Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Brava '98 - Προβλημα με την καυση ?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Fiat Brava '98 - Προβλημα με την καυση ?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    19
    774
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stef191 last edited by

      Καλησπερα,
      Πηρα προσφατα ενα Fiat Brava του 1998.
      Το αυτοκινητο δουλευε κανονικα, αν και ρεταρε στις χαμηλες. Το πηγα στο συνεργειο και βρηκαμε οτι ενα καλωδιο απο τον πολλαπλασιαστη ηταν σπασμενο απο μεσα. Τελος παντων, το αφησα ετσι για ενα διαστημα και αρχισα να παρατηρω και αλλα προβληματα.
      Κατ'αρχην το αυτοκινητο αρχισε να σβηνει στο ρελαντι. Δυσκολευεται να παρει μπρος, και αμα παρει, εχει αυξομειωσεις στις στροφες μεχρι να σβησει. Οταν παιρνει μπρος μυριζει ακαυτη βενζινη, και γενικα βγαζει αρκετο καπνο απο πισω, ενω τρεμει η εξατμιση. Γενικα το αυτοκινητο ακουγεται πολυ αερατο με την κακη την εννοια. Σαν να 'καιει αερα' ενα πραγμα, δεν ξερω πως να το εξηγησω. Ειχα στο παρελθον Fiat Brava '00 πρωτο χερι, και ο ηχος της μηχανης καμια σχεση με το παρον Fiat Brava.

      Πηγα πριν απο μερικες μερες στο συνεργειο, μου ανεβασε τις στροφες του ρελαντι, αλλα δεν ειδα σχεδον καμια διαφορα. Το αυτοκινητο παλι ρεταρει στις χαμηλες και μπορει να σβησει εν κινηση (1η ή 2α ταχυτητα) ενω οταν ρεταρει ακουγεται ενας κτυπος στο κατω μερος του αυτοκινητου.
      Το πηγα σημερα στο συνεργειο, αλλαξαμε μπουζια και καλωδια πολλαπλασιαστη (ενα μπουζι ηταν μαυρισμενο) αλλα δεν ειδα καμια διαφορα. Ο τεχνικος ειδε οτι ενδεχεται να εχει προβλημα ο πολλαπλασιαστης, μιας και μια επαφη δεν πεταει σπιθες, ειναι νεκρη δηλαδη. Ωστοσο ομως, δεν πιστευω οτι αυτο ευθυνεται για ολα τα προβληματα.
      Καμια ιδεα για το τι μπορει να φταιει ?
      Ευχαριστω ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stef191 last edited by

        Καλησπερα,
        Πηρα προσφατα ενα Fiat Brava του 1998.
        Το αυτοκινητο δουλευε κανονικα, αν και ρεταρε στις χαμηλες. Το πηγα στο συνεργειο και βρηκαμε οτι ενα καλωδιο απο τον πολλαπλασιαστη ηταν σπασμενο απο μεσα. Τελος παντων, το αφησα ετσι για ενα διαστημα και αρχισα να παρατηρω και αλλα προβληματα.
        Κατ'αρχην το αυτοκινητο αρχισε να σβηνει στο ρελαντι. Δυσκολευεται να παρει μπρος, και αμα παρει, εχει αυξομειωσεις στις στροφες μεχρι να σβησει. Οταν παιρνει μπρος μυριζει ακαυτη βενζινη, και γενικα βγαζει αρκετο καπνο απο πισω, ενω τρεμει η εξατμιση. Γενικα το αυτοκινητο ακουγεται πολυ αερατο με την κακη την εννοια. Σαν να 'καιει αερα' ενα πραγμα, δεν ξερω πως να το εξηγησω. Ειχα στο παρελθον Fiat Brava '00 πρωτο χερι, και ο ηχος της μηχανης καμια σχεση με το παρον Fiat Brava.

        Πηγα πριν απο μερικες μερες στο συνεργειο, μου ανεβασε τις στροφες του ρελαντι, αλλα δεν ειδα σχεδον καμια διαφορα. Το αυτοκινητο παλι ρεταρει στις χαμηλες και μπορει να σβησει εν κινηση (1η ή 2α ταχυτητα) ενω οταν ρεταρει ακουγεται ενας κτυπος στο κατω μερος του αυτοκινητου.
        Το πηγα σημερα στο συνεργειο, αλλαξαμε μπουζια και καλωδια πολλαπλασιαστη (ενα μπουζι ηταν μαυρισμενο) αλλα δεν ειδα καμια διαφορα. Ο τεχνικος ειδε οτι ενδεχεται να εχει προβλημα ο πολλαπλασιαστης, μιας και μια επαφη δεν πεταει σπιθες, ειναι νεκρη δηλαδη. Ωστοσο ομως, δεν πιστευω οτι αυτο ευθυνεται για ολα τα προβληματα.
        Καμια ιδεα για το τι μπορει να φταιει ?
        Ευχαριστω ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stef191 last edited by

          Καλησπερα,
          Πηρα προσφατα ενα Fiat Brava του 1998.
          Το αυτοκινητο δουλευε κανονικα, αν και ρεταρε στις χαμηλες. Το πηγα στο συνεργειο και βρηκαμε οτι ενα καλωδιο απο τον πολλαπλασιαστη ηταν σπασμενο απο μεσα. Τελος παντων, το αφησα ετσι για ενα διαστημα και αρχισα να παρατηρω και αλλα προβληματα.
          Κατ'αρχην το αυτοκινητο αρχισε να σβηνει στο ρελαντι. Δυσκολευεται να παρει μπρος, και αμα παρει, εχει αυξομειωσεις στις στροφες μεχρι να σβησει. Οταν παιρνει μπρος μυριζει ακαυτη βενζινη, και γενικα βγαζει αρκετο καπνο απο πισω, ενω τρεμει η εξατμιση. Γενικα το αυτοκινητο ακουγεται πολυ αερατο με την κακη την εννοια. Σαν να 'καιει αερα' ενα πραγμα, δεν ξερω πως να το εξηγησω. Ειχα στο παρελθον Fiat Brava '00 πρωτο χερι, και ο ηχος της μηχανης καμια σχεση με το παρον Fiat Brava.

          Πηγα πριν απο μερικες μερες στο συνεργειο, μου ανεβασε τις στροφες του ρελαντι, αλλα δεν ειδα σχεδον καμια διαφορα. Το αυτοκινητο παλι ρεταρει στις χαμηλες και μπορει να σβησει εν κινηση (1η ή 2α ταχυτητα) ενω οταν ρεταρει ακουγεται ενας κτυπος στο κατω μερος του αυτοκινητου.
          Το πηγα σημερα στο συνεργειο, αλλαξαμε μπουζια και καλωδια πολλαπλασιαστη (ενα μπουζι ηταν μαυρισμενο) αλλα δεν ειδα καμια διαφορα. Ο τεχνικος ειδε οτι ενδεχεται να εχει προβλημα ο πολλαπλασιαστης, μιας και μια επαφη δεν πεταει σπιθες, ειναι νεκρη δηλαδη. Ωστοσο ομως, δεν πιστευω οτι αυτο ευθυνεται για ολα τα προβληματα.
          Καμια ιδεα για το τι μπορει να φταιει ?
          Ευχαριστω ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dsaraf last edited by

            από τα λίγα που ξέρω, το μυαλό μου πάει στον καταλύτη. Ενδεχομένως να έχει σπάσει από μέσα και κάποιο κομμάτι να φρακάρει τα καυσαέρια μέσα στον καταλύτη. Είχα κι εγώ ανάλογα συμπτώματα από κατεστραμμένο καταλύτη..καλή επιτυχία

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης stef191 έγραψε:
              Καλησπερα,
              Πηρα προσφατα ενα Fiat Brava του 1998.
              Το αυτοκινητο δουλευε κανονικα, αν και ρεταρε στις χαμηλες. Το πηγα στο συνεργειο και βρηκαμε οτι ενα καλωδιο απο τον πολλαπλασιαστη ηταν σπασμενο απο μεσα. Τελος παντων, το αφησα ετσι για ενα διαστημα και αρχισα να παρατηρω και αλλα προβληματα.
              Κατ'αρχην το αυτοκινητο αρχισε να σβηνει στο ρελαντι. Δυσκολευεται να παρει μπρος, και αμα παρει, εχει αυξομειωσεις στις στροφες μεχρι να σβησει. Οταν παιρνει μπρος μυριζει ακαυτη βενζινη, και γενικα βγαζει αρκετο καπνο απο πισω, ενω τρεμει η εξατμιση. Γενικα το αυτοκινητο ακουγεται πολυ αερατο με την κακη την εννοια. Σαν να 'καιει αερα' ενα πραγμα, δεν ξερω πως να το εξηγησω. Ειχα στο παρελθον Fiat Brava '00 πρωτο χερι, και ο ηχος της μηχανης καμια σχεση με το παρον Fiat Brava.

              Πηγα πριν απο μερικες μερες στο συνεργειο, μου ανεβασε τις στροφες του ρελαντι, αλλα δεν ειδα σχεδον καμια διαφορα. Το αυτοκινητο παλι ρεταρει στις χαμηλες και μπορει να σβησει εν κινηση (1η ή 2α ταχυτητα) ενω οταν ρεταρει ακουγεται ενας κτυπος στο κατω μερος του αυτοκινητου.
              Το πηγα σημερα στο συνεργειο, αλλαξαμε μπουζια και καλωδια πολλαπλασιαστη (ενα μπουζι ηταν μαυρισμενο) αλλα δεν ειδα καμια διαφορα. Ο τεχνικος ειδε οτι ενδεχεται να εχει προβλημα ο πολλαπλασιαστης, μιας και μια επαφη δεν πεταει σπιθες, ειναι νεκρη δηλαδη. Ωστοσο ομως, δεν πιστευω οτι αυτο ευθυνεται για ολα τα προβληματα.
              Καμια ιδεα για το τι μπορει να φταιει ?
              Ευχαριστω ...

              Eνα καλωδιο ειναι σπασμενο,ενας πολλαπλασιαστης δεν δουλευει.Τι αλλο δηλαδη περιμενεις να κανει το αμαξι;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stef191 last edited by

                Καλωδια εβαλα καινουργια σημερα, πολλαπλασιαστη αυριο. Αλλα μπορει να ευθυνεται αυτο για τη μυρωδια ακαυτης βενζινης ? Δεν το νομιζω

                @dsaraf Και μενα εκει παει το μυαλο μου, στο μπουκωμενο καταλυτη, γιατι το αυτοκινητο ακουγεται να κανει πολυ 'πουφ-πουφ-πουφ'.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης stef191 έγραψε:
                  Καλωδια εβαλα καινουργια σημερα, πολλαπλασιαστη αυριο. Αλλα μπορει να ευθυνεται αυτο για τη μυρωδια ακαυτης βενζινης ? Δεν το νομιζω

                  @dsaraf Και μενα εκει παει το μυαλο μου, στο μπουκωμενο καταλυτη, γιατι το αυτοκινητο ακουγεται να κανει πολυ 'πουφ-πουφ-πουφ'.

                  Αφου δεν δουλευει ο πολλαπλασιαστης δεν δουλευει και το μπουζι και η βενζινη στον συγκεκριμενο κυλινδρο δεν αναφλεγεται.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stef191 last edited by

                    ΟΚ, θα αλλαξω πολλαπλασιαστη και θα ενημερωσω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      driver01 last edited by

                      Για αρχή , άλλαξε
                      μπουζί
                      μπουζοκαλώδια
                      πολλαπλασιαστή
                      ώστε να έχεις μία βάση για την μετεπειτα αναζήτησή σου.
                      Αν συνεχιστουν οι αυξομειωσεις στροφων στο ρελαντί , τότε μάλλον πρέπει ν αλλάξεις κι αισθητήρα λάμδα.
                      Και βλέπουμε ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stef191 last edited by

                        Καλησπερα,
                        Αλλαξα τελικα πολλαπλασιαστη, μπουζοκαλωδια και μπουζια. Το αυτοκινητο πηγαινε καλα για 3-4 μερες, ουτε εσβηνε & ρεταρε αλλα σημερα αρχισαν παλι τα ιδια προβληματα. Δεν σβηνει στο ρελαντι, αλλα πλεον ρεταρει και παει να σβησει στις χαμηλες ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          r200 last edited by

                          αυτο ειναι απιστευτο να δουλευει ομαλα για 3-4 μερες αφου τα αλλαξες και μετα το ιδιο
                          δες το ρελε της αντλιας βενζινης, το ψυγειο νερου εχει μεσα αντιψυκτικο η συμπληρωνεις;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            sakaflias last edited by

                            Δες το βηματικό μοτέρ της πεταλούδας γκαζιού

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              ggab last edited by

                              Ο χρήστης driver01 έγραψε:
                              Για αρχή , άλλαξε
                              μπουζί
                              μπουζοκαλώδια
                              πολλαπλασιαστή
                              ώστε να έχεις μία βάση για την μετεπειτα αναζήτησή σου.
                              Αν συνεχιστουν οι αυξομειωσεις στροφων στο ρελαντί , τότε μάλλον πρέπει ν αλλάξεις κι αισθητήρα λάμδα.
                              Και βλέπουμε ...

                              μετα απο αυτα μηπως να αλλαξει αυτοκινητο;;;;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stef191 last edited by

                                Το ψυγειο εχει προβλημα. Χανει νερο και το συμπληρωνω εγω καθε μερα.
                                Απο βδομαδα θα το παω στο συνεργειο να δουμε μηπως φταιει η αντλια βενζινης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  r200 last edited by

                                  το ψυγειο να χασει καποια ποσοτητα χ, μηπως εχει καμμενη φλατζα και καιει νερα μεσα σε ενα η περισσοτερους κυλινδρους και εχεις ρεταρισμα και μη σταθερο ρελαντι

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    alexeft last edited by

                                    Δες σε πρώτη φάση τα μπουζί σου σε τι κατάσταση είναι πλέον. Αν έχουν λερώσει, καθάρισέ τα και δες, θα πας άλλες τρεις μέρες χωρίς πρόβλημα;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nonos last edited by

                                      Ο χρήστης r200 έγραψε:
                                      το ψυγειο να χασει καποια ποσοτητα χ, μηπως εχει καμμενη φλατζα και καιει νερα μεσα σε ενα η περισσοτερους κυλινδρους και εχεις ρεταρισμα και μη σταθερο ρελαντι

                                      Αυτο ακριβως πιστευω κι εγω, ιδιως αν δε χανει νερο εξωτερικα δλδ απο το κυκλωμα ψυξης (ψυγειο,σωληνωσεις) ή απο την αντλια νερου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stef191 last edited by

                                        Καλησπερα και παλι,
                                        Το πηγα στο συνεργειο, το αλλαξα φιλτρο βενζινης αλλα παλι τα ιδια. Ρεταρει αρκετα, ειδικα ομως οταν τελειωσει η βενζινη ή βγω απο βενζιναδικο. Παταω γκαζι και ειναι σαν να φρεναρει το αυτοκινητο απο μονο του πριν να αρχισει να ρεταρει. Μεχρι και ο μηχανικος σηκωσε τα χερια. Θελει να δει τωρα μηπως ειναι το καρμπυρατερ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης stef191 έγραψε:
                                          Καλησπερα και παλι,
                                          Το πηγα στο συνεργειο, το αλλαξα φιλτρο βενζινης αλλα παλι τα ιδια. Ρεταρει αρκετα, ειδικα ομως οταν τελειωσει η βενζινη ή βγω απο βενζιναδικο. Παταω γκαζι και ειναι σαν να φρεναρει το αυτοκινητο απο μονο του πριν να αρχισει να ρεταρει. Μεχρι και ο μηχανικος σηκωσε τα χερια. Θελει να δει τωρα μηπως ειναι το καρμπυρατερ.

                                          Eχει καρμπυρατερ;
                                          Δεν του λες να ελενξει με τι πιεση παει η βενζινη στην μπεκιερα;Μπορει να τα εχει φτυσει η τρομπα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stef191 last edited by

                                            Σημερα που το εβαλα μπρος, ξεκινησε στις 3000 στροφες ! Μετα απο μερικα μετρα επεστρεψε στο κανονικο. Μου φαινεται οτι ο καταλυτης τα χει παιξει γιατι πολυ μπουκωμενο ακουγεται και τρεμει αρκετα η εξατμιση, οποτε θα το παω στο συνεργειο να τον κοιταξει μαζι με την τρομπα βενζινης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr