Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στρώσιμο αυτοκινήτου. Αυτοκίνητα δοκιμής
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Στρώσιμο αυτοκινήτου. Αυτοκίνητα δοκιμής
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    12
    10
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panosft last edited by

      Έχω μία απορία σχετικά με το στρώσιμο των αυτοκινήτων δοκιμής που έχουν οι αντιπροσωπείες. Αυτά δεν τα στρώνουν καθόλου. Αυτό δε θα έχει μακροπρόθεσμα αρνητικά αποτελέσματα στον κινητήρα;
      Αν ένας κινητήρας δεν στρωθεί σωστά δεν υπάρχει περίπτωση να καίει λάδια μετά από κάποια χιλιόμετρα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • P
        panosft last edited by

        Έχω μία απορία σχετικά με το στρώσιμο των αυτοκινήτων δοκιμής που έχουν οι αντιπροσωπείες. Αυτά δεν τα στρώνουν καθόλου. Αυτό δε θα έχει μακροπρόθεσμα αρνητικά αποτελέσματα στον κινητήρα;
        Αν ένας κινητήρας δεν στρωθεί σωστά δεν υπάρχει περίπτωση να καίει λάδια μετά από κάποια χιλιόμετρα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panosft last edited by

          Έχω μία απορία σχετικά με το στρώσιμο των αυτοκινήτων δοκιμής που έχουν οι αντιπροσωπείες. Αυτά δεν τα στρώνουν καθόλου. Αυτό δε θα έχει μακροπρόθεσμα αρνητικά αποτελέσματα στον κινητήρα;
          Αν ένας κινητήρας δεν στρωθεί σωστά δεν υπάρχει περίπτωση να καίει λάδια μετά από κάποια χιλιόμετρα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • C
            coupeas last edited by

            Προσωπική άποψη είναι ότι δεν υπαρχει ουσιαστικά στρώσιμο σε εναν εργοστασιακό καινούργιο κινητηρα παρα μονον να κανεις τα πρωτα σερβις όπως προβλέπεται.
            Σε δικο μου καινουργιο αυτοκινητο πήγαινα αφοβα σε ολο το φασμα στροφων και δεν ειχα ποτε προβλημα . Ευλαβεια όμως στη συντηρηση. Μετα τα 100.000χλμ το βελτιωσα κιόλας και ηταν αψογο σε λαδια.Φιατ πουντο 1242κυβ '98.
            Εαν τα συντηρουν σωστα δεν εχουν πρόβλημα. Ομως το κανουν?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kavoyras last edited by

              Ο χρήστης panosft έγραψε:
              Έχω μία απορία σχετικά με το στρώσιμο των αυτοκινήτων δοκιμής που έχουν οι αντιπροσωπείες. Αυτά δεν τα στρώνουν καθόλου. Αυτό δε θα έχει μακροπρόθεσμα αρνητικά αποτελέσματα στον κινητήρα;
              Αν ένας κινητήρας δεν στρωθεί σωστά δεν υπάρχει περίπτωση να καίει λάδια μετά από κάποια χιλιόμετρα;

              μπορεί για τον κινητήρα να μην υπάρχει πρόβλημα (σύμφωνα με κάποιους), αλλά τα υπόλοιπα κινούμενα μέρη (που κινούνται και δέχονται φορτία όταν το αμάξι κινείται)?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                coupeas last edited by

                Συντήρηση φιλε Καβουρα! Οποια αντιπροσωπεια τα συντηρεί δεν εχουν προβλημα. Το ερωτημα για μενα ειναι αν το κανουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kavoyras last edited by

                  Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                  Συντήρηση φιλε Καβουρα! Οποια αντιπροσωπεια τα συντηρεί δεν εχουν προβλημα. Το ερωτημα για μενα ειναι αν το κανουν.

                  δε θα διαφωνήσω ούτε στο ελάχιστον ότι κι αυτό είναι ένας πολύ σοβαρός παράγοντας για να μην πάρεις test drive αμάξι (αν και ο φίλος δεν ρώτησε αυτό).

                  Έχω μία απορία σχετικά με το στρώσιμο των αυτοκινήτων δοκιμής που έχουν οι αντιπροσωπείες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    coupeas last edited by

                    Δεν υπαρχει για μενα ''στρωσιμο'' στα test drive cars και αν τα συντηρουν σωστα δεν υπαρχει προβλημα μακροχρονια να καινε λάδια ή να παρουσιάζουν αλλου ειδους προβλήματα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nickolas last edited by

                      Ούτως ή άλλως στα σύγχρονα μοτέρ είναι τόσο αραιά τα διαστήματα αλλαγής λαδιών (τουλάχιστον για τις περισσότερες μάρκες) που αν τους αλλάζουν τα λάδια 1 φορά το χρόνο δύσκολο 'να μην τα συντηρούν σωστά'.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        antonis-team last edited by

                        Ο χρήστης panosft έγραψε:
                        Έχω μία απορία σχετικά με το στρώσιμο των αυτοκινήτων δοκιμής που έχουν οι αντιπροσωπείες. Αυτά δεν τα στρώνουν καθόλου. Αυτό δε θα έχει μακροπρόθεσμα αρνητικά αποτελέσματα στον κινητήρα;
                        Αν ένας κινητήρας δεν στρωθεί σωστά δεν υπάρχει περίπτωση να καίει λάδια μετά από κάποια χιλιόμετρα;


                        Στης αντιπροσωπίες τα test drive σιγά μην τα στρώνουν!.
                        Τα μηχανήματα παραγωγής αυτοκινήτων σήμερα, κάνουν σχεδόν τέλια την δουλειά τους, κατά συνέπια η επισταμένη προσοχή κατά το ‘στρώσιμο’ είναι σχετικής ανάγκης!. Σίγουρα εάν θέλεις την απόλυτη μακροζωία του αυτοκινήτου, καλό είναι να πηγαίνεις συντηρητικά τα πρώτα τουλάχιστον 5 – 7000κμ. Και μετά την πρώτη αλλαγή λαδιών. Σίγουρα στρώσιμο γίνετε σε όλα τα κινούμενα μέρει του αυτοκινήτου!.
                        Μα όταν πάω για δοκιμή ένα τέτοιο ιδικό αυτοκίνητο, θα του κάνω αυτά που πιθανών να μην κάνω στο δικό μου πότε!. Πως θα δω τι κάνει και εάν μου κάνει?.
                        Τα αυτοκίνητα όταν τα αποσύρουν από αυτί την διεργασία, μετριούνται επιστάμενα, σε ορισμένα έχουν αλλαχτεί και μηχανές. Ορισμένα έχουν καταλήξει και στο φανοποιείο!. Έχουν μεικτές ασφάλειες. Τα περισσότερα πωλούνται φθηνότερε και καταλήγουν νοικιάρικα…..
                        Α.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gakost last edited by

                          Γιατί τα νοικιάρικά , τα εταιρικά και τα Leasing τα στρώνουν οι οδηγοί - χρήστες τους;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            antonis-team last edited by

                            Ο χρήστης gakost έγραψε:
                            Γιατί τα νοικιάρικά , τα εταιρικά και τα Leasing τα στρώνουν οι οδηγοί - χρήστες τους;


                            Φίλε μου καλέ……
                            ρητορική ερώτηση, που την απάντηση την έχεις δώσει στο εαυτό σου σωστά!!!!!!.......
                            μα ας το γράψουμε και για εκείνους που δεν γνωρίζουν!.
                            Θα τους συμπεριφερθούν ευγενικά, αυτοί που πληρώνουν για να τα οδηγήσουν?. Οι αυτοί που πληρώνονται να τα οδηγήσουν?. Αστεία πράγματα!.
                            Είναι και ο λόγος που το κράτος αποδέχεται συγκεκριμένη απόσβεση, και δίνει κίνητρα.
                            Α.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Μερικοί και τα δικά τους ιδιωτικά αυτοκίνητα τα σκίζουν από την αρχή χωρίς κανένα στρώσιμο....μια χαρά πάνε αν τα συντηρείς.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr