-
Ανοίγω αυτό το τόπικ για να μοιραστώ μαζί σας ιδέες , προτάσεις και συμβουλές για τη βελτίωση του νέου audi.
Συγκεκριμένα σε περίπου ένα μήνα θα είμαι κάτοχος ενός 1,4tfsi 122 6speed και θέλω μετά από κάποια(;) χιλιόμετρα να κάνω κάποιες επεμβάσεις.
Σκέφτομαι για αλλαγές ουσίας , όχι εφε.
Συγκεκριμένα σκέφτομαι το πρόγραμμα που το αναβαθμίζει με 450 ευρώ στα 156 άλογα και 26knm ροπή σε συνδυασμό με μια εξάτμιση.
-
Ανοίγω αυτό το τόπικ για να μοιραστώ μαζί σας ιδέες , προτάσεις και συμβουλές για τη βελτίωση του νέου audi.
Συγκεκριμένα σε περίπου ένα μήνα θα είμαι κάτοχος ενός 1,4tfsi 122 6speed και θέλω μετά από κάποια(;) χιλιόμετρα να κάνω κάποιες επεμβάσεις.
Σκέφτομαι για αλλαγές ουσίας , όχι εφε.
Συγκεκριμένα σκέφτομαι το πρόγραμμα που το αναβαθμίζει με 450 ευρώ στα 156 άλογα και 26knm ροπή σε συνδυασμό με μια εξάτμιση.
-
Ανοίγω αυτό το τόπικ για να μοιραστώ μαζί σας ιδέες , προτάσεις και συμβουλές για τη βελτίωση του νέου audi.
Συγκεκριμένα σε περίπου ένα μήνα θα είμαι κάτοχος ενός 1,4tfsi 122 6speed και θέλω μετά από κάποια(;) χιλιόμετρα να κάνω κάποιες επεμβάσεις.
Σκέφτομαι για αλλαγές ουσίας , όχι εφε.
Συγκεκριμένα σκέφτομαι το πρόγραμμα που το αναβαθμίζει με 450 ευρώ στα 156 άλογα και 26knm ροπή σε συνδυασμό με μια εξάτμιση.
-
Ακόμα δεν το πήρες και θες να το βελτιώσεις ;;;
Το 122αρη της φαουβε λίγα πράγματα παίρνει
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Ακόμα δεν το πήρες και θες να το βελτιώσεις ;;;Το 122αρη της φαουβε λίγα πράγματα παίρνει
Και τα άλλα που παίρνουν παραπάνω παπάρια κάνουνε.... Μα βρέ λέτσο έλληνα,(γενικά μιλώντας έτσι, μην παραξηγηθούμε) πας και παίρνεις αμάξι με 120 άλογα, το κάνεις με πρόγραμμα 220 και νομίζεις πως έτσι απλά γλίτωσες 15 χιλιάρικα, που έκανε παραπάνω η άλλη έκδοση;;;;; Το σασμάν;; το διαφορικό;; χώρια η αναθεματισμένη μπροστά κίνηση στο γρουποΒαγγέλη.. Ακου 200 + άλογα μπροστά...
Ανοίγω αυτό το τόπικ για να μοιραστώ μαζί σας ιδέες , προτάσεις και συμβουλές για τη βελτίωση του νέου audi.
Συγκεκριμένα σε περίπου ένα μήνα θα είμαι κάτοχος ενός 1,4tfsi 122 6speed και θέλω μετά από κάποια(;) χιλιόμετρα να κάνω κάποιες επεμβάσεις.
Σκέφτομαι για αλλαγές ουσίας , όχι εφε.
Συγκεκριμένα σκέφτομαι το πρόγραμμα που το αναβαθμίζει με 450 ευρώ στα 156 άλογα και 26knm ροπή σε συνδυασμό με μια εξάτμιση.
Όχι, ΜΗΝ το πειράξεις, είναι μικρό μοτέρ, θα σπάσει γρήγορα. Παρ'ολα αυτά είναι οτι πρέπει για τα κιλά του Α1. Να το χαρείς έτσι! Καλοτάξιδο!
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Ακόμα δεν το πήρες και θες να το βελτιώσεις ;;;και θέλω μετά από κάποια(;) χιλιόμετρα να κάνω κάποιες επεμβάσεις.
Νομίζω είμαι σαφής.
Και τα άλλα που παίρνουν παραπάνω παπάρια κάνουνε.... Μα βρέ λέτσο έλληνα,(γενικά μιλώντας έτσι, μην παραξηγηθούμε) πας και παίρνεις αμάξι με 120 άλογα, το κάνεις με πρόγραμμα 220 και νομίζεις πως έτσι απλά γλίτωσες 15 χιλιάρικα, που έκανε παραπάνω η άλλη έκδοση;;;;; Το σασμάν;; το διαφορικό;; χώρια η αναθεματισμένη μπροστά κίνηση στο γρουποΒαγγέλη.. Ακου 200 + άλογα μπροστά... :
156 Να το χαρείς έτσι! Καλοτάξιδο!
Σε ευχαριστώ πολύ
-
Δεν μιλάω για εσένα προσωπικά, γενικότερα το λεω κυρίως για κατόχους Α4. Η τουρμπίνα παίρνει όσα θες, το υπόλοιπο αμάξι οχι. Αλλες βάσεις μηχανής, ψαλίδια, οτι μπορείς να φανταστείς.....
Γνώμη μου πάλι, ο συγκεκριμένος κινητήρας (που πρέπει να είναι ο CAXA), είναι ροπάτος, οτι πρέπει για το Α1, εδώ το passat το πάει καλα, το Α1 θα το πάει γαμιώντας , μη φοβάσαι!
-
Το εχεις οδηγησει;; Η αναβαθμιση στα 156 παντως δεν νομιζω να απαιτει αλλαγες στο στησιμο κλπ .
-
Εχω οδηγήσει τον 1.4 tsi σε passat, φαντάζομαι πως στο Α1 θα είναι κουτί.
Πράγματι τα 156 δεν θα θέλουν αλλαγές στο στήσιμο(σε αντίθεση με τις καφρίλες στα Α4, με τα 100 επιπλέον άλογα), αλλά γιατί να μπείς σε κόπο, και έξοδα και να χάσεις και την εγγύηση, όταν ο κινητήρας του είναι υπερ αρκετός. Έπειτα σκέψου και την κατανάλωση.... -
Ο χρήστης ingénieur έγραψε:
Ακου 200 + άλογα μπροστά...Που ακριβώς είναι το πρόβλημα σε αυτό;
-
Πάντως από τη στιγμή που γράφει κάποιος 'βελτίωη α1' προτιμά να ακούσει επί του θέματος παρά λόγους που θα τον αποτρέψουν για κάτι τέτοιο.
Είναι όπως σε κάτι φόρουμ που πετάγονται κάτι άκυροι σε τόπικ με τσιγάρα και λένε , 'κόψτε το'.
(δεν καπνίζω απλά σαν παράδειγμα το έφερα )Ελπίζω να συνεχίσουμε ανάλογα.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Ακου 200 + άλογα μπροστά...
Που ακριβώς είναι το πρόβλημα σε αυτό;
Torque steering.... το σανιδώνεις και σε βρίσκουν στου χαντάκι
Πάντως από τη στιγμή που γράφει κάποιος 'βελτίωη α1' προτιμά να ακούσει επί του θέματος παρά λόγους που θα τον αποτρέψουν για κάτι τέτοιο.
Μα δε σου λέω απλώς μην το βελτιώσεις, σου λέω και λόγους. Ενας ακόμα: η αντλία υψηλής
-
Ο χρήστης audikon έγραψε:
Συγκεκριμένα σκέφτομαι το πρόγραμμα που το αναβαθμίζει με 450 ευρώ στα 156 άλογα και 26knm ροπή σε συνδυασμό με μια εξάτμιση.
δηλαδή σκέφτεσαι για μετά από τα 2 χρόνια που λήγει η εγγύηση ή πιο σύντομα, έχοντας βρει τρόπο να μην επηρεαστεί αυτή.
εγώ θα την έκανα την αναβάθμιση για να αποκτήσει το αμάξι κ δύναμη ψηλά, μόνο αν δεν έχανα την εγγύηση, αλλά δεν θα άλλαζα εξάτμιση -
Πραγματικά, ακόμα και αν προχωρήσεις σε πρόγραμμα, την εξάτμιση όχι, δεν είναι σαξόραλλο να έχει μπουριά και ιστορίες, άουντι είναι
-
Ο χρήστης ingénieur έγραψε:
Ακου 200 + άλογα μπροστά...
Που ακριβώς είναι το πρόβλημα σε αυτό;
Torque steering.... το σανιδώνεις και σε βρίσκουν στου χαντάκι
Έχει τέτοιο θέμα το Α1;
-
Το Α1 όχι, άλλα με πολλά άλογα και ροπές μπροστά ναι.
-
Ο χρήστης audikon έγραψε:
βασικά έχει να κάνει με την πίεση της τουρμπίνας η οποια γενικά στο γκρουπ 'παίρνει' αρκετα
σε ενδιαφέρει να μάθεις γενικά για το γκρουπ η ειδικά για το 122αρη της φαουβε???
γενικά παίρνουν εύκολα άλογα , ειδικά όχι...
-
Ενδιαφέρομαι , προφανώς , για τον συγκεκριμένο κινητήρα. (1.4tfsi)
Η βελτίωση θα γίνει μετά από 1-2 χρόνια απλά μου αρέσει και το ψάχνω.
Το 'αυτός ο κινητήρας δεν παίρνει' δεν συμβαδίζει πάντως με τις τιμές (δυναμομετρημένες+γραφήματα) της abt πχ , που δίνει 156 άλογα και ροπή 26knm.
Εκτός και αν μια τέτοια αναβάθμιση θεωρείται αμελητέα. (μιλάμε για αναλογία 7 κιλών/ίππο έναντι 9..)
-
κοίτα να δεις πως έχουν τα πράγματα ... συνήθως οι βελτιωτές τάζουν λαχους με πετραχείλια , το πως εξάργυρώνεται αυτό σε απόδση διαφέρει από μοτέρ σε μοτέρ...
π.χ. τα 160αρια της φαουβε λόγω μεγάλου συμπιεστή ανέβαζουν μεγάλες πιέσεις και μεγάλες αποδόσεις...
ο 122αρης δεν έχει (αναλογικά τόσο μεγάλο συμπιεστή)
έχω 2 φίλους με α3 1,4 122αρια... ο μεν με πρόγραμμα αντιπ και ο άλλος εργοστασιακό... οι διαφορές πολύ μικρές και σίγουρα δεν άξιζαν τα λεφτά που έδωσε...
-
ενδιαφέρουσα απάντηση , ευχαριστώ red..
θα το ψάξω γενικώς και θα ποστάρω στοιχεία για σχολιασμο
AUDI A1 TUNING