Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Skoda Fabia Combi Πρόβλημα με 2ο κύλινδρο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Skoda Fabia Combi Πρόβλημα με 2ο κύλινδρο
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    44
    1104
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vaik last edited by

      Γεία σας,έχουμε ενα skoda fabia combi (μοντ.2005) είναι τρικύλινδρο 1200κυβικά και μας παρουσιασε πρόβλημα στον 2ο κύλινδρο δηλαδή το πήγαμε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μας είπε οτι το πρόβλημα ειναι στον 2ο κύλινδρο και οτι δεν υπάρχει αρκετή πίεση στο πιστονι (αν το λεω σωστα), οταν το αμάξι είναι λίγη ώρα (1-2 λεπτα) στο ρελαντί στο φανάρι πχ σβήνει η μηχανή και πρεπεί να ξαναβάλεις μπρος και λειτουργεί μια χαρα Στο συνεργείο μας ζητησαν 700Ε για να το ανοίξουν την μηχανή κτλ για να δουν τι εχει Τώρα παρατηρήσαμε οτι όταν το air-condition είναι αναμμένο δεν σβήνει οταν ειναι στο ρελαντί!!Μήπως κανένας άρχοντας γνωρίζει απο τι είναι?Ευχαριστω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vaik last edited by

        Γεία σας,έχουμε ενα skoda fabia combi (μοντ.2005) είναι τρικύλινδρο 1200κυβικά και μας παρουσιασε πρόβλημα στον 2ο κύλινδρο δηλαδή το πήγαμε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μας είπε οτι το πρόβλημα ειναι στον 2ο κύλινδρο και οτι δεν υπάρχει αρκετή πίεση στο πιστονι (αν το λεω σωστα), οταν το αμάξι είναι λίγη ώρα (1-2 λεπτα) στο ρελαντί στο φανάρι πχ σβήνει η μηχανή και πρεπεί να ξαναβάλεις μπρος και λειτουργεί μια χαρα Στο συνεργείο μας ζητησαν 700Ε για να το ανοίξουν την μηχανή κτλ για να δουν τι εχει Τώρα παρατηρήσαμε οτι όταν το air-condition είναι αναμμένο δεν σβήνει οταν ειναι στο ρελαντί!!Μήπως κανένας άρχοντας γνωρίζει απο τι είναι?Ευχαριστω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vaik last edited by

          Γεία σας,έχουμε ενα skoda fabia combi (μοντ.2005) είναι τρικύλινδρο 1200κυβικά και μας παρουσιασε πρόβλημα στον 2ο κύλινδρο δηλαδή το πήγαμε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μας είπε οτι το πρόβλημα ειναι στον 2ο κύλινδρο και οτι δεν υπάρχει αρκετή πίεση στο πιστονι (αν το λεω σωστα), οταν το αμάξι είναι λίγη ώρα (1-2 λεπτα) στο ρελαντί στο φανάρι πχ σβήνει η μηχανή και πρεπεί να ξαναβάλεις μπρος και λειτουργεί μια χαρα Στο συνεργείο μας ζητησαν 700Ε για να το ανοίξουν την μηχανή κτλ για να δουν τι εχει Τώρα παρατηρήσαμε οτι όταν το air-condition είναι αναμμένο δεν σβήνει οταν ειναι στο ρελαντί!!Μήπως κανένας άρχοντας γνωρίζει απο τι είναι?Ευχαριστω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης vaik έγραψε:
            Γεία σας,έχουμε ενα skoda fabia combi (μοντ.2005) είναι τρικύλινδρο 1200κυβικά και μας παρουσιασε πρόβλημα στον 2ο κύλινδρο δηλαδή το πήγαμε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μας είπε οτι το πρόβλημα ειναι στον 2ο κύλινδρο και οτι δεν υπάρχει αρκετή πίεση στο πιστονι (αν το λεω σωστα), οταν το αμάξι είναι λίγη ώρα (1-2 λεπτα) στο ρελαντί στο φανάρι πχ σβήνει η μηχανή και πρεπεί να ξαναβάλεις μπρος και λειτουργεί μια χαρα Στο συνεργείο μας ζητησαν 700Ε για να το ανοίξουν την μηχανή κτλ για να δουν τι εχει Τώρα παρατηρήσαμε οτι όταν το air-condition είναι αναμμένο δεν σβήνει οταν ειναι στο ρελαντί!!Μήπως κανένας άρχοντας γνωρίζει απο τι είναι?Ευχαριστω

            Γιατι δεν ρωτατε και σε αλλο συνεργειο;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vaik last edited by

              αυτο ήταν εξουσιοδοτημένο συνεργείο skoda είχε ειδικά διαγνωστικά σε άλλα που πήγαμε δεν ξέρανε καν απο τι είναι έχουμε αλλάξει πολλαπλασιαστή,τώρα μήπως παίζει θέμα με τα λάδια ?δεν είναι σωστό το λάδι που βάλαμε η το φίλτο λαδιού πρέπει να είναι original δεν ξέρω!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                georgt last edited by

                Γνωστο το πρόβλημα στο τρικιλυνδρο: αλλαζεις μπουζια πολλαπλασιαστές μηπως κ σταματήσει, αν οχι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ειναι οι βαλβίδες του 2 κυλίνδρου που δεν μπορει να της αλλάξεις μονες αλλα θελει αλλαγη ολη η κυλινδροκεφαλη κ θα πλησιάσει το χιλιάρικο η ζημιά!

                100% το ξερουν στο συνεργείο γιατι ειναι απο τα πιο γνωστα προβλήματα του συγκεκριμένου κινητήρα! (αν ηξερες γερμανικά θα σου εδινα γερμανικο φορουμ να διαβασεις κ να κλαψεις ελευθερα)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  harlek last edited by

                  Δηλαδή τι παθαίνουν οι βαλβίδες του 2ου κυλίνδρου;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • R
                    r200 last edited by

                    καντε ενα καθαρισμο την πεταλουδα γκαζιου και την βαλβιδα ανακυκλωσης καυσαεριων με σπρευ καθαρισμου καρμπυρατερ μαζευουν μαυριλα απο τις αναθυμιασεις λαδιου,ισως να το λυσει

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vaik last edited by

                      Ευχαριστώ για τις γρήγορες απαντήσεις σας θα δοκιμάσω το σπρει που είπε ο r200 γιαβαρχη και βλέπουμε ,φίλε GeorgeT έχουμε αλλάξει όλα τα μπουζια και τον πολλαπλασιαστη του 2ου κυλίνδρου,μπορείς να μου στείλεις σε pm το site το γερμανικό μπας και το μεταφράσω?ευχαριστώ πολύ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • R
                        r200 last edited by

                        την πεταλουδα γκαζιου ξερεις την λυνουμε ψεκαζουμε σπρευ καρμπυρατερ και τριβουμε με μια οδοντορβουτσα, ΔΕΝ ανοιγουμε ποτε διαπλατα το κλαπετο της ξεχαρβαλωνει
                        μπορεις να δεις τι κωδικο κινητηρα εχεις AZQ, BMD,BME,AWY

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          ggab last edited by

                          εκτιμω οτι το θεμα με το a/c ειναι αλλη δυσλειτουργια και δεν εχει σχεση με την συμπιεση.....
                          εγκεφαλος;;;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgt last edited by

                            Δυστυχώς δεν κάνει τίποτα ο καθαρισμός της πεταλούδας στο συγκεκριμένο πρόβλημα, απλά λογο κατασκευαστικού λάθους φτάνει στο σημείο να μην κλείνει καλά η βαλβίδα κ να μην έχει τη σωστή συμπίεση ο κύλινδρος!

                            Πέραν αυτού οι 1.2 6V έχουν επιπλέον το πρόβλημα ότι κάνει κόλπα κ η καδένα (προφανώς πηδάει καμιά φορά)!

                            Γενικά μπες εδώ έχει μια ντουζίνα τοπικς με παρόμοια-ίδια προβλήματα του συγκεκριμένου κινητήρα αλλά χωρίς γερμανικά δεν είναι κ το πιο εύκολο:

                            http://forum.polo9n.info/motor-technik/

                            για το συγκεκριμένο κινητήρα υπάρχει μόνο μια λύση, να το πουλήσεις για να ησυχάσεις

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              r200 last edited by

                              το 1.2 εχει εναν καταλυτη στην πολλαπλη εξαγωγης, μετα απο καποια χιλιομετρα λογω κακης καυσης και υψηλων θερμοκρασιων εχει την ταση τα καυσαερια να γυρνουν προς τα πισω με αποτελεσμα την παραμορφωση της κεφαλης και τις βαλβιδες
                              ισως αν αντικαταστησει τον καταλυτη η και να τον τοποθετησει μακρυα απο την πολλαπλη εξαγωγης να δουλευει σωστα,δεν ρεταρει ο κινητηρας απλα ειναι τρικυλινδρος δουλευει με χαμηλο ρελαντι και αν βρει καποιο 'ζορι' οπως απο φραγμενο καταλυτη συμβαινουν αυτα
                              μα και τα αποτελεσματα απο εναν δουλεμενο,φραγμενο,παλιο καταλυτη ειναι αυξηση της θερμοκρασιας του (που επηρεαζει οτι βρισκεται κοντα του) και επιστροφη καυσαεριων στο θαλαμο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • E
                                eltassos last edited by

                                FILE ΑΝ κανεις οτι σου λενε εδω με υποθεσεις, θα παει ο κουκος αηδονι....
                                πουλα το η κανε ανταλλαγη σε μαντρα, βαλε και τα λεφτα της επισκευης και παρε κατι εκτος VAG να ησυχασεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  ggab last edited by

                                  ρε τι διαμαντια βγαζει η VAG και ο κοσμακης τρωει χορτο!!!
                                  αν ισχυουν τα παραπανω με τους καταλυτες κτλ ειναι αιτια 100% για ανακληση και επισκευη αλλα....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • R
                                    r200 last edited by

                                    το προβλημα ισως ειναι μεμονωμενο απο ελλαττωματικο εξαρτημα κακη συντηρηση,συγκεριμενη παρτιδα εξαρτηματος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alexeft last edited by

                                      Είναι γερμανικής τεχνολογίας πάντως, δεν το συζητώ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vaik last edited by

                                        Ευχαριστώ πάλι για τις απαντήσεις σας ,λοιπόν το πήγαμε σε άλλον μηχανικό αυτή τη φορά που είχε και αυτός όλα τα διαγνωστικά για skoda κτλ ,η πεταλούδα γκαζιού είναι μια χαρά και όλα καθαρά και έβγαλε διάγνωση μετά απο πολύ κόπο και τηλέφωνα σε μεγάλο ηλεκτρολόγο κτλ ότι φταίει η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης για να δούμε αύριο θα το αλλάξουμε για να δούμε αν θα φτιάξει !!φιλε r200 BME είναι(είναι VW κινητήρας είχα ξεχάσει να το πω,αν και δεν νομίζω να έχει σχέση)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vaik last edited by

                                          Μήπως γνωρίζεται και τι λάδι πρέπει να βάλω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο?γιατί δεν έχουμε το εργοστασιακό manual (δεν ξέρω αν είναι γελία η ερώτηση)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            alexeft last edited by

                                            Πέρα από το σχολιάκι μου, μετρήσατε συμπίεση; Αν έχει πρόβλημα κάποια βαλβίδα θα φανεί αμέσως. Είναι εύκολο και φτηνό να γίνει. Αν δεν είναι εκεί το πρόβλημα, τότε ασχολήσου με αισθητήρες, διαγνωστικά κλπ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr