-
Γεία σας,έχουμε ενα skoda fabia combi (μοντ.2005) είναι τρικύλινδρο 1200κυβικά και μας παρουσιασε πρόβλημα στον 2ο κύλινδρο δηλαδή το πήγαμε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μας είπε οτι το πρόβλημα ειναι στον 2ο κύλινδρο και οτι δεν υπάρχει αρκετή πίεση στο πιστονι (αν το λεω σωστα), οταν το αμάξι είναι λίγη ώρα (1-2 λεπτα) στο ρελαντί στο φανάρι πχ σβήνει η μηχανή και πρεπεί να ξαναβάλεις μπρος και λειτουργεί μια χαρα Στο συνεργείο μας ζητησαν 700Ε για να το ανοίξουν την μηχανή κτλ για να δουν τι εχει Τώρα παρατηρήσαμε οτι όταν το air-condition είναι αναμμένο δεν σβήνει οταν ειναι στο ρελαντί!!Μήπως κανένας άρχοντας γνωρίζει απο τι είναι?Ευχαριστω
-
Γεία σας,έχουμε ενα skoda fabia combi (μοντ.2005) είναι τρικύλινδρο 1200κυβικά και μας παρουσιασε πρόβλημα στον 2ο κύλινδρο δηλαδή το πήγαμε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μας είπε οτι το πρόβλημα ειναι στον 2ο κύλινδρο και οτι δεν υπάρχει αρκετή πίεση στο πιστονι (αν το λεω σωστα), οταν το αμάξι είναι λίγη ώρα (1-2 λεπτα) στο ρελαντί στο φανάρι πχ σβήνει η μηχανή και πρεπεί να ξαναβάλεις μπρος και λειτουργεί μια χαρα Στο συνεργείο μας ζητησαν 700Ε για να το ανοίξουν την μηχανή κτλ για να δουν τι εχει Τώρα παρατηρήσαμε οτι όταν το air-condition είναι αναμμένο δεν σβήνει οταν ειναι στο ρελαντί!!Μήπως κανένας άρχοντας γνωρίζει απο τι είναι?Ευχαριστω
-
Γεία σας,έχουμε ενα skoda fabia combi (μοντ.2005) είναι τρικύλινδρο 1200κυβικά και μας παρουσιασε πρόβλημα στον 2ο κύλινδρο δηλαδή το πήγαμε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μας είπε οτι το πρόβλημα ειναι στον 2ο κύλινδρο και οτι δεν υπάρχει αρκετή πίεση στο πιστονι (αν το λεω σωστα), οταν το αμάξι είναι λίγη ώρα (1-2 λεπτα) στο ρελαντί στο φανάρι πχ σβήνει η μηχανή και πρεπεί να ξαναβάλεις μπρος και λειτουργεί μια χαρα Στο συνεργείο μας ζητησαν 700Ε για να το ανοίξουν την μηχανή κτλ για να δουν τι εχει Τώρα παρατηρήσαμε οτι όταν το air-condition είναι αναμμένο δεν σβήνει οταν ειναι στο ρελαντί!!Μήπως κανένας άρχοντας γνωρίζει απο τι είναι?Ευχαριστω
-
Ο χρήστης vaik έγραψε:
Γεία σας,έχουμε ενα skoda fabia combi (μοντ.2005) είναι τρικύλινδρο 1200κυβικά και μας παρουσιασε πρόβλημα στον 2ο κύλινδρο δηλαδή το πήγαμε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μας είπε οτι το πρόβλημα ειναι στον 2ο κύλινδρο και οτι δεν υπάρχει αρκετή πίεση στο πιστονι (αν το λεω σωστα), οταν το αμάξι είναι λίγη ώρα (1-2 λεπτα) στο ρελαντί στο φανάρι πχ σβήνει η μηχανή και πρεπεί να ξαναβάλεις μπρος και λειτουργεί μια χαρα Στο συνεργείο μας ζητησαν 700Ε για να το ανοίξουν την μηχανή κτλ για να δουν τι εχει Τώρα παρατηρήσαμε οτι όταν το air-condition είναι αναμμένο δεν σβήνει οταν ειναι στο ρελαντί!!Μήπως κανένας άρχοντας γνωρίζει απο τι είναι?ΕυχαριστωΓιατι δεν ρωτατε και σε αλλο συνεργειο;
-
αυτο ήταν εξουσιοδοτημένο συνεργείο skoda είχε ειδικά διαγνωστικά σε άλλα που πήγαμε δεν ξέρανε καν απο τι είναι έχουμε αλλάξει πολλαπλασιαστή,τώρα μήπως παίζει θέμα με τα λάδια ?δεν είναι σωστό το λάδι που βάλαμε η το φίλτο λαδιού πρέπει να είναι original δεν ξέρω!!
-
Γνωστο το πρόβλημα στο τρικιλυνδρο: αλλαζεις μπουζια πολλαπλασιαστές μηπως κ σταματήσει, αν οχι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ειναι οι βαλβίδες του 2 κυλίνδρου που δεν μπορει να της αλλάξεις μονες αλλα θελει αλλαγη ολη η κυλινδροκεφαλη κ θα πλησιάσει το χιλιάρικο η ζημιά!
100% το ξερουν στο συνεργείο γιατι ειναι απο τα πιο γνωστα προβλήματα του συγκεκριμένου κινητήρα! (αν ηξερες γερμανικά θα σου εδινα γερμανικο φορουμ να διαβασεις κ να κλαψεις ελευθερα)
-
Δηλαδή τι παθαίνουν οι βαλβίδες του 2ου κυλίνδρου;
-
καντε ενα καθαρισμο την πεταλουδα γκαζιου και την βαλβιδα ανακυκλωσης καυσαεριων με σπρευ καθαρισμου καρμπυρατερ μαζευουν μαυριλα απο τις αναθυμιασεις λαδιου,ισως να το λυσει
-
Ευχαριστώ για τις γρήγορες απαντήσεις σας θα δοκιμάσω το σπρει που είπε ο r200 γιαβαρχη και βλέπουμε ,φίλε GeorgeT έχουμε αλλάξει όλα τα μπουζια και τον πολλαπλασιαστη του 2ου κυλίνδρου,μπορείς να μου στείλεις σε pm το site το γερμανικό μπας και το μεταφράσω?ευχαριστώ πολύ
-
την πεταλουδα γκαζιου ξερεις την λυνουμε ψεκαζουμε σπρευ καρμπυρατερ και τριβουμε με μια οδοντορβουτσα, ΔΕΝ ανοιγουμε ποτε διαπλατα το κλαπετο της ξεχαρβαλωνει
μπορεις να δεις τι κωδικο κινητηρα εχεις AZQ, BMD,BME,AWY -
εκτιμω οτι το θεμα με το a/c ειναι αλλη δυσλειτουργια και δεν εχει σχεση με την συμπιεση.....
εγκεφαλος;;; -
Δυστυχώς δεν κάνει τίποτα ο καθαρισμός της πεταλούδας στο συγκεκριμένο πρόβλημα, απλά λογο κατασκευαστικού λάθους φτάνει στο σημείο να μην κλείνει καλά η βαλβίδα κ να μην έχει τη σωστή συμπίεση ο κύλινδρος!
Πέραν αυτού οι 1.2 6V έχουν επιπλέον το πρόβλημα ότι κάνει κόλπα κ η καδένα (προφανώς πηδάει καμιά φορά)!
Γενικά μπες εδώ έχει μια ντουζίνα τοπικς με παρόμοια-ίδια προβλήματα του συγκεκριμένου κινητήρα αλλά χωρίς γερμανικά δεν είναι κ το πιο εύκολο:
http://forum.polo9n.info/motor-technik/
για το συγκεκριμένο κινητήρα υπάρχει μόνο μια λύση, να το πουλήσεις για να ησυχάσεις
-
το 1.2 εχει εναν καταλυτη στην πολλαπλη εξαγωγης, μετα απο καποια χιλιομετρα λογω κακης καυσης και υψηλων θερμοκρασιων εχει την ταση τα καυσαερια να γυρνουν προς τα πισω με αποτελεσμα την παραμορφωση της κεφαλης και τις βαλβιδες
ισως αν αντικαταστησει τον καταλυτη η και να τον τοποθετησει μακρυα απο την πολλαπλη εξαγωγης να δουλευει σωστα,δεν ρεταρει ο κινητηρας απλα ειναι τρικυλινδρος δουλευει με χαμηλο ρελαντι και αν βρει καποιο 'ζορι' οπως απο φραγμενο καταλυτη συμβαινουν αυτα
μα και τα αποτελεσματα απο εναν δουλεμενο,φραγμενο,παλιο καταλυτη ειναι αυξηση της θερμοκρασιας του (που επηρεαζει οτι βρισκεται κοντα του) και επιστροφη καυσαεριων στο θαλαμο -
FILE ΑΝ κανεις οτι σου λενε εδω με υποθεσεις, θα παει ο κουκος αηδονι....
πουλα το η κανε ανταλλαγη σε μαντρα, βαλε και τα λεφτα της επισκευης και παρε κατι εκτος VAG να ησυχασεις. -
ρε τι διαμαντια βγαζει η VAG και ο κοσμακης τρωει χορτο!!!
αν ισχυουν τα παραπανω με τους καταλυτες κτλ ειναι αιτια 100% για ανακληση και επισκευη αλλα.... -
το προβλημα ισως ειναι μεμονωμενο απο ελλαττωματικο εξαρτημα κακη συντηρηση,συγκεριμενη παρτιδα εξαρτηματος
-
Είναι γερμανικής τεχνολογίας πάντως, δεν το συζητώ
-
Ευχαριστώ πάλι για τις απαντήσεις σας ,λοιπόν το πήγαμε σε άλλον μηχανικό αυτή τη φορά που είχε και αυτός όλα τα διαγνωστικά για skoda κτλ ,η πεταλούδα γκαζιού είναι μια χαρά και όλα καθαρά και έβγαλε διάγνωση μετά απο πολύ κόπο και τηλέφωνα σε μεγάλο ηλεκτρολόγο κτλ ότι φταίει η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης για να δούμε αύριο θα το αλλάξουμε για να δούμε αν θα φτιάξει !!φιλε r200 BME είναι(είναι VW κινητήρας είχα ξεχάσει να το πω,αν και δεν νομίζω να έχει σχέση)
-
Μήπως γνωρίζεται και τι λάδι πρέπει να βάλω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο?γιατί δεν έχουμε το εργοστασιακό manual (δεν ξέρω αν είναι γελία η ερώτηση)
-
Πέρα από το σχολιάκι μου, μετρήσατε συμπίεση; Αν έχει πρόβλημα κάποια βαλβίδα θα φανεί αμέσως. Είναι εύκολο και φτηνό να γίνει. Αν δεν είναι εκεί το πρόβλημα, τότε ασχολήσου με αισθητήρες, διαγνωστικά κλπ.
Skoda Fabia Combi Πρόβλημα με 2ο κύλινδρο