-
Καλησπερα,
Πηρα προσφατα ενα Fiat Brava του 1998.
Το αυτοκινητο δουλευε κανονικα, αν και ρεταρε στις χαμηλες. Το πηγα στο συνεργειο και βρηκαμε οτι ενα καλωδιο απο τον πολλαπλασιαστη ηταν σπασμενο απο μεσα. Τελος παντων, το αφησα ετσι για ενα διαστημα και αρχισα να παρατηρω και αλλα προβληματα.
Κατ'αρχην το αυτοκινητο αρχισε να σβηνει στο ρελαντι. Δυσκολευεται να παρει μπρος, και αμα παρει, εχει αυξομειωσεις στις στροφες μεχρι να σβησει. Οταν παιρνει μπρος μυριζει ακαυτη βενζινη, και γενικα βγαζει αρκετο καπνο απο πισω, ενω τρεμει η εξατμιση. Γενικα το αυτοκινητο ακουγεται πολυ αερατο με την κακη την εννοια. Σαν να 'καιει αερα' ενα πραγμα, δεν ξερω πως να το εξηγησω. Ειχα στο παρελθον Fiat Brava '00 πρωτο χερι, και ο ηχος της μηχανης καμια σχεση με το παρον Fiat Brava.Πηγα πριν απο μερικες μερες στο συνεργειο, μου ανεβασε τις στροφες του ρελαντι, αλλα δεν ειδα σχεδον καμια διαφορα. Το αυτοκινητο παλι ρεταρει στις χαμηλες και μπορει να σβησει εν κινηση (1η ή 2α ταχυτητα) ενω οταν ρεταρει ακουγεται ενας κτυπος στο κατω μερος του αυτοκινητου.
Το πηγα σημερα στο συνεργειο, αλλαξαμε μπουζια και καλωδια πολλαπλασιαστη (ενα μπουζι ηταν μαυρισμενο) αλλα δεν ειδα καμια διαφορα. Ο τεχνικος ειδε οτι ενδεχεται να εχει προβλημα ο πολλαπλασιαστης, μιας και μια επαφη δεν πεταει σπιθες, ειναι νεκρη δηλαδη. Ωστοσο ομως, δεν πιστευω οτι αυτο ευθυνεται για ολα τα προβληματα.
Καμια ιδεα για το τι μπορει να φταιει ?
Ευχαριστω ... -
Καλησπερα,
Πηρα προσφατα ενα Fiat Brava του 1998.
Το αυτοκινητο δουλευε κανονικα, αν και ρεταρε στις χαμηλες. Το πηγα στο συνεργειο και βρηκαμε οτι ενα καλωδιο απο τον πολλαπλασιαστη ηταν σπασμενο απο μεσα. Τελος παντων, το αφησα ετσι για ενα διαστημα και αρχισα να παρατηρω και αλλα προβληματα.
Κατ'αρχην το αυτοκινητο αρχισε να σβηνει στο ρελαντι. Δυσκολευεται να παρει μπρος, και αμα παρει, εχει αυξομειωσεις στις στροφες μεχρι να σβησει. Οταν παιρνει μπρος μυριζει ακαυτη βενζινη, και γενικα βγαζει αρκετο καπνο απο πισω, ενω τρεμει η εξατμιση. Γενικα το αυτοκινητο ακουγεται πολυ αερατο με την κακη την εννοια. Σαν να 'καιει αερα' ενα πραγμα, δεν ξερω πως να το εξηγησω. Ειχα στο παρελθον Fiat Brava '00 πρωτο χερι, και ο ηχος της μηχανης καμια σχεση με το παρον Fiat Brava.Πηγα πριν απο μερικες μερες στο συνεργειο, μου ανεβασε τις στροφες του ρελαντι, αλλα δεν ειδα σχεδον καμια διαφορα. Το αυτοκινητο παλι ρεταρει στις χαμηλες και μπορει να σβησει εν κινηση (1η ή 2α ταχυτητα) ενω οταν ρεταρει ακουγεται ενας κτυπος στο κατω μερος του αυτοκινητου.
Το πηγα σημερα στο συνεργειο, αλλαξαμε μπουζια και καλωδια πολλαπλασιαστη (ενα μπουζι ηταν μαυρισμενο) αλλα δεν ειδα καμια διαφορα. Ο τεχνικος ειδε οτι ενδεχεται να εχει προβλημα ο πολλαπλασιαστης, μιας και μια επαφη δεν πεταει σπιθες, ειναι νεκρη δηλαδη. Ωστοσο ομως, δεν πιστευω οτι αυτο ευθυνεται για ολα τα προβληματα.
Καμια ιδεα για το τι μπορει να φταιει ?
Ευχαριστω ... -
Καλησπερα,
Πηρα προσφατα ενα Fiat Brava του 1998.
Το αυτοκινητο δουλευε κανονικα, αν και ρεταρε στις χαμηλες. Το πηγα στο συνεργειο και βρηκαμε οτι ενα καλωδιο απο τον πολλαπλασιαστη ηταν σπασμενο απο μεσα. Τελος παντων, το αφησα ετσι για ενα διαστημα και αρχισα να παρατηρω και αλλα προβληματα.
Κατ'αρχην το αυτοκινητο αρχισε να σβηνει στο ρελαντι. Δυσκολευεται να παρει μπρος, και αμα παρει, εχει αυξομειωσεις στις στροφες μεχρι να σβησει. Οταν παιρνει μπρος μυριζει ακαυτη βενζινη, και γενικα βγαζει αρκετο καπνο απο πισω, ενω τρεμει η εξατμιση. Γενικα το αυτοκινητο ακουγεται πολυ αερατο με την κακη την εννοια. Σαν να 'καιει αερα' ενα πραγμα, δεν ξερω πως να το εξηγησω. Ειχα στο παρελθον Fiat Brava '00 πρωτο χερι, και ο ηχος της μηχανης καμια σχεση με το παρον Fiat Brava.Πηγα πριν απο μερικες μερες στο συνεργειο, μου ανεβασε τις στροφες του ρελαντι, αλλα δεν ειδα σχεδον καμια διαφορα. Το αυτοκινητο παλι ρεταρει στις χαμηλες και μπορει να σβησει εν κινηση (1η ή 2α ταχυτητα) ενω οταν ρεταρει ακουγεται ενας κτυπος στο κατω μερος του αυτοκινητου.
Το πηγα σημερα στο συνεργειο, αλλαξαμε μπουζια και καλωδια πολλαπλασιαστη (ενα μπουζι ηταν μαυρισμενο) αλλα δεν ειδα καμια διαφορα. Ο τεχνικος ειδε οτι ενδεχεται να εχει προβλημα ο πολλαπλασιαστης, μιας και μια επαφη δεν πεταει σπιθες, ειναι νεκρη δηλαδη. Ωστοσο ομως, δεν πιστευω οτι αυτο ευθυνεται για ολα τα προβληματα.
Καμια ιδεα για το τι μπορει να φταιει ?
Ευχαριστω ... -
από τα λίγα που ξέρω, το μυαλό μου πάει στον καταλύτη. Ενδεχομένως να έχει σπάσει από μέσα και κάποιο κομμάτι να φρακάρει τα καυσαέρια μέσα στον καταλύτη. Είχα κι εγώ ανάλογα συμπτώματα από κατεστραμμένο καταλύτη..καλή επιτυχία
-
Ο χρήστης stef191 έγραψε:
Καλησπερα,
Πηρα προσφατα ενα Fiat Brava του 1998.
Το αυτοκινητο δουλευε κανονικα, αν και ρεταρε στις χαμηλες. Το πηγα στο συνεργειο και βρηκαμε οτι ενα καλωδιο απο τον πολλαπλασιαστη ηταν σπασμενο απο μεσα. Τελος παντων, το αφησα ετσι για ενα διαστημα και αρχισα να παρατηρω και αλλα προβληματα.
Κατ'αρχην το αυτοκινητο αρχισε να σβηνει στο ρελαντι. Δυσκολευεται να παρει μπρος, και αμα παρει, εχει αυξομειωσεις στις στροφες μεχρι να σβησει. Οταν παιρνει μπρος μυριζει ακαυτη βενζινη, και γενικα βγαζει αρκετο καπνο απο πισω, ενω τρεμει η εξατμιση. Γενικα το αυτοκινητο ακουγεται πολυ αερατο με την κακη την εννοια. Σαν να 'καιει αερα' ενα πραγμα, δεν ξερω πως να το εξηγησω. Ειχα στο παρελθον Fiat Brava '00 πρωτο χερι, και ο ηχος της μηχανης καμια σχεση με το παρον Fiat Brava.Πηγα πριν απο μερικες μερες στο συνεργειο, μου ανεβασε τις στροφες του ρελαντι, αλλα δεν ειδα σχεδον καμια διαφορα. Το αυτοκινητο παλι ρεταρει στις χαμηλες και μπορει να σβησει εν κινηση (1η ή 2α ταχυτητα) ενω οταν ρεταρει ακουγεται ενας κτυπος στο κατω μερος του αυτοκινητου.
Το πηγα σημερα στο συνεργειο, αλλαξαμε μπουζια και καλωδια πολλαπλασιαστη (ενα μπουζι ηταν μαυρισμενο) αλλα δεν ειδα καμια διαφορα. Ο τεχνικος ειδε οτι ενδεχεται να εχει προβλημα ο πολλαπλασιαστης, μιας και μια επαφη δεν πεταει σπιθες, ειναι νεκρη δηλαδη. Ωστοσο ομως, δεν πιστευω οτι αυτο ευθυνεται για ολα τα προβληματα.
Καμια ιδεα για το τι μπορει να φταιει ?
Ευχαριστω ...Eνα καλωδιο ειναι σπασμενο,ενας πολλαπλασιαστης δεν δουλευει.Τι αλλο δηλαδη περιμενεις να κανει το αμαξι;
-
Καλωδια εβαλα καινουργια σημερα, πολλαπλασιαστη αυριο. Αλλα μπορει να ευθυνεται αυτο για τη μυρωδια ακαυτης βενζινης ? Δεν το νομιζω
@dsaraf Και μενα εκει παει το μυαλο μου, στο μπουκωμενο καταλυτη, γιατι το αυτοκινητο ακουγεται να κανει πολυ 'πουφ-πουφ-πουφ'.
-
Ο χρήστης stef191 έγραψε:
Καλωδια εβαλα καινουργια σημερα, πολλαπλασιαστη αυριο. Αλλα μπορει να ευθυνεται αυτο για τη μυρωδια ακαυτης βενζινης ? Δεν το νομιζω@dsaraf Και μενα εκει παει το μυαλο μου, στο μπουκωμενο καταλυτη, γιατι το αυτοκινητο ακουγεται να κανει πολυ 'πουφ-πουφ-πουφ'.
Αφου δεν δουλευει ο πολλαπλασιαστης δεν δουλευει και το μπουζι και η βενζινη στον συγκεκριμενο κυλινδρο δεν αναφλεγεται.
-
ΟΚ, θα αλλαξω πολλαπλασιαστη και θα ενημερωσω.
-
Για αρχή , άλλαξε
μπουζί
μπουζοκαλώδια
πολλαπλασιαστή
ώστε να έχεις μία βάση για την μετεπειτα αναζήτησή σου.
Αν συνεχιστουν οι αυξομειωσεις στροφων στο ρελαντί , τότε μάλλον πρέπει ν αλλάξεις κι αισθητήρα λάμδα.
Και βλέπουμε ... -
Καλησπερα,
Αλλαξα τελικα πολλαπλασιαστη, μπουζοκαλωδια και μπουζια. Το αυτοκινητο πηγαινε καλα για 3-4 μερες, ουτε εσβηνε & ρεταρε αλλα σημερα αρχισαν παλι τα ιδια προβληματα. Δεν σβηνει στο ρελαντι, αλλα πλεον ρεταρει και παει να σβησει στις χαμηλες ... -
αυτο ειναι απιστευτο να δουλευει ομαλα για 3-4 μερες αφου τα αλλαξες και μετα το ιδιο
δες το ρελε της αντλιας βενζινης, το ψυγειο νερου εχει μεσα αντιψυκτικο η συμπληρωνεις; -
Δες το βηματικό μοτέρ της πεταλούδας γκαζιού
-
Ο χρήστης driver01 έγραψε:
Για αρχή , άλλαξε
μπουζί
μπουζοκαλώδια
πολλαπλασιαστή
ώστε να έχεις μία βάση για την μετεπειτα αναζήτησή σου.
Αν συνεχιστουν οι αυξομειωσεις στροφων στο ρελαντί , τότε μάλλον πρέπει ν αλλάξεις κι αισθητήρα λάμδα.
Και βλέπουμε ...μετα απο αυτα μηπως να αλλαξει αυτοκινητο;;;;;
-
Το ψυγειο εχει προβλημα. Χανει νερο και το συμπληρωνω εγω καθε μερα.
Απο βδομαδα θα το παω στο συνεργειο να δουμε μηπως φταιει η αντλια βενζινης. -
το ψυγειο να χασει καποια ποσοτητα χ, μηπως εχει καμμενη φλατζα και καιει νερα μεσα σε ενα η περισσοτερους κυλινδρους και εχεις ρεταρισμα και μη σταθερο ρελαντι
-
Δες σε πρώτη φάση τα μπουζί σου σε τι κατάσταση είναι πλέον. Αν έχουν λερώσει, καθάρισέ τα και δες, θα πας άλλες τρεις μέρες χωρίς πρόβλημα;
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
το ψυγειο να χασει καποια ποσοτητα χ, μηπως εχει καμμενη φλατζα και καιει νερα μεσα σε ενα η περισσοτερους κυλινδρους και εχεις ρεταρισμα και μη σταθερο ρελαντιΑυτο ακριβως πιστευω κι εγω, ιδιως αν δε χανει νερο εξωτερικα δλδ απο το κυκλωμα ψυξης (ψυγειο,σωληνωσεις) ή απο την αντλια νερου.
-
Καλησπερα και παλι,
Το πηγα στο συνεργειο, το αλλαξα φιλτρο βενζινης αλλα παλι τα ιδια. Ρεταρει αρκετα, ειδικα ομως οταν τελειωσει η βενζινη ή βγω απο βενζιναδικο. Παταω γκαζι και ειναι σαν να φρεναρει το αυτοκινητο απο μονο του πριν να αρχισει να ρεταρει. Μεχρι και ο μηχανικος σηκωσε τα χερια. Θελει να δει τωρα μηπως ειναι το καρμπυρατερ. -
Ο χρήστης stef191 έγραψε:
Καλησπερα και παλι,
Το πηγα στο συνεργειο, το αλλαξα φιλτρο βενζινης αλλα παλι τα ιδια. Ρεταρει αρκετα, ειδικα ομως οταν τελειωσει η βενζινη ή βγω απο βενζιναδικο. Παταω γκαζι και ειναι σαν να φρεναρει το αυτοκινητο απο μονο του πριν να αρχισει να ρεταρει. Μεχρι και ο μηχανικος σηκωσε τα χερια. Θελει να δει τωρα μηπως ειναι το καρμπυρατερ.Eχει καρμπυρατερ;
Δεν του λες να ελενξει με τι πιεση παει η βενζινη στην μπεκιερα;Μπορει να τα εχει φτυσει η τρομπα. -
Σημερα που το εβαλα μπρος, ξεκινησε στις 3000 στροφες ! Μετα απο μερικα μετρα επεστρεψε στο κανονικο. Μου φαινεται οτι ο καταλυτης τα χει παιξει γιατι πολυ μπουκωμενο ακουγεται και τρεμει αρκετα η εξατμιση, οποτε θα το παω στο συνεργειο να τον κοιταξει μαζι με την τρομπα βενζινης.
Fiat Brava '98 - Προβλημα με την καυση ?