Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI A1 TUNING
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. AUDI A1 TUNING
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    47
    491
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      audikon last edited by

      Ανοίγω αυτό το τόπικ για να μοιραστώ μαζί σας ιδέες , προτάσεις και συμβουλές για τη βελτίωση του νέου audi.

      Συγκεκριμένα σε περίπου ένα μήνα θα είμαι κάτοχος ενός 1,4tfsi 122 6speed και θέλω μετά από κάποια(;) χιλιόμετρα να κάνω κάποιες επεμβάσεις.

      Σκέφτομαι για αλλαγές ουσίας , όχι εφε.

      Συγκεκριμένα σκέφτομαι το πρόγραμμα που το αναβαθμίζει με 450 ευρώ στα 156 άλογα και 26knm ροπή σε συνδυασμό με μια εξάτμιση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        audikon last edited by

        Ανοίγω αυτό το τόπικ για να μοιραστώ μαζί σας ιδέες , προτάσεις και συμβουλές για τη βελτίωση του νέου audi.

        Συγκεκριμένα σε περίπου ένα μήνα θα είμαι κάτοχος ενός 1,4tfsi 122 6speed και θέλω μετά από κάποια(;) χιλιόμετρα να κάνω κάποιες επεμβάσεις.

        Σκέφτομαι για αλλαγές ουσίας , όχι εφε.

        Συγκεκριμένα σκέφτομαι το πρόγραμμα που το αναβαθμίζει με 450 ευρώ στα 156 άλογα και 26knm ροπή σε συνδυασμό με μια εξάτμιση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          audikon last edited by

          Ανοίγω αυτό το τόπικ για να μοιραστώ μαζί σας ιδέες , προτάσεις και συμβουλές για τη βελτίωση του νέου audi.

          Συγκεκριμένα σε περίπου ένα μήνα θα είμαι κάτοχος ενός 1,4tfsi 122 6speed και θέλω μετά από κάποια(;) χιλιόμετρα να κάνω κάποιες επεμβάσεις.

          Σκέφτομαι για αλλαγές ουσίας , όχι εφε.

          Συγκεκριμένα σκέφτομαι το πρόγραμμα που το αναβαθμίζει με 450 ευρώ στα 156 άλογα και 26knm ροπή σε συνδυασμό με μια εξάτμιση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster last edited by

            Ακόμα δεν το πήρες και θες να το βελτιώσεις ;;;

            Το 122αρη της φαουβε λίγα πράγματα παίρνει

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ing-nieur last edited by

              Ο χρήστης red_monster έγραψε:
              Ακόμα δεν το πήρες και θες να το βελτιώσεις ;;;

              Το 122αρη της φαουβε λίγα πράγματα παίρνει

              Και τα άλλα που παίρνουν παραπάνω παπάρια κάνουνε.... Μα βρέ λέτσο έλληνα,(γενικά μιλώντας έτσι, μην παραξηγηθούμε) πας και παίρνεις αμάξι με 120 άλογα, το κάνεις με πρόγραμμα 220 και νομίζεις πως έτσι απλά γλίτωσες 15 χιλιάρικα, που έκανε παραπάνω η άλλη έκδοση;;;;; Το σασμάν;; το διαφορικό;; χώρια η αναθεματισμένη μπροστά κίνηση στο γρουποΒαγγέλη.. Ακου 200 + άλογα μπροστά...

              Ανοίγω αυτό το τόπικ για να μοιραστώ μαζί σας ιδέες , προτάσεις και συμβουλές για τη βελτίωση του νέου audi.

              Συγκεκριμένα σε περίπου ένα μήνα θα είμαι κάτοχος ενός 1,4tfsi 122 6speed και θέλω μετά από κάποια(;) χιλιόμετρα να κάνω κάποιες επεμβάσεις.

              Σκέφτομαι για αλλαγές ουσίας , όχι εφε.

              Συγκεκριμένα σκέφτομαι το πρόγραμμα που το αναβαθμίζει με 450 ευρώ στα 156 άλογα και 26knm ροπή σε συνδυασμό με μια εξάτμιση.

              Όχι, ΜΗΝ το πειράξεις, είναι μικρό μοτέρ, θα σπάσει γρήγορα. Παρ'ολα αυτά είναι οτι πρέπει για τα κιλά του Α1. Να το χαρείς έτσι! Καλοτάξιδο!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                audikon last edited by

                Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                Ακόμα δεν το πήρες και θες να το βελτιώσεις ;;;

                και θέλω μετά από κάποια(;) χιλιόμετρα να κάνω κάποιες επεμβάσεις.

                Νομίζω είμαι σαφής.

                Και τα άλλα που παίρνουν παραπάνω παπάρια κάνουνε.... Μα βρέ λέτσο έλληνα,(γενικά μιλώντας έτσι, μην παραξηγηθούμε) πας και παίρνεις αμάξι με 120 άλογα, το κάνεις με πρόγραμμα 220 και νομίζεις πως έτσι απλά γλίτωσες 15 χιλιάρικα, που έκανε παραπάνω η άλλη έκδοση;;;;; Το σασμάν;; το διαφορικό;; χώρια η αναθεματισμένη μπροστά κίνηση στο γρουποΒαγγέλη.. Ακου 200 + άλογα μπροστά... :

                156 Να το χαρείς έτσι! Καλοτάξιδο!

                Σε ευχαριστώ πολύ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • I
                  ing-nieur last edited by

                  Δεν μιλάω για εσένα προσωπικά, γενικότερα το λεω κυρίως για κατόχους Α4. Η τουρμπίνα παίρνει όσα θες, το υπόλοιπο αμάξι οχι. Αλλες βάσεις μηχανής, ψαλίδια, οτι μπορείς να φανταστείς.....

                  Γνώμη μου πάλι, ο συγκεκριμένος κινητήρας (που πρέπει να είναι ο CAXA), είναι ροπάτος, οτι πρέπει για το Α1, εδώ το passat το πάει καλα, το Α1 θα το πάει γαμιώντας , μη φοβάσαι!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    audikon last edited by

                    Το εχεις οδηγησει;; Η αναβαθμιση στα 156 παντως δεν νομιζω να απαιτει αλλαγες στο στησιμο κλπ .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • I
                      ing-nieur last edited by

                      Εχω οδηγήσει τον 1.4 tsi σε passat, φαντάζομαι πως στο Α1 θα είναι κουτί.
                      Πράγματι τα 156 δεν θα θέλουν αλλαγές στο στήσιμο(σε αντίθεση με τις καφρίλες στα Α4, με τα 100 επιπλέον άλογα), αλλά γιατί να μπείς σε κόπο, και έξοδα και να χάσεις και την εγγύηση, όταν ο κινητήρας του είναι υπερ αρκετός. Έπειτα σκέψου και την κατανάλωση....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης ingénieur έγραψε:
                        Ακου 200 + άλογα μπροστά...

                        Που ακριβώς είναι το πρόβλημα σε αυτό;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          audikon last edited by

                          Πάντως από τη στιγμή που γράφει κάποιος 'βελτίωη α1' προτιμά να ακούσει επί του θέματος παρά λόγους που θα τον αποτρέψουν για κάτι τέτοιο.

                          Είναι όπως σε κάτι φόρουμ που πετάγονται κάτι άκυροι σε τόπικ με τσιγάρα και λένε , 'κόψτε το'.
                          (δεν καπνίζω απλά σαν παράδειγμα το έφερα )

                          Ελπίζω να συνεχίσουμε ανάλογα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • I
                            ing-nieur last edited by

                            Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

                            Ακου 200 + άλογα μπροστά...

                            Που ακριβώς είναι το πρόβλημα σε αυτό;

                            Torque steering.... το σανιδώνεις και σε βρίσκουν στου χαντάκι

                            Πάντως από τη στιγμή που γράφει κάποιος 'βελτίωη α1' προτιμά να ακούσει επί του θέματος παρά λόγους που θα τον αποτρέψουν για κάτι τέτοιο.

                            Μα δε σου λέω απλώς μην το βελτιώσεις, σου λέω και λόγους. Ενας ακόμα: η αντλία υψηλής

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              chemic last edited by

                              Ο χρήστης audikon έγραψε:

                              Συγκεκριμένα σκέφτομαι το πρόγραμμα που το αναβαθμίζει με 450 ευρώ στα 156 άλογα και 26knm ροπή σε συνδυασμό με μια εξάτμιση.

                              δηλαδή σκέφτεσαι για μετά από τα 2 χρόνια που λήγει η εγγύηση ή πιο σύντομα, έχοντας βρει τρόπο να μην επηρεαστεί αυτή.
                              εγώ θα την έκανα την αναβάθμιση για να αποκτήσει το αμάξι κ δύναμη ψηλά, μόνο αν δεν έχανα την εγγύηση, αλλά δεν θα άλλαζα εξάτμιση

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • I
                                ing-nieur last edited by

                                Πραγματικά, ακόμα και αν προχωρήσεις σε πρόγραμμα, την εξάτμιση όχι, δεν είναι σαξόραλλο να έχει μπουριά και ιστορίες, άουντι είναι

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Ο χρήστης ingénieur έγραψε:

                                  Ακου 200 + άλογα μπροστά...

                                  Που ακριβώς είναι το πρόβλημα σε αυτό;

                                  Torque steering.... το σανιδώνεις και σε βρίσκουν στου χαντάκι

                                  Έχει τέτοιο θέμα το Α1;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    ing-nieur last edited by

                                    Το Α1 όχι, άλλα με πολλά άλογα και ροπές μπροστά ναι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Ο χρήστης audikon έγραψε:

                                      βασικά έχει να κάνει με την πίεση της τουρμπίνας η οποια γενικά στο γκρουπ 'παίρνει' αρκετα

                                      σε ενδιαφέρει να μάθεις γενικά για το γκρουπ η ειδικά για το 122αρη της φαουβε???

                                      γενικά παίρνουν εύκολα άλογα , ειδικά όχι...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        audikon last edited by

                                        Ενδιαφέρομαι , προφανώς , για τον συγκεκριμένο κινητήρα. (1.4tfsi)

                                        Η βελτίωση θα γίνει μετά από 1-2 χρόνια απλά μου αρέσει και το ψάχνω.

                                        Το 'αυτός ο κινητήρας δεν παίρνει' δεν συμβαδίζει πάντως με τις τιμές (δυναμομετρημένες+γραφήματα) της abt πχ , που δίνει 156 άλογα και ροπή 26knm.

                                        Εκτός και αν μια τέτοια αναβάθμιση θεωρείται αμελητέα. (μιλάμε για αναλογία 7 κιλών/ίππο έναντι 9..)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          κοίτα να δεις πως έχουν τα πράγματα ... συνήθως οι βελτιωτές τάζουν λαχους με πετραχείλια , το πως εξάργυρώνεται αυτό σε απόδση διαφέρει από μοτέρ σε μοτέρ...

                                          π.χ. τα 160αρια της φαουβε λόγω μεγάλου συμπιεστή ανέβαζουν μεγάλες πιέσεις και μεγάλες αποδόσεις...

                                          ο 122αρης δεν έχει (αναλογικά τόσο μεγάλο συμπιεστή)

                                          έχω 2 φίλους με α3 1,4 122αρια... ο μεν με πρόγραμμα αντιπ και ο άλλος εργοστασιακό... οι διαφορές πολύ μικρές και σίγουρα δεν άξιζαν τα λεφτά που έδωσε...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            audikon last edited by

                                            ενδιαφέρουσα απάντηση , ευχαριστώ red..
                                            θα το ψάξω γενικώς και θα ποστάρω στοιχεία για σχολιασμο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr