-
Γεια σας παιδια,σκευτομαι να αγορασω 1 nissan skyline gtr r34 μετεχειρισμενο μανισιο εντελος ,αυτα τα αμαξια αποδιδουν μαμα απο εργοστασιο 280 αλογα,καπου ειχα διαβασει οτι το NISSAN SKYLINE GTR R32 ΑΠΟΔΙΔΕΙ** 280 ίππους (206 kW) στις 6800 σ.α.λ. και 36kg ροπή (360 Ν m) στις 4400 σ.α.λ. Η ιπποδύναμη αυτή δεν ήταν όμως η πραγματική του. Ο κινητήρας απέδιδε περίπου 320 ίππους αλλά ήταν υποβαθμισμένος χάρη στη συμφωνία που υπήρχε μεταξύ των Ιαπώνων κατασκευαστών τα μοντέλα των οποίων δεν θα έπρεπε να ξεπερνάνε τους 280 ίππους. Ο περιορισμός της ιπποδύναμης γινόταν μέσο της εξάτμισης, του ηλεκτρονικού ρυθμιστή πίεσης των στροβιλοσυμπιεστών αλλά και του εγκεφάλου του αυτοκινήτου.
Οι πραγματικές δυνατότητες του κινητήρα όμως ήταν πολλές παραπάνω μιας και είχε φτιαχτεί προκειμένου να χρησιμοποιηθεί σε αγώνες κάνοντας τον εξαιρετικά αξιόπιστο χωρίς καμία αλλαγή στο εσωτερικό του ακόμα και σε ιπποδυνάμεις που ξεπερνούσαν τους 550 ίππους. [53]** ΚΑΙ ΡΩΤΩ ΕΓΩ, ΑΡΑ ΤΟ R34 ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΝ ΑΦΑΙΕΣΩ ΤΟΝ ΚΟΦΤΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ,ΤΟΝ ΚΟΦΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΦΙΝΕΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΙΞΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΦΤΙ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 320 ΑΛΟΓΑ???ΔΙΟΤΙ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟΥΣ 550 ΙΠΟΥΣ,ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ **ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ** ΣΥΜΕΝΕΙ ΑΛΛΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ,ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ,ΡΟΙΗΚΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΠΕΙΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΜΠΙΛΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΨΑ Η ΕΡΩΤΙΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΠΕΙΡΕΑΖΕΤΕ Η ΥΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ R34 ΚΑΘΟΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΥΣΧΙΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ R32.ΚΑΠΟΙΟ ΕΜΠΕΙΡΟ ΜΕΛΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΙΓΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ???ΕΠΕΙΣΕΙΣ ΑΝ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΤΙΚΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΩ SKYLINE ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΔΥΝΑΤΟ,ΜΕ ΤΑ ΤΕΛΗ,ΤΟ ΤΕΛΩΝΙΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕΤΑΧΙΡΙΣΜΕΝΟ 10ΑΕΤΙΑΣ+++++++ ΚΑΝΕΙ ΟΣΟ **ΣΧΕΔΟΝ **1 MICRA/KIA CEED ΕΛΛΑΔΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΛΑΠΩΡΙΑ ΣΤΟ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΓΙΑΤΙ............. -
Γεια σας παιδια,σκευτομαι να αγορασω 1 nissan skyline gtr r34 μετεχειρισμενο μανισιο εντελος ,αυτα τα αμαξια αποδιδουν μαμα απο εργοστασιο 280 αλογα,καπου ειχα διαβασει οτι το NISSAN SKYLINE GTR R32 ΑΠΟΔΙΔΕΙ** 280 ίππους (206 kW) στις 6800 σ.α.λ. και 36kg ροπή (360 Ν m) στις 4400 σ.α.λ. Η ιπποδύναμη αυτή δεν ήταν όμως η πραγματική του. Ο κινητήρας απέδιδε περίπου 320 ίππους αλλά ήταν υποβαθμισμένος χάρη στη συμφωνία που υπήρχε μεταξύ των Ιαπώνων κατασκευαστών τα μοντέλα των οποίων δεν θα έπρεπε να ξεπερνάνε τους 280 ίππους. Ο περιορισμός της ιπποδύναμης γινόταν μέσο της εξάτμισης, του ηλεκτρονικού ρυθμιστή πίεσης των στροβιλοσυμπιεστών αλλά και του εγκεφάλου του αυτοκινήτου.
Οι πραγματικές δυνατότητες του κινητήρα όμως ήταν πολλές παραπάνω μιας και είχε φτιαχτεί προκειμένου να χρησιμοποιηθεί σε αγώνες κάνοντας τον εξαιρετικά αξιόπιστο χωρίς καμία αλλαγή στο εσωτερικό του ακόμα και σε ιπποδυνάμεις που ξεπερνούσαν τους 550 ίππους. [53]** ΚΑΙ ΡΩΤΩ ΕΓΩ, ΑΡΑ ΤΟ R34 ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΝ ΑΦΑΙΕΣΩ ΤΟΝ ΚΟΦΤΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ,ΤΟΝ ΚΟΦΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΦΙΝΕΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΙΞΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΦΤΙ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 320 ΑΛΟΓΑ???ΔΙΟΤΙ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟΥΣ 550 ΙΠΟΥΣ,ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ **ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ** ΣΥΜΕΝΕΙ ΑΛΛΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ,ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ,ΡΟΙΗΚΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΠΕΙΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΜΠΙΛΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΨΑ Η ΕΡΩΤΙΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΠΕΙΡΕΑΖΕΤΕ Η ΥΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ R34 ΚΑΘΟΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΥΣΧΙΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ R32.ΚΑΠΟΙΟ ΕΜΠΕΙΡΟ ΜΕΛΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΙΓΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ???ΕΠΕΙΣΕΙΣ ΑΝ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΤΙΚΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΩ SKYLINE ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΔΥΝΑΤΟ,ΜΕ ΤΑ ΤΕΛΗ,ΤΟ ΤΕΛΩΝΙΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕΤΑΧΙΡΙΣΜΕΝΟ 10ΑΕΤΙΑΣ+++++++ ΚΑΝΕΙ ΟΣΟ **ΣΧΕΔΟΝ **1 MICRA/KIA CEED ΕΛΛΑΔΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΛΑΠΩΡΙΑ ΣΤΟ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΓΙΑΤΙ............. -
Γεια σας παιδια,σκευτομαι να αγορασω 1 nissan skyline gtr r34 μετεχειρισμενο μανισιο εντελος ,αυτα τα αμαξια αποδιδουν μαμα απο εργοστασιο 280 αλογα,καπου ειχα διαβασει οτι το NISSAN SKYLINE GTR R32 ΑΠΟΔΙΔΕΙ** 280 ίππους (206 kW) στις 6800 σ.α.λ. και 36kg ροπή (360 Ν m) στις 4400 σ.α.λ. Η ιπποδύναμη αυτή δεν ήταν όμως η πραγματική του. Ο κινητήρας απέδιδε περίπου 320 ίππους αλλά ήταν υποβαθμισμένος χάρη στη συμφωνία που υπήρχε μεταξύ των Ιαπώνων κατασκευαστών τα μοντέλα των οποίων δεν θα έπρεπε να ξεπερνάνε τους 280 ίππους. Ο περιορισμός της ιπποδύναμης γινόταν μέσο της εξάτμισης, του ηλεκτρονικού ρυθμιστή πίεσης των στροβιλοσυμπιεστών αλλά και του εγκεφάλου του αυτοκινήτου.
Οι πραγματικές δυνατότητες του κινητήρα όμως ήταν πολλές παραπάνω μιας και είχε φτιαχτεί προκειμένου να χρησιμοποιηθεί σε αγώνες κάνοντας τον εξαιρετικά αξιόπιστο χωρίς καμία αλλαγή στο εσωτερικό του ακόμα και σε ιπποδυνάμεις που ξεπερνούσαν τους 550 ίππους. [53]** ΚΑΙ ΡΩΤΩ ΕΓΩ, ΑΡΑ ΤΟ R34 ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΝ ΑΦΑΙΕΣΩ ΤΟΝ ΚΟΦΤΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ,ΤΟΝ ΚΟΦΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΦΙΝΕΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΙΞΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΦΤΙ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 320 ΑΛΟΓΑ???ΔΙΟΤΙ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟΥΣ 550 ΙΠΟΥΣ,ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ **ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ** ΣΥΜΕΝΕΙ ΑΛΛΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ,ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ,ΡΟΙΗΚΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΠΕΙΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΜΠΙΛΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΨΑ Η ΕΡΩΤΙΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΠΕΙΡΕΑΖΕΤΕ Η ΥΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ R34 ΚΑΘΟΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΥΣΧΙΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ R32.ΚΑΠΟΙΟ ΕΜΠΕΙΡΟ ΜΕΛΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΙΓΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ???ΕΠΕΙΣΕΙΣ ΑΝ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΤΙΚΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΩ SKYLINE ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΔΥΝΑΤΟ,ΜΕ ΤΑ ΤΕΛΗ,ΤΟ ΤΕΛΩΝΙΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕΤΑΧΙΡΙΣΜΕΝΟ 10ΑΕΤΙΑΣ+++++++ ΚΑΝΕΙ ΟΣΟ **ΣΧΕΔΟΝ **1 MICRA/KIA CEED ΕΛΛΑΔΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΛΑΠΩΡΙΑ ΣΤΟ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΓΙΑΤΙ............. -
Αυτο δεν εβγαινε μονο δεξιοτιμονο;
Επισης γραφε με μικρα γιατι τα κεφαλαια δηλωνουν οτι φωναζεις!
-
Ο χρήστης nickDOF έγραψε:
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΛΑΠΩΡΙΑ ΣΤΟ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΓΙΑΤΙ.............
σωπα ρε αδερφέ, σιγά την ταλαιπωρία.
καλές αγορές
-
EEE NAI NAI,αλλα μπορεισ βεβαίως βεβαίως να τα μετατρεψεις σε αριστεροτιμωνο μονο που ΛΕΝΕ οτι επειδη αλλαζουνε οι αξωνες απο το αμαξι το αμαξι χανει την σταθεροτιτα του και τα κρατιματα του,εγω παιδια μενω αγγλια,εδω μπορω να το οδιγω φυσιολογικα.εγω δεν θελω το νισσαν μου να ειναι κανα τερας για κοντρες και χρονουσ στα δραγ,αλλα 1 φυσιολογικο αμαξι με 350 αλογα το πολυ για αυτο ρωταω καποιον εμπειρο να με πει πως απο τα 280 που θα ειναι **** ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΥΞΙΣΗ ΤΗΣ ΥΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ
-
ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟ SKYLINE ΠΟΥ ΛΕΩ ΕΙΝΑΙΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΠΟΥ ΚΑΝΩ Η ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΛΑΤΡΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΙΝΗΤΙΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΨΙΛΩΝ ΣΤΡΟΦΩΝ.ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΜΕ ΑΜΑΞΙ ΘΡΙΛΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΚΡΙΒΑ προσ το παρων θα μεινω με το seat toledo glx 1.6 tou 1995 75 αλογα το ειχα αγορασει μεταχειρισμενο 14αετιασ 200 ευρο και με αυτο ειναι μεχρι τωρα ουτε σπιτι θελω ουτε ανεσεις 1 NISSAN SKYLINE GTR R34 μου δινει την ευχαριστιση ει το 10000παλσιον
-
Ο χρήστης nickDOF έγραψε:
EEE NAI NAI,αλλα μπορεισ βεβαίως βεβαίως να τα μετατρεψεις σε αριστεροτιμωνο μονο που ΛΕΝΕ οτι επειδη αλλαζουνε οι αξωνες απο το αμαξι το αμαξι χανει την σταθεροτιτα του και τα κρατιματα του,εγω παιδια μενω αγγλια,εδω μπορω να το οδιγω φυσιολογικα.εγω δεν θελω το νισσαν μου να ειναι κανα τερας για κοντρες και χρονουσ στα δραγ,αλλα 1 φυσιολογικο αμαξι με 350 αλογα το πολυ για αυτο ρωταω καποιον εμπειρο να με πει πως απο τα 280 που θα ειναι **** ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΥΞΙΣΗ ΤΗΣ ΥΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΣτην Αγγλια ε;Απο ασφαλειες κλπ ποσα θελει;
Λες οτι αν ειναι 280 αλογα θα σου ειναι λιγα; -
εεεε ενταξει θα μου φανε οι ασφανειεσ αλλα οτι εχω και δεν εχω το δινο εκει αλλονου παππα ευαγγελιο ειναι αυτο,τα 280 δεν ξερω γιατι αλλα δεν ειναι και κανα τερας οπος αυτα που βλεπω στο youtube με 0-300 στα 13 σεc και 9-10,000 RPM ουτε βεβαια στα 350 αλογα 8α ειναι ετσι αλλα.........αλλα........
-
το αμαξι είναι για ντριφτερ ... είσαι ντριφτερ?
-
Μια χαρά , κουκλί ( με την κακή έννοια ) , και παιδικό όνειρο.
*GT-T – 2.5 L RB25DET NEO NEO RB25DET - twin-cam TURBO (206 kW (280 PS) @ 6400 rpm, 362 N·m (37.0 kgf·m) @ 3200 rpm)
Standard features include Limited slip differential, Xenon headlights, Rear window wiper, Driver airbag, Front passenger airbag, Anti-lock braking system, Traction control, Front seat belt pre-tensioners, Front seat belt force limiters, Rear seat lap sash belt, Child seat attachment, Side impact protection bars, Power windows, Central door locking, Steering wheel height adjust, Leather steering wheel, Alloy wheels and Ultraviolet reducing glass. Optional features include Front fog lamps, Rear fog lamps, Front spoiler, Rear spoiler, Side airbags, Navigation system, Tinted windows, Sunroof.*
Το δύσκολο είναι να βρεις μαμά . Αν βρεις και είναι σε καλή κατάσταση τα υπόλοιπα είναι εύκολα . Αγγλία υπάρχουν αρκετά καλύτερες προϋποθέσεις για ένα τέτοιο project
Μαμά είναι :
Dimentions
Length 4580 mm
Width 1725 mm
Height 1340 mm
Wheelbase 2665 mm
Turning Circle 10.2 m
Chassis & Body
Curb Weight 1410 Kg
Body Type 4 door sedan or 2 door coupe
Layout Front engine / Rear wheel drive
Wheels 17 x 7.5
Tyres 225/45
Brakes Ventilated: 4 pot front, 2 pot rear, ABS optional
Steering Rack & Pinion speed sensitive (front) HICAS (rear)
Suspention F/R Independent multilink
Engine
Type RB25DET- Inline 6, Twincam, turbo intercoolered NEO
Displacement 2498
Compression Ratio 9.0.1
Power 206 KW @ 6400 RPM (140 to 150rwkw)
Torque 343NM @ 3200RPM
Bore x Stroke 86.0 x 71.7
Redline 7,000 RPM
Fuel Injection Nissan EGI (ECCS)
Fuel Tank Capacity 65 litres
Gearbox 5 Speed Manual
Performance
0-100 6.2
0-400m 14.3Links :
http://www.skylineowners.com/forum/index.php
http://www.skyline-owners-club.com/forums/showthread.php?t=17491
http://fctuning.com/fctwp/?p=1891Και για να μην βαρεθείς και να έχεις κάτι να διαβάζεις το βράδυ ...
http://www.skyliner34gtt.co.uk/tuning-guide/
console upgrade
http://www.mp3car.com/worklogs/152313-1998-nissan-skyline-r34-gt-t-infotainment-system.html -
αχα .................. ρε συ sprsk εισαι ορεος δικε μου,πρεπει να εισαι κοκκαλο τζαπανοφιλος και νισσανακιας,αν εκατσες και εκανες μια ερευνα για τα σταδια βελτιωσης μονο και μονο να με βοηθησεις ευχαριστω πολη αλλα πιστευω επειδη σε κοβω πολυ ορεξατο με τα skyline θα εχεις ψαξει πανω σε αυτο πολυ πιο πριν απο εμενα να βρεις υλικο ΟΜΟΣ φιλε μου τα σαιτ αναφερονται στο μοντελο gts oxi sto gtr νομιζω το gts φοραει μοτερ rb25 2.5 litro kai το gtr rb26 2,8 λιτρο ετσι νομιζο αν κανω λαθος διορθωσεμαι και ευχαριστω παλι
-
Τα site είναι ενδεικτικά .
Για το GT-T RB25DET είναι . Είναι 2,5 με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που σου ποσταρα πιο πάνω.
Καλό ψάξιμο . -
Να το παρεις και αμα χριαστεις ανταλακτικα τι θα κανεις που δεν υπαρχει ουτε βιδα;Γιατι ο Θεοχαρακης αφου δεν τα εχει εισαγει δεν νομειζω να βοηθησει.
-
Ο χρήστης freddieslotcars έγραψε:
Να το παρεις και αμα χριαστεις ανταλακτικα τι θα κανεις που δεν υπαρχει ουτε βιδα;Γιατι ο Θεοχαρακης αφου δεν τα εχει εισαγει δεν νομειζω να βοηθησει.Ειναι στην Αγγλια απο οτι λεει.
NISSAN SKYLINE