή στο εσωτερικό του ακόμα και σε ιπποδυνάμεις που ξεπερνούσαν τους 550 ίππους. [53]** ΚΑΙ ΡΩΤΩ ΕΓΩ, ΑΡΑ ΤΟ R34 ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΝ ΑΦΑΙΕΣΩ ΤΟΝ ΚΟΦΤΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ,ΤΟΝ ΚΟΦΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΦΙΝΕΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΙΞΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΦΤΙ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 320 ΑΛΟΓΑ???ΔΙΟΤΙ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟΥΣ 550 ΙΠΟΥΣ,ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ **ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ** ΣΥΜΕΝΕΙ ΑΛΛΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ,ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ,ΡΟΙΗΚΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΠΕΙΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΜΠΙΛΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΨΑ Η ΕΡΩΤΙΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΠΕΙΡΕΑΖΕΤΕ Η ΥΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ R34 ΚΑΘΟΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΥΣΧΙΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ R32.ΚΑΠΟΙΟ ΕΜΠΕΙΡΟ ΜΕΛΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΙΓΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ???ΕΠΕΙΣΕΙΣ ΑΝ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΤΙΚΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΩ SKYLINE ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΔΥΝΑΤΟ,ΜΕ ΤΑ ΤΕΛΗ,ΤΟ ΤΕΛΩΝΙΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕΤΑΧΙΡΙΣΜΕΝΟ 10ΑΕΤΙΑΣ+++++++ ΚΑΝΕΙ ΟΣΟ **ΣΧΕΔΟΝ **1 MICRA/KIA CEED ΕΛΛΑΔΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΛΑΠΩΡΙΑ ΣΤΟ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΓΙΑΤΙ.............

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nickdof last edited by

          Γεια σας παιδια,σκευτομαι να αγορασω 1 nissan skyline gtr r34 μετεχειρισμενο μανισιο εντελος ,αυτα τα αμαξια αποδιδουν μαμα απο εργοστασιο 280 αλογα,καπου ειχα διαβασει οτι το NISSAN SKYLINE GTR R32 ΑΠΟΔΙΔΕΙ** 280 ίππους (206 kW) στις 6800 σ.α.λ. και 36kg ροπή (360 Ν m) στις 4400 σ.α.λ. Η ιπποδύναμη αυτή δεν ήταν όμως η πραγματική του. Ο κινητήρας απέδιδε περίπου 320 ίππους αλλά ήταν υποβαθμισμένος χάρη στη συμφωνία που υπήρχε μεταξύ των Ιαπώνων κατασκευαστών τα μοντέλα των οποίων δεν θα έπρεπε να ξεπερνάνε τους 280 ίππους. Ο περιορισμός της ιπποδύναμης γινόταν μέσο της εξάτμισης, του ηλεκτρονικού ρυθμιστή πίεσης των στροβιλοσυμπιεστών αλλά και του εγκεφάλου του αυτοκινήτου.
          Οι πραγματικές δυνατότητες του κινητήρα όμως ήταν πολλές παραπάνω μιας και είχε φτιαχτεί προκειμένου να χρησιμοποιηθεί σε αγώνες κάνοντας τον εξαιρετικά αξιόπιστο χωρίς καμία αλλαγή στο εσωτερικό του ακόμα και σε ιπποδυνάμεις που ξεπερνούσαν τους 550 ίππους. [53]** ΚΑΙ ΡΩΤΩ ΕΓΩ, ΑΡΑ ΤΟ R34 ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΝ ΑΦΑΙΕΣΩ ΤΟΝ ΚΟΦΤΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ,ΤΟΝ ΚΟΦΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΦΙΝΕΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΙΞΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΦΤΙ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 320 ΑΛΟΓΑ???ΔΙΟΤΙ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟΥΣ 550 ΙΠΟΥΣ,ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ **ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ** ΣΥΜΕΝΕΙ ΑΛΛΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ,ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ,ΡΟΙΗΚΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΠΕΙΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΜΠΙΛΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΨΑ Η ΕΡΩΤΙΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΠΕΙΡΕΑΖΕΤΕ Η ΥΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ R34 ΚΑΘΟΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΥΣΧΙΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ R32.ΚΑΠΟΙΟ ΕΜΠΕΙΡΟ ΜΕΛΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΙΓΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ???ΕΠΕΙΣΕΙΣ ΑΝ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΤΙΚΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΩ SKYLINE ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΔΥΝΑΤΟ,ΜΕ ΤΑ ΤΕΛΗ,ΤΟ ΤΕΛΩΝΙΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕΤΑΧΙΡΙΣΜΕΝΟ 10ΑΕΤΙΑΣ+++++++ ΚΑΝΕΙ ΟΣΟ **ΣΧΕΔΟΝ **1 MICRA/KIA CEED ΕΛΛΑΔΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΛΑΠΩΡΙΑ ΣΤΟ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΓΙΑΤΙ.............

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Αυτο δεν εβγαινε μονο δεξιοτιμονο;

            Επισης γραφε με μικρα γιατι τα κεφαλαια δηλωνουν οτι φωναζεις!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              joe-bar-team last edited by

              Ο χρήστης nickDOF έγραψε:

              ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΛΑΠΩΡΙΑ ΣΤΟ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΓΙΑΤΙ.............

              σωπα ρε αδερφέ, σιγά την ταλαιπωρία.

              καλές αγορές

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • N
                nickdof last edited by

                EEE NAI NAI,αλλα μπορεισ βεβαίως βεβαίως να τα μετατρεψεις σε αριστεροτιμωνο μονο που ΛΕΝΕ οτι επειδη αλλαζουνε οι αξωνες απο το αμαξι το αμαξι χανει την σταθεροτιτα του και τα κρατιματα του,εγω παιδια μενω αγγλια,εδω μπορω να το οδιγω φυσιολογικα.εγω δεν θελω το νισσαν μου να ειναι κανα τερας για κοντρες και χρονουσ στα δραγ,αλλα 1 φυσιολογικο αμαξι με 350 αλογα το πολυ για αυτο ρωταω καποιον εμπειρο να με πει πως απο τα 280 που θα ειναι **** ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΥΞΙΣΗ ΤΗΣ ΥΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nickdof last edited by

                  ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟ SKYLINE ΠΟΥ ΛΕΩ ΕΙΝΑΙΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΠΟΥ ΚΑΝΩ Η ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΛΑΤΡΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΙΝΗΤΙΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΨΙΛΩΝ ΣΤΡΟΦΩΝ.ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΜΕ ΑΜΑΞΙ ΘΡΙΛΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΚΡΙΒΑ προσ το παρων θα μεινω με το seat toledo glx 1.6 tou 1995 75 αλογα το ειχα αγορασει μεταχειρισμενο 14αετιασ 200 ευρο και με αυτο ειναι μεχρι τωρα ουτε σπιτι θελω ουτε ανεσεις 1 NISSAN SKYLINE GTR R34 μου δινει την ευχαριστιση ει το 10000παλσιον

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης nickDOF έγραψε:
                    EEE NAI NAI,αλλα μπορεισ βεβαίως βεβαίως να τα μετατρεψεις σε αριστεροτιμωνο μονο που ΛΕΝΕ οτι επειδη αλλαζουνε οι αξωνες απο το αμαξι το αμαξι χανει την σταθεροτιτα του και τα κρατιματα του,εγω παιδια μενω αγγλια,εδω μπορω να το οδιγω φυσιολογικα.εγω δεν θελω το νισσαν μου να ειναι κανα τερας για κοντρες και χρονουσ στα δραγ,αλλα 1 φυσιολογικο αμαξι με 350 αλογα το πολυ για αυτο ρωταω καποιον εμπειρο να με πει πως απο τα 280 που θα ειναι **** ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΥΞΙΣΗ ΤΗΣ ΥΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

                    Στην Αγγλια ε;Απο ασφαλειες κλπ ποσα θελει;
                    Λες οτι αν ειναι 280 αλογα θα σου ειναι λιγα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nickdof last edited by

                      εεεε ενταξει θα μου φανε οι ασφανειεσ αλλα οτι εχω και δεν εχω το δινο εκει αλλονου παππα ευαγγελιο ειναι αυτο,τα 280 δεν ξερω γιατι αλλα δεν ειναι και κανα τερας οπος αυτα που βλεπω στο youtube με 0-300 στα 13 σεc και 9-10,000 RPM ουτε βεβαια στα 350 αλογα 8α ειναι ετσι αλλα.........αλλα........

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster last edited by

                        το αμαξι είναι για ντριφτερ ... είσαι ντριφτερ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • sprsk
                          sprsk last edited by

                          Μια χαρά , κουκλί ( με την κακή έννοια ) , και παιδικό όνειρο.

                          *GT-T – 2.5 L RB25DET NEO NEO RB25DET - twin-cam TURBO (206 kW (280 PS) @ 6400 rpm, 362 N·m (37.0 kgf·m) @ 3200 rpm)

                          Standard features include Limited slip differential, Xenon headlights, Rear window wiper, Driver airbag, Front passenger airbag, Anti-lock braking system, Traction control, Front seat belt pre-tensioners, Front seat belt force limiters, Rear seat lap sash belt, Child seat attachment, Side impact protection bars, Power windows, Central door locking, Steering wheel height adjust, Leather steering wheel, Alloy wheels and Ultraviolet reducing glass. Optional features include Front fog lamps, Rear fog lamps, Front spoiler, Rear spoiler, Side airbags, Navigation system, Tinted windows, Sunroof.*

                          Το δύσκολο είναι να βρεις μαμά . Αν βρεις και είναι σε καλή κατάσταση τα υπόλοιπα είναι εύκολα . Αγγλία υπάρχουν αρκετά καλύτερες προϋποθέσεις για ένα τέτοιο project

                          Μαμά είναι :
                          Dimentions
                          Length 4580 mm
                          Width 1725 mm
                          Height 1340 mm
                          Wheelbase 2665 mm
                          Turning Circle 10.2 m
                          Chassis & Body
                          Curb Weight 1410 Kg
                          Body Type 4 door sedan or 2 door coupe
                          Layout Front engine / Rear wheel drive
                          Wheels 17 x 7.5
                          Tyres 225/45
                          Brakes Ventilated: 4 pot front, 2 pot rear, ABS optional
                          Steering Rack & Pinion speed sensitive (front) HICAS (rear)
                          Suspention F/R Independent multilink
                          Engine
                          Type RB25DET- Inline 6, Twincam, turbo intercoolered NEO
                          Displacement 2498
                          Compression Ratio 9.0.1
                          Power 206 KW @ 6400 RPM (140 to 150rwkw)
                          Torque 343NM @ 3200RPM
                          Bore x Stroke 86.0 x 71.7
                          Redline 7,000 RPM
                          Fuel Injection Nissan EGI (ECCS)
                          Fuel Tank Capacity 65 litres
                          Gearbox 5 Speed Manual
                          Performance
                          0-100 6.2
                          0-400m 14.3

                          Links :
                          http://www.skylineowners.com/forum/index.php
                          http://www.skyline-owners-club.com/forums/showthread.php?t=17491
                          http://fctuning.com/fctwp/?p=1891

                          Και για να μην βαρεθείς και να έχεις κάτι να διαβάζεις το βράδυ ...
                          http://www.skyliner34gtt.co.uk/tuning-guide/
                          console upgrade
                          http://www.mp3car.com/worklogs/152313-1998-nissan-skyline-r34-gt-t-infotainment-system.html

                          STAGE 1
                          http://nissanskyline.6te.net/tuning_GTT.htm

                          STAGE 2
                          http://nissanskyline.6te.net/tuning_GTT2.htm

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nickdof last edited by

                            αχα .................. ρε συ sprsk εισαι ορεος δικε μου,πρεπει να εισαι κοκκαλο τζαπανοφιλος και νισσανακιας,αν εκατσες και εκανες μια ερευνα για τα σταδια βελτιωσης μονο και μονο να με βοηθησεις ευχαριστω πολη αλλα πιστευω επειδη σε κοβω πολυ ορεξατο με τα skyline θα εχεις ψαξει πανω σε αυτο πολυ πιο πριν απο εμενα να βρεις υλικο ΟΜΟΣ φιλε μου τα σαιτ αναφερονται στο μοντελο gts oxi sto gtr νομιζω το gts φοραει μοτερ rb25 2.5 litro kai το gtr rb26 2,8 λιτρο ετσι νομιζο αν κανω λαθος διορθωσεμαι και ευχαριστω παλι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • sprsk
                              sprsk last edited by

                              Τα site είναι ενδεικτικά .
                              Για το GT-T RB25DET είναι . Είναι 2,5 με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που σου ποσταρα πιο πάνω.
                              Καλό ψάξιμο .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                freddieslotcars last edited by

                                Να το παρεις και αμα χριαστεις ανταλακτικα τι θα κανεις που δεν υπαρχει ουτε βιδα;Γιατι ο Θεοχαρακης αφου δεν τα εχει εισαγει δεν νομειζω να βοηθησει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης freddieslotcars έγραψε:
                                  Να το παρεις και αμα χριαστεις ανταλακτικα τι θα κανεις που δεν υπαρχει ουτε βιδα;Γιατι ο Θεοχαρακης αφου δεν τα εχει εισαγει δεν νομειζω να βοηθησει.

                                  Ειναι στην Αγγλια απο οτι λεει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr