Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φιλτροχοάνη και ζημιά στον κινητήρα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φιλτροχοάνη και ζημιά στον κινητήρα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    19
    1607
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasilisg6 last edited by

      Γειά σας. Σήμερα έτυχε να ακούσω έναν μηχανικό να λέει οτι η φιλτροχοάνη μπορεί να κανει ζημιά στον κινητήρα γιατί απ' οτι κατάλαβα τροφοδοτεί τον κινητήρα με πολύ αέρα και γίνεται φτωχό το μίγμα και να ''ανάψουν'' όπως είπε τα εξαρτήματα του κινητήρα. Δεν μπορεί ο αισθητήρας αέρα να προσαρμοστεί στην μεγαλύτερη ποσότητα αέρα και να στείλει το ανάλογο σήμα στον εγκέφαλο ώστε να ψεκαστεί περισσότερο καύσιμο και το μείγμα να γίνει όπως πρέπει?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasilisg6 last edited by

        Γειά σας. Σήμερα έτυχε να ακούσω έναν μηχανικό να λέει οτι η φιλτροχοάνη μπορεί να κανει ζημιά στον κινητήρα γιατί απ' οτι κατάλαβα τροφοδοτεί τον κινητήρα με πολύ αέρα και γίνεται φτωχό το μίγμα και να ''ανάψουν'' όπως είπε τα εξαρτήματα του κινητήρα. Δεν μπορεί ο αισθητήρας αέρα να προσαρμοστεί στην μεγαλύτερη ποσότητα αέρα και να στείλει το ανάλογο σήμα στον εγκέφαλο ώστε να ψεκαστεί περισσότερο καύσιμο και το μείγμα να γίνει όπως πρέπει?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasilisg6 last edited by

          Γειά σας. Σήμερα έτυχε να ακούσω έναν μηχανικό να λέει οτι η φιλτροχοάνη μπορεί να κανει ζημιά στον κινητήρα γιατί απ' οτι κατάλαβα τροφοδοτεί τον κινητήρα με πολύ αέρα και γίνεται φτωχό το μίγμα και να ''ανάψουν'' όπως είπε τα εξαρτήματα του κινητήρα. Δεν μπορεί ο αισθητήρας αέρα να προσαρμοστεί στην μεγαλύτερη ποσότητα αέρα και να στείλει το ανάλογο σήμα στον εγκέφαλο ώστε να ψεκαστεί περισσότερο καύσιμο και το μείγμα να γίνει όπως πρέπει?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            iceman_n last edited by

            Ο χρήστης ΒασίληςG6 έγραψε:
            Γειά σας. Σήμερα έτυχε να ακούσω έναν μηχανικό να λέει οτι η φιλτροχοάνη μπορεί να κανει ζημιά στον κινητήρα γιατί απ' οτι κατάλαβα τροφοδοτεί τον κινητήρα με πολύ αέρα και γίνεται φτωχό το μίγμα και να ''ανάψουν'' όπως είπε τα εξαρτήματα του κινητήρα. Δεν μπορεί ο αισθητήρας αέρα να προσαρμοστεί στην μεγαλύτερη ποσότητα αέρα και να στείλει το ανάλογο σήμα στον εγκέφαλο ώστε να ψεκαστεί περισσότερο καύσιμο και το μείγμα να γίνει όπως πρέπει?

            το να αναψουν δεν το σχολιαζω καθολου...σαν να μην το διαβασα...

            και φυσικα μπορει ο εγκεφαλος να προσαρμοστει και να κανει auto adjustable ως ενα βαθμο φυσικα, εδω υπαρχουν εγκεφαλοι που προσαρμοζονται και το αμαξι φοραει εκκεντρα κτλ...και ειναι μια χαρα. σιγουρα δεν κερδιζεις το μαξιμουμ αφου δεν εχει προγραμμα ωστε να συνδιαστει σωστα με τα εκκεντρα κτλ αλλα μια χαρα προσαρμοζετε ως ενα βαθμο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Το φτωχό μίγμα όντως αυξάνει θερμοκρασίες αλλά τόσοι αισθητήρες αέρα, λάμδα κλπ θα πρέπει να μπορούν να ελέγξουν την διαφορά. Που δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι είναι τόσο μεγάλη σε σχέση με το μαμά φίλτρο... άντε στις υψηλές στροφές να κάνει μια διαφορά λίγο %...
              Για το αν φιλτράρουν, αν αποδίδουν αυτά που υπόσχονται κλπ το συζητάμε για το άλλο όμως χλωμό, πολύ χλωμό...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Έχει μείνει στην εποχή των καρμπιρατέρ.
                Δεν επηρεάζει το μείγμα η ελεύθερη εισαγωγή ούτε η βουλωμένη εισαγωγή.

                Ζημιά όμως μπορείς να πάθεις.
                Από σκόνες που ρουφάει ΣΥΝΕΧΕΙΑ και
                από νερά - μη το κυκλοφορείς όταν βρέχει - πολλές φορές βρέχει αλλά μια φορά θα στραβώσει η μπιέλα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  giorgos_krhth_91 last edited by

                  Aν την καθαριζεις συχνα(3-4.000 χλμ)πιστευω δεν υπαρχει προβλημα στο κινητηρα.Εγω αυτο κανω στο δικο μου παντως εδω και 40,000(καμια φορα κατανταει βαρετο βεβαια) και ειναι κομπλε(τα λαδια παντως ειναι πεντακαθαρα,δεν τα αφηνω βεβαια και πανω απο 10,000 χλμ).
                  Γενικα πιστευω οτι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    giorgos_krhth_91 last edited by

                    Aν την καθαριζεις συχνα(3-4.000 χλμ)πιστευω δεν υπαρχει προβλημα στο κινητηρα.Εγω αυτο κανω στο δικο μου παντως εδω και 40,000(καμια φορα κατανταει βαρετο βεβαια) και ειναι κομπλε(τα λαδια παντως ειναι πεντακαθαρα,δεν τα αφηνω βεβαια και πανω απο 10,000 χλμ).
                    Γενικα πιστευω οτι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      leonp last edited by

                      Η σκόνη στο λάδι δεν φαίνεται - δεν αλλάζει χρώμα.

                      Φαίνεται όμως στην ανάλυση.
                      Αν δεν κάνεις ανάλυση, 10.000 χλμ μάλλον είναι πολλά γιατί τα λάδια θα είναι λερωμένα με σκόνη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        giorgos_krhth_91 last edited by

                        Ο χρήστης leonp έγραψε:
                        Η σκόνη στο λάδι δεν φαίνεται - δεν αλλάζει χρώμα.

                        Φαίνεται όμως στην ανάλυση.
                        Αν δεν κάνεις ανάλυση, 10.000 χλμ μάλλον είναι πολλά γιατί τα λάδια θα είναι λερωμένα με σκόνη.

                        Για συνθετικο λαδι δεν νομιζω πως ειναι και παρα πολλα.Τεσπα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vasilisg6 last edited by

                          Επίσης έχω ακούσει οτι οι φιλτροχοάνες και γενικά τα φίλτρα ελευθέρας μπορεί να κάψουν τον αισθητήρα. Τι έχετε να πείτε γι' αυτό?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • G
                            giorgos_krhth_91 last edited by

                            Ο χρήστης ΒασίληςG6 έγραψε:
                            Επίσης έχω ακούσει οτι οι φιλτροχοάνες και γενικά τα φίλτρα ελευθέρας μπορεί να κάψουν τον αισθητήρα. Τι έχετε να πείτε γι' αυτό?

                            Ναι αυτο ισχυει,γενικα ισως οχι αλλα εχω ακουσει(και διαβασει)αρκετες περιπτωσεις.Επισης ξερω απο πρωτο χερι οτι Punto gt φιλου ειχε καψει 2 αισθητηρες λογω της χοανης.
                            Απλα το θεμα ειναι να κανει και καποια διαφορα η χοανη,στο δικο μου για παραδειγμα εχω δει διαφορα αλλα ψηλα ,υπαρκτη μεν ψηλα δε,και οταν λεω υπαρκτη σε ανηφορα που πριν δεν επιανε κοφτη η τεταρτη αλλα πηγαινε μεχρι τα 175 παρα κατι τωρα περναει τα 180 και χτυπαει κοφτη αρα ψηλα πηρε δυναμη,η πιο σωστα κραταει περισσοτερο την ιπποδυναμη ψηλα.
                            Απο την αλλη μετραει πολυ και το πως θα την τοποθετησεις,εγω εκανα αρκετα πειραματα μεχρι να δω οντος διαφορα στην αποδοση,πρεπει να ειναι σε σημειο που να παιρνει αερα και να μην εχει και μεγαλη θερμοκρασια.
                            Οπως και να χει αν δεν δωσεις ενα σκασμο χρηματα για να παρεις μια χοανη(κανα 60αρι μαξ λεω εγω)και την συντηρεις σωστα αξιζει και σε αποζημιωνει και ο ηχος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:

                              Επίσης έχω ακούσει οτι οι φιλτροχοάνες και γενικά τα φίλτρα ελευθέρας μπορεί να κάψουν τον αισθητήρα. Τι έχετε να πείτε γι' αυτό?

                              Ναι αυτο ισχυει,γενικα ισως οχι αλλα εχω ακουσει(και διαβασει)αρκετες περιπτωσεις.Επισης ξερω απο πρωτο χερι οτι Punto gt φιλου ειχε καψει 2 αισθητηρες λογω της χοανης.

                              Λογω του λαδιου απο το φιλτρο μηπως;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giorgos_krhth_91 last edited by

                                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                Επίσης έχω ακούσει οτι οι φιλτροχοάνες και γενικά τα φίλτρα ελευθέρας μπορεί να κάψουν τον αισθητήρα. Τι έχετε να πείτε γι' αυτό?

                                Ναι αυτο ισχυει,γενικα ισως οχι αλλα εχω ακουσει(και διαβασει)αρκετες περιπτωσεις.Επισης ξερω απο πρωτο χερι οτι Punto gt φιλου ειχε καψει 2 αισθητηρες λογω της χοανης.

                                Λογω του λαδιου απο το φιλτρο μηπως;

                                Κοιτα η χοανη ηταν ολοκαινουρια και ειχε το λαδακι της απο το κουτι της(τουλαχιστον ετσι του ειχε πει ο πωλητης)οποτε δεν κολυμπουσε στο λαδι,οπως και να χει δεν την συμπαθουσε την χοανη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • C
                                  coupeas last edited by

                                  Εχω αγωνιστική φιλτροχοάνη κλειστού τύπου (270 ευρω) και πραγματικά δεν ειχα ποτε πρόβλημα. Βεβαια το αυτοκινητο έμεινε μια εβδομαδα στον προγραμματιστή για να βρεθεί το καταλληλο set up στην ρυθμιση του προγράμματος (σωστή αναλογία αέρα καυσίμου σε ολο το φασμα στροφών). Δεν γινεται με μια φιλτροχοάνη μονο να δουμε καλύτερες επιδόσεις . Ζημιά θα κάνουμε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
                                    Για συνθετικο λαδι δεν νομιζω πως ειναι και παρα πολλα.Τεσπα.

                                    Δεν έχει σημασία που είναι συνθετικό το λάδι. Δεν χαλάει από τα χιλιόμετρα.
                                    Η σκόνη που περνάει από το φίλτρο λερώνει το λάδι και θέλει συχνά αλλαγή.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • N
                                      nickolas last edited by

                                      Στα σύγχρονα μοτέρ και τελείως ελεύθερο να το έχεις ο εγκέφαλος προσαρμόζεται.
                                      ΤΙΠΟΤΑ όμως δε φιλτράρει καλύτερα από το κλασσικό χάρτινο φίλτρο. Προυπόθεση για τα μεγάλα διαστήματα αλλαγής συνθετικών λαδιών είναι το χάρτινο φίλτρο αέρα και το κατάλληλο φίλτρο λαδιού. Αλλιώς μπαίνουν σκόνες, μη ορατές, που τελικά βλάπτουν τον κινητήρα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        giorgos_krhth_91 last edited by

                                        Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                        Στα σύγχρονα μοτέρ και τελείως ελεύθερο να το έχεις ο εγκέφαλος προσαρμόζεται.

                                        Βασικα το αντιθρτο συμβαινει,στο Niva αν το χες τελειως ελευθερο πηγαινε ακριβως το ιδιο απλα με παραπανω θορυβο(με μονο ψεκασμο)στο auris ενος γνωστου που του καναμε μια βολτα ελευθερο μετα απο λιγο δεν κρατουσε ρελαντι και εκανε μπουκωματα,εκανα το ιδιο πειραμα στο ignis και το sedici που εχουν στην ουσια τον ιδιο κινητηρα αλλα με πολυ διαφορετικη ηλεκτρονικη διαχειρηση το ignis δεν ειχε κανενα προβλημα,απλα ψηλα εχανε σε δυναμη ενω το sedici μετα απο κανα διλεπτο αρχισε και αυτο τα ιδια συμπτωματα με το auris αρα μαλλον ισχυει το αντιθετο απ οτι λες γιατι με ελευθερο φιλτρο ο αερας που μπαινει ειναι πολυ περισσοτερος απο την ποσοτητα αερα που εχει προγραμματιστει το αυτοκινητο να δουλευει και το μιγμα αερα-βενζινης βγαινει εντελως λαθος,γιατι πολυ απλα δεν υπαρχει σαν παραμετρος στον κωδικα η περιπτωση να δουλεψει ετσι το αυτοκινητο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nickolas last edited by

                                          Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:

                                          Στα σύγχρονα μοτέρ και τελείως ελεύθερο να το έχεις ο εγκέφαλος προσαρμόζεται.

                                          Βασικα το αντιθρτο συμβαινει,στο Niva αν το χες τελειως ελευθερο πηγαινε ακριβως το ιδιο απλα με παραπανω θορυβο(με μονο ψεκασμο)στο auris ενος γνωστου που του καναμε μια βολτα ελευθερο μετα απο λιγο δεν κρατουσε ρελαντι και εκανε μπουκωματα,εκανα το ιδιο πειραμα στο ignis και το sedici που εχουν στην ουσια τον ιδιο κινητηρα αλλα με πολυ διαφορετικη ηλεκτρονικη διαχειρηση το ignis δεν ειχε κανενα προβλημα,απλα ψηλα εχανε σε δυναμη ενω το sedici μετα απο κανα διλεπτο αρχισε και αυτο τα ιδια συμπτωματα με το auris αρα μαλλον ισχυει το αντιθετο απ οτι λες γιατι με ελευθερο φιλτρο ο αερας που μπαινει ειναι πολυ περισσοτερος απο την ποσοτητα αερα που εχει προγραμματιστει το αυτοκινητο να δουλευει και το μιγμα αερα-βενζινης βγαινει εντελως λαθος,γιατι πολυ απλα δεν υπαρχει σαν παραμετρος στον κωδικα η περιπτωση να δουλεψει ετσι το αυτοκινητο.

                                          Mάλλον κάτι θα παθαίνει ο MAF (ο αισθητήρας αέρα που χρησιμοποιεί η CPU). Είναι γενικά ευαίσθητο και ακριβό εξάρτημα...
                                          Σε καμία περίπτωση δεν εννοούσα ότι μπορεί κάποιος να βγάλει το φίλτρο από το αυτοκίνητό του! Σίγουρα θα έχει προβλήματα αργά ή γρήγορα. Πάντως αν ήταν θέμα CPU εξαρχής θα είχατε πρόβλημα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                                            Εχω αγωνιστική φιλτροχοάνη κλειστού τύπου (270 ευρω) και πραγματικά δεν ειχα ποτε πρόβλημα. Βεβαια το αυτοκινητο έμεινε μια εβδομαδα στον προγραμματιστή για να βρεθεί το καταλληλο set up στην ρυθμιση του προγράμματος (σωστή αναλογία αέρα καυσίμου σε ολο το φασμα στροφών). Δεν γινεται με μια φιλτροχοάνη μονο να δουμε καλύτερες επιδόσεις . Ζημιά θα κάνουμε.

                                            Εύγε, αυτός είναι ο σωστός τρόπος.
                                            Ακριβός βέβαια αλλά και όλα θα λειτουργήσουν καλύτερα και το μέγιστο κέρδος θα έχεις σε όλες τις στροφές. Αλλιώς όπως είπες ρισκάρεις να έχεις μειωμένη απόδοση ή και ζημιά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr