-
καλησπερα παιδες.εχω ενα Nissan vanette ,(κλουβα) του 1990 αν δεν κανω λαθος.το αμαξι ειναι σε αριστη κατασταση αλλα καιει αρκετα...τουλαχιστον 9-10 λιτρα στα 100 χιλιομετρα..τι προτεινετενα κανω για να μν καιει τοσο?κινητηρας diesel μπορει να μπει?ποσο θα κοστιζε μια τετοια μετατροπη.?ευχαριστω πολυ
-
καλησπερα παιδες.εχω ενα Nissan vanette ,(κλουβα) του 1990 αν δεν κανω λαθος.το αμαξι ειναι σε αριστη κατασταση αλλα καιει αρκετα...τουλαχιστον 9-10 λιτρα στα 100 χιλιομετρα..τι προτεινετενα κανω για να μν καιει τοσο?κινητηρας diesel μπορει να μπει?ποσο θα κοστιζε μια τετοια μετατροπη.?ευχαριστω πολυ
-
καλησπερα παιδες.εχω ενα Nissan vanette ,(κλουβα) του 1990 αν δεν κανω λαθος.το αμαξι ειναι σε αριστη κατασταση αλλα καιει αρκετα...τουλαχιστον 9-10 λιτρα στα 100 χιλιομετρα..τι προτεινετενα κανω για να μν καιει τοσο?κινητηρας diesel μπορει να μπει?ποσο θα κοστιζε μια τετοια μετατροπη.?ευχαριστω πολυ
-
ASΕ ΤΑ καμποιλικια και βαλε υγραεριο...
με κανα 1000 ρικο και σε 2 μερες εισαι στο δρομο ξανα.
Χωρους εχεις. -
το σκεφτηκα αλλα το θεμα ειναι 1)οτι 8α ανεβει και το υγραεριο σιγουρα οπως δειχνουν τα πραγματα και 2)ποση διαφορα θα δω σε καταναλωση?
-
Tα 10 λιτρα ειναι πολλα για αυτοκινητο τετοιας χρονολογιας ?
Τι να πει φιλος με accent που δεν πεφτει κατω απο 10 λιτρα εντος πολης?
Μετατροπη σε diesel δε γινεται! Δε επιτρεπεται αλλα δε συμφερει κιολας.
Μονο υγραεριο μπορεις να βαλεις και να ησυχασεις.... -
οχι δν ειναι πολλα για τα δεδομενα ..ειναι πολλα για την τσεπη μου και καπως πρεπει να το αντιμετωπισω..
-
Ο χρήστης grtpuntakias έγραψε:
οχι δν ειναι πολλα για τα δεδομενα ..ειναι πολλα για την τσεπη μου και καπως πρεπει να το αντιμετωπισω..Κατ εμε μονο το υγραεριο θα σε σωσει.
-
Να οδηγάς πιο οικονομικά και ξέχνα τις μετατροπές.
Αν πάθει καμιά ζημιά τώρα που είσαι άφραγκος θα μετανιώσεις που το πείραξες. -
Ο χρήστης grtpuntakias έγραψε:
το σκεφτηκα αλλα το θεμα ειναι 1)οτι 8α ανεβει και το υγραεριο σιγουρα οπως δειχνουν τα πραγματα και 2)ποση διαφορα θα δω σε καταναλωση?1..ναι αλλα το πετρελαιο θα μεινει σταθερο νομιζεις
2. το υγραεριο θα ειναι παντα 50% πιο φτηνο απο βενζινη οποτε οσο ανεβαινει η βενζινη ακολουθει το υγραεριο αλλα εισαι
ακομη πιο κερδισμενος
3. θα το αποσβεσεις σε 20000 χλμ
4. η καταναλωση σου θα αυξηθει 10-15% στο υγραεριο αλλα επειδη εχεις μιση τιμη απο βενζινη το οφελος θα ειναι περι τα 35%
σε ευρω/100 χλμ
5. η αυτονομια σου με 100αρα δεξαμενη θα ειναι 1500 χλμ (βενζινη και αεριο)
6. δες το σχετικο θεμα viewtopic.php?f=6&t=13461απαντως η καταναλωση σου για την ηλικια του αυτοκινητου ειναι οκ...εδω το 1300αρι σουζουκι καρρυ θελει 7.5/λ/100 1300 κυβικα του 2004.
Δεν φταιει το αμαξι, αλλα η τιμη της βενζινης αυξηθηκε και σε τσουζει οπως ολους μας...και νομιζουμε οτι καιει παραπανω
Ας μην μπερδευουμε τα ευρω με τα λιτρα
-
Ο χρήστης grtpuntakias έγραψε:
καλησπερα παιδες.εχω ενα Nissan vanette ,(κλουβα) του 1990 αν δεν κανω λαθος.το αμαξι ειναι σε αριστη κατασταση αλλα καιει αρκετα...τουλαχιστον 9-10 λιτρα στα 100 χιλιομετρα..τι προτεινετενα κανω για να μν καιει τοσο?κινητηρας diesel μπορει να μπει?ποσο θα κοστιζε μια τετοια μετατροπη.?ευχαριστω πολυΜε αεροδυναμικη περιπτερου και 22 χρονων ηδη στην πλατη του τι καλυτερο να περιμενεις;Ειναι δηλαδη πολλα τα 10 λιτρα;
-
Αν δεν θέλεις υγραέριο που πιστεύω ότι είναι η πιο δραστική αλλά συμφέρουσα μακροπρόθεσμα λύση θα σου πρότεινα να του κάνεις ένα καλό σέρβις αν το έχεις παραμελήσει με έμφαση σε έργασίες όπως: αλλαγή μπουζί + μπουζοκαλώδια, έλεγχος γειώσεων, καθαρισμός μπεκ αν είναι injection, αν όχι καθαρισμός + ρύθμισμα καρμπιρατερ, πάντα καθαρό φίλτρο αέρα και βενζίνης, σωστή πίεση στα ελαστικά και ίσως και λίγο παραπάνω και προπαντός αν το φορτώνεις, έλεγχος για νεκρά βάρη που προσθέτουν στην κατανάλωση πχ εργαλεία που μπορεί να μην χρειάζεσαι πάντα αλλά τα κουβαλάς μόνιμα. Επίσης εφάρμοσε οικονομικό τρόπο οδήγησης όπως χαμηλές ταχύτητες να εκμεταλλεύεσαι σωστά την ορμή πριν σταματήσεις, ξεχνάς σχάρες οροφής, το γκάζι με φειδώ και όχι απότομες επιταχύνσεις / επιβραδύνσεις. Επίσης όταν αλλάξεις λάστιχα κοίτα να βάλεις από τις διαστάσεις που προτείνει ο κατασκευαστής την στενότερη σε συνδυασμό βέβαια με τα φορτία που κουβαλάς. Κατά τα άλλα θα συμφωνήσω απόλυτα
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Με αεροδυναμικη περιπτερου και 22 χρονων ηδη στην πλατη του τι καλυτερο να περιμενεις;Ειναι δηλαδη πολλα τα 10 λιτρα;
-
Δεν ξέρω αν ισχύει ακόμη, αλλά παλιά ίσχυε. Αν το μοντέλο που έχεις το εισήγαγε επίσημα η αντιπροσωπεία και με πετρέλαιο μπορείς να κάνεις μετατροπή. Ειδάλλως, την κάνεις τη μετατροπή, ΚΤΕΟ μόνον με μέσον περνάς και αν γίνει (χτύπα ξύλο) ατύχημα και δούνε πως είσαι παράνομος, σου κατάσχουν το αυτοκίνητο, ορίζουν δικάσιμο και πληρώνεις τις μέρες που θα σου ρίξουν φυλακή. Αυτά ίσχυαν.
καταναλωση nissan vanette