Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ρεσίφης (aka Peugeot 206 GTi)
    1. Home
    2. Μικρές Αγγελίες
    3. Ρεσίφης (aka Peugeot 206 GTi)
    • 1 / 1
    Μικρές Αγγελίες
    3
    5
    22
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sinanai last edited by

      PEUGEOT 206 GTi 1.6 16V

      • Μοντέλο: 5ος του 2006
      • Χιλιόμετρα: 96.000
      • Έξτρα (After-market) Εξοπλισμός:

      1. Ανάρτηση Coilover GAZ-gha kit, με ρυθμιζόμενα σε rebound αμορτισέρ, ρυθμιζόμενα σε ύψος εμπρός ελατήρια 275 lbs, πίσω ράβδοι στρέψης από 206 RC, 20.5 mm και αντιστρεπτικές ράβδοι εμπρός και πίσω Peugeot Sport, 22mm (Πέραν της εργοστασιακής ανάρτησης)
      2. Τακάκια εμπρός Ferodo DS2500 και μεταλλικά σωληνάκια φρένων εμπρός και πίσω
      3. Quickshift της Griffiths Engineering και ενισχυμένη ντίζα λεβιέ της Peugeot Sport
      4. Bucket κάθισμα Corbeau Sprint (Πέραν του εργοστασιακού καθίσματος)
      5. Ζώνη 3-4 σημείων Sabelt
      6. Εκκεντροφόροι και γρανάζια από 106 Rallye 16V (Πέραν των εργοστασιακών εκκεντροφόρων και γραναζιών)
      7. Πολλαπλή εξαγωγής από 106 Rallye 16V και χειροποίητη εξάτμιση διαμέτρου 51mm, με μεταλλικό καταλύτη 200cpi, τελικό τύπου group n και απόληξη 60mm.
      8. Επαναπρογραμματισμός του εργοστασιακού εγκεφάλου από τους E-Tuners
      9. Ζάντες Tecnomagnesio TM-Light 6.515” (Πέραν των εργοστασιακών Foudre 615”)
      10. Ψήκτρα λαδιού από 106 Rallye 16V (Μη τοποθετημένη)
      11. Πυργολεβιές (Μη τοποθετημένος)
      12. Μπουζί ιριδίου NGK (Μη τοποθετημένα)
      13. Λάδια Total Quartz Racing 10W50 (Μη τοποθετημένα)

      Κάποιες φωτό, αν και το αυτοκίνητο οι περισσότεροι το ξέρετε.
      Αν θέλετε φωτό/info για κάτι συγκεκριμένα, μου λέτε.

      Α, τιμή 5.000 ευρά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sinanai last edited by

        PEUGEOT 206 GTi 1.6 16V

        • Μοντέλο: 5ος του 2006
        • Χιλιόμετρα: 96.000
        • Έξτρα (After-market) Εξοπλισμός:

        1. Ανάρτηση Coilover GAZ-gha kit, με ρυθμιζόμενα σε rebound αμορτισέρ, ρυθμιζόμενα σε ύψος εμπρός ελατήρια 275 lbs, πίσω ράβδοι στρέψης από 206 RC, 20.5 mm και αντιστρεπτικές ράβδοι εμπρός και πίσω Peugeot Sport, 22mm (Πέραν της εργοστασιακής ανάρτησης)
        2. Τακάκια εμπρός Ferodo DS2500 και μεταλλικά σωληνάκια φρένων εμπρός και πίσω
        3. Quickshift της Griffiths Engineering και ενισχυμένη ντίζα λεβιέ της Peugeot Sport
        4. Bucket κάθισμα Corbeau Sprint (Πέραν του εργοστασιακού καθίσματος)
        5. Ζώνη 3-4 σημείων Sabelt
        6. Εκκεντροφόροι και γρανάζια από 106 Rallye 16V (Πέραν των εργοστασιακών εκκεντροφόρων και γραναζιών)
        7. Πολλαπλή εξαγωγής από 106 Rallye 16V και χειροποίητη εξάτμιση διαμέτρου 51mm, με μεταλλικό καταλύτη 200cpi, τελικό τύπου group n και απόληξη 60mm.
        8. Επαναπρογραμματισμός του εργοστασιακού εγκεφάλου από τους E-Tuners
        9. Ζάντες Tecnomagnesio TM-Light 6.515” (Πέραν των εργοστασιακών Foudre 615”)
        10. Ψήκτρα λαδιού από 106 Rallye 16V (Μη τοποθετημένη)
        11. Πυργολεβιές (Μη τοποθετημένος)
        12. Μπουζί ιριδίου NGK (Μη τοποθετημένα)
        13. Λάδια Total Quartz Racing 10W50 (Μη τοποθετημένα)

        Κάποιες φωτό, αν και το αυτοκίνητο οι περισσότεροι το ξέρετε.
        Αν θέλετε φωτό/info για κάτι συγκεκριμένα, μου λέτε.

        Α, τιμή 5.000 ευρά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sinanai last edited by

          PEUGEOT 206 GTi 1.6 16V

          • Μοντέλο: 5ος του 2006
          • Χιλιόμετρα: 96.000
          • Έξτρα (After-market) Εξοπλισμός:

          1. Ανάρτηση Coilover GAZ-gha kit, με ρυθμιζόμενα σε rebound αμορτισέρ, ρυθμιζόμενα σε ύψος εμπρός ελατήρια 275 lbs, πίσω ράβδοι στρέψης από 206 RC, 20.5 mm και αντιστρεπτικές ράβδοι εμπρός και πίσω Peugeot Sport, 22mm (Πέραν της εργοστασιακής ανάρτησης)
          2. Τακάκια εμπρός Ferodo DS2500 και μεταλλικά σωληνάκια φρένων εμπρός και πίσω
          3. Quickshift της Griffiths Engineering και ενισχυμένη ντίζα λεβιέ της Peugeot Sport
          4. Bucket κάθισμα Corbeau Sprint (Πέραν του εργοστασιακού καθίσματος)
          5. Ζώνη 3-4 σημείων Sabelt
          6. Εκκεντροφόροι και γρανάζια από 106 Rallye 16V (Πέραν των εργοστασιακών εκκεντροφόρων και γραναζιών)
          7. Πολλαπλή εξαγωγής από 106 Rallye 16V και χειροποίητη εξάτμιση διαμέτρου 51mm, με μεταλλικό καταλύτη 200cpi, τελικό τύπου group n και απόληξη 60mm.
          8. Επαναπρογραμματισμός του εργοστασιακού εγκεφάλου από τους E-Tuners
          9. Ζάντες Tecnomagnesio TM-Light 6.515” (Πέραν των εργοστασιακών Foudre 615”)
          10. Ψήκτρα λαδιού από 106 Rallye 16V (Μη τοποθετημένη)
          11. Πυργολεβιές (Μη τοποθετημένος)
          12. Μπουζί ιριδίου NGK (Μη τοποθετημένα)
          13. Λάδια Total Quartz Racing 10W50 (Μη τοποθετημένα)

          Κάποιες φωτό, αν και το αυτοκίνητο οι περισσότεροι το ξέρετε.
          Αν θέλετε φωτό/info για κάτι συγκεκριμένα, μου λέτε.

          Α, τιμή 5.000 ευρά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            rx8_drifter last edited by

            Αντε Θυμιο, με γειες

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              taurus last edited by

              Kρίμα...
              Στο car το έβαλες?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sinanai last edited by

                Απλώς να αναφέρω ότι υπάρχει και στο car.gr πλέον.

                Αν και υπάρχει ένα σενάριο να μείνει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr