-
PEUGEOT 206 GTi 1.6 16V
• Μοντέλο: 5ος του 2006
• Χιλιόμετρα: 96.000
• Έξτρα (After-market) Εξοπλισμός:- Ανάρτηση Coilover GAZ-gha kit, με ρυθμιζόμενα σε rebound αμορτισέρ, ρυθμιζόμενα σε ύψος εμπρός ελατήρια 275 lbs, πίσω ράβδοι στρέψης από 206 RC, 20.5 mm και αντιστρεπτικές ράβδοι εμπρός και πίσω Peugeot Sport, 22mm (Πέραν της εργοστασιακής ανάρτησης)
- Τακάκια εμπρός Ferodo DS2500 και μεταλλικά σωληνάκια φρένων εμπρός και πίσω
- Quickshift της Griffiths Engineering και ενισχυμένη ντίζα λεβιέ της Peugeot Sport
- Bucket κάθισμα Corbeau Sprint (Πέραν του εργοστασιακού καθίσματος)
- Ζώνη 3-4 σημείων Sabelt
- Εκκεντροφόροι και γρανάζια από 106 Rallye 16V (Πέραν των εργοστασιακών εκκεντροφόρων και γραναζιών)
- Πολλαπλή εξαγωγής από 106 Rallye 16V και χειροποίητη εξάτμιση διαμέτρου 51mm, με μεταλλικό καταλύτη 200cpi, τελικό τύπου group n και απόληξη 60mm.
- Επαναπρογραμματισμός του εργοστασιακού εγκεφάλου από τους E-Tuners
- Ζάντες Tecnomagnesio TM-Light 6.515” (Πέραν των εργοστασιακών Foudre 615”)
- Ψήκτρα λαδιού από 106 Rallye 16V (Μη τοποθετημένη)
- Πυργολεβιές (Μη τοποθετημένος)
- Μπουζί ιριδίου NGK (Μη τοποθετημένα)
- Λάδια Total Quartz Racing 10W50 (Μη τοποθετημένα)
Κάποιες φωτό, αν και το αυτοκίνητο οι περισσότεροι το ξέρετε.
Αν θέλετε φωτό/info για κάτι συγκεκριμένα, μου λέτε.Α, τιμή 5.000 ευρά.
-
PEUGEOT 206 GTi 1.6 16V
• Μοντέλο: 5ος του 2006
• Χιλιόμετρα: 96.000
• Έξτρα (After-market) Εξοπλισμός:- Ανάρτηση Coilover GAZ-gha kit, με ρυθμιζόμενα σε rebound αμορτισέρ, ρυθμιζόμενα σε ύψος εμπρός ελατήρια 275 lbs, πίσω ράβδοι στρέψης από 206 RC, 20.5 mm και αντιστρεπτικές ράβδοι εμπρός και πίσω Peugeot Sport, 22mm (Πέραν της εργοστασιακής ανάρτησης)
- Τακάκια εμπρός Ferodo DS2500 και μεταλλικά σωληνάκια φρένων εμπρός και πίσω
- Quickshift της Griffiths Engineering και ενισχυμένη ντίζα λεβιέ της Peugeot Sport
- Bucket κάθισμα Corbeau Sprint (Πέραν του εργοστασιακού καθίσματος)
- Ζώνη 3-4 σημείων Sabelt
- Εκκεντροφόροι και γρανάζια από 106 Rallye 16V (Πέραν των εργοστασιακών εκκεντροφόρων και γραναζιών)
- Πολλαπλή εξαγωγής από 106 Rallye 16V και χειροποίητη εξάτμιση διαμέτρου 51mm, με μεταλλικό καταλύτη 200cpi, τελικό τύπου group n και απόληξη 60mm.
- Επαναπρογραμματισμός του εργοστασιακού εγκεφάλου από τους E-Tuners
- Ζάντες Tecnomagnesio TM-Light 6.515” (Πέραν των εργοστασιακών Foudre 615”)
- Ψήκτρα λαδιού από 106 Rallye 16V (Μη τοποθετημένη)
- Πυργολεβιές (Μη τοποθετημένος)
- Μπουζί ιριδίου NGK (Μη τοποθετημένα)
- Λάδια Total Quartz Racing 10W50 (Μη τοποθετημένα)
Κάποιες φωτό, αν και το αυτοκίνητο οι περισσότεροι το ξέρετε.
Αν θέλετε φωτό/info για κάτι συγκεκριμένα, μου λέτε.Α, τιμή 5.000 ευρά.
-
PEUGEOT 206 GTi 1.6 16V
• Μοντέλο: 5ος του 2006
• Χιλιόμετρα: 96.000
• Έξτρα (After-market) Εξοπλισμός:- Ανάρτηση Coilover GAZ-gha kit, με ρυθμιζόμενα σε rebound αμορτισέρ, ρυθμιζόμενα σε ύψος εμπρός ελατήρια 275 lbs, πίσω ράβδοι στρέψης από 206 RC, 20.5 mm και αντιστρεπτικές ράβδοι εμπρός και πίσω Peugeot Sport, 22mm (Πέραν της εργοστασιακής ανάρτησης)
- Τακάκια εμπρός Ferodo DS2500 και μεταλλικά σωληνάκια φρένων εμπρός και πίσω
- Quickshift της Griffiths Engineering και ενισχυμένη ντίζα λεβιέ της Peugeot Sport
- Bucket κάθισμα Corbeau Sprint (Πέραν του εργοστασιακού καθίσματος)
- Ζώνη 3-4 σημείων Sabelt
- Εκκεντροφόροι και γρανάζια από 106 Rallye 16V (Πέραν των εργοστασιακών εκκεντροφόρων και γραναζιών)
- Πολλαπλή εξαγωγής από 106 Rallye 16V και χειροποίητη εξάτμιση διαμέτρου 51mm, με μεταλλικό καταλύτη 200cpi, τελικό τύπου group n και απόληξη 60mm.
- Επαναπρογραμματισμός του εργοστασιακού εγκεφάλου από τους E-Tuners
- Ζάντες Tecnomagnesio TM-Light 6.515” (Πέραν των εργοστασιακών Foudre 615”)
- Ψήκτρα λαδιού από 106 Rallye 16V (Μη τοποθετημένη)
- Πυργολεβιές (Μη τοποθετημένος)
- Μπουζί ιριδίου NGK (Μη τοποθετημένα)
- Λάδια Total Quartz Racing 10W50 (Μη τοποθετημένα)
Κάποιες φωτό, αν και το αυτοκίνητο οι περισσότεροι το ξέρετε.
Αν θέλετε φωτό/info για κάτι συγκεκριμένα, μου λέτε.Α, τιμή 5.000 ευρά.
-
Αντε Θυμιο, με γειες
-
Kρίμα...
Στο car το έβαλες? -
Απλώς να αναφέρω ότι υπάρχει και στο car.gr πλέον.
Αν και υπάρχει ένα σενάριο να μείνει.
Ρεσίφης (aka Peugeot 206 GTi)