-
Γειά σας. Σήμερα έτυχε να ακούσω έναν μηχανικό να λέει οτι η φιλτροχοάνη μπορεί να κανει ζημιά στον κινητήρα γιατί απ' οτι κατάλαβα τροφοδοτεί τον κινητήρα με πολύ αέρα και γίνεται φτωχό το μίγμα και να ''ανάψουν'' όπως είπε τα εξαρτήματα του κινητήρα. Δεν μπορεί ο αισθητήρας αέρα να προσαρμοστεί στην μεγαλύτερη ποσότητα αέρα και να στείλει το ανάλογο σήμα στον εγκέφαλο ώστε να ψεκαστεί περισσότερο καύσιμο και το μείγμα να γίνει όπως πρέπει?
-
Γειά σας. Σήμερα έτυχε να ακούσω έναν μηχανικό να λέει οτι η φιλτροχοάνη μπορεί να κανει ζημιά στον κινητήρα γιατί απ' οτι κατάλαβα τροφοδοτεί τον κινητήρα με πολύ αέρα και γίνεται φτωχό το μίγμα και να ''ανάψουν'' όπως είπε τα εξαρτήματα του κινητήρα. Δεν μπορεί ο αισθητήρας αέρα να προσαρμοστεί στην μεγαλύτερη ποσότητα αέρα και να στείλει το ανάλογο σήμα στον εγκέφαλο ώστε να ψεκαστεί περισσότερο καύσιμο και το μείγμα να γίνει όπως πρέπει?
-
Γειά σας. Σήμερα έτυχε να ακούσω έναν μηχανικό να λέει οτι η φιλτροχοάνη μπορεί να κανει ζημιά στον κινητήρα γιατί απ' οτι κατάλαβα τροφοδοτεί τον κινητήρα με πολύ αέρα και γίνεται φτωχό το μίγμα και να ''ανάψουν'' όπως είπε τα εξαρτήματα του κινητήρα. Δεν μπορεί ο αισθητήρας αέρα να προσαρμοστεί στην μεγαλύτερη ποσότητα αέρα και να στείλει το ανάλογο σήμα στον εγκέφαλο ώστε να ψεκαστεί περισσότερο καύσιμο και το μείγμα να γίνει όπως πρέπει?
-
Ο χρήστης ΒασίληςG6 έγραψε:
Γειά σας. Σήμερα έτυχε να ακούσω έναν μηχανικό να λέει οτι η φιλτροχοάνη μπορεί να κανει ζημιά στον κινητήρα γιατί απ' οτι κατάλαβα τροφοδοτεί τον κινητήρα με πολύ αέρα και γίνεται φτωχό το μίγμα και να ''ανάψουν'' όπως είπε τα εξαρτήματα του κινητήρα. Δεν μπορεί ο αισθητήρας αέρα να προσαρμοστεί στην μεγαλύτερη ποσότητα αέρα και να στείλει το ανάλογο σήμα στον εγκέφαλο ώστε να ψεκαστεί περισσότερο καύσιμο και το μείγμα να γίνει όπως πρέπει?το να αναψουν δεν το σχολιαζω καθολου...σαν να μην το διαβασα...
και φυσικα μπορει ο εγκεφαλος να προσαρμοστει και να κανει auto adjustable ως ενα βαθμο φυσικα, εδω υπαρχουν εγκεφαλοι που προσαρμοζονται και το αμαξι φοραει εκκεντρα κτλ...και ειναι μια χαρα. σιγουρα δεν κερδιζεις το μαξιμουμ αφου δεν εχει προγραμμα ωστε να συνδιαστει σωστα με τα εκκεντρα κτλ αλλα μια χαρα προσαρμοζετε ως ενα βαθμο...
-
Το φτωχό μίγμα όντως αυξάνει θερμοκρασίες αλλά τόσοι αισθητήρες αέρα, λάμδα κλπ θα πρέπει να μπορούν να ελέγξουν την διαφορά. Που δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι είναι τόσο μεγάλη σε σχέση με το μαμά φίλτρο... άντε στις υψηλές στροφές να κάνει μια διαφορά λίγο %...
Για το αν φιλτράρουν, αν αποδίδουν αυτά που υπόσχονται κλπ το συζητάμε για το άλλο όμως χλωμό, πολύ χλωμό... -
Έχει μείνει στην εποχή των καρμπιρατέρ.
Δεν επηρεάζει το μείγμα η ελεύθερη εισαγωγή ούτε η βουλωμένη εισαγωγή.Ζημιά όμως μπορείς να πάθεις.
Από σκόνες που ρουφάει ΣΥΝΕΧΕΙΑ και
από νερά - μη το κυκλοφορείς όταν βρέχει - πολλές φορές βρέχει αλλά μια φορά θα στραβώσει η μπιέλα. -
Aν την καθαριζεις συχνα(3-4.000 χλμ)πιστευω δεν υπαρχει προβλημα στο κινητηρα.Εγω αυτο κανω στο δικο μου παντως εδω και 40,000(καμια φορα κατανταει βαρετο βεβαια) και ειναι κομπλε(τα λαδια παντως ειναι πεντακαθαρα,δεν τα αφηνω βεβαια και πανω απο 10,000 χλμ).
Γενικα πιστευω οτι -
Aν την καθαριζεις συχνα(3-4.000 χλμ)πιστευω δεν υπαρχει προβλημα στο κινητηρα.Εγω αυτο κανω στο δικο μου παντως εδω και 40,000(καμια φορα κατανταει βαρετο βεβαια) και ειναι κομπλε(τα λαδια παντως ειναι πεντακαθαρα,δεν τα αφηνω βεβαια και πανω απο 10,000 χλμ).
Γενικα πιστευω οτι -
Η σκόνη στο λάδι δεν φαίνεται - δεν αλλάζει χρώμα.
Φαίνεται όμως στην ανάλυση.
Αν δεν κάνεις ανάλυση, 10.000 χλμ μάλλον είναι πολλά γιατί τα λάδια θα είναι λερωμένα με σκόνη. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Η σκόνη στο λάδι δεν φαίνεται - δεν αλλάζει χρώμα.Φαίνεται όμως στην ανάλυση.
Αν δεν κάνεις ανάλυση, 10.000 χλμ μάλλον είναι πολλά γιατί τα λάδια θα είναι λερωμένα με σκόνη.Για συνθετικο λαδι δεν νομιζω πως ειναι και παρα πολλα.Τεσπα.
-
Επίσης έχω ακούσει οτι οι φιλτροχοάνες και γενικά τα φίλτρα ελευθέρας μπορεί να κάψουν τον αισθητήρα. Τι έχετε να πείτε γι' αυτό?
-
Ο χρήστης ΒασίληςG6 έγραψε:
Επίσης έχω ακούσει οτι οι φιλτροχοάνες και γενικά τα φίλτρα ελευθέρας μπορεί να κάψουν τον αισθητήρα. Τι έχετε να πείτε γι' αυτό?Ναι αυτο ισχυει,γενικα ισως οχι αλλα εχω ακουσει(και διαβασει)αρκετες περιπτωσεις.Επισης ξερω απο πρωτο χερι οτι Punto gt φιλου ειχε καψει 2 αισθητηρες λογω της χοανης.
Απλα το θεμα ειναι να κανει και καποια διαφορα η χοανη,στο δικο μου για παραδειγμα εχω δει διαφορα αλλα ψηλα ,υπαρκτη μεν ψηλα δε,και οταν λεω υπαρκτη σε ανηφορα που πριν δεν επιανε κοφτη η τεταρτη αλλα πηγαινε μεχρι τα 175 παρα κατι τωρα περναει τα 180 και χτυπαει κοφτη αρα ψηλα πηρε δυναμη,η πιο σωστα κραταει περισσοτερο την ιπποδυναμη ψηλα.
Απο την αλλη μετραει πολυ και το πως θα την τοποθετησεις,εγω εκανα αρκετα πειραματα μεχρι να δω οντος διαφορα στην αποδοση,πρεπει να ειναι σε σημειο που να παιρνει αερα και να μην εχει και μεγαλη θερμοκρασια.
Οπως και να χει αν δεν δωσεις ενα σκασμο χρηματα για να παρεις μια χοανη(κανα 60αρι μαξ λεω εγω)και την συντηρεις σωστα αξιζει και σε αποζημιωνει και ο ηχος. -
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Επίσης έχω ακούσει οτι οι φιλτροχοάνες και γενικά τα φίλτρα ελευθέρας μπορεί να κάψουν τον αισθητήρα. Τι έχετε να πείτε γι' αυτό?
Ναι αυτο ισχυει,γενικα ισως οχι αλλα εχω ακουσει(και διαβασει)αρκετες περιπτωσεις.Επισης ξερω απο πρωτο χερι οτι Punto gt φιλου ειχε καψει 2 αισθητηρες λογω της χοανης.
Λογω του λαδιου απο το φιλτρο μηπως;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Επίσης έχω ακούσει οτι οι φιλτροχοάνες και γενικά τα φίλτρα ελευθέρας μπορεί να κάψουν τον αισθητήρα. Τι έχετε να πείτε γι' αυτό?
Ναι αυτο ισχυει,γενικα ισως οχι αλλα εχω ακουσει(και διαβασει)αρκετες περιπτωσεις.Επισης ξερω απο πρωτο χερι οτι Punto gt φιλου ειχε καψει 2 αισθητηρες λογω της χοανης.
Λογω του λαδιου απο το φιλτρο μηπως;
Κοιτα η χοανη ηταν ολοκαινουρια και ειχε το λαδακι της απο το κουτι της(τουλαχιστον ετσι του ειχε πει ο πωλητης)οποτε δεν κολυμπουσε στο λαδι,οπως και να χει δεν την συμπαθουσε την χοανη.
-
Εχω αγωνιστική φιλτροχοάνη κλειστού τύπου (270 ευρω) και πραγματικά δεν ειχα ποτε πρόβλημα. Βεβαια το αυτοκινητο έμεινε μια εβδομαδα στον προγραμματιστή για να βρεθεί το καταλληλο set up στην ρυθμιση του προγράμματος (σωστή αναλογία αέρα καυσίμου σε ολο το φασμα στροφών). Δεν γινεται με μια φιλτροχοάνη μονο να δουμε καλύτερες επιδόσεις . Ζημιά θα κάνουμε.
-
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Για συνθετικο λαδι δεν νομιζω πως ειναι και παρα πολλα.Τεσπα.Δεν έχει σημασία που είναι συνθετικό το λάδι. Δεν χαλάει από τα χιλιόμετρα.
Η σκόνη που περνάει από το φίλτρο λερώνει το λάδι και θέλει συχνά αλλαγή. -
Στα σύγχρονα μοτέρ και τελείως ελεύθερο να το έχεις ο εγκέφαλος προσαρμόζεται.
ΤΙΠΟΤΑ όμως δε φιλτράρει καλύτερα από το κλασσικό χάρτινο φίλτρο. Προυπόθεση για τα μεγάλα διαστήματα αλλαγής συνθετικών λαδιών είναι το χάρτινο φίλτρο αέρα και το κατάλληλο φίλτρο λαδιού. Αλλιώς μπαίνουν σκόνες, μη ορατές, που τελικά βλάπτουν τον κινητήρα. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Στα σύγχρονα μοτέρ και τελείως ελεύθερο να το έχεις ο εγκέφαλος προσαρμόζεται.Βασικα το αντιθρτο συμβαινει,στο Niva αν το χες τελειως ελευθερο πηγαινε ακριβως το ιδιο απλα με παραπανω θορυβο(με μονο ψεκασμο)στο auris ενος γνωστου που του καναμε μια βολτα ελευθερο μετα απο λιγο δεν κρατουσε ρελαντι και εκανε μπουκωματα,εκανα το ιδιο πειραμα στο ignis και το sedici που εχουν στην ουσια τον ιδιο κινητηρα αλλα με πολυ διαφορετικη ηλεκτρονικη διαχειρηση το ignis δεν ειχε κανενα προβλημα,απλα ψηλα εχανε σε δυναμη ενω το sedici μετα απο κανα διλεπτο αρχισε και αυτο τα ιδια συμπτωματα με το auris αρα μαλλον ισχυει το αντιθετο απ οτι λες γιατι με ελευθερο φιλτρο ο αερας που μπαινει ειναι πολυ περισσοτερος απο την ποσοτητα αερα που εχει προγραμματιστει το αυτοκινητο να δουλευει και το μιγμα αερα-βενζινης βγαινει εντελως λαθος,γιατι πολυ απλα δεν υπαρχει σαν παραμετρος στον κωδικα η περιπτωση να δουλεψει ετσι το αυτοκινητο.
-
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Στα σύγχρονα μοτέρ και τελείως ελεύθερο να το έχεις ο εγκέφαλος προσαρμόζεται.
Βασικα το αντιθρτο συμβαινει,στο Niva αν το χες τελειως ελευθερο πηγαινε ακριβως το ιδιο απλα με παραπανω θορυβο(με μονο ψεκασμο)στο auris ενος γνωστου που του καναμε μια βολτα ελευθερο μετα απο λιγο δεν κρατουσε ρελαντι και εκανε μπουκωματα,εκανα το ιδιο πειραμα στο ignis και το sedici που εχουν στην ουσια τον ιδιο κινητηρα αλλα με πολυ διαφορετικη ηλεκτρονικη διαχειρηση το ignis δεν ειχε κανενα προβλημα,απλα ψηλα εχανε σε δυναμη ενω το sedici μετα απο κανα διλεπτο αρχισε και αυτο τα ιδια συμπτωματα με το auris αρα μαλλον ισχυει το αντιθετο απ οτι λες γιατι με ελευθερο φιλτρο ο αερας που μπαινει ειναι πολυ περισσοτερος απο την ποσοτητα αερα που εχει προγραμματιστει το αυτοκινητο να δουλευει και το μιγμα αερα-βενζινης βγαινει εντελως λαθος,γιατι πολυ απλα δεν υπαρχει σαν παραμετρος στον κωδικα η περιπτωση να δουλεψει ετσι το αυτοκινητο.
Mάλλον κάτι θα παθαίνει ο MAF (ο αισθητήρας αέρα που χρησιμοποιεί η CPU). Είναι γενικά ευαίσθητο και ακριβό εξάρτημα...
Σε καμία περίπτωση δεν εννοούσα ότι μπορεί κάποιος να βγάλει το φίλτρο από το αυτοκίνητό του! Σίγουρα θα έχει προβλήματα αργά ή γρήγορα. Πάντως αν ήταν θέμα CPU εξαρχής θα είχατε πρόβλημα. -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Εχω αγωνιστική φιλτροχοάνη κλειστού τύπου (270 ευρω) και πραγματικά δεν ειχα ποτε πρόβλημα. Βεβαια το αυτοκινητο έμεινε μια εβδομαδα στον προγραμματιστή για να βρεθεί το καταλληλο set up στην ρυθμιση του προγράμματος (σωστή αναλογία αέρα καυσίμου σε ολο το φασμα στροφών). Δεν γινεται με μια φιλτροχοάνη μονο να δουμε καλύτερες επιδόσεις . Ζημιά θα κάνουμε.Εύγε, αυτός είναι ο σωστός τρόπος.
Ακριβός βέβαια αλλά και όλα θα λειτουργήσουν καλύτερα και το μέγιστο κέρδος θα έχεις σε όλες τις στροφές. Αλλιώς όπως είπες ρισκάρεις να έχεις μειωμένη απόδοση ή και ζημιά...
Φιλτροχοάνη και ζημιά στον κινητήρα